Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Skralde
Indlæg: 2137
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:13
Kort karma: 429
Likede indlæg: 5338

Re: Singletråden

Indlægaf Skralde » 6. jun 2016, 10:47

Jeg overvejer efterhånden kraftigt om det er ved at være på tide at genoverveje at begynde at dyrke noget uforpligtende sex, efter jeg i drømme har haft sex med Kronprins Frederik to gange. :genert: Jeg føler mig dæleme som en landsforræder jo :blush:
7
L, mit livs lys - 3.10.2010
@denkreativerappenskralde
Brugeravatar
Rapfisk
Indlæg: 7067
Tilmeldt: 20. aug 2015, 16:27
Kort karma: 1430
Likede indlæg: 13276

Re: Singletråden

Indlægaf Rapfisk » 6. jun 2016, 11:42

Skralde skrev:Jeg overvejer efterhånden kraftigt om det er ved at være på tide at genoverveje at begynde at dyrke noget uforpligtende sex, efter jeg i drømme har haft sex med Kronprins Frederik to gange. :genert: Jeg føler mig dæleme som en landsforræder jo :blush:

Du kan garanteret sælge historien til Her & Nu :D
1
Livslinjen: 70 201 201
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21951
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2513
Likede indlæg: 59513

Re: Singletråden

Indlægaf DetSorteCirkus » 6. jun 2016, 11:58

Rapfisk skrev:
Skralde skrev:Jeg overvejer efterhånden kraftigt om det er ved at være på tide at genoverveje at begynde at dyrke noget uforpligtende sex, efter jeg i drømme har haft sex med Kronprins Frederik to gange. :genert: Jeg føler mig dæleme som en landsforræder jo :blush:

Du kan garanteret sælge historien til Her & Nu :D


Og det kan vi også, for vi har jo hørt, at...
5
Brugeravatar
Skralde
Indlæg: 2137
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:13
Kort karma: 429
Likede indlæg: 5338

Re: Singletråden

Indlægaf Skralde » 6. jun 2016, 12:34

Skralde skrev:Jeg overvejer efterhånden kraftigt om det er ved at være på tide at genoverveje at begynde at dyrke noget uforpligtende sex, efter jeg i drømme har haft sex med Kronprins Frederik to gange. :genert: Jeg føler mig dæleme som en landsforræder jo :blush:


Det kan vi helt sikkert! For det var til et eller andet udendørs arrangement for børn, for min datter legede med Isabella og Mary klippede en eller anden snor imens :genert:
3
L, mit livs lys - 3.10.2010
@denkreativerappenskralde
Brugeravatar
Skralde
Indlæg: 2137
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:13
Kort karma: 429
Likede indlæg: 5338

Re: Singletråden

Indlægaf Skralde » 6. jun 2016, 12:35

DetSorteCirkus skrev:
Rapfisk skrev:
Skralde skrev:Jeg overvejer efterhånden kraftigt om det er ved at være på tide at genoverveje at begynde at dyrke noget uforpligtende sex, efter jeg i drømme har haft sex med Kronprins Frederik to gange. :genert: Jeg føler mig dæleme som en landsforræder jo :blush:

Du kan garanteret sælge historien til Her & Nu :D


Og det kan vi også, for vi har jo hørt, at...


Haha :lol:
0
L, mit livs lys - 3.10.2010
@denkreativerappenskralde
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Singletråden

Indlægaf ManicNinja » 6. jun 2016, 14:47

Skralde skrev:Jeg overvejer efterhånden kraftigt om det er ved at være på tide at genoverveje at begynde at dyrke noget uforpligtende sex, efter jeg i drømme har haft sex med Kronprins Frederik to gange. :genert: Jeg føler mig dæleme som en landsforræder jo :blush:


Så du overvejer, om du skal begynde at overveje det? Sig lige til, hvis du når frem til at overveje det, for så vil jeg rigtigt gerne vide det!

:deer: :kys:
1
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Skralde
Indlæg: 2137
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:13
Kort karma: 429
Likede indlæg: 5338

Re: Singletråden

Indlægaf Skralde » 6. jun 2016, 15:05

ManicNinja skrev:
Skralde skrev:Jeg overvejer efterhånden kraftigt om det er ved at være på tide at genoverveje at begynde at dyrke noget uforpligtende sex, efter jeg i drømme har haft sex med Kronprins Frederik to gange. :genert: Jeg føler mig dæleme som en landsforræder jo :blush:


Så du overvejer, om du skal begynde at overveje det? Sig lige til, hvis du når frem til at overveje det, for så vil jeg rigtigt gerne vide det!

