Game of Thrones - SPOILER TRÅD

Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 25005
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3673
Likede indlæg: 30002

Re: Game of Thrones - SPOILER TRÅD

Indlægaf Wizzze » 4. jun 2016, 11:51

catnip skrev:Og forresten...Tyrion var mirakuløst i stand til at interagere med dragerne uden at blive til dværg-kebab. Jeg tænker mit...


Det er der mange der gør, også med tanke på hans "fars" opførsel overfor ham, og ikke mindst hans sack af Kings Landing, var det hævn for noget i fortiden vedr. Tyrions mor? :gruble:

Det her er ikke game of Thrones, det er game of Theories :lol:
0
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
catnip
Indlæg: 4636
Tilmeldt: 13. aug 2015, 13:47
Kort karma: 678
Likede indlæg: 21210

Re: Game of Thrones - SPOILER TRÅD

Indlægaf catnip » 4. jun 2016, 12:08

Wizzze skrev:
Det her er ikke game of Thrones, det er game of Theories :lol:


...and I love it! Vi skal jo også have noget at lave mens vi venter på næste afsnit :D
2
- Nevertheless she persisted -
Brugeravatar
Æble
Indlæg: 6660
Tilmeldt: 5. jan 2016, 18:26
Kort karma: 868
Likede indlæg: 18861

Re: Game of Thrones - SPOILER TRÅD

Indlægaf Æble » 4. jun 2016, 12:56

Mener i at Tyrion skulle have noget Targaryan i sig? Og at han i så fald selv er klar over det?
0
Brugeravatar
catnip
Indlæg: 4636
Tilmeldt: 13. aug 2015, 13:47
Kort karma: 678
Likede indlæg: 21210

Re: Game of Thrones - SPOILER TRÅD

Indlægaf catnip » 4. jun 2016, 13:07

Æble skrev:Mener i at Tyrion skulle have noget Targaryan i sig? Og at han i så fald selv er klar over det?


Ja, men jeg tror ikke selv han ved det. Endnu...
2
- Nevertheless she persisted -
Brugeravatar
Advocatus-Diaboli
Permanent bortvist
Indlæg: 1563
Tilmeldt: 8. mar 2016, 15:10
Kort karma: 238
Likede indlæg: 2220

Re: Game of Thrones - SPOILER TRÅD

Indlægaf Advocatus-Diaboli » 6. jun 2016, 09:36

Så blev Sansa eddermame sat på plads. Først af en 10-årig pige og bagefter af et af de ellers Stark-loyale huse. Det afgjorde vist enhver diskussion om hvorvidt Sansa har format eller ej.. LOL.

Og det bliver da spændende at se hvordan Arya slipper ud af at få sprættet bugen op, dolket to gange, hvoraf den ene blev vredet rundt. Ligesom det bliver spændende at se hvem Clegane beslutter sig at afreagere på med den økse.

Snows hår er endnu grimmere i en hestehale end det plejer at være. Få det nu klippet!
0
Listen, I'm a nice person - so if I'm an asshole to you, you need to ask yourself why.
Brugeravatar
Advocatus-Diaboli
Permanent bortvist
Indlæg: 1563
Tilmeldt: 8. mar 2016, 15:10
Kort karma: 238
Likede indlæg: 2220

Re: Game of Thrones - SPOILER TRÅD

Indlægaf Advocatus-Diaboli » 6. jun 2016, 15:09

Rosa Espinosa skrev:Mit gæt er at Arya bliver reddet af hende skuespilleren som hun ikke forgiftede som hun skulle.


Jeg tænkte først at hun fakede sine sår og sin død, så hun slap for at de andre ledte efter hende mere. Jeg tror at det omrejsende teater for længst er rejst videre og at vi ikke ser mere til dem.
0
Listen, I'm a nice person - so if I'm an asshole to you, you need to ask yourself why.
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 25005
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3673
Likede indlæg: 30002

Re: Game of Thrones - SPOILER TRÅD

Indlægaf Wizzze » 6. jun 2016, 18:26

Advocatus-Diaboli skrev:
Rosa Espinosa skrev:Mit gæt er at Arya bliver reddet af hende skuespilleren som hun ikke forgiftede som hun skulle.


Jeg tænkte først at hun fakede sine sår og sin død, så hun slap for at de andre ledte efter hende mere. Jeg tror at det omrejsende teater for længst er rejst videre og at vi ikke ser mere til dem.


Vi troede først hun drømte/havde mareridt, og hun ville vågne lige da hun blev stukket. Men det var så virkeligt, og noget tamt, at hun lod sig overraske så nemt, troede netop hun ville være forberedt på sådan noget. Hvem/hvad bliver hendes redning? :gruble:
Jeg gætter på Gendry, nu det bliver sådan en sæson med genkomster. :)

Ser ud til at Sansa indser hendes situation, og at de har brug for hjælp, hvem mon brevet er til? bedste gæt, littlefinger og styrkerne fra The Vale.
Lyanna Mormont :love: :dåne: :rock:

The Hound is alive, who knew :sarkasme: Introduktion blev ikke helt som jeg havde ventet den, men egentlige meget som noget af det Brienne oplever på sin tur mod nord. Jeg havde ventet at Ian McShane ville være mere som en "kopi" af the high septon, mere indspist/udspekuleret, men han var bare sympatisk, forvent et meget blodigt opgør når manden med øksen skal uddele lidt hævn :devil:

Var skuffet over the ironborn, helt urealistisk at de allerede er i Volantis, og for en gangs skyld synes jeg det blev overdrevet med alle de mælkekirtler i fri dressur :rulle: Men ja, nu ved vi da, hvad deres planer er.

