Hvad har påvirket din dag negativt

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15605
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20970

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf 2SHY » 4. jun 2016, 19:38

bluetof1 skrev:
2SHY skrev:
bluetof1 skrev:
2SHY skrev:Varmen. Jeg er decideret dårlig af den på nuværende tidspunkt :(


Hvis du ikke har prøvet det så prøv med fødderne i køligt vand. Jeg synes det hjælper til at køle hele kroppen ned.
Vandet skal ikke være koldt, bare sådan omkring 15 grader.

Jeg er allerede i gang... Og har endda skiftet vand fordi det blev varmet op af mine fødder :8: Ellers har jeg smidt et vådt håndklæde over skuldrene, drukket koldt vand og spist flæskesvær

Lige bortset fra hovedpinen og svimmelheden så synes jeg det begynder at hjælpe lidt på det


Jeg elsker varme, men jeg er ikke ret god til at holde den ud, så jeg har alle mulige tricks til at kunne holde ud at være til når vejret er som det er lige nu.
Jeg håber du får det bedre :ae:

Alt over 25-26 grader bliver hurtigt for meget for mig. Og så sådan en dag som i dag, hvor jeg har været ude i 6 timer, så er det helt ad helvede til :( Det er super ærgerligt for det betyder at jeg ofte ender med at ellers dejlige solskinsdage tilbringes indenfor eller at jeg kun er udenfor om morgenen/tidlig formiddag for at undgå solskoldning og hedeslag
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Pandesteg
Indlæg: 12991
Tilmeldt: 19. sep 2015, 16:43
Kort karma: 1556
Likede indlæg: 21751

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Pandesteg » 4. jun 2016, 20:02

2SHY skrev:
bluetof1 skrev:
2SHY skrev:Varmen. Jeg er decideret dårlig af den på nuværende tidspunkt :(


Hvis du ikke har prøvet det så prøv med fødderne i køligt vand. Jeg synes det hjælper til at køle hele kroppen ned.
Vandet skal ikke være koldt, bare sådan omkring 15 grader.

Jeg er allerede i gang... Og har endda skiftet vand fordi det blev varmet op af mine fødder :8: Ellers har jeg smidt et vådt håndklæde over skuldrene, drukket koldt vand og spist flæskesvær

Lige bortset fra hovedpinen og svimmelheden så synes jeg det begynder at hjælpe lidt på det


Hjælper det på varmen at spise flæskesvær? :genert:
3
Don’t drink the Kool-Aid! :deer:
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24604
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3192
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36689

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Daine » 4. jun 2016, 20:12

Pandesteg skrev:
2SHY skrev:
bluetof1 skrev:
2SHY skrev:Varmen. Jeg er decideret dårlig af den på nuværende tidspunkt :(


Hvis du ikke har prøvet det så prøv med fødderne i køligt vand. Jeg synes det hjælper til at køle hele kroppen ned.
Vandet skal ikke være koldt, bare sådan omkring 15 grader.

Jeg er allerede i gang... Og har endda skiftet vand fordi det blev varmet op af mine fødder :8: Ellers har jeg smidt et vådt håndklæde over skuldrene, drukket koldt vand og spist flæskesvær

Lige bortset fra hovedpinen og svimmelheden så synes jeg det begynder at hjælpe lidt på det


Hjælper det på varmen at spise flæskesvær? :genert:

Jeg gætter på, det har noget med saltindholdet at gøre? Uden dog at være sikker :)
1
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15605
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20970

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf 2SHY » 4. jun 2016, 20:17

Daine skrev:
Pandesteg skrev:
2SHY skrev:
bluetof1 skrev:
2SHY skrev:Varmen. Jeg er decideret dårlig af den på nuværende tidspunkt :(


Hvis du ikke har prøvet det så prøv med fødderne i køligt vand. Jeg synes det hjælper til at køle hele kroppen ned.
Vandet skal ikke være koldt, bare sådan omkring 15 grader.

Jeg er allerede i gang... Og har endda skiftet vand fordi det blev varmet op af mine fødder :8: Ellers har jeg smidt et vådt håndklæde over skuldrene, drukket koldt vand og spist flæskesvær

Lige bortset fra hovedpinen og svimmelheden så synes jeg det begynder at hjælpe lidt på det


Hjælper det på varmen at spise flæskesvær? :genert:

Jeg gætter på, det har noget med saltindholdet at gøre? Uden dog at være sikker :)

Det er saltindholdet ja :) Det er fint nok at drikke vand men der skal også noget til at binde det. Ellers får man bare skyllet en masse salte ud (i hvert fald hvis man virkelig bæller vand som jeg gør pt). Man kan også bruge sådan nogle her

image.jpeg


men jeg er ved at løbe tør for dem og venter på nye forsyninger
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Pandesteg
Indlæg: 12991
Tilmeldt: 19. sep 2015, 16:43
Kort karma: 1556
Likede indlæg: 21751

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Pandesteg » 4. jun 2016, 20:18

Ah ja, så forstår jeg. Tak for opklaringen! :D
1
Don’t drink the Kool-Aid! :deer:
Brugeravatar
Sophaya
Indlæg: 2959
Tilmeldt: 22. aug 2015, 11:26
Kort karma: 620
Likede indlæg: 6578

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Sophaya » 5. jun 2016, 09:40