:deer: :kys:


Jeg skal overveje at fortælle dig det, hvis jeg begynder på genovervejningen :afro:
0
L, mit livs lys - 3.10.2010
@denkreativerappenskralde
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Singletråden

Indlægaf ManicNinja » 6. jun 2016, 15:20

Skralde skrev:
ManicNinja skrev:
Skralde skrev:Jeg overvejer efterhånden kraftigt om det er ved at være på tide at genoverveje at begynde at dyrke noget uforpligtende sex, efter jeg i drømme har haft sex med Kronprins Frederik to gange. :genert: Jeg føler mig dæleme som en landsforræder jo :blush:


Så du overvejer, om du skal begynde at overveje det? Sig lige til, hvis du når frem til at overveje det, for så vil jeg rigtigt gerne vide det!

:deer: :kys:


Jeg skal overveje at fortælle dig det, hvis jeg begynder på genovervejningen :afro:


Årh, hvaaad !? Ender med at blive en del af Inderkredsen (tm) dér! :rock:
1
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
canoodle
Indlæg: 579
Tilmeldt: 11. aug 2015, 09:50
Kort karma: 355
Likede indlæg: 2071

Re: Singletråden

Indlægaf canoodle » 6. jun 2016, 19:42

Tak for sjove indlæg om drømme om HKH Frede m.m. og håb og lyst til forelskelser over sommeren, selvom der er knuste hjerter med i bagagen. Det er dejligt, at der også er lethed og håb herinde :lun:

De søde, grønne kort hjalp, og jeg har faktisk haft det ganske fint siden på singlefronten. Jeg kom til at tænke over den Tinder-fyr der spøgte, og har besluttet at det kun kan blive en fysisk relation. Har aftalt med ham at ses og prøve det af på torsdag, men gider ikke rigtig.... Sagen er nemlig den, at jeg blev inviteret på kaffe og gå-tur med mini af en gammel bekendt. En gammel bekendt, som jeg alle dage har fundet ganske attraktiv, men måske lidt for ung og "blød" til mig. Men efter den gåtur der, så er det lige som om at de fire års afstand har ændret på det hele. Jeg har slebet nogle kanter af, og han har lagt nogle til. Han fortalte- lidt henkastet, at han var ret så skruk og ville familielivet, men at han også vidste at det ikke skulle være med hans nuværende kæreste. For han har en kæreste. Og jeg har kendt ham længe nok til at vide at han ikke ville være hende utro.

Så nu går jeg og tænker en del på ham. Han er ret perfekt til mig, faktisk. Det hele spiller, bortset fra noget afstand og den kæreste der Men jeg ved jo heller ikke om den kaffeinvitation og den kommentar bare er sagt i venskabelighed. Han har alle dage være fascineret af mig. Har sagt at han synes jeg var sej og smuk og sådan. Men han er også meget god til at give komplimenter, sådan generelt. Lægger jeg for meget i det? Og hvis han nu hinter til at jeg skal være vejen ud af det forhold, og at det er tid til os nu, hvordan dævlen griber man det så an? Jeg har ikke lyst til at lægge an på ham, mens han har en kæreste, men han gav udtryk for at det var dårlig samvittighed mere end noget andet, der gjorde det svært for ham at gå.

FÅÅK. Det skal jo heller ikke være let, vel? :D
2
All Adventurous women do
Brugeravatar
Zombie
Indlæg: 5109
Tilmeldt: 16. aug 2015, 14:06
Kort karma: 1219
Likede indlæg: 20819

Re: Singletråden

Indlægaf Zombie » 6. jun 2016, 20:15

De her lange, lange dage, hvor jeg knokler med det sidste på min semesteropgave - der er jeg glad for, at jeg ikke har en needy kæreste, der vil have opmærksomhed og som jeg kan have dårlig samvittighed over for.

