Hvad undrer du dig over.

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf kidkomb » 18. sep 2015, 19:21

Jeg har sikkert undret mig over det før, men jeg undrer mig stadig:
Hvorfor skal hunde-ejere samle op, når ryttere lader deres tonstunge kæledyr knalde lige så meget lort ud, som 18 hundes efterladenskaber på cykelstier og kørebaner?
2
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
Flora
Indlæg: 14724
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:21
Kort karma: 688
Likede indlæg: 19077

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Flora » 18. sep 2015, 19:45

kidkomb skrev:Jeg har sikkert undret mig over det før, men jeg undrer mig stadig:
Hvorfor skal hunde-ejere samle op, når ryttere lader deres tonstunge kæledyr knalde lige så meget lort ud, som 18 hundes efterladenskaber på cykelstier og kørebaner?


Hestenettet ved besked :afro:

http://www.heste-nettet.dk/forum/1/2378109/2378109/
2
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf kidkomb » 18. sep 2015, 19:56

Flora skrev:
kidkomb skrev:Jeg har sikkert undret mig over det før, men jeg undrer mig stadig:
Hvorfor skal hunde-ejere samle op, når ryttere lader deres tonstunge kæledyr knalde lige så meget lort ud, som 18 hundes efterladenskaber på cykelstier og kørebaner?


Hestenettet ved besked :afro:

http://www.heste-nettet.dk/forum/1/2378109/2378109/

Hm. Af det lærte jeg, at mange hesteejere åbenbart er ligeså snæversynede og selvretfærdige som mange andre, når de får at vide, at de burde opføre sig pænere og/eller overholde loven.

"For der er jo forskel på hestelort og hundelort!"
"Det bliver jo skyllet væk med regnen" -på spørgsmålet om, hvorfor det er nødvendigt med strøelse i hestetraileren, for at afføring og urin ikke skal sive ud på vejen.... For alle ved jo, at det ikke er spor farligt, at der ligger utilsigtede ting på kørebanen.
Roadkill er jo også helt naturligt og bliver spist af bla fugle. Men det betyder altså ikke, at det ikke er farligt og at det kan skabe uheld....

Good god.... er vist let at forarge idag :gammel:
1
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
Garfield
Indlæg: 805
Tilmeldt: 7. sep 2015, 07:19
Kort karma: 117
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 1309

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Garfield » 18. sep 2015, 20:18

thomassneum skrev:Hvorfor jeg skal have lydniveauet på et lige tal.


OCD, når det er bedst :lol:
0
Garfield er en hankat, men jeg er altså en hunkat. Lev med det.
Brugeravatar
thomassneum
Indlæg: 3356
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:23
Kort karma: 135
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 2926

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf thomassneum » 18. sep 2015, 20:25

Garfield skrev:
thomassneum skrev:Hvorfor jeg skal have lydniveauet på et lige tal.


OCD, når det er bedst :lol:

I know.. Og det bliver helt sort, når jeg vælger at folde toiletpapiret på en bestemt måde, eller retter plastikposen i papirkurven på arbejdspladsen. :nerve:
1
Med bov skal man mad lave, men...
Brugeravatar
Garfield
Indlæg: 805
Tilmeldt: 7. sep 2015, 07:19
Kort karma: 117
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 1309

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Garfield » 18. sep 2015, 20:42

thomassneum skrev:
Garfield skrev:
thomassneum skrev:Hvorfor jeg skal have lydniveauet på et lige tal.


OCD, når det er bedst :lol:

I know.. Og det bliver helt sort, når jeg vælger at folde toiletpapiret på en bestemt måde, eller retter plastikposen i papirkurven på arbejdspladsen. :nerve:


Jeg tror, jeg kan toppe den med at jeg ofte lige kan tage én mere af en øvelse i fitnesscenteret bare for ikke at ende på fx 17 gentagelser :stoned: (Okay, vi er nødt til at have en OCD tråd - opretter den nu).
1
Garfield er en hankat, men jeg er altså en hunkat. Lev med det.
Brugeravatar
Persnikedy
Indlæg: 12397
Tilmeldt: 1. sep 2015, 11:31
Kort karma: 1072
Likede indlæg: 18411

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Persnikedy » 19. sep 2015, 08:47

Hvordan andre ikke er imponeret over det at flyve i flyvemaskiner :gruble:
Nu har jeg aldrig prøvet det (måske der min wow følelse kommer fra) men jeg forstår virkelig ikke at andre kan sige ting som "Så skal vi flyve dertil, det bliver så kedeligt". Du er i en tons tung maskine der er oppe i luften og kan få dig fra A til B pænt hurtigt! Det er da skide imponerende.
1
Santa skrev:Penis.
Altid penis.
Brugeravatar
Flora
Indlæg: 14724
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:21
Kort karma: 688
Likede indlæg: 19077

