Terminstråd - alle er velkomne :)

JoyNips
Indlæg: 12052
Tilmeldt: 21. dec 2015, 12:25
Kort karma: 1386
Likede indlæg: 33895

Re: Terminstråd - alle er velkomne :)

Indlægaf JoyNips » 3. jun 2016, 12:56

Jeg har været til første lægebesøg. Det var jo inderligt uinteressant... :)
Jeg har til gengæld bestilt tid til nakkefoldsscanning (16. juli). Det passer ret perfekt med at min kæreste og jeg holder ferie ugen efter, så kan vi tage en tour de sønderjylland og overbringe nyheden til hans forældre og min far.
3
“Man kan blive taget på røven. Og man kan blive taget røven på. Begge dele kan være dejligt. Men begge dele kan også være det modsatte. Sådan er livet.”
- Onkel Reje
Nuttede-Nuser
Indlæg: 772
Tilmeldt: 21. okt 2015, 14:24
Kort karma: 105
Likede indlæg: 937

Re: Terminstråd - alle er velkomne :)

Indlægaf Nuttede-Nuser » 3. jun 2016, 12:57

Danseprinsesse skrev:
Nuttede-Nuser skrev:Jeg spammer lige, for jeg vil lige slå et slag for next.co.uk igen til dem der mangler babytøj, de har så meget fint, til ingen penge. Jeg har haft lidt problemer med at finde drengerøv jeg kunne lide som ikke kun var lyseblåt, men på next har de altså meget. Jeg bestilte igår over middag og pakken er lig kommet her til formiddag. 10 heldragter og et par smækbukser til 660kr inkl fragt. Og det er bare så super blødt.


Jeg har også været meget tilfreds med det, jeg har købt derfra. :gogo:


Kan det passe at det er stort i størrelsen i forhold til her hjemme? Synes det jeg har købt i str 56 virker meget stort.
0
Brugeravatar
Knirkemis
Indlæg: 1273
Tilmeldt: 20. apr 2016, 08:42
Kort karma: 313
Likede indlæg: 3587

Re: Terminstråd - alle er velkomne :)

Indlægaf Knirkemis » 3. jun 2016, 13:47

Bøtte skrev:
Jeg troede altid bimoderkager sad fast. Det gjorde min. Så det kostede også masser af blod og en operation.

Jeg mistede 700 ml blod, så måske har de siddet fast. Jeg var så optaget af babyen på mit bryst, at jeg ikke rigtig hørte efter. Og var så træt, at jeg havde en følelse af at være i en glasklokke.
0
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Terminstråd - alle er velkomne :)

Indlægaf Bøtte » 3. jun 2016, 14:22

Knirkemis skrev:
Bøtte skrev:
Jeg troede altid bimoderkager sad fast. Det gjorde min. Så det kostede også masser af blod og en operation.

Jeg mistede 700 ml blod, så måske har de siddet fast. Jeg var så optaget af babyen på mit bryst, at jeg ikke rigtig hørte efter. Og var så træt, at jeg havde en følelse af at være i en glasklokke.


Jeg mistede 3 liter, inden jeg blev kørt afsted. Så det tror jeg måske ikke de har.
Jeg troede bare de skulle opereres ud altid, hvorfor ved jeg ikke, men det var da kun dejligt de ikke skulle det. :kys:
0
Kolderudolf
Indlæg: 224
Tilmeldt: 4. maj 2016, 00:14
Kort karma: 53
Likede indlæg: 265

Re: Terminstråd - alle er velkomne :)

Indlægaf Kolderudolf » 3. jun 2016, 14:55

Nuttede-Nuser skrev:Er der andre end mig som er på Instagram?


Jeg er. Jeg hedder Stinejd. Men der er altså meget træningsspam :blush2:
0
Brugeravatar
achillaxedprune
Indlæg: 3665
Tilmeldt: 4. jan 2016, 18:38
Kort karma: 1203
Likede indlæg: 12178

Re: Terminstråd - alle er velkomne :)

Indlægaf achillaxedprune » 3. jun 2016, 15:13

Jeg føler mig også enormt tyk...faktisk direkte fed. Det er skrækkeligt. :tie: jeg har lige online-shoppet for 3000 kr. Graviditetsbukser og kun 1 par bukser og nogle leggins sad ikke FORFÆRDELIGT! Alt andet skal tilbage igen... På den positive side får jeg ca. 2500 kr. tilbage, men min selvtillid fik lige et gevaldigt knæk... Jeg er for fed til størrelse 44 i bukser(!!) :( :( :(
....og jeg er kun halvvejs. My God. Jeg bliver et bjerg.
0
Hvis man vil behandle folk ens, skal man behandle dem forskelligt.
Citat: Ukendt morfar.
Brugeravatar
Knirkemis
Indlæg: 1273
Tilmeldt: 20. apr 2016, 08:42
Kort karma: 313
Likede indlæg: 3587

Re: Terminstråd - alle er velkomne :)

Indlægaf Knirkemis » 5. jun 2016, 08:02

Her er så vores lille Idun :blush2: Hun er blevet lidt gul, men ikke mere end at vi måtte komme hjem.
Jeg tror, først jeg er ved for alvor at lære, hvad kærlighed er lige nu.
Edit: Beklager det kæmpe og temmelig slørede billede...
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
Senest rettet af Knirkemis 5. jun 2016, 09:27, rettet i alt 1 gang.
13
Brugeravatar
Knirkemis
Indlæg: 1273
Tilmeldt: 20. apr 2016, 08:42
Kort karma: 313
Likede indlæg: 3587