The Blackfish og situationen ved Riverrun, giver håb om mere :klap: Og Brienne er på vej, så hun løber ind i Jamie igen, det skal nok blive godt.
0
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
catnip
Indlæg: 4636
Tilmeldt: 13. aug 2015, 13:47
Kort karma: 678
Likede indlæg: 21210

Re: Game of Thrones - SPOILER TRÅD

Indlægaf catnip » 6. jun 2016, 19:20

Jaja, men hvad med dværgen?!? Han har alt for lidt scene tid i denne sæson...

Synes også at dette afsnit var lidt tamt, lige som afsnit 6. Men der bygges naturligvis op til noget vildt.

Mest af alt blev jeg irriteret over Arya ikke var mere på vagt, det burde vel ikke være den vilde overraskelse for hende at hun ved for meget efter hendes virkelig langsommelige flirt med en morbid massemorder kult?

Jeg tror umiddelbart ikke at The Brotherhood er ansvarlige for den lille massakre...
2
- Nevertheless she persisted -
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 25005
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3673
Likede indlæg: 30002

Re: Game of Thrones - SPOILER TRÅD

Indlægaf Wizzze » 6. jun 2016, 19:52

catnip skrev:Jaja, men hvad med dværgen?!? Han har alt for lidt scene tid i denne sæson...

Synes også at dette afsnit var lidt tamt, lige som afsnit 6. Men der bygges naturligvis op til noget vildt.

Mest af alt blev jeg irriteret over Arya ikke var mere på vagt, det burde vel ikke være den vilde overraskelse for hende at hun ved for meget efter hendes virkelig langsommelige flirt med en morbid massemorder kult?

Jeg tror umiddelbart ikke at The Brotherhood er ansvarlige for den lille massakre...


I bøgerne er det The Brave Companions der står bag, dem som Tywin Lannister havde sendt til Riverlands, for at sprede frygt og kaos. The Brotherhood og the Brave Companions er dødsfjender.
0
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
catnip
Indlæg: 4636
Tilmeldt: 13. aug 2015, 13:47
Kort karma: 678
Likede indlæg: 21210

Re: Game of Thrones - SPOILER TRÅD

Indlægaf catnip » 6. jun 2016, 20:40

Wizzze skrev:
catnip skrev:
Jeg tror umiddelbart ikke at The Brotherhood er ansvarlige for den lille massakre...


I bøgerne er det The Brave Companions der står bag, dem som Tywin Lannister havde sendt til Riverlands, for at sprede frygt og kaos. The Brotherhood og the Brave Companions er dødsfjender.


Se så! Jeg har ikke læst bøgerne, så jeg er lidt Catnip Snow...
0
- Nevertheless she persisted -
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7493
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 829
Likede indlæg: 19616

Re: Game of Thrones - SPOILER TRÅD

Indlægaf Animi » 7. jun 2016, 10:36

Jeg kunne rigtig godt lide delen med The Hound. Ærgerligt at Ian McShane allerede døde, jeg kunne rigtig godt lide hans karakter.
0
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Loly
Indlæg: 30
Tilmeldt: 5. maj 2016, 08:02
Kort karma: 0
Geografisk sted: Århus
Likede indlæg: 8

Re: Game of Thrones - SPOILER TRÅD

Indlægaf Loly » 7. jun 2016, 15:48

Har i set teorien om, at Arya og The Waif er den samme person? :ad!:

Det skulle bl.a. være begrundet med, at The Waif altid ved hvor Arya er og med, at de aldrig bliver tiltalt i samme rum af Jaqen H'ghar. The Waif skulle altså være Aryas underbevidsthed og Arya kan kun blive "no one", hvis hun dræber sit indre jeg.
1
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 25005
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3673
Likede indlæg: 30002

Re: Game of Thrones - SPOILER TRÅD

Indlægaf Wizzze » 7. jun 2016, 16:36

Animi skrev:Jeg kunne rigtig godt lide delen med The Hound. Ærgerligt at Ian McShane allerede døde, jeg kunne rigtig godt lide hans karakter.


Han har nok kun sagt ja fordi det var en kort rolle, men jeg er enig, han er en fed skuespiller og han ville have været meget bedre brugt i en større rolle.
0
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
Advocatus-Diaboli
Permanent bortvist
Indlæg: 1563
Tilmeldt: 8. mar 2016, 15:10
Kort karma: 238
Likede indlæg: 2220

Re: Game of Thrones - SPOILER TRÅD

Indlægaf Advocatus-Diaboli » 7. jun 2016, 16:57

Loly skrev:Har i set teorien om, at Arya og The Waif er den samme person? :ad!:

Det skulle bl.a. være begrundet med, at The Waif altid ved hvor Arya er og med, at de aldrig bliver tiltalt i samme rum af Jaqen H'ghar. The Waif skulle altså være Aryas underbevidsthed og Arya kan kun blive "no one", hvis hun dræber sit indre jeg.


Hvordan skulle Arya så vide hvad Jagen har fortalt til Waif, når Arya ikke selv var tilstede? Fx da Jagen sagde til Waif at hun måtte slå Arya ihjel, men at hun ikke måtte lide.
0
Listen, I'm a nice person - so if I'm an asshole to you, you need to ask yourself why.
Brugeravatar
Advocatus-Diaboli
Permanent bortvist
Indlæg: 1563
Tilmeldt: 8. mar 2016, 15:10
Kort karma: 238
Likede indlæg: 2220

Re: Game of Thrones - SPOILER TRÅD

Indlægaf Advocatus-Diaboli » 11. jun 2016, 08:55

Just saying...

1.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
4
Listen, I'm a nice person - so if I'm an asshole to you, you need to ask yourself why.

Tilbage til "Film og TV"