At jeg skal skrive under på købsaftale i morgen, men ikke ved om sælger vælger at gøre det samme, fordi der er fremvisning af lejligheden i dag - en fremvisning der blev bestilt før min bank sagde god for aftalen. Men nu er alt på plads, så jeg kan simpelthen ikke overskue hvis sælger vil vente på om dem til fremvisningen giver et bud osv. Hvis det hele falder igennem og ikke bliver til noget, bliver jeg så ked af det. Jeg er helt væk i den nye lejlighed - jeg MÅ bare eje den.
Jeg kan virkelig mærke i dag, hvor ked jeg er af min nuværende lejlighed. Her er bare ikke rart mere, og jeg ved slet ikke hvad jeg skal gøre hvis jeg ikke snart har udsigt til at flytte.
0
cat has nine lives babe
nine lives to itself
but you only got one

x
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf ManicNinja » 5. jun 2016, 10:11

At jeg vågnede op og opdagede, at mine - før i aftes - hvide sofahyndebetræk havde taget ret meget farve af træarmlæn på lænestole, som jeg havde lagt dem til at tørre på. :whine: Brune pletter overalt på betræk.

Nå, de var stadig våde og fik en ordentlig gang pletfjerner, før de atter røg i vaskemaskinen. Kryds fingre for, det går af.

Ironisk nok fik jeg endelig renset resten af sofaen i går. Og nu hvor den er tør, er den blevet såååå pæn.
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf ManicNinja » 5. jun 2016, 10:35

Jubiiii! Alle pletter væk. Men det skal vel strengt taget i positiv-tråden :D
6
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Queen Molly
Indlæg: 526
Tilmeldt: 12. aug 2015, 05:52
Kort karma: 17
Likede indlæg: 813

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Queen Molly » 5. jun 2016, 14:37

Allergi.
Er taget i kolonihaven, men kan ikke trække vejret og nyser hele tiden.
Og har taget min medicin. :sur:
0
Brugeravatar
Pixie88
Indlæg: 580
Tilmeldt: 26. aug 2015, 10:39
Kort karma: 132
Geografisk sted: Nordpolen
Likede indlæg: 1254

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Pixie88 » 5. jun 2016, 15:38

2SHY skrev:
bluetof1 skrev:
2SHY skrev:Varmen. Jeg er decideret dårlig af den på nuværende tidspunkt :(


Hvis du ikke har prøvet det så prøv med fødderne i køligt vand. Jeg synes det hjælper til at køle hele kroppen ned.
Vandet skal ikke være koldt, bare sådan omkring 15 grader.

Jeg er allerede i gang... Og har endda skiftet vand fordi det blev varmet op af mine fødder :8: Ellers har jeg smidt et vådt håndklæde over skuldrene, drukket koldt vand og spist flæskesvær

Lige bortset fra hovedpinen og svimmelheden så synes jeg det begynder at hjælpe lidt på det

Jeg er ikke 100% sikker på det er sandt, men jeg har engang fået at vide, at man ikke skal drikke koldt vand når man har det varmt. Man skal drikke vand der har stue temperatur. Grunden skulle være noget med at kroppen får et chok, og derfor arbejder hårdt på at få temperaturen op lynhurtigt. Og så kan man sådan set bare starte forfra i en uendelighed.
Ligesom hvis man tager et koldt bad. Bagefter sveder man som et svin.
1
I'm headin' out to South Park, gonna see if I can't unwind. Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, livin' a lie TIMMY!
Undercover
Indlæg: 12
Tilmeldt: 6. dec 2015, 16:28
Kort karma: 0
Likede indlæg: 10

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Undercover » 6. jun 2016, 08:31

At det stadig er mega akavet mellem min kollega og mig. Vi er begge i forhold med partnere, som vi elsker og vil være sammen med, men der ER et eller andet i luften, selvom det mest er stjålne blikke og akavethed. Vi har, tror jeg, begge placeret det i "de der mennesker, som man kan rende ind i, selvom man er i et forhold" kassen Han føler sig tydeligvis dårligt tilpas, når jeg er der. Har lyst til at give ham en krammer og sige undskyld for, at det er blevet sådan :genert: Det har virkelig aldrig været min mening...
0
Frk._Strawberry
Indlæg: 541
Tilmeldt: 17. sep 2015, 17:45
Kort karma: 79
Likede indlæg: 692

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Frk._Strawberry » 6. jun 2016, 17:18

Fuglene har spist de allerførste jordbær i min have. De allerførste jordbær, jeg nogensinde har fået til at blive røde :whine:

Lortekræ!
1
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6682
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34728

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Dirtylittledevil » 7. jun 2016, 00:16

Frk._Strawberry skrev:Fuglene har spist de allerførste jordbær i min have. De allerførste jordbær, jeg nogensinde har fået til at blive røde :whine:

Lortekræ!


Og så med dit debatnavn! Du burde da om nogen få lov til at høste jordbær. Sådan nogle onde fugle :naughty:
2
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24604
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3192
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36689

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Daine » 7. jun 2016, 04:00

Lidt for meget sol på skuldrene. Av :tie:
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
Novella
Indlæg: 1930
Tilmeldt: 11. aug 2015, 06:21
Kort karma: 488
Likede indlæg: 5499

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Novella » 7. jun 2016, 04:21

Jeg kan simpelthen ikke sove for tiden. Jeg går lange ture, får masser af sol, slapper af, spiser rimelig sundt, dyrker styrketræning, dyrker hård, intens motion, dyrker sex, tager melatonin, drikker øl, drikker ikke alkohol, går hjem kl 18, går hjem kl 16.... Og uanset hvad er jeg vågen 1-3 timer pr nat. I nat var det så 3 timer. For fanden, jeg prøver at klare et job her.
0

Tilbage til "Generelt"