Hvornår tænker du: "Det er fandeme low-life"?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Advocatus-Diaboli
Permanent bortvist
Indlæg: 1563
Tilmeldt: 8. mar 2016, 15:10
Kort karma: 238
Likede indlæg: 2220

Re: Hvornår tænker du: "Det er fandeme low-life"?

Indlægaf Advocatus-Diaboli » 5. jun 2016, 21:38

Ado skrev: Hvornår tænker du, at noget/nogen er low-life? Eller tænker du slet ikke sådanne tanker?


Når jeg ser en dværg.

Men hvis low-life er noget der adskiller sig fra tråden om hvad man synes der er prolle - hvilket jeg formoder, siden du har lavet denne nye tråd? - så er det ikke rigtigt et prædikat, jeg sætter på folk. "Prolle" eller "Socialklasse 5", derimod...
0
Listen, I'm a nice person - so if I'm an asshole to you, you need to ask yourself why.
Brugeravatar
Fuck.exe
Indlæg: 579
Tilmeldt: 13. aug 2015, 21:53
Kort karma: 171
Likede indlæg: 2023

Re: Hvornår tænker du: "Det er fandeme low-life"?

Indlægaf Fuck.exe » 5. jun 2016, 21:59

Folk der tager til biltræf/bilræs. Jeg kan ikke lade være med at dømme dem, når de tøffer rundt i deres grimme, sænkede biler, imens de er iført tanktop og tatoveringer.

Folk der køber takeout på kredit hos fx just-eat. Hvis man ikke har 60 kr til en pizza, så skal man nok ikke have pizza.
9
Gulvaber er også mennesker.
Brugeravatar
Kattefjæs
Indlæg: 2540
Tilmeldt: 29. aug 2015, 15:06
Kort karma: 360
Geografisk sted: London
Likede indlæg: 6387

Re: Hvornår tænker du: "Det er fandeme low-life"?

Indlægaf Kattefjæs » 5. jun 2016, 21:59

Advocatus-Diaboli skrev:
Når jeg ser en dværg.

Men hvis low-life er noget der adskiller sig fra tråden om hvad man synes der er prolle - hvilket jeg formoder, siden du har lavet denne nye tråd? - så er det ikke rigtigt et prædikat, jeg sætter på folk. "Prolle" eller "Socialklasse 5", derimod...


Holdt stop. Hvor blev der af John? :trist:
4
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34771

Re: Hvornår tænker du: "Det er fandeme low-life"?

Indlægaf Dirtylittledevil » 5. jun 2016, 21:59

Folk der bruger så meget tid på Facebookspil at de simpelthen beslutter at det skal være deres hovedbeskæftigelse ifølge deres info på Facebook.

low.png
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
7
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Fuck.exe
Indlæg: 579
Tilmeldt: 13. aug 2015, 21:53
Kort karma: 171
Likede indlæg: 2023

Re: Hvornår tænker du: "Det er fandeme low-life"?

Indlægaf Fuck.exe » 5. jun 2016, 22:04

Gåstole er så lowlife at det næsten begynder at klø bare ved tanken.
3
Gulvaber er også mennesker.
Brugeravatar
Danseprinsesse
Indlæg: 3723
Tilmeldt: 18. aug 2015, 09:57
Kort karma: 652
Likede indlæg: 11266

Re: Hvornår tænker du: "Det er fandeme low-life"?

Indlægaf Danseprinsesse » 5. jun 2016, 22:21

Når jeg ser en indkøbskurv med toastbrød, konventionel letmælk og 6 øl.

Når folk kan gå fuldstændig i selvsving over lagersalg (som regel mødre i forbindelse med børnetøj/udstyr selvfølgelig).
1
MissHelenaVon
Indlæg: 244
Tilmeldt: 9. nov 2015, 00:07
Kort karma: 25
Likede indlæg: 338

Re: Hvornår tænker du: "Det er fandeme low-life"?

Indlægaf MissHelenaVon » 5. jun 2016, 22:39

Folk der slås!
10
Brugeravatar
POCKETKITTEN
Indlæg: 5607
Tilmeldt: 28. dec 2015, 18:47
Kort karma: 1484
Likede indlæg: 22867

Re: Hvornår tænker du: "Det er fandeme low-life"?

Indlægaf POCKETKITTEN » 6. jun 2016, 05:15

Når folk spytter eller snotter på gaden.

Når folk lader vandet i det fri, selvom der er toiletter i nærheden. Navnlig når de ikke en gang forsøger at gå afsides med det.
7
Man kan godt være dum, selvom man har en høj IP.
Brugeravatar
Chatsy
Indlæg: 1000
Tilmeldt: 1. nov 2015, 09:30
Kort karma: 212
Likede indlæg: 4669

Re: Hvornår tænker du: "Det er fandeme low-life"?

Indlægaf Chatsy » 6. jun 2016, 05:23

Folk der, uden forstand på hunde, anskaffer sig en eller flere hunde.
Med uden forstand på hunde mener jeg bl.a. at deres måde at disciplinere dem på er at råbe meget højt og/eller komme med lange søforklaringer til kræet, når den gør noget, de ikke synes, det bør, som om kræet forstår "HOLD SÅ KÆFT, du må ikke gø sådan hele tiden, det er irriterende!".

