Vi der venter på storken!

Majer
Indlæg: 792
Tilmeldt: 2. apr 2016, 18:59
Kort karma: 154
Likede indlæg: 1042

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Majer » 5. jun 2016, 07:36

Min æl test er stadig positiv.
Hvad pokker skal man regne med :forvirret:
0
Brugeravatar
Æble
Indlæg: 6659
Tilmeldt: 5. jan 2016, 18:26
Kort karma: 868
Likede indlæg: 18860

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Æble » 5. jun 2016, 08:09

Majer skrev:Min æl test er stadig positiv.
Hvad pokker skal man regne med :forvirret:


At du får æl idag. Du får æl 24-48 timer efter den første positive. Så det er super timing hvis i havde sex igår.

Det var derfor jeg begyndte at tage min temperatur, for det er den måde man kan se om man har haft æl. Men ved godt det er lidt kontroversielt og "projektagtigt".
0
Brugeravatar
Æble
Indlæg: 6659
Tilmeldt: 5. jan 2016, 18:26
Kort karma: 868
Likede indlæg: 18860

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Æble » 5. jun 2016, 08:10

Chloecat skrev:Jf terminsberegner så har jeg æl nu eller her omkring, jeg fik aldrig købt de der æl testere, jeg forsøger stadig og tage den lidt med ro for ikke at skræmme manden helt.

Det føltes dog igår som vi ramte samme side, at nu måtte det godt være nu - så hvis vi ikke rammer plet i denne månede, så køber jeg en stak æl testere.


Håber det slet ikke bliver nødvendigt :kys:

Har du ikke lyst til at være med på forsiden?
1
Majer
Indlæg: 792
Tilmeldt: 2. apr 2016, 18:59
Kort karma: 154
Likede indlæg: 1042

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Majer » 5. jun 2016, 09:31

Æble skrev:
Majer skrev:Min æl test er stadig positiv.
Hvad pokker skal man regne med :forvirret:


At du får æl idag. Du får æl 24-48 timer efter den første positive. Så det er super timing hvis i havde sex igår.

Det var derfor jeg begyndte at tage min temperatur, for det er den måde man kan se om man har haft æl. Men ved godt det er lidt kontroversielt og "projektagtigt".


Den er knap på tydelig som den i går, men vil stadig vurdere den til at være positiv.

Vi napper en tur igen i aften, så tænker jeg at vi er dækket godt ind :)

Jeg ku nu også godt finde på at tage temperatur, så herfra skal du ikke høre noget for det :D
0
godtnavn
Indlæg: 11157
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1104
Likede indlæg: 12974

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf godtnavn » 5. jun 2016, 11:46

Majer du ved godt teststregen skal være lige så tydelig eller tydeligere end kontrolstregen på æl-test?

Æblet :ae: Jeg synes også du lød til at være alt for "oven på" efter I mistede denne gang, tror det er sundt at få følelserne ud selvom det er hårdt.


Her er jeg i den irriterende venteperiode, mens kan komme når som helst nærmest, men der er stadig lang tid til den er så forsinket at jeg vil teste. Har brugt for mange test de sidste måneder med en krop med uregelmæssig cyklus. Er på cd24 og føler mig ikke gravid. Jeg har det næsten sådan at jeg ønsker mens kommer hurtigt så vi kan starte på et nyt forsøg.
0
Majer
Indlæg: 792
Tilmeldt: 2. apr 2016, 18:59
Kort karma: 154
Likede indlæg: 1042

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Majer » 5. jun 2016, 12:11

godtnavn skrev:Majer du ved godt teststregen skal være lige så tydelig eller tydeligere end kontrolstregen på æl-test?

Æblet :ae: Jeg synes også du lød til at være alt for "oven på" efter I mistede denne gang, tror det er sundt at få følelserne ud selvom det er hårdt.


Her er jeg i den irriterende venteperiode, mens kan komme når som helst nærmest, men der er stadig lang tid til den er så forsinket at jeg vil teste. Har brugt for mange test de sidste måneder med en krop med uregelmæssig cyklus. Er på cd24 og føler mig ikke gravid. Jeg har det næsten sådan at jeg ønsker mens kommer hurtigt så vi kan starte på et nyt forsøg.


Jep det ved jeg godt. Fredag var stregerne meget lyse, men lige tydelige. I går var begge streger helt mørkerøde og testestregen var næsten tydeligere end kontrolstregen. I dag var begge streger igen meget lyse men lige tydelige.

Håber din mens bliver vækning erstattes af to streger. Og hvis ikke, så at den kommer hurtigt :)
0
Chloecat
Indlæg: 130
Tilmeldt: 26. dec 2015, 07:39
Kort karma: 8
Likede indlæg: 154

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Chloecat » 5. jun 2016, 13:24

Brugernavn: chloecat
Alder: 31
Beskæftigelse: kontor
Kærestes/mands alder: 31
Kærestes/mands beskæftigelse: fotograf
Forholdets længde: 4 år
Børn: en dreng på 2
Bor: Odense omegn
Prøvet siden: februar
Evt. Andet:

Så der info til forsiden :)
2
Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4797
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf MyGirl » 5. jun 2016, 17:39

Cloecat : velkommen officielt til :) sætter dig på forsiden i morgen, når jeg er på fra computeren.

