Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Skralde
Indlæg: 2137
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:13
Kort karma: 429
Likede indlæg: 5338

Re: Singletråden

Indlægaf Skralde » 7. jun 2016, 17:50

Sophaya skrev:Hey, jeg er boligejer den 1.august!!!!


Juhuu :pompom:
1
L, mit livs lys - 3.10.2010
@denkreativerappenskralde
Brugeravatar
Sophaya
Indlæg: 2963
Tilmeldt: 22. aug 2015, 11:26
Kort karma: 624
Likede indlæg: 6597

Re: Singletråden

Indlægaf Sophaya » 7. jun 2016, 18:37

Code71 skrev:Jeg har så ikke skrevet i tråden længe. Siden jeg stoppede med hende der var ude at rejse i 6 uger.

Jeg har overvejet om jeg skulle opdatere lidt omkring hvad der er sket siden

Der er nemlig sket det at jeg begyndte at se en gammel flamme, hvor det aldrig blev til noget med hende fordi jeg var afskrækket af at hun havde to små børn. Jeg ved godt at det nok ikke gør mig skide populær at skrive det, men jeg kunne på det tidspunkt slet ikke overskue to små børn

Ikke fordi at jeg ikke kan li børn, for det kan jeg godt. Jeg kunne bare ikke overskue at skulle komme ind i deres liv og så måske forlade det igen fordi jeg ikke var SÅ vildt interesseret i den konstellation på det tidspunkt. Vi taler fra efteråret 2014.

Vi mødtes så igen tilfældigt på nørrebro i midten af april og hun er nu flyttet til Bispebjerg ca 500 meter fra mig og vi begyndte langsomt at ses. Der skete så bare det at jeg åbenbart har ændret mig. For nu kunne jeg godt se mig selv sådan et "sted" og hun er rigtig sød og dejlig. Fremfor alt er hun dejligt ukompliceret og ligetil. Ikke alt det dating-pis-"regler" og det kan jeg godt li.

Hun har det på helt samme måde som mig, med at det da er rart at have en kæreste. Men at man ved siden af stadig har sit eget liv med arbejde og venner osv osv.

Vi har tilbragt rigtig meget tid sammen de sidste par måneder og jeg er blevet helt vildt glad for hendes børn. De er virkelig dejlige begge to og lige så ukomplicerede som deres mor. (dreng på 11 og pige på 5)

Feks var vi sammen på bakken i lørdags og det var simpelthen så hyggeligt og sjovt. Det var 2 gang vi var på bakken sammen og selvom mange kalder det prolle at gå på bakken, så ææææææælsker jeg bare bakken :D

Det er kommet så vidt med os at vi nu har booket ferie sammen. Vi skal en uge sammen med børnene til Soltau (tæt på Hannover). Det er jeg meget spændt på da det er første gang nogensinde jeg skal på ferie med små/mindre børn. Men jeg er sikker på at det bliver en rigtig god ferie.

Jeg håber at i alle også får en rigtig dejlig sommer og en god ferie :-)


Hvor lyder det bare dejligt! Jeg er glad på dine vegne :)
1
cat has nine lives babe
nine lives to itself
but you only got one

x
dagge30
Indlæg: 38
Tilmeldt: 1. mar 2016, 11:30
Kort karma: 7
Likede indlæg: 57

Re: Singletråden

Indlægaf dagge30 » 7. jun 2016, 19:28

Jeg har savnet min x helt sindssygt de sidste par dage, her til aften lavede jeg en "jeg savner" og "jeg savner ikke" liste.. På savner siden er der 6 ting (inkl sex :P :lun: ) på ikke savner er der 17 (!!!!!) Ting
Nu har jeg det meget bedre :-)
11
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 7. jun 2016, 20:01

I det her singleliv går det egentlig okay nu. Jeg vælger jo lidt selv, at jeg ikke vil date nu, men jeg savner en sød godmorgen besked, eller et nus på lænden, mens jeg falder i søvn. Eller et varmt kram, der emmer af afsavn og kærlighed. Og mest af alt savner jeg en at være interesseret i, hvor interessen er gengældt.

