Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21958
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2515
Likede indlæg: 59560

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf DetSorteCirkus » 18. sep 2015, 16:52

Det har ikke gjort noget godt for en af mine homoseksuelle bekendtes attitude at få adgang til ægteskab og barn.
Hvor der før var udsyn, er der nu for det meste en småborgerlighed så tyk, at man kan skære i den.
0
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15653
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21057

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf 2SHY » 18. sep 2015, 17:33

Guldfisk skrev:Jeg tror ikke, jeg er typen, der passer til at have en kæreste.
Og jeg tror faktisk, jeg kan blive pænt lykkelig i et rent egoist-liv, hvor jeg kun skal tage hensyn til mig, mig, mig!

Man må sikkert godt sige det, det er bare svært uden enten at få "narj, du skal nok finde en"-medlidenhed, "du bliver klogere"-øjenrullet eller "vil du så bare være helt alene og ensom?"-panikken (fra dem, der ikke kan forestille sig noget værre).

Amen to this! :pompom: Det er godt nok sjældent jeg savner en kæreste og når jeg gør, så kommer jeg til at tænke på dem jeg har haft, der på ingen måde forstod mit behov for plads til alenetid og at det ikke betød jeg var sur på dem :nej:
2
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Puffi
Indlæg: 1085
Tilmeldt: 16. sep 2015, 18:06
Kort karma: 311
Geografisk sted: Esbjerg-ish
Likede indlæg: 2284

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Puffi » 18. sep 2015, 17:37

Nå, men, jeg går imod strømmen så (så meget strøm som 2 mennesker nu kan lave :-D ) og siger, at jeg savner en kæreste. En at dele med. Have en hverdag med - en, der ikke er hund.
0
You had me from the start, won’t let this end
First you wanna go to the left then you wanna turn right
Wanna argue all day, make love all night
First you up then you’re down and then between
Ohh! I really want to know…
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Dirtylittledevil » 18. sep 2015, 18:16

Jeg vil nu også hellere værre alene. Selskab af og til er da fedt nok, jaja, men når jeg finder mænd er det nok 80% for at få praktisk hjælp, og 20% fascination af netop denne mand. Og dét er ikke noget man siger højt. Sidst jeg prøvede at sige det til nogen, stod hende jeg fortalte det til helt uforstående og stirrede, indtil hun fik fremstammet noget a la "Jam-jam-jamen vi vil jo bare så gerne have at du finder kææærligheden"

Nå, siger jeg bare.
2
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 13002
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3538
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55901
Kontakt:

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Ado » 18. sep 2015, 18:46

Jeg ønsker, at Joachim B. Olsen en dag bliver ramt af så meget karma, at han sidder med lort op til nakken og fogeden bankende på døren i tide og utide.


"Folk må vælge mellem at være i arbejde eller på førtidspension".


Flot, din fede nar. Du har slået fast en gang for alle, at du er komplet og aldeles blæst i hovedet.
12
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
Delfin
Indlæg: 15372
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:05
Kort karma: 1250
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 25739

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Delfin » 18. sep 2015, 18:53

Ado skrev:Jeg ønsker, at Joachim B. Olsen en dag bliver ramt af så meget karma, at han sidder med lort op til nakken og fogeden bankende på døren i tide og utide.


"Folk må vælge mellem at være i arbejde eller på førtidspension".


Flot, din fede nar. Du har slået fast en gang for alle, at du er komplet og aldeles blæst i hovedet.



For min skyld må du gerne sige det. Det gør dig bare mere sympatisk.

Vælge? Hvornår har det nogensinde været et valg?
0
14 11 14
02 05 22
30 08 23
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15653
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21057

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf 2SHY » 18. sep 2015, 18:54

Der er ikke mange det vil sige det men jeg tilstår: En af mine guilty pleasures består af at se videoer på youtube med diverse pimple/cyst/abces/tonsil stones og andet i den genre :blush2:
2
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 13002
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3538
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55901
Kontakt:

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Ado » 18. sep 2015, 20:09

2SHY skrev:Der er ikke mange det vil sige det men jeg tilstår: En af mine guilty pleasures består af at se videoer på youtube med diverse pimple/cyst/abces/tonsil stones og andet i den genre :blush2:




Tjek Dr. Pimplepopper. :love2:

https://www.youtube.com/user/DrSandraLee
1
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Fru Sunshine » 18. sep 2015, 20:13

2SHY skrev:Der er ikke mange det vil sige det men jeg tilstår: En af mine guilty pleasures består af at se videoer på youtube med diverse pimple/cyst/abces/tonsil stones og andet i den genre :blush2:

Jeg er dybt fascineret af ear wax removals :blush:
2
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf kidkomb » 18. sep 2015, 20:28

Shit, hvor er i syge :træt3:

Jeg er helt kvalm bare ved tanken :badr:
2
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15653
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21057

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf 2SHY » 18. sep 2015, 20:36

Ado skrev:
2SHY skrev:Der er ikke mange det vil sige det men jeg tilstår: En af mine guilty pleasures består af at se videoer på youtube med diverse pimple/cyst/abces/tonsil stones og andet i den genre :blush2:




Tjek Dr. Pimplepopper. :love2:

https://www.youtube.com/user/DrSandraLee

Hende er jeg tit forbi men jeg foretrækker nok egentlig de store virkelig klamme hvor hun oftest har de små blackheads og milies
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15653
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21057

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf 2SHY » 18. sep 2015, 20:38

