Fællestråd - juni 2016

Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7493
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 829
Likede indlæg: 19615

Re: Fællestråd - juni 2016

Indlægaf Animi » 4. jun 2016, 21:04

topmadras3 skrev:Jeg vil også gerne være med denne måned - jeg skal fortsætte med at træne arme,mave og løbe,så jeg kan løbe 5 km uden pause- jeg løber 3 dage om ugen 5 km men med pauser

Og så er der da banandans :banan: :banan: :banan: :banan: :banan: :banan: :banan: :banan: :banan: :banan: :banan: :banan: :banan: :banan: i dag for jeg har lige præcis tabt 30 kg -det blev fejret med en god bøf og bearnaise - to bikinier og et løbeur

Og havde en underlig oplevelse her til aften på løbeturen,jeg er helt færdig, sveder og står og holder pause-der går et par forbi og ide pigen går forbi siger hun "med den krop ville jeg løbe i stedet for" :ad!:


Stort tillykke med vægttabet - hvor er du dog bare sej! :pompom: :pompom: :pompom:

Og til hende pigen *host*kællingen*host* har jeg kun det her at sige:

original.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
4
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
Rapfisk
Indlæg: 7095
Tilmeldt: 20. aug 2015, 16:27
Kort karma: 1431
Likede indlæg: 13317

Re: Fællestråd - juni 2016

Indlægaf Rapfisk » 5. jun 2016, 18:15

Må jeg være med for første gang? I dag er der seks uger til, jeg skal på sommerferie, og til den tid vil jeg gerne være lidt lettere. Nu, hvor det et varmt, har jeg virkelig kunnet se, at lårene er blevet større og maven blødere, og det er faktisk ikke så godt, når man indenunder egentlig er en halvspinkelt bygget dame.

Først og fremmest skal jeg have nogle sunde vaner på plads, så mine mål for denne uge er:

- Tre måltider dagligt
- Daglig bevægelse. Alt gælder: Cykling, gåtur, yoga, dans og sang.
- Ingen kage, chips o.lign. på nær lørdag aften
6
Livslinjen: 70 201 201
Chungodongowongo
Indlæg: 182
Tilmeldt: 15. aug 2015, 09:08
Kort karma: 19
Likede indlæg: 447

Re: Fællestråd - juni 2016

Indlægaf Chungodongowongo » 5. jun 2016, 18:34

Nu har jeg luret i et par omgange, men vil gerne være med her i juni :-)
6
Brugeravatar
Ally
Indlæg: 4696
Tilmeldt: 2. sep 2015, 18:25
Kort karma: 892
Likede indlæg: 7690

Re: Fællestråd - juni 2016

Indlægaf Ally » 5. jun 2016, 18:35

En god weekend går på hæld og forude venter en lidt udfordrende uge - manden skal ud at rejse og er ikke hjemme hele ugen, så jeg er alene med pigerne. Derudover byder ugen på fællesspisning i børnehaven, fødselsdag hos en af Ældstebarnets klassekammerater, censur i Århus, masser af undervisning + diverse aftaler med elever og - og det ser jeg frem til - besøg hos en veninde, jeg kender fra den gamle Debat.

Jeg ville rigtig gerne træne så meget som muligt i løbet af ugen, men jeg har indset, at det ikke kan lade sig gøre. Dog satser jeg på en tur i fitness i morgen tidlig - og så må motionen resten af ugen udgøre gåture og trampolinsjov med pigerne. Og når træningen bliver sparsom, må jeg til gengæld være ekstra opmærksom på kosten.
2
What if I fall? Oh, but my darling, what if you fly?
Chungodongowongo
Indlæg: 182
Tilmeldt: 15. aug 2015, 09:08
Kort karma: 19
Likede indlæg: 447

Re: Fællestråd - juni 2016

Indlægaf Chungodongowongo » 5. jun 2016, 19:04

Mand, 28 år :-D..

Siden februar i år har jeg smidt 10-12 kg. Målet er i første omgang at komme ned på 99,9 kg. Startvægt var 114,6 kg.. Det foregår ved hjælp af livsstilsændring, fitness og holdsport :-).. Lige nu er der gået lidt ferie-mode i den, men fra i morgen kører jeg på igen.
8
Brugeravatar
Sophaya
Indlæg: 2974
Tilmeldt: 22. aug 2015, 11:26
Kort karma: 624
Likede indlæg: 6643

Re: Fællestråd - juni 2016

Indlægaf Sophaya » 5. jun 2016, 19:09

Velkommen til begge to :banan:

Edit: øh, tre! :lol:
Senest rettet af Sophaya 5. jun 2016, 19:21, rettet i alt 1 gang.
2
cat has nine lives babe
nine lives to itself
but you only got one

x
Brugeravatar
Guilded_Lily
Indlæg: 12730
Tilmeldt: 12. sep 2015, 09:41
Kort karma: 918
Likede indlæg: 12467