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Flora » 19. sep 2015, 08:48

Hvorfor man kalder folk der ikke tør et eller andet for kylling. Kyllinger er da ikke særligt bange af sig :gruble:
0
Guldfisk
Indlæg: 537
Tilmeldt: 18. aug 2015, 18:40
Kort karma: 54
Likede indlæg: 1264

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Guldfisk » 19. sep 2015, 11:46

Flora skrev:Hvorfor man kalder folk der ikke tør et eller andet for kylling. Kyllinger er da ikke særligt bange af sig :gruble:


Høns har en medfødt angst for mennesker. Så lidt bange af sig er de.
0
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16251
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1069
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32473

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf icelady » 19. sep 2015, 13:24

Hvem der er mest syg i hovedet...

Ham, der seksuelt har overfaldet en ældre dame, eller dem, der håber han får samme tur i spjældet.


(3. mulighed; mig, fordi jeg rent faktisk undrer mig over det.)
1
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Karkluden
Indlæg: 1684
Tilmeldt: 14. aug 2015, 15:30
Kort karma: 256
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 2441

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Karkluden » 19. sep 2015, 15:13

Puffi skrev:Om hvornår det blev alment accepteret, at man da ikke behøver svare på beskeder? Altså, ikke herinde, men sms og messenger. Uanset hvor seriøst, semi-seriøst eller ligegyldigt, det man skriver, er? Jeg undres. Meget.

Dét irriterer også mig grænseløst.
Jeg har et familiemedlem, der er så slem til det, og når nogen så tillader sig at sige noget på en pæn måde, får man et meget hvast svar med "ja, man bestemmer jo selv om man vil svare!!". Jojo, og er det nu bare en "hej, hvordan går det"-hyggesnakke-besked kan jeg måske forstå det, men reelle spørgsmål omkring hvad børnene ønsker sig i fødselsdagsgave, invitationer til noget eller om man må komme på besøg xx-dag, det er altså uhøfligt ikke at besvare. Ikke nødvendigvis pronto, men på et eller andet tidspunkt. Om man så skriver, at nej, du må ikke komme på besøg, er det sgu mere høfligt end at undlade at besvare.

Jeg skrev faktisk også til en veninde i går, at jeg var ked af og lidt skuffet over, at jeg ringede til hende for 3 uger siden (hvor hun var optaget, fair nok), og hun ikke har ringet eller skrevet tilbage. Overhovedet. Når jeg nu kan se på facebook, hun har tid til alt muligt andet. så synes jeg personligt, man som minimum skriver en sms, især når der er tale om en god veninde, som selv sagde "jeg vender lige tilbage i morgen". Det kunne hun heldigvis godt se, og undskyldte.
0
Some days I amaze myself. Other days I put the laundry in the oven.
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf kidkomb » 19. sep 2015, 15:46

At man ikke kan få lov, at bestille en skiferie på 10 dage. Eller 14 for den sags skyld. Altså what the fack? I har 7-dages rejser. I har 3/4-dags rejser. Så sælg mig dog for h..... to af dem samlet.
Det ene selskab havde endda en flabet sælger, der skrev tilbage, at 10 dage kunne de godt klare. Med bus til Livigno (Jeg havde udførligt forklaret, at jeg mente 10 skidage).
Det var jeg så upassende at skrive tilbage, at 7 dages skiferie ikke bliver til 10, når man sidder i en bus i 3 dage.

Jeg er faktisk målløs. Jeg leder efter en smule service og er parat til, at lægge 20kilo i deres butik (ker) og så gider de ikke engang forsøge.
Er skidesur faktisk.
1
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15654
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21057

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf 2SHY » 20. sep 2015, 14:00

Jeg forstår ikke helt hvordan Fætter BR og interesse for "shopping og mode" hænger sammen :gruble: Men på Facebook giver det åbenbart mening. Hurra for at man kan blokere brugere og firmaer
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
2
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
HappyQ
Indlæg: 2694
Tilmeldt: 12. aug 2015, 09:37
Kort karma: 398
Geografisk sted: Helsingør
Likede indlæg: 3852

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf HappyQ » 20. sep 2015, 16:07

Der sidder så mange rundt om bag skærmene, der er vildt forargede over, at indsamlingen ikke går til de hjemløse, når jeg så sender linket med Frelsens hærs indsamling til de hjemløse, hører jeg ikke mere fra dem. :wacko:
7
23-06-16 :love2:
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16251
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1069
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32473

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf icelady » 20. sep 2015, 16:11

At man som rimelig (må man formode) voksen kvinde på de næsten tredive vælger at kalde sig selv for noget i stil med "Tuttenuttemøzzergøjen Jensen" på FB.

(Og ja, begge navne er ændret, men I forstår nok, hvor jeg vil henad.).
4
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler

Tilbage til "Generelt"