Hvad laver du lige nu?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24611
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3193
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36731

Re: Hvad laver du lige nu?

Indlægaf Daine » 4. jun 2016, 12:04

Guilded_Lily skrev:
Daine skrev:Står op. Det er en smuk morgen :)


Du ender da med at blive en rigtig early bird :)

Ja :) Det er dog ikke helt frivilligt, men når fårerne alligevel vækker mig så tidligt, kan jeg lige så godt ændre døgnrytme efter det. Ellers bliver jeg vist temmelig træls at være sammen med, få timers søvn er ikke lige mig :genert:
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
Guilded_Lily
Indlæg: 12656
Tilmeldt: 12. sep 2015, 09:41
Kort karma: 910
Likede indlæg: 12377

Re: Hvad laver du lige nu?

Indlægaf Guilded_Lily » 4. jun 2016, 12:43

Dyrker interval-solbadning. 10 minutter ude, 20 minutter inde for at køle ned og blive tør. Fyfferpyffer.
0
Brugeravatar
Novella
Indlæg: 1930
Tilmeldt: 11. aug 2015, 06:21
Kort karma: 488
Likede indlæg: 5499

Re: Hvad laver du lige nu?

Indlægaf Novella » 4. jun 2016, 12:56

Ligger brak i skyggefuldt soveværelse efter fire timer på dyrskue i bagende sol. Jeg er helt svidende i øjnene.
0
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24611
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3193
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36731

Re: Hvad laver du lige nu?

Indlægaf Daine » 4. jun 2016, 16:05

Aftensmad. Derefter står den på havearbejde.
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
Kommodedyret
Indlæg: 3908
Tilmeldt: 28. aug 2015, 13:23
Kort karma: 782
Likede indlæg: 9159

Re: Hvad laver du lige nu?

Indlægaf Kommodedyret » 4. jun 2016, 16:26

Hotdogs. :savl:
0
Closure, closure, closure closure closure
Brugeravatar
paint
Indlæg: 20419
Tilmeldt: 16. apr 2016, 17:38
Kort karma: 765
Likede indlæg: 43834

Re: Hvad laver du lige nu?

Indlægaf paint » 4. jun 2016, 16:43

Sidder og lurer på om jeg skulle være så venlig at informere nogle mennesker i den anden ende af den gade jeg bor i, om at deres dørtelefon er defekt. Jeg gik forbi en opgang for kort tid siden, på vej hen i vores lokale kiosk for at købe is. Idet jeg gik forbi opgangen, blev der med høj og højtalerforstærket stemme råbt: MOAAAR – jeg er fææærdig. JAJA, mor kommer nu, Emilie, lød det ud på gaden. Man får lidt af et chok, når man trasker af sted i sine egne tanker og pludselig uden varsel, involveres i andre mennesker intime privatliv.

Da jeg gik tilbage kunne man høre klirren fra tallerkener og raslen med bestik, samt en mand der gik rundt og sang (prøvede på det, i det mindste. Det lød rædselsfuldt)

Deres dørtelefon transmitterer tilsyneladende alt hvad der siges i lejligheden, direkte ud i højtaleren ved opgangen.

Jeg vil næsten håbe for dem at de ikke går og siger grimme ting om deres naboer eller andre i opgangen. :-D
3
Følg dem der søger sandheden, men vogt dig for dem der siger at de har fundet den

Det sted du søger, er det sted du søger fra
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21951
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2513
Likede indlæg: 59513

Re: Hvad laver du lige nu?

Indlægaf DetSorteCirkus » 4. jun 2016, 16:47

paint skrev:Sidder og lurer på om jeg skulle være så venlig at informere nogle mennesker i den anden ende af den gade jeg bor i, om at deres dørtelefon er defekt. Jeg gik forbi en opgang for kort tid siden, på vej hen i vores lokale kiosk for at købe is. Idet jeg gik forbi opgangen, blev der med høj og højtalerforstærket stemme råbt: MOAAAR – jeg er fææærdig. JAJA, mor kommer nu, Emilie, lød det ud på gaden. Man får lidt af et chok, når man trasker af sted i sine egne tanker og pludselig uden varsel, involveres i andre mennesker intime privatliv.

Da jeg gik tilbage kunne man høre klirren fra tallerkener og raslen med bestik, samt en mand der gik rundt og sang (prøvede på det, i det mindste. Det lød rædselsfuldt)

Deres dørtelefon transmitterer tilsyneladende alt hvad der siges i lejligheden, direkte ud i højtaleren ved opgangen.

Jeg vil næsten håbe for dem at de ikke går og siger grimme ting om deres naboer eller andre i opgangen. :-D


Jeg må indrømme, at jeg ikke forstår, hvorfor du ikke allerede har kontaktet dem.
2
Brugeravatar
Kommodedyret
Indlæg: 3908
Tilmeldt: 28. aug 2015, 13:23
Kort karma: 782
Likede indlæg: 9159

Re: Hvad laver du lige nu?