Jeg har en amerikansk sweetheart, jeg tidligere skrev en del sammen med og som mest bare er et crush... Det er intet seriøst. Jeg kan mærke, at hver gang han skriver, er det bare et irritationsmoment. Så lad mig dog være i fred, mand - jeg kan IKKE give dig opmærksomhed eller bekræftelse nu, jeg HAR sagt jeg er i "eksamensland" indtil onsdag, så please 'leave me be'. Hvor svært kan det være?? Men det er åbenbart meget svært. :rulle:

Nu ignorerer jeg ham bare, for hver gang jeg skriver om, at jeg har travlt og ikke kan skrive, begynder han på needy pis som "Do you ever think about me" og sådan noget. Oh God. Du er 32 år gammel, jeg er bare en eller anden fra internettet, som du synes er sød... Så tag dig dog sammen. IGNORE! :ninja:
4
aka Forbies

:gammel:
Brugeravatar
Rapfisk
Indlæg: 7067
Tilmeldt: 20. aug 2015, 16:27
Kort karma: 1430
Likede indlæg: 13276

Re: Singletråden

Indlægaf Rapfisk » 6. jun 2016, 20:25

canoodle skrev:Tak for sjove indlæg om drømme om HKH Frede m.m. og håb og lyst til forelskelser over sommeren, selvom der er knuste hjerter med i bagagen. Det er dejligt, at der også er lethed og håb herinde :lun:

De søde, grønne kort hjalp, og jeg har faktisk haft det ganske fint siden på singlefronten. Jeg kom til at tænke over den Tinder-fyr der spøgte, og har besluttet at det kun kan blive en fysisk relation. Har aftalt med ham at ses og prøve det af på torsdag, men gider ikke rigtig.... Sagen er nemlig den, at jeg blev inviteret på kaffe og gå-tur med mini af en gammel bekendt. En gammel bekendt, som jeg alle dage har fundet ganske attraktiv, men måske lidt for ung og "blød" til mig. Men efter den gåtur der, så er det lige som om at de fire års afstand har ændret på det hele. Jeg har slebet nogle kanter af, og han har lagt nogle til. Han fortalte- lidt henkastet, at han var ret så skruk og ville familielivet, men at han også vidste at det ikke skulle være med hans nuværende kæreste. For han har en kæreste. Og jeg har kendt ham længe nok til at vide at han ikke ville være hende utro.

Så nu går jeg og tænker en del på ham. Han er ret perfekt til mig, faktisk. Det hele spiller, bortset fra noget afstand og den kæreste der Men jeg ved jo heller ikke om den kaffeinvitation og den kommentar bare er sagt i venskabelighed. Han har alle dage være fascineret af mig. Har sagt at han synes jeg var sej og smuk og sådan. Men han er også meget god til at give komplimenter, sådan generelt. Lægger jeg for meget i det? Og hvis han nu hinter til at jeg skal være vejen ud af det forhold, og at det er tid til os nu, hvordan dævlen griber man det så an? Jeg har ikke lyst til at lægge an på ham, mens han har en kæreste, men han gav udtryk for at det var dårlig samvittighed mere end noget andet, der gjorde det svært for ham at gå.

FÅÅK. Det skal jo heller ikke være let, vel? :D

Det lyder som om, han allerede har truffet beslutningen, og det gør det lettere, synes jeg. Der ville jeg ikke være for fin til at antyde, at du har ændret holdning til hvorvidt "sådan én som ham" er noget for dig.

Det eneste, jeg ville være betænkelig ved, er, at du ikke kun skal være en vej ud af forholdet. Han skal være sammen med dig, fordi han vil dig, ikke fordi han ikke vil den anden. Det er jo selvfølgelig særligt vigtigt, hvis han også skal være en del af Minis liv.
3
Livslinjen: 70 201 201
Brugeravatar
Rapfisk
Indlæg: 7067
Tilmeldt: 20. aug 2015, 16:27
Kort karma: 1430
Likede indlæg: 13276

Re: Singletråden

Indlægaf Rapfisk » 6. jun 2016, 20:27

Jeg går og overvejer at skrive til en tidligere kollega, jeg har flirtet ret heftigt med. Jeg skal bare finde ud af, hvordan jeg gør det, og hvad jeg evt. gerne vil have ud af relationen. Det skal ikke være noget intimt, i hvert fald.
4
Livslinjen: 70 201 201
Brugeravatar
canoodle
Indlæg: 579
Tilmeldt: 11. aug 2015, 09:50
Kort karma: 355
Likede indlæg: 2071

Re: Singletråden

Indlægaf canoodle » 6. jun 2016, 20:44

Rapfisk skrev:
canoodle skrev:Tak for sjove indlæg om drømme om HKH Frede m.m. og håb og lyst til forelskelser over sommeren, selvom der er knuste hjerter med i bagagen. Det er dejligt, at der også er lethed og håb herinde :lun:

