HappyPaww skrev:Hehe jeg sover med åbent vindue og min store tykke vinterdyneNår jeg skal falde i søvn er den ikke så meget over mig, men her om morgenen hvor der er halvkøligt er den som altid dejlig
Kan slet ikke have tynde lette sommerdyner - og da slet ikke bare et lægen eller dynebetræk
HappyPaww skrev:Hehe jeg sover med åbent vindue og min store tykke vinterdyneNår jeg skal falde i søvn er den ikke så meget over mig, men her om morgenen hvor der er halvkøligt er den som altid dejlig
Kan slet ikke have tynde lette sommerdyner - og da slet ikke bare et lægen eller dynebetræk
Lemonella skrev:"Marie Marie Marolle. Flyv op til Vor Herre og be' om køligere vejr".
Efter endnu en nat med næsten ingen søvn og slåskampe med klamt sengetøj, vil jeg gerne have lidt kølighed, så jeg igen kan trække vejret frit og slippe for svimmelhed, kvalme og klamt tøj.
Lemonella skrev:HappyPaww skrev:Hehe jeg sover med åbent vindue og min store tykke vinterdyneNår jeg skal falde i søvn er den ikke så meget over mig, men her om morgenen hvor der er halvkøligt er den som altid dejlig
Hvis lægen ser godt ud, kan man vel godt have ham over sig.![]()
"Halvkøligt" om morgenen? Der var 27 grader i vores soveværelse i morges klokken 04:45. Det er sgu ikke halvkøligt!
Guldlok skrev:De der vilde forelskelser holder sjældent.
Nu har jeg utallige gange set mennesker skrive en masse ala "jeg har bare ALDRIG følt sådan her for nogen før" og gået helt i selvsving med de store kærlighedserklæringer og hvor vildt og dybt og inderligt og kærligt og ....... det her forhold er. "DET ER DET VILDESTE EVER! JEG HAR FUNDET MIN ONE AND ONLY, MIN SOULMATE. INTET OVERGÅR VORES KÆRLIGHED!!"![]()
![]()
Inden for et år +/- er forholdet slut igen.
DET må man ikke sige. Det ville også være uopdragent og mærkeligt at sige højt og kærlighed er jo skøntSå jeg nøjes med at tænke det IRL.
Kærlighed gør blind. Men de fleste får synet igen efter noget tidGuldlok skrev:De der vilde forelskelser holder sjældent.
..."jeg har bare ALDRIG følt sådan her for nogen før" ...."DET ER DET VILDESTE EVER! JEG HAR FUNDET MIN ONE AND ONLY, MIN SOULMATE. INTET OVERGÅR VORES KÆRLIGHED!!"![]()
![]()
....
Sophaya skrev:Er det nu jeg skal sige, at jeg sover med vinter-dobbeltdyne hele året?![]()
(psst. Mit soveværelse er i disse dage 29 grader varmt. Jeg bruger et lille hjørne af dynen og så har jeg et lagen at lægge over resten af kroppen)
Samano skrev:jeg aner ingenting om ham udover at hans var bokser.