Indlægaf Kommodedyret » 4. jun 2016, 16:48

paint skrev:Sidder og lurer på om jeg skulle være så venlig at informere nogle mennesker i den anden ende af den gade jeg bor i, om at deres dørtelefon er defekt. Jeg gik forbi en opgang for kort tid siden, på vej hen i vores lokale kiosk for at købe is. Idet jeg gik forbi opgangen, blev der med høj og højtalerforstærket stemme råbt: MOAAAR – jeg er fææærdig. JAJA, mor kommer nu, Emilie, lød det ud på gaden. Man får lidt af et chok, når man trasker af sted i sine egne tanker og pludselig uden varsel, involveres i andre mennesker intime privatliv.

Da jeg gik tilbage kunne man høre klirren fra tallerkener og raslen med bestik, samt en mand der gik rundt og sang (prøvede på det, i det mindste. Det lød rædselsfuldt)

Deres dørtelefon transmitterer tilsyneladende alt hvad der siges i lejligheden, direkte ud i højtaleren ved opgangen.

Jeg vil næsten håbe for dem at de ikke går og siger grimme ting om deres naboer eller andre i opgangen. :-D


Måske er deres rør bare faldet ned?

Jeg har også prøvet det et par gange, her hvor jeg bor. Der er åbenbart forbindelse igennem ned til gaden så snart man løfter røret.
På den måde kan man også udspionere naboerne hvis de står nedenfor gadedøren og sladrer :D
1
Closure, closure, closure closure closure
Brugeravatar
Pandesteg
Indlæg: 12998
Tilmeldt: 19. sep 2015, 16:43
Kort karma: 1556
Likede indlæg: 21756

Re: Hvad laver du lige nu?

Indlægaf Pandesteg » 4. jun 2016, 17:24

Slår mave. Tager snart på stranden med en gin tonic :cool:
0
Don’t drink the Kool-Aid! :deer:
Brugeravatar
paint
Indlæg: 20419
Tilmeldt: 16. apr 2016, 17:38
Kort karma: 765
Likede indlæg: 43834

Re: Hvad laver du lige nu?

Indlægaf paint » 4. jun 2016, 17:25

"Kommodedyret"

Måske er deres rør bare faldet ned?

Jeg har også prøvet det et par gange, her hvor jeg bor. Der er åbenbart forbindelse igennem ned til gaden så snart man løfter røret.
På den måde kan man også udspionere naboerne hvis de står nedenfor gadedøren og sladrer :D


Jeg undrede mig faktisk over at det overhovedet kunne lade sig gøre. Hér hos mig virker anlægget kun, når nogen ringer på hos mig. Men jeg har til gengæld ikke et telefonrør, men bare en mikrofon indbygget i et lille panel med knapper. Måske dét gør forskellen :gruble:

Men vi går forbi, nu vi alligevel skal ud og gå en tur og hører om der stadig er transmission. Er der dét, får de det at vide. :)
Senest rettet af paint 4. jun 2016, 17:29, rettet i alt 2 gange.
2
Følg dem der søger sandheden, men vogt dig for dem der siger at de har fundet den

Det sted du søger, er det sted du søger fra
JoyNips
Indlæg: 12053
Tilmeldt: 21. dec 2015, 12:25
Kort karma: 1386
Likede indlæg: 33895

Re: Hvad laver du lige nu?

Indlægaf JoyNips » 4. jun 2016, 17:27

Har spist pizza og nu spiser jeg slik og ser Warhorse. Ja, jeg er alene hjemme :-D
1
“Man kan blive taget på røven. Og man kan blive taget røven på. Begge dele kan være dejligt. Men begge dele kan også være det modsatte. Sådan er livet.”
- Onkel Reje
Brugeravatar
Pixie88
Indlæg: 580
Tilmeldt: 26. aug 2015, 10:39
Kort karma: 132
Geografisk sted: Nordpolen
Likede indlæg: 1254

Re: Hvad laver du lige nu?

Indlægaf Pixie88 » 4. jun 2016, 17:30

Ser House og drikker iskold rabarbersaft, mens jeg jævnligt tjekker om marsvinene er døde af hedeslag.
Der er fucking 27.6 grader i stuen :sur:
0
I'm headin' out to South Park, gonna see if I can't unwind. Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, livin' a lie TIMMY!
Brugeravatar
Guilded_Lily
Indlæg: 12656
Tilmeldt: 12. sep 2015, 09:41
Kort karma: 910
Likede indlæg: 12377

Re: Hvad laver du lige nu?

Indlægaf Guilded_Lily » 4. jun 2016, 17:44

Er lige kommet hjem fra Bilka og venter nu på, manden bliver færdig med aftensmaden.

(Ja, det er weekend, så forsvinder tidsfornemmelsen ind i mellem her hos os... )
0
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15615
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20990

Re: Hvad laver du lige nu?

Indlægaf 2SHY » 4. jun 2016, 18:03

Overvejer om det er smartest at sætte mig under bruseren eller bare gøre nogle håndklæder våde og pakke mig ind i dem
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Hvad laver du lige nu?

Indlægaf ManicNinja » 4. jun 2016, 18:19

Har støvsuget hele hytten, vasket 5 maskiner vasketøj og for første gang forsøgt at rengøre min - engang - hvide sofa. Ja, altså hyndebetrækkene vasker jeg jævnligt. Men har skuret hele resten af sofaen. Eddermame spændt på, om den bliver helt skjoldet nu.
Forsøger nu at tage mig sammen til at vaske op. Aftensmad må blive senere. Men det gør heller ikke noget: Har ikke megen appetit i den varme.
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill

Tilbage til "Generelt"