Shit det lyder sørgeligt. Det er ikke ment med vemod.
1
Brugeravatar
canoodle
Indlæg: 579
Tilmeldt: 11. aug 2015, 09:50
Kort karma: 355
Likede indlæg: 2071

Re: Singletråden

Indlægaf canoodle » 7. jun 2016, 20:26

Planten skrev:I det her singleliv går det egentlig okay nu. Jeg vælger jo lidt selv, at jeg ikke vil date nu, men jeg savner en sød godmorgen besked, eller et nus på lænden, mens jeg falder i søvn. Eller et varmt kram, der emmer af afsavn og kærlighed. Og mest af alt savner jeg en at være interesseret i, hvor interessen er gengældt.

Shit det lyder sørgeligt. Det er ikke ment med vemod.


Det lyder ikke sørgeligt. Det lyder menneskeligt. Du savner at blive hørt, set og rørt. Det er helt almindelige behov :ae:
5
All Adventurous women do
Brugeravatar
canoodle
Indlæg: 579
Tilmeldt: 11. aug 2015, 09:50
Kort karma: 355
Likede indlæg: 2071

Re: Singletråden

Indlægaf canoodle » 7. jun 2016, 20:30

Jeg crusher stadig på gammel bekendt. Spurgte ham om han havde tid til at ses på fredag efter job, men det havde han desværre ikke. Han sagde dog at han virkelig gerne ville og at vi måtte finde tid en anden gang. Ingen konkrete forslag er et dårligt tegn, ikke? :gruble:
0
All Adventurous women do
Brugeravatar
Rapfisk
Indlæg: 7067
Tilmeldt: 20. aug 2015, 16:27
Kort karma: 1430
Likede indlæg: 13276

Re: Singletråden

Indlægaf Rapfisk » 7. jun 2016, 20:32

canoodle skrev:Jeg crusher stadig på gammel bekendt. Spurgte ham om han havde tid til at ses på fredag efter job, men det havde han desværre ikke. Han sagde dog at han virkelig gerne ville og at vi måtte finde tid en anden gang. Ingen konkrete forslag er et dårligt tegn, ikke? :gruble:

Måske, måske ikke. Hvis han stadig har den kæreste, er det nok ikke så let at afsætte fredag eftermiddag / aften. Måske har han svært ved at overskue et alternativ. Jeg ville bare skrive tilbage, at han endelig må sige til, og så kan I finde på noget andet. Bare for at signalere, at du er interesseret, og at bolden er på hans banehalvdel.
1
Livslinjen: 70 201 201
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 7. jun 2016, 20:43

canoodle skrev:
Planten skrev:I det her singleliv går det egentlig okay nu. Jeg vælger jo lidt selv, at jeg ikke vil date nu, men jeg savner en sød godmorgen besked, eller et nus på lænden, mens jeg falder i søvn. Eller et varmt kram, der emmer af afsavn og kærlighed. Og mest af alt savner jeg en at være interesseret i, hvor interessen er gengældt.

Shit det lyder sørgeligt. Det er ikke ment med vemod.


Det lyder ikke sørgeligt. Det lyder menneskeligt. Du savner at blive hørt, set og rørt. Det er helt almindelige behov :ae:

Tak for forståelsen. Jeg gider ikke særligt gerne fremstå desperat, men følelsen af desperation er stor indeni mig, når det næsten gør ondt at tænke på manglen af nærvær.
0
Brugeravatar
Rapfisk
Indlæg: 7067
Tilmeldt: 20. aug 2015, 16:27
Kort karma: 1430
Likede indlæg: 13276

Re: Singletråden

Indlægaf Rapfisk » 7. jun 2016, 20:45

Planten skrev:
canoodle skrev:
Planten skrev:I det her singleliv går det egentlig okay nu. Jeg vælger jo lidt selv, at jeg ikke vil date nu, men jeg savner en sød godmorgen besked, eller et nus på lænden, mens jeg falder i søvn. Eller et varmt kram, der emmer af afsavn og kærlighed. Og mest af alt savner jeg en at være interesseret i, hvor interessen er gengældt.

Shit det lyder sørgeligt. Det er ikke ment med vemod.


Det lyder ikke sørgeligt. Det lyder menneskeligt. Du savner at blive hørt, set og rørt. Det er helt almindelige behov :ae:

Tak for forståelsen. Jeg gider ikke særligt gerne fremstå desperat, men følelsen af desperation er stor indeni mig, når det næsten gør ondt at tænke på manglen af nærvær.

