Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Æske
Indlæg: 1304
Tilmeldt: 12. aug 2015, 17:01
Kort karma: 423
Geografisk sted: Århus
Likede indlæg: 2340

Re: Singletråden

Indlægaf Æske » 6. jun 2016, 22:07

Der kan snildt stå en pølsevogn på parkeringspladsen :cool:
1
Det skal være sjovt, ellers er det ikke morsomt!
Brugeravatar
Rapfisk
Indlæg: 7067
Tilmeldt: 20. aug 2015, 16:27
Kort karma: 1430
Likede indlæg: 13276

Re: Singletråden

Indlægaf Rapfisk » 6. jun 2016, 22:13

Æske skrev:Der kan snildt stå en pølsevogn på parkeringspladsen :cool:

Pølser, øl og lejrbål. Så tror jeg faktisk ikke, jeg får brug for min lejlighed mere.
0
Livslinjen: 70 201 201
dagge30
Indlæg: 38
Tilmeldt: 1. mar 2016, 11:30
Kort karma: 7
Likede indlæg: 57

Re: Singletråden

Indlægaf dagge30 » 7. jun 2016, 05:20

Rapfisk skrev:
Æske skrev:
Rapfisk skrev:
Æske skrev:
Rapfisk skrev:
Æske skrev:
Rapfisk skrev:
Æske skrev:
Rapfisk skrev:
Æske skrev:Hej damer :-D

Halløj, Æske! Har du vagt?


Først i morgen kl. 7 - jeg burde egentlig sove :-D

Det kender jeg godt, men jeg har en god sang på repeat.

Dejligt :)

Jeg glæder mig til sommer med dig :kys:

Lige over. Og så håber jeg, at min stemmes vrangvillighed i dag var en engangsforeteelse. Ellers bliver det en meget lang uge (men så igen, det kunne jo have sine fordele :lun:)


Jaha! I så fald er der med garanti nogle søde musikermænd, der står klar til at hjælpe :banan:
Eller dem, der brygger øl :slem:

Måske vil øllet være bedst :fløjt:

Jeg sværger, jeg finder en ølmand til dig, hvis du kommer i nød :love:

(....satser på de ikke er +60 allesammen...)

Til gengæld satser jeg på at finde en musikmand, der kan lære mig at spille på min nyerhvervede guitar. Jeg har altid været til fals for enhver mand, der kan hive en guitar frem ved lejrbålet :dåne: (ja, jeg er easy to please).


Åh en mand der hiver en guitar frem :lun:
Jeg er helt forelsket i tanken!
2
Brugeravatar
DenBlødeJyde
Indlæg: 1596
Tilmeldt: 3. nov 2015, 09:59
Kort karma: 436
Likede indlæg: 5663

Re: Singletråden

Indlægaf DenBlødeJyde » 7. jun 2016, 13:30

Jeg skal på date i morgen. Nummer 2 med en rigtig sød fyr.. jeg glæder mig! :lun:
11
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Singletråden

Indlægaf Viskelæder » 7. jun 2016, 15:01

Hvordan går det med jer, søde single mennesker?
Jeg læser stadig med herinde, men jeg har ikke haft en skid overskud det sidste stykke tid. Håber det ændrer sig inden længe. Ikke at der er noget spændende at fortælle på singlefronten herfra :)
2
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Singletråden

Indlægaf Juki » 7. jun 2016, 15:01

Pip.. Jeg er i live :-D

Har lige en halv times tid inden jeg skal vække ham fra en lur :D
8
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Code71
Indlæg: 1509
Tilmeldt: 12. aug 2015, 16:55
Kort karma: 304
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 3345

Re: Singletråden

Indlægaf Code71 » 7. jun 2016, 15:22

Jeg har så ikke skrevet i tråden længe. Siden jeg stoppede med hende der var ude at rejse i 6 uger.

Jeg har overvejet om jeg skulle opdatere lidt omkring hvad der er sket siden

Der er nemlig sket det at jeg begyndte at se en gammel flamme, hvor det aldrig blev til noget med hende fordi jeg var afskrækket af at hun havde to små børn. Jeg ved godt at det nok ikke gør mig skide populær at skrive det, men jeg kunne på det tidspunkt slet ikke overskue to små børn

Ikke fordi at jeg ikke kan li børn, for det kan jeg godt. Jeg kunne bare ikke overskue at skulle komme ind i deres liv og så måske forlade det igen fordi jeg ikke var SÅ vildt interesseret i den konstellation på det tidspunkt. Vi taler fra efteråret 2014.