Re: Terminstråd - alle er velkomne :)

Indlægaf Knirkemis » 5. jun 2016, 08:08

Bøtte skrev:Jeg mistede 3 liter, inden jeg blev kørt afsted. Så det tror jeg måske ikke de har.
Jeg troede bare de skulle opereres ud altid, hvorfor ved jeg ikke, men det var da kun dejligt de ikke skulle det. :kys:

Det er godt nok også meget :mellow: var du ikke helt ødelagt bagefter? Eller fik du tilført blod? Jeg var temmelig ør og flad de første 3 dage.
0
Sorenspige
Indlæg: 7067
Tilmeldt: 29. sep 2015, 06:34
Kort karma: 967
Likede indlæg: 9377

Re: Terminstråd - alle er velkomne :)

Indlægaf Sorenspige » 5. jun 2016, 11:37

Knirkemis, hvor er hun bare sød :lun:. Dejligt, I er hjemme nu. Går det godt med amningen?

Når først kærligheden til ens barn er kommet (for nogen går der lidt tid), så slår den alt - og bliver bare større og stærkere for hver dag, der går :love:.
1
Sorenspige
Indlæg: 7067
Tilmeldt: 29. sep 2015, 06:34
Kort karma: 967
Likede indlæg: 9377

Re: Terminstråd - alle er velkomne :)

Indlægaf Sorenspige » 5. jun 2016, 11:39

Jeg er begyndt at få plukveer, som godt kan bide lidt. Jeg håber, det betyder, at min krop er mere klar til rigtige veer denne gang.

Ellers går jeg og ser frem til, at det bliver lidt mindre varmt :genert:. Jeg synes, det trækker tænder ud ind i mellem.
0
Sorenspige
Indlæg: 7067
Tilmeldt: 29. sep 2015, 06:34
Kort karma: 967
Likede indlæg: 9377

Re: Terminstråd - alle er velkomne :)

Indlægaf Sorenspige » 5. jun 2016, 11:40

Jeg er også ret tyk og stor, og så vralter jeg :tie:. Virkelig charmerende gravid.
0
Brugeravatar
Snowdrop
Indlæg: 469
Tilmeldt: 8. feb 2016, 08:02
Kort karma: 81
Likede indlæg: 344

Re: Terminstråd - alle er velkomne :)

Indlægaf Snowdrop » 5. jun 2016, 12:13

Knirkemis skrev:Her er så vores lille Idun :blush2: Hun er blevet lidt gul, men ikke mere end at vi måtte komme hjem.
Jeg tror, først jeg er ved for alvor at lære, hvad kærlighed er lige nu.
Edit: Beklager det kæmpe og temmelig slørede billede...


Hvor er hun en lækker baby, Knirke :love2:
1
Kolderudolf
Indlæg: 224
Tilmeldt: 4. maj 2016, 00:14
Kort karma: 53
Likede indlæg: 265

Re: Terminstråd - alle er velkomne :)

Indlægaf Kolderudolf » 5. jun 2016, 13:26

Stort tillykke med den smukke baby, Knirke.

Håber I alle nyder weekenden.

Vi har for en gangs skyld nogenlunde godt vejr i Grønland, så vi skal ud og have en lang løbe/gåtur med babyjoggeren og så skal vi til 2 års fødselsdag i eftermiddag.
1
Nuttede-Nuser
Indlæg: 772
Tilmeldt: 21. okt 2015, 14:24
Kort karma: 105
Likede indlæg: 937

Re: Terminstråd - alle er velkomne :)

Indlægaf Nuttede-Nuser » 5. jun 2016, 15:13

Øv, øv, øv. Har de sidste dage glædet mig til at komme til Rømø og bade her til aften når min kæreste kommer fra job. Jeg har endda lavet salater vi skal have med. Og nu regner det :whine: JEG VIL KØLES NED. Forstå mig ret, jeg elsker sommer og varme. Men jeg kan ikke tage til stranden om dagen, ikke med mindre jeg vil være der en halv time og så være rødere end rød. Og hvis det regner er det ikke sikkert min kæreste gider. Øv med øv på.
0
Brugeravatar
Snowdrop
Indlæg: 469
Tilmeldt: 8. feb 2016, 08:02
Kort karma: 81
Likede indlæg: 344

Re: Terminstråd - alle er velkomne :)

Indlægaf Snowdrop » 5. jun 2016, 15:19

Nuttede-Nuser skrev:Øv, øv, øv. Har de sidste dage glædet mig til at komme til Rømø og bade her til aften når min kæreste kommer fra job. Jeg har endda lavet salater vi skal have med. Og nu regner det :whine: JEG VIL KØLES NED. Forstå mig ret, jeg elsker sommer og varme. Men jeg kan ikke tage til stranden om dagen, ikke med mindre jeg vil være der en halv time og så være rødere end rød. Og hvis det regner er det ikke sikkert min kæreste gider. Øv med øv på.


Det er ellers megalækkert at bade når det regner. Og maden kan I vel finde et overdækket sted til at spise? :)
0

Tilbage til "Graviditet"