De søde, grønne kort hjalp, og jeg har faktisk haft det ganske fint siden på singlefronten. Jeg kom til at tænke over den Tinder-fyr der spøgte, og har besluttet at det kun kan blive en fysisk relation. Har aftalt med ham at ses og prøve det af på torsdag, men gider ikke rigtig.... Sagen er nemlig den, at jeg blev inviteret på kaffe og gå-tur med mini af en gammel bekendt. En gammel bekendt, som jeg alle dage har fundet ganske attraktiv, men måske lidt for ung og "blød" til mig. Men efter den gåtur der, så er det lige som om at de fire års afstand har ændret på det hele. Jeg har slebet nogle kanter af, og han har lagt nogle til. Han fortalte- lidt henkastet, at han var ret så skruk og ville familielivet, men at han også vidste at det ikke skulle være med hans nuværende kæreste. For han har en kæreste. Og jeg har kendt ham længe nok til at vide at han ikke ville være hende utro.

Så nu går jeg og tænker en del på ham. Han er ret perfekt til mig, faktisk. Det hele spiller, bortset fra noget afstand og den kæreste der Men jeg ved jo heller ikke om den kaffeinvitation og den kommentar bare er sagt i venskabelighed. Han har alle dage være fascineret af mig. Har sagt at han synes jeg var sej og smuk og sådan. Men han er også meget god til at give komplimenter, sådan generelt. Lægger jeg for meget i det? Og hvis han nu hinter til at jeg skal være vejen ud af det forhold, og at det er tid til os nu, hvordan dævlen griber man det så an? Jeg har ikke lyst til at lægge an på ham, mens han har en kæreste, men han gav udtryk for at det var dårlig samvittighed mere end noget andet, der gjorde det svært for ham at gå.

FÅÅK. Det skal jo heller ikke være let, vel? :D

Det lyder som om, han allerede har truffet beslutningen, og det gør det lettere, synes jeg. Der ville jeg ikke være for fin til at antyde, at du har ændret holdning til hvorvidt "sådan én som ham" er noget for dig.

Det eneste, jeg ville være betænkelig ved, er, at du ikke kun skal være en vej ud af forholdet. Han skal være sammen med dig, fordi han vil dig, ikke fordi han ikke vil den anden. Det er jo selvfølgelig særligt vigtigt, hvis han også skal være en del af Minis liv.


Du har helt ret, og det er også med i mine overvejelser. Men jeg ved jo stadig ikke om han faktisk er interesseret. Jeg bygger det bare på at vi altid har søgt hinandens selskab tidligere, og at han hurtigt foreslog at ses, så snart jeg annoncerede min hjemkomst. Nå ja, og at han antydede det i den kommentar om sit forhold og skrukhed. Jeg tænker, at han sagtens bare gerne vil være venner, men en heteroseksuel mand vil i min optik som udgangspunkt gerne ses hurtigt, fordi han er interesseret i mere. Måske lægger jeg for meget i det, og det er ren ønsketænkning.
1
All Adventurous women do
Brugeravatar
Rapfisk
Indlæg: 7067
Tilmeldt: 20. aug 2015, 16:27
Kort karma: 1430
Likede indlæg: 13276

Re: Singletråden

Indlægaf Rapfisk » 6. jun 2016, 20:55

canoodle skrev:
Du har helt ret, og det er også med i mine overvejelser. Men jeg ved jo stadig ikke om han faktisk er interesseret. Jeg bygger det bare på at vi altid har søgt hinandens selskab tidligere, og at han hurtigt foreslog at ses, så snart jeg annoncerede min hjemkomst. Nå ja, og at han antydede det i den kommentar om sit forhold og skrukhed. Jeg tænker, at han sagtens bare gerne vil være venner, men en heteroseksuel mand vil i min optik som udgangspunkt gerne ses hurtigt, fordi han er interesseret i mere. Måske lægger jeg for meget i det, og det er ren ønsketænkning.

Nu var jeg der ikke, men jeg har svært ved at tro, at du lægger for meget i det.
2
Livslinjen: 70 201 201
Brugeravatar
canoodle
Indlæg: 579
Tilmeldt: 11. aug 2015, 09:50
Kort karma: 355
Likede indlæg: 2071

Re: Singletråden

Indlægaf canoodle » 6. jun 2016, 21:10

Rapper, hat du skrevet til ham? :D
0
All Adventurous women do

Tilbage til "Forhold og sex"