Vi mødtes så igen tilfældigt på nørrebro i midten af april og hun er nu flyttet til Bispebjerg ca 500 meter fra mig og vi begyndte langsomt at ses. Der skete så bare det at jeg åbenbart har ændret mig. For nu kunne jeg godt se mig selv sådan et "sted" og hun er rigtig sød og dejlig. Fremfor alt er hun dejligt ukompliceret og ligetil. Ikke alt det dating-pis-"regler" og det kan jeg godt li.

Hun har det på helt samme måde som mig, med at det da er rart at have en kæreste. Men at man ved siden af stadig har sit eget liv med arbejde og venner osv osv.

Vi har tilbragt rigtig meget tid sammen de sidste par måneder og jeg er blevet helt vildt glad for hendes børn. De er virkelig dejlige begge to og lige så ukomplicerede som deres mor. (dreng på 11 og pige på 5)

Feks var vi sammen på bakken i lørdags og det var simpelthen så hyggeligt og sjovt. Det var 2 gang vi var på bakken sammen og selvom mange kalder det prolle at gå på bakken, så ææææææælsker jeg bare bakken :D

Det er kommet så vidt med os at vi nu har booket ferie sammen. Vi skal en uge sammen med børnene til Soltau (tæt på Hannover). Det er jeg meget spændt på da det er første gang nogensinde jeg skal på ferie med små/mindre børn. Men jeg er sikker på at det bliver en rigtig god ferie.

Jeg håber at i alle også får en rigtig dejlig sommer og en god ferie :-)
18
Nå jeg hænger jo nok lidt ved. Så "lurer lidt" er suspenderet lige foreløbigt
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Singletråden

Indlægaf Juki » 7. jun 2016, 15:26

Smiling_Goat skrev:
Juki skrev:Pip.. Jeg er i live :-D

Har lige en halv times tid inden jeg skal vække ham fra en lur :D


Hvordan går det?

Det går ganske fint :)
3
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Sophaya
Indlæg: 2963
Tilmeldt: 22. aug 2015, 11:26
Kort karma: 624
Likede indlæg: 6595

Re: Singletråden

Indlægaf Sophaya » 7. jun 2016, 16:24

Hey, jeg er boligejer den 1.august!!!!
35
cat has nine lives babe
nine lives to itself
but you only got one

x
Brugeravatar
Rapfisk
Indlæg: 7067
Tilmeldt: 20. aug 2015, 16:27
Kort karma: 1430
Likede indlæg: 13276

Re: Singletråden

Indlægaf Rapfisk » 7. jun 2016, 17:23

Sophaya skrev:Hey, jeg er boligejer den 1.august!!!!

Feeeeeeedt! :pompom:
1
Livslinjen: 70 201 201
Brugeravatar
Puffi
Indlæg: 1085
Tilmeldt: 16. sep 2015, 18:06
Kort karma: 311
Geografisk sted: Esbjerg-ish
Likede indlæg: 2284

Re: Singletråden

Indlægaf Puffi » 7. jun 2016, 17:25

Jeg spiser jordbærkage med mig selv. Det er ret herligt :dåne:
10
You had me from the start, won’t let this end
First you wanna go to the left then you wanna turn right
Wanna argue all day, make love all night
First you up then you’re down and then between
Ohh! I really want to know…
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24611
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3193
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36730

Re: Singletråden

Indlægaf Daine » 7. jun 2016, 17:30

Puffi skrev:Jeg spiser jordbærkage med mig selv. Det er ret herligt :dåne:

Det har du helt ret i - ihf hvis det er på smovsemåden du mener :D :love: Jeg hader at spise kage med en sommerfugle-i-maven-fyr, fordi jeg altid har på fornemmelsen at jeg er nødt til at nippe af kagen sådan helt lady-like. Det er ikke lige min kage-stil :sarkasme: :lol:
4
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
Puffi
Indlæg: 1085
Tilmeldt: 16. sep 2015, 18:06
Kort karma: 311
Geografisk sted: Esbjerg-ish
Likede indlæg: 2284

Re: Singletråden

Indlægaf Puffi » 7. jun 2016, 17:37

Daine skrev:
Puffi skrev:Jeg spiser jordbærkage med mig selv. Det er ret herligt :dåne:

Det har du helt ret i - ihf hvis det er på smovsemåden du mener :D :love: Jeg hader at spise kage med en sommerfugle-i-maven-fyr, fordi jeg altid har på fornemmelsen at jeg er nødt til at nippe af kagen sådan helt lady-like. Det er ikke lige min kage-stil :sarkasme: :lol:


Jeg kan på ingen måde tåle den, men hvad er en smule vejrtrækningsbesvær sammenlignet med jordbærkage?! Sååå moderat smovsen er vist det rigtige ord :-D
3
You had me from the start, won’t let this end
First you wanna go to the left then you wanna turn right
Wanna argue all day, make love all night
First you up then you’re down and then between
Ohh! I really want to know…
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24611
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3193
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36730

Re: Singletråden

Indlægaf Daine » 7. jun 2016, 17:47

Puffi skrev:
Daine skrev:
Puffi skrev:Jeg spiser jordbærkage med mig selv. Det er ret herligt :dåne:

Det har du helt ret i - ihf hvis det er på smovsemåden du mener :D :love: Jeg hader at spise kage med en sommerfugle-i-maven-fyr, fordi jeg altid har på fornemmelsen at jeg er nødt til at nippe af kagen sådan helt lady-like. Det er ikke lige min kage-stil :sarkasme: :lol:


Jeg kan på ingen måde tåle den, men hvad er en smule vejrtrækningsbesvær sammenlignet med jordbærkage?! Sååå moderat smovsen er vist det rigtige ord :-D

Det vil jeg kalde smovsen :D Jeg plejer at spise så meget, at jeg ender med heller ikke at have det godt (omend det er min mave der brokker sig. Ikke helt så alvorligt som vejrtrækningsproblemer), så jeg køber sjældent jordbærkage :genert:
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
Skralde
Indlæg: 2137
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:13
Kort karma: 429
Likede indlæg: 5338

Re: Singletråden

Indlægaf Skralde » 7. jun 2016, 17:50

Code71 skrev:Jeg har så ikke skrevet i tråden længe. Siden jeg stoppede med hende der var ude at rejse i 6 uger.

Jeg har overvejet om jeg skulle opdatere lidt omkring hvad der er sket siden

Der er nemlig sket det at jeg begyndte at se en gammel flamme, hvor det aldrig blev til noget med hende fordi jeg var afskrækket af at hun havde to små børn. Jeg ved godt at det nok ikke gør mig skide populær at skrive det, men jeg kunne på det tidspunkt slet ikke overskue to små børn

Ikke fordi at jeg ikke kan li børn, for det kan jeg godt. Jeg kunne bare ikke overskue at skulle komme ind i deres liv og så måske forlade det igen fordi jeg ikke var SÅ vildt interesseret i den konstellation på det tidspunkt. Vi taler fra efteråret 2014.

Vi mødtes så igen tilfældigt på nørrebro i midten af april og hun er nu flyttet til Bispebjerg ca 500 meter fra mig og vi begyndte langsomt at ses. Der skete så bare det at jeg åbenbart har ændret mig. For nu kunne jeg godt se mig selv sådan et "sted" og hun er rigtig sød og dejlig. Fremfor alt er hun dejligt ukompliceret og ligetil. Ikke alt det dating-pis-"regler" og det kan jeg godt li.

Hun har det på helt samme måde som mig, med at det da er rart at have en kæreste. Men at man ved siden af stadig har sit eget liv med arbejde og venner osv osv.

Vi har tilbragt rigtig meget tid sammen de sidste par måneder og jeg er blevet helt vildt glad for hendes børn. De er virkelig dejlige begge to og lige så ukomplicerede som deres mor. (dreng på 11 og pige på 5)

Feks var vi sammen på bakken i lørdags og det var simpelthen så hyggeligt og sjovt. Det var 2 gang vi var på bakken sammen og selvom mange kalder det prolle at gå på bakken, så ææææææælsker jeg bare bakken :D

Det er kommet så vidt med os at vi nu har booket ferie sammen. Vi skal en uge sammen med børnene til Soltau (tæt på Hannover). Det er jeg meget spændt på da det er første gang nogensinde jeg skal på ferie med små/mindre børn. Men jeg er sikker på at det bliver en rigtig god ferie.

Jeg håber at i alle også får en rigtig dejlig sommer og en god ferie :-)


Hvor er det dejligt for dig :gogo:
1
L, mit livs lys - 3.10.2010
@denkreativerappenskralde

Tilbage til "Forhold og sex"