Upassendetråden - første udgave!

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19610
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2444
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46096

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf LadyFox » 5. jun 2016, 12:24

Jeg synes det er upassende at lade sit barn med skoldkopper rende rundt og tage fat i fremmede mennesker.
5
...
Akehurst2
Indlæg: 14144
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:17
Kort karma: 1259
Likede indlæg: 40586

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Akehurst2 » 5. jun 2016, 12:56

LadyFox skrev:Jeg synes det er upassende at lade sit barn med skoldkopper rende rundt og tage fat i fremmede mennesker.


Jeg synes altid, det er upassende hvis børn går rundt og tager fat i fremmede mennesker.
6
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19610
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2444
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46096

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf LadyFox » 5. jun 2016, 15:43

Akehurst2 skrev:
LadyFox skrev:Jeg synes det er upassende at lade sit barn med skoldkopper rende rundt og tage fat i fremmede mennesker.


Jeg synes altid, det er upassende hvis børn går rundt og tager fat i fremmede mennesker.

Det er jeg enig i! Men jeg synes ikke det bliver bedre af at barnet smitter :wacko:
1
...
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Bøtte » 5. jun 2016, 16:07

Jeg synes det er upassende at omtale mit barn som knepaffald :tie: Også selv om det bare er for sjov.
Det er fandme noget nær det grimmeste ord, der findes :tie: :sur:
15
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12947
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3533
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55658
Kontakt:

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Ado » 5. jun 2016, 16:16

Bøtte skrev:Jeg synes det er upassende at omtale mit barn som knepaffald :tie: Også selv om det bare er for sjov.
Det er fandme noget nær det grimmeste ord, der findes :tie: :sur:

Hvor low-life kan man blive? Det er fandeme et klamt udtryk.
2
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
Anne Droid
Indlæg: 2145
Tilmeldt: 28. sep 2015, 07:28
Kort karma: 125
Likede indlæg: 4979

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Anne Droid » 5. jun 2016, 16:20

Bøtte skrev:Jeg synes det er upassende at omtale mit barn som knepaffald :tie: Også selv om det bare er for sjov.
Det er fandme noget nær det grimmeste ord, der findes :tie: :sur:


Hold kæft, hvor er det grimt. Det er lidt ligesom spermcontainer :tie:

Da jeg var gravid, havde jeg en svigerinde der ikke sagde tillykke. I stedet spurgte hun om det var et uheld.
2
Klimatosse
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Fru Sunshine » 5. jun 2016, 16:53

Tak for alle tillykkerne til min datter :lun:
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Danseprinsesse
Indlæg: 3723
Tilmeldt: 18. aug 2015, 09:57
Kort karma: 652
Likede indlæg: 11266

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Danseprinsesse » 5. jun 2016, 19:08

Bøtte skrev:Jeg synes det er upassende at omtale mit barn som knepaffald :tie: Også selv om det bare er for sjov.
Det er fandme noget nær det grimmeste ord, der findes :tie: :sur:


Ej adr, et klamt udtryk.
2
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Bøtte » 5. jun 2016, 19:43

Jeg må indrømme jeg ikke er overrasket over han sagde sådan, han er normalt flink osv men han er meget langt fra mig.
0
cola
Permanent bortvist
Indlæg: 2462
Tilmeldt: 16. aug 2015, 11:25
Kort karma: 87
Likede indlæg: 2058

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf cola » 8. jun 2016, 12:33

cola skrev:De folk der bare ikke har lært at der er noget der hedder autopilot / Cruisecontrol i en bil, så når jeg endelig langt om længe kommer op på siden af dem, så sætter de farten op... hvorfor... fordi de ikke vil overhales, men når jeg så trækker ind bag dem igen så sætter de farten ned igen, så jeg igen skal ud og blomstre nok så fin i overhalingsbanen... kære billist der ikke vil lade mig overhale... tænk på de andre billister der blir trætte af mig, fordi jeg ligger derude og blomstre fordi du ikke vil lade mig komme forbi eller ikke vil kører hurtigere... min fart er lovlig, men fast.

Tro mig, de ved godt hvem der sænker fremkomligheden og det er ikke mig der forsøger at overhale, men dig der ikke vil lade mig.

Og jeg gider sku ikke sætte farten op fordi urban bent ikke fatter at lade mig komme forbi.