Majer: Kan godt forstå, du er forvirret. Mener de kloge siger, man skal tage fra den første positive test, så mon ikke æl "bare" falder tættere på 48 end 24 timer efter den første test for dig?

Æble: hvordan går det med dig? :kys:

Jeg synes, jeg kan mærke æl allerede i denne måned, selvom den først burde komme torsdag-agtigt.. Plejer først nærke den 1-2 dage før. Har besluttet, jeg ikke gider æl-tests denne måned, så nu må vi bare på den sådan hveranden dag ca i den næste uges tid.. I løbet af ugen finder vi jo forhåbentlig ud af, om kærestens svømmere teoretisk kan gøre mig gravid.. Ihhh, jeg håber!
0
godtnavn
Indlæg: 11157
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1104
Likede indlæg: 12974

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf godtnavn » 5. jun 2016, 21:29

Majer: uanset lyder det som I fik ramt ægløsning, krydser fingre for resultatet om 2 uger!

Marioneta: Spændende! Håber der er mange gode!
0
Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4797
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf MyGirl » 6. jun 2016, 06:10

Marioneta skrev:Så er det snart i morgen tidlig, hvor jeg skal have taget æg ud. Er spændt på hvor mange brugbare æg, jeg har lavet :)


Krydser fingre!! :)
0
Brugeravatar
Marigold
Indlæg: 431
Tilmeldt: 3. jan 2016, 19:22
Kort karma: 150
Likede indlæg: 396

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Marigold » 6. jun 2016, 08:37

Nå så kom der mens igen, eller pletblødning! Så fra sidste pletblødning stoppede og til den næste startede var der ikke lang pause. Min cyklus nåede vist op på små 22 dage og der var ingen tegn på ægløsning. Men mens er ikke rigtig kommet i gang, det er bare sådan lidt småblødning. Men jeg tænker at kroppen så bare ikke har stabiliseret sig endnu efter fødslen, så jeg må bare væbne mig med tålmodighed lidt endnu.

Nu spørger jeg lige lidt mærkeligt, måske! Men hvad tisser I i, når i æl tester? Jeg har hidtil brugt engangskopper, men jeg synes de fylder meget i toiletspanden og tænkte om der var en smartere metode, jeg ikke havde tænkt på.
0
Brugeravatar
Marigold
Indlæg: 431
Tilmeldt: 3. jan 2016, 19:22
Kort karma: 150
Likede indlæg: 396

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Marigold » 6. jun 2016, 08:48

Måske jeg burde komme med på forsiden, selv om det er lidt svært for mig!

Brugernavn: Marigold
Alder: 37
Beskæftigelse: Pædagog
Kærestes/mands alder: 37
Kærestes/mands beskæftigelse: Servicechef
Forholdets længde: Små 7 år
Børn: Datter på 4 år + datter der blev englebarn
Bor: Fyn
Prøvet siden: Maj 2016
Evt. Andet: Fødte i april en lille pige i 20. uge med skeletsygdom. Hun blev en lille time gammel.
0
Brugeravatar
Æble
Indlæg: 6659
Tilmeldt: 5. jan 2016, 18:26
Kort karma: 868
Likede indlæg: 18860

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Æble » 6. jun 2016, 08:57

Mygirl, tak for at du spørger :kys: Og tak i andre, det hjælper at få trøst herinde. Har det virkelig ikke ret godt. Men det skal nok gå. Håber jeg finder gejsten når æl nærmer sig.

Marioneta, håber der var masser af lækre æg :gogo:

Marigold, kan godt forstå det er svært. Har måtte komme tilbage til denne tråd to gange, selvom det er en dejlig tråd, så vil man jo helst forlade den. Hvor irriterende at din krop ikke er helt tilbage endnu, du har jo brug for den æl! Jeg tisser i en engangskop som jeg skyller og bruger nogle gange.
0
Brugeravatar
Marigold
Indlæg: 431
Tilmeldt: 3. jan 2016, 19:22
Kort karma: 150
Likede indlæg: 396

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Marigold » 6. jun 2016, 10:17

Åh jeg håber med dig Marioneta og håber at de ringer med godt nyt i morgen :)
0
Brugeravatar
Lull
Indlæg: 1242
Tilmeldt: 1. sep 2015, 18:18
Kort karma: 125
Likede indlæg: 1595

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Lull » 6. jun 2016, 10:30

åh, jeg krydser alt hvad jeg kan for dig Marioneta :kryds:

æv at der ikke var nogen æl denne gang marigold - håber den er der næste cyklus

Jeg går i det her forfærdelige limbo mellem æl/insemination og dagen hvor jeg kan/må teste.
Det må godt skynde sig lidt at blive fredag 17.06 :fløjt:
0
03.05.2017 :lun:

Tilbage til "Graviditet"