Re: Fællestråd - juni 2016

Indlægaf Guilded_Lily » 5. jun 2016, 19:20

Velkommen til, Kathain, Rapfisk og Chungodongowongo (som jeg forvekler med Chumbawumba! :lol: )

Jeg kom aldrig ned at træne i weekenden, selvom det var den eneste plan, jeg havde for weekenden. Men varmen skyder simpelthen mit energiniveau i sænk, og selvom jeg har adgang til lokalerne 24 timer i døgnet, træner jeg selvfølgelig normalt mest effektivt mellem middag og aftensmad :rulle:

I øvrigt glemte jeg også at smide mit absolut gennemsvedte tøj til vask i torsdags, og det stank af....nærmest salmiakspiritus, da jeg åbnede tasken her til aften :badr:

Weekenden er gået med markedsdage fredag, hvor planen var at finde to par sommerbukser, men kom hjem med en bluse og to cardiganer i stedet - ingen af bukserne sad pænt. Øv. I går....øh...svedte jeg vist bare i haven et par timer, resten kan jeg faktisk ikke huske (endnu en varmeulempe) og i dag har jeg skiftet mellem at sidde i haven og i den kølige stue.
Det har så haft den konsekvens, at jeg glemte alt om vasketøj og styr på ungernes ting, så jeg skal lige have hængt en maskinfuld tøj op nu og tjekket, at ungerne kan komme til hhv. Universe og fødselsdag i morgen :stoned: Jeg kæmpe med øjnene, men der mangler også madpakker og hundeluftning.

Næste uge bliver en kamp. Jeg skal være eneste gennemgående lærer i en linjeuge med en linje, jeg normalt kun er gæstelærer i 5 uger om året med en årgang, jeg ikke "kender", og vi har ikke haft tid til at mødes i lærerteamet omkring ugen, så vi kommer alle med et eller andet, som vi så bare håber, kan sys sammen til noget, de unge kan bruge. Håbløst! Heldigvis er det sidste gang, jeg er med på den linje. Never again!
Fredag og lørdag skal vi til festival, så søndag skal VIRKELIG være fri for noget som helst praktisk!

Så bliver det bare spændende at se, om det skal lykkes at gennemføre en fastedag eller to, og hvor mange gange jeg kan få træning passet ind.
2
Brugeravatar
Filipai
Indlæg: 4148
Tilmeldt: 4. sep 2015, 06:04
Kort karma: 998
Likede indlæg: 7796

Re: Fællestråd - juni 2016

Indlægaf Filipai » 5. jun 2016, 19:21

Jeg skal altså også være med nu. En af mine bedste veninder skal giftes til september, og der har jeg en kjole jeg skal se godt ud i, og nu hvor kæresten har været på knæ, har jeg jo også pludselig mit eget bryllup som motivation.
Vi er lige kommet hjem fra Rom, og nu skal vi altså igang med sunde vaner. Vi fik tilgengæld gået gennemsnitligt 25 km hver dag i Rom, så er igang.

Mål:
Træne minimum 3 gange
Vitamin piller hver dag
Fornuftig mad- undtagelsen er en cupcake tirsdag, og nok et ret højt alkohol indtag, og dertil junkfood fredag.

Min forlovede ( :D ) skal "heldigvis" også omrokere nogle kg, så han er ombord på den fornuftige mad.
6
Brugeravatar
Rapfisk
Indlæg: 7095
Tilmeldt: 20. aug 2015, 16:27
Kort karma: 1431
Likede indlæg: 13317

Re: Fællestråd - juni 2016

Indlægaf Rapfisk » 5. jun 2016, 19:33

Guilded_Lily skrev:Velkommen til, Kathain, Rapfisk og Chungodongowongo (som jeg forvekler med Chumbawumba! :lol: )

Jeg kom aldrig ned at træne i weekenden, selvom det var den eneste plan, jeg havde for weekenden. Men varmen skyder simpelthen mit energiniveau i sænk, og selvom jeg har adgang til lokalerne 24 timer i døgnet, træner jeg selvfølgelig normalt mest effektivt mellem middag og aftensmad :rulle:

I øvrigt glemte jeg også at smide mit absolut gennemsvedte tøj til vask i torsdags, og det stank af....nærmest salmiakspiritus, da jeg åbnede tasken her til aften :badr:

Weekenden er gået med markedsdage fredag, hvor planen var at finde to par sommerbukser, men kom hjem med en bluse og to cardiganer i stedet - ingen af bukserne sad pænt. Øv. I går....øh...svedte jeg vist bare i haven et par timer, resten kan jeg faktisk ikke huske (endnu en varmeulempe) og i dag har jeg skiftet mellem at sidde i haven og i den kølige stue.
Det har så haft den konsekvens, at jeg glemte alt om vasketøj og styr på ungernes ting, så jeg skal lige have hængt en maskinfuld tøj op nu og tjekket, at ungerne kan komme til hhv. Universe og fødselsdag i morgen :stoned: Jeg kæmpe med øjnene, men der mangler også madpakker og hundeluftning.