Så skete det igen... denne gang var det en bil der næsten fulgte mig hjem så jeg ved hvor den bor, er det upassende at sætte en lille seddel fast på bilen med teksten "kære billist, når du vælger at overhale en bil, så venligst hold farten højere end den bil du overhaler, da du ellers genere alle andre billister på vejen, ved at bilen du overhalede nu skal ud i overhalingssporet for at overhale dig."

Jeg ved ikke helt om det er upassende.
1
Brugeravatar
HappyPaww
Indlæg: 5624
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:08
Kort karma: 794
Likede indlæg: 15465

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf HappyPaww » 8. jun 2016, 15:17

Der er pt. to voksne mænd der har slæbt deres cykler med i metroen selvom det ikke er tilladt i myldretiden :rulle:

Er jeg upassende, at sidde og håbe på, at der kommer en kontrollør, så de får en bøde? :D
0
Brugeravatar
Purple Haze
Indlæg: 9020
Tilmeldt: 3. jan 2016, 16:04
Kort karma: 1014
Geografisk sted: Kbh.
Likede indlæg: 21850

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Purple Haze » 8. jun 2016, 15:30

cola skrev:
cola skrev:De folk der bare ikke har lært at der er noget der hedder autopilot / Cruisecontrol i en bil, så når jeg endelig langt om længe kommer op på siden af dem, så sætter de farten op... hvorfor... fordi de ikke vil overhales, men når jeg så trækker ind bag dem igen så sætter de farten ned igen, så jeg igen skal ud og blomstre nok så fin i overhalingsbanen... kære billist der ikke vil lade mig overhale... tænk på de andre billister der blir trætte af mig, fordi jeg ligger derude og blomstre fordi du ikke vil lade mig komme forbi eller ikke vil kører hurtigere... min fart er lovlig, men fast.

Tro mig, de ved godt hvem der sænker fremkomligheden og det er ikke mig der forsøger at overhale, men dig der ikke vil lade mig.

Og jeg gider sku ikke sætte farten op fordi urban bent ikke fatter at lade mig komme forbi.


Så skete det igen... denne gang var det en bil der næsten fulgte mig hjem så jeg ved hvor den bor, er det upassende at sætte en lille seddel fast på bilen med teksten "kære billist, når du vælger at overhale en bil, så venligst hold farten højere end den bil du overhaler, da du ellers genere alle andre billister på vejen, ved at bilen du overhalede nu skal ud i overhalingssporet for at overhale dig."

Jeg ved ikke helt om det er upassende.



Do it :D
0
Hello to all intelligent lifeforms everywhere!
And to everybody else out there, the secret is to bang the rocks together guys.
Brugeravatar
Seraphina
Indlæg: 223
Tilmeldt: 6. jan 2016, 19:50
Kort karma: 44
Likede indlæg: 568

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Seraphina » 8. jun 2016, 20:02

HappyPaww skrev:Der er pt. to voksne mænd der har slæbt deres cykler med i metroen selvom det ikke er tilladt i myldretiden :rulle:

Er jeg upassende, at sidde og håbe på, at der kommer en kontrollør, så de får en bøde? :D


I juni, juli og august må man have cyklen med i metroen hele døgnet :)
1
Brugeravatar
HappyPaww
Indlæg: 5624
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:08
Kort karma: 794
Likede indlæg: 15465

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf HappyPaww » 8. jun 2016, 20:29

Seraphina skrev:
HappyPaww skrev:Der er pt. to voksne mænd der har slæbt deres cykler med i metroen selvom det ikke er tilladt i myldretiden :rulle:

Er jeg upassende, at sidde og håbe på, at der kommer en kontrollør, så de får en bøde? :D


I juni, juli og august må man have cyklen med i metroen hele døgnet :)

Ja det fandt jeg ud af da kontrollører kom, og han ikke sagde noget :lol: :genert:
2
Brugeravatar
Novella
Indlæg: 1930
Tilmeldt: 11. aug 2015, 06:21
Kort karma: 488
Likede indlæg: 5499

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Novella » 8. jun 2016, 21:02

Rosa Espinosa skrev:Folk der overhaler en ved et fodgængerfelt og især i høj fart, skulle simpelthen have tæsk med en våd avis. Hvorfor tror du at jeg satte farten ned, det er da for at holde for den lille dreng som stod pænt og ventede. Godt han ikke nåede at gå over. Hvad tænker folk på?

De skulle så vidt jeg ved også have taget kørekortet.
2

Tilbage til "Generelt"