Fru Sunshine skrev:
2SHY skrev:Der er ikke mange det vil sige det men jeg tilstår: En af mine guilty pleasures består af at se videoer på youtube med diverse pimple/cyst/abces/tonsil stones og andet i den genre :blush2:

Jeg er dybt fascineret af ear wax removals :blush:

Jeg tager mig selv i at blive max horrified når der er levende eller døde insekter i ørerne! Fuck det er gustent! :shock: :whine:

Men jeg ser dem alligevel :genert:
3
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Karkluden
Indlæg: 1684
Tilmeldt: 14. aug 2015, 15:30
Kort karma: 256
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 2441

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Karkluden » 19. sep 2015, 16:33

Jeg gider ikke læse om andres bryllupper, og jeg har unfollowet MANGE blogs (deriblandt Acie, Rockpaperdresses og Sneglcille som jeg ellers elskede alle tre), fordi de bliver forlovet, og så handler deres blog ikke om andet. Og I get it, det er stort. Jeg vil også gerne selv giftes med min kæreste en dag. Jeg har bare slet ikke prinsessegenet på dén front, og jeg synes 99% af alle brudekjoler er grimme, jeg har endnu til gode at se en flot bryllupskage, og har kun smagt én der var værd at spise, jeg synes bryllupsfester er rædsomme, kedelige og opstyltede, og jeg synes som oftest, at taler og sange er dybt pinlige.
Og normalt undgår jeg jo bare div bryllupsfora, og jeg har ligesom klargjort for både vores forældre og min kæreste, at ingen skal forvente af mig, at jeg går med på 50-100 gæster i et festlokale, en stor hvid "rigtig" brudekjole og polterabend og hele lortet. Mit drømmebryllup ville seriøst være tirsdag efter job bare os to alene, og så bruge hele aftenen og natten i sengen og skiftevis spise, knalde, se gode serier osv. Det bliver jo så nok et kompromis engang med noget havefest eller en reception eller lignende.

Men nøj, jeg synes, det er træls, at blogs jeg er begyndt at følge, fordi de er skidesjove, eller har en fed tøjstil eller noget pludseligt kun handler om grimme brudekjoler, polterabends, der lyder virkelig usjove og halvkiksede fester (eller fester, der alt for "trying too hard").
3
Some days I amaze myself. Other days I put the laundry in the oven.
Karkluden
Indlæg: 1684
Tilmeldt: 14. aug 2015, 15:30
Kort karma: 256
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 2441

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Karkluden » 19. sep 2015, 16:42

Pernille skrev:
Karkluden skrev:Jeg gider ikke læse om andres bryllupper, og jeg har unfollowet MANGE blogs (deriblandt Acie, Rockpaperdresses og Sneglcille som jeg ellers elskede alle tre), fordi de bliver forlovet, og så handler deres blog ikke om andet. Og I get it, det er stort. Jeg vil også gerne selv giftes med min kæreste en dag. Jeg har bare slet ikke prinsessegenet på dén front, og jeg synes 99% af alle brudekjoler er grimme, jeg har endnu til gode at se en flot bryllupskage, og har kun smagt én der var værd at spise, jeg synes bryllupsfester er rædsomme, kedelige og opstyltede, og jeg synes som oftest, at taler og sange er dybt pinlige.
Og normalt undgår jeg jo bare div bryllupsfora, og jeg har ligesom klargjort for både vores forældre og min kæreste, at ingen skal forvente af mig, at jeg går med på 50-100 gæster i et festlokale, en stor hvid "rigtig" brudekjole og polterabend og hele lortet. Mit drømmebryllup ville seriøst være tirsdag efter job bare os to alene, og så bruge hele aftenen og natten i sengen og skiftevis spise, knalde, se gode serier osv. Det bliver jo så nok et kompromis engang med noget havefest eller en reception eller lignende.

Men nøj, jeg synes, det er træls, at blogs jeg er begyndt at følge, fordi de er skidesjove, eller har en fed tøjstil eller noget pludseligt kun handler om grimme brudekjoler, polterabends, der lyder virkelig usjove og halvkiksede fester (eller fester, der alt for "trying too hard").


Vi blev gift en tirsdag formiddag, uden nogen andre vidste det :lun: Det var fantastisk!

Den kommer ikke til at gå her. Kæresten vil gerne, at vores nærmeste som minimum er der, og min mor og svigermor ville blive oprigtigt kede af det. Også mine bedsteforældre hvis de lever. Så sådan bliver det jo nok, og så en reception eller havefest eller noget. Det kan jeg også godt gå med til :D
Men rædsomme fester med band, DJ eller en klavertamper, flere timers spisning, uhyggeligt kedelige eller dårlige taler og sange osv og en grim brudekjole - nej tak :lol: Det er nok det mest uromantiske og rædsomme, jeg kunne forestille mig :D
0
Some days I amaze myself. Other days I put the laundry in the oven.
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21958
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2515
Likede indlæg: 59560

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf DetSorteCirkus » 19. sep 2015, 17:07

Fru Sunshine skrev:
2SHY skrev:Der er ikke mange det vil sige det men jeg tilstår: En af mine guilty pleasures består af at se videoer på youtube med diverse pimple/cyst/abces/tonsil stones og andet i den genre :blush2:

Jeg er dybt fascineret af ear wax removals :blush:


Min veninde har lige været til speciallæge (den praktiserende kunne ikke klare det) med propper i ørerne, og vi er begge meget skuffede over, at lægen smed voksklumperne så hurtigt ud, at min veninde slet ikke nåede at se dem, og jeg dermed gik glip af referat :boo:
2

Tilbage til "Generelt"