Næste uge bliver en kamp. Jeg skal være eneste gennemgående lærer i en linjeuge med en linje, jeg normalt kun er gæstelærer i 5 uger om året med en årgang, jeg ikke "kender", og vi har ikke haft tid til at mødes i lærerteamet omkring ugen, så vi kommer alle med et eller andet, som vi så bare håber, kan sys sammen til noget, de unge kan bruge. Håbløst! Heldigvis er det sidste gang, jeg er med på den linje. Never again!
Fredag og lørdag skal vi til festival, så søndag skal VIRKELIG være fri for noget som helst praktisk!

Så bliver det bare spændende at se, om det skal lykkes at gennemføre en fastedag eller to, og hvor mange gange jeg kan få træning passet ind.

Tubthumping FTW :D
1
Livslinjen: 70 201 201
Brugeravatar
Pandesteg
Indlæg: 13013
Tilmeldt: 19. sep 2015, 16:43
Kort karma: 1557
Likede indlæg: 21767

Re: Fællestråd - juni 2016

Indlægaf Pandesteg » 5. jun 2016, 19:38

Fedt med så mange nye, velkommen!! :pompom: jeg pipper som vanligt med fra sidelinjen :P Har ikke nogle deciderede mål andet end hvad der faktisk er min normale rutine. 3 x hold i fitness, 2 x løb a 6 og 10 km. Skal til Thai Bo event lørdag! :banan:
3
Don’t drink the Kool-Aid! :deer:
Brugeravatar
Rapfisk
Indlæg: 7095
Tilmeldt: 20. aug 2015, 16:27
Kort karma: 1431
Likede indlæg: 13317

Re: Fællestråd - juni 2016

Indlægaf Rapfisk » 5. jun 2016, 19:44

Pandesteg skrev:Fedt med så mange nye, velkommen!! :pompom: jeg pipper som vanligt med fra sidelinjen :P Har ikke nogle deciderede mål andet end hvad der faktisk er min normale rutine. 3 x hold i fitness, 2 x løb a 6 og 10 km. Skal til Thai Bo event lørdag! :banan:

Det er da også en virkelig imponerende rutine
0
Livslinjen: 70 201 201
Brugeravatar
Pandesteg
Indlæg: 13013
Tilmeldt: 19. sep 2015, 16:43
Kort karma: 1557
Likede indlæg: 21767

Re: Fællestråd - juni 2016

Indlægaf Pandesteg » 5. jun 2016, 19:46

Rapfisk skrev:
Pandesteg skrev:Fedt med så mange nye, velkommen!! :pompom: jeg pipper som vanligt med fra sidelinjen :P Har ikke nogle deciderede mål andet end hvad der faktisk er min normale rutine. 3 x hold i fitness, 2 x løb a 6 og 10 km. Skal til Thai Bo event lørdag! :banan:

Det er da også en virkelig imponerende rutine


Tak! Jeg elsker bare at træne, så det gør det en del nemmere at komme afsted :-D
1
Don’t drink the Kool-Aid! :deer:
Brugeravatar
Filipai
Indlæg: 4148
Tilmeldt: 4. sep 2015, 06:04
Kort karma: 998
Likede indlæg: 7796

Re: Fællestråd - juni 2016

Indlægaf Filipai » 5. jun 2016, 20:04

Pandesteg skrev:
Rapfisk skrev:
Pandesteg skrev:Fedt med så mange nye, velkommen!! :pompom: jeg pipper som vanligt med fra sidelinjen :P Har ikke nogle deciderede mål andet end hvad der faktisk er min normale rutine. 3 x hold i fitness, 2 x løb a 6 og 10 km. Skal til Thai Bo event lørdag! :banan:

Det er da også en virkelig imponerende rutine


Tak! Jeg elsker bare at træne, så det gør det en del nemmere at komme afsted :-D


Gid det var mig. Jeg hader at træne. Jeg kan godt være glad efter en god time, men træning står altid nederest på "gider" listen.
1
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19645
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2446
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46289

Re: Fællestråd - juni 2016

Indlægaf LadyFox » 5. jun 2016, 20:16

Mine mål:

- En kødfri dag.
- mindst 3 x 10 km på cykel.
- 2 x valgfri træning.
- Drikke vand dagligt.
- Ingen sødesager undtagen fredag og søndage (fødselsdage)
3
...
Muspel
Indlæg: 3881
Tilmeldt: 22. nov 2015, 16:38
Kort karma: 769
Likede indlæg: 10763

Re: Fællestråd - juni 2016

Indlægaf Muspel » 5. jun 2016, 20:50

Jeg hopper over denne måned, da min deltagelse i maj var ... Til at overskue. Men jeg hepper på jer andre på sidelinjen :pompom:

... Mens jeg spiser ibuprofenkur og antiinflammatiorisk mad på samme tid, så mine knæ forhåbentligt snart er ok igen.
0

Tilbage til "Sund og/eller slank"