Videre i den liga, folk, der lader deres hunde komme op at slås med andre hunde, ikke fører dem i snor selvom de tydeligvis ikke har kontrol over dem og råber af kræet, når det springer på en forbipasserende, fordi, igen, råb er deres eneste værktøj til disciplinering af den.

Nu jeg tænker over det, folk der "opdrager" ved at råbe og være vred, er i det hele taget ret low-life.
1
Karkluden
Indlæg: 1684
Tilmeldt: 14. aug 2015, 15:30
Kort karma: 256
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 2441

Re: Hvornår tænker du: "Det er fandeme low-life"?

Indlægaf Karkluden » 6. jun 2016, 05:46

Når min mor sender mig en "artikel" fra alun.dk om at kvinder, der bruger solcreme (hvilket jeg gør, fordi jeg ellers får 2.gradsforbrændinger..) simpelthen lige dør 20 år tidligere pga d-vitaminmangel. Eller sådan noget.
Og hendes kommentar er: "se, du skal bare få noget sol". Og hun er bundseriøs. Altså oh my god... Hvis jeg ikke bruger solcreme får jeg FORBRÆNDINGER. Jeg får masser af sol. Blot med faktor 40 og senere faktor 20. Og jeg tager i øvrigt d-vitamin som tablettilskud for at være helt sikker. Hun mener, at "solbrændthed" (aka forbrændinger) bare gør man bliver mere brun..
Hun er veluddannet, empatisk og intelligent. Det er så megalowlife at være så dum, at man sluger alle artikler, der godkender ens egne mindre heldige vaner. Fremfor bare at erkende, at jeg kan godt lide sol/rødvin/cigaretter/sukker/whatever, og hvis det giver mig nogle problemer senere i livet, så dealer jeg med dem der.
11
Some days I amaze myself. Other days I put the laundry in the oven.
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34771

Re: Hvornår tænker du: "Det er fandeme low-life"?

Indlægaf Dirtylittledevil » 6. jun 2016, 05:49

Folk der himler op om "De høje herrer"
4
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34771

Re: Hvornår tænker du: "Det er fandeme low-life"?

Indlægaf Dirtylittledevil » 6. jun 2016, 06:00

Skumfidusen skrev:
Ellers, og det har jeg skrevet om før, er der sådan en helt særlig form for underklasse-stolthed jeg er stødt på nogle gange, hvor man aldrig, aldrig, ALDRIG må indrømme at man har taget fejl i noget. Uanset hvor indlysende det er, uanset hvor uafviseligt man tager fejl, så vil man ikke på vilkår erkende at man var galt på den. Så skal den stå på udenomssnak og afvisninger og sludder og vrøvl.


Ja, det er lige på kornet, den har jeg også opdaget. Så får man en snak fra de varme lande om at personen gjorde sit bedste osv osv hvilket åbenbart betyder at så må man ikke sige noget negativt om det.
1
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14703
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1180
Likede indlæg: 24712

Re: Hvornår tænker du: "Det er fandeme low-life"?

Indlægaf sigge » 6. jun 2016, 07:50

Jeg har senest tænkt det om den bilist og den motorcyklist, der valgte at køre frem i nødsporet, da der var langsom trillekø på motorvejen pga. et uheld. (I øvrigt forstår jeg slet ikke motorcyklisten, de andre motorcykler kunne da godt finde ud af at liste sig frem imellem de to vognbaner.)
0
You can't spell awesome without me.
Brugeravatar
Advocatus-Diaboli
Permanent bortvist
Indlæg: 1563
Tilmeldt: 8. mar 2016, 15:10
Kort karma: 238
Likede indlæg: 2220

Re: Hvornår tænker du: "Det er fandeme low-life"?

Indlægaf Advocatus-Diaboli » 6. jun 2016, 07:53

Kattefjæs skrev:Holdt stop. Hvor blev der af John? :trist:


Han er til torskegilde hos SKAT. De ønskede en nærmere drøftelse angående hans konti i Panama.
0
Listen, I'm a nice person - so if I'm an asshole to you, you need to ask yourself why.
Brugeravatar
dykkersild
Indlæg: 2169
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:25
Kort karma: 239
Likede indlæg: 3535

Re: Hvornår tænker du: "Det er fandeme low-life"?

Indlægaf dykkersild » 6. jun 2016, 07:55

Fyrst Eberhard skrev:Folk, der giver muslimer skylden for deres egen økonomiske utilstrækkelighed. Men sagtens kan finde penge til smøger, bajere, frisørture, elektronik på afbetaling, falske negle, lædersofa, glasbord, labrador og syltetøj i den der blå spand. Men junior kan ikke få julegaver "fordi muslimerne tager al julehjælpen!"

Fy for helvede!


Aka - en del af min mands familie - jeg kan dem slet, slet ikke. De er så pisse sølle at høre på. Den ene af dem har seriøst 6 børn, aldrig arbejder, tusser all over, ryger, har hund, kat og kaniner, fået tvangsfjernet to børn til trods for at hun er verdens bedste mor - og så er verden af lave, når muslimerne kommer og ødelægger de gode danske dyder. Jeg kan bliver helt sindssyg i låget over deres mentalitet.
3

Tilbage til "Generelt"