Det er okay at fremstå menneskelig :kram:
2
Livslinjen: 70 201 201
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 7. jun 2016, 20:50

Rapfisk skrev:
Planten skrev:
canoodle skrev:
Planten skrev:I det her singleliv går det egentlig okay nu. Jeg vælger jo lidt selv, at jeg ikke vil date nu, men jeg savner en sød godmorgen besked, eller et nus på lænden, mens jeg falder i søvn. Eller et varmt kram, der emmer af afsavn og kærlighed. Og mest af alt savner jeg en at være interesseret i, hvor interessen er gengældt.

Shit det lyder sørgeligt. Det er ikke ment med vemod.


Det lyder ikke sørgeligt. Det lyder menneskeligt. Du savner at blive hørt, set og rørt. Det er helt almindelige behov :ae:

Tak for forståelsen. Jeg gider ikke særligt gerne fremstå desperat, men følelsen af desperation er stor indeni mig, når det næsten gør ondt at tænke på manglen af nærvær.

Det er okay at fremstå menneskelig :kram:

Tak :kys:
0
Brugeravatar
Zombie
Indlæg: 5109
Tilmeldt: 16. aug 2015, 14:06
Kort karma: 1219
Likede indlæg: 20819

Re: Singletråden

Indlægaf Zombie » 8. jun 2016, 08:30

I dag, dagen efter eksamen er afleveret, skal jeg bare hygge med hunden og på arbejde senere. Elsker mit job.
Så skriver jeg en mindre, ligegyldig eksamen (bestået/ikke-bestået) torsdag og fredag, hvor jeg på et tidspunkt også smutter til frisør og får farve + klip.
Fredag aften i Kongens Have med uni-holdet og fejre aflevering af den store eksamen. Lørdag sushi med kammerat, som er lokket til Roskilde og søndag står den på filmhygge med min gode ven.

Tirsdag og onsdag flytter vi i ny lejlighed!!! Vi = hund og mig.

Life is excellent.
9
aka Forbies

:gammel:
Brugeravatar
Puffi
Indlæg: 1085
Tilmeldt: 16. sep 2015, 18:06
Kort karma: 311
Geografisk sted: Esbjerg-ish
Likede indlæg: 2284

Re: Singletråden

Indlægaf Puffi » 8. jun 2016, 12:45

Jeg har haft min bil til service i Esbjerg i dag. En sød mand på værkstedet kørte mig ind i byen. Desværre havde den nystartede cafe, jeg ville ind på, åbenbart ændret deres åbningstider (der står på både hjemmeside og facebook at de åbner 7.30) så de først åbnede kl. 10. Jeg travede så lidt rundt og fandt en anden cafe, der ville åbne en ½ time senere, så jeg gik i Føtex indtil da. Det viste sig at være det skønneste sted med supersødt personale, så jeg sad der med min bog og drak latte(r) og spiste en bolle :lun: Og det bedste var, at jeg slet ikke var ubekvemt eller noget ved at sidde selv med min kaffe og min bog. Det var et lidt stort skridt for mig. Og det gjorde faktisk, at jeg lidt ville ønske, at jeg ikke boede så meget på landet, men lidt tættere på sådanne muligheder.

Jeg kom så til at gå ned på gågaden, det skulle jeg aldrig have gjort. Lige pludselig havde jeg to par sandaler og et par ballerinaer under armen! :nerve: :-D
9
You had me from the start, won’t let this end
First you wanna go to the left then you wanna turn right
Wanna argue all day, make love all night
First you up then you’re down and then between
Ohh! I really want to know…
Brugeravatar
Skralde
Indlæg: 2137
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:13
Kort karma: 429
Likede indlæg: 5338

Re: Singletråden

Indlægaf Skralde » 8. jun 2016, 13:27

Puffi skrev:Jeg har haft min bil til service i Esbjerg i dag. En sød mand på værkstedet kørte mig ind i byen. Desværre havde den nystartede cafe, jeg ville ind på, åbenbart ændret deres åbningstider (der står på både hjemmeside og facebook at de åbner 7.30) så de først åbnede kl. 10. Jeg travede så lidt rundt og fandt en anden cafe, der ville åbne en ½ time senere, så jeg gik i Føtex indtil da. Det viste sig at være det skønneste sted med supersødt personale, så jeg sad der med min bog og drak latte(r) og spiste en bolle :lun: Og det bedste var, at jeg slet ikke var ubekvemt eller noget ved at sidde selv med min kaffe og min bog. Det var et lidt stort skridt for mig. Og det gjorde faktisk, at jeg lidt ville ønske, at jeg ikke boede så meget på landet, men lidt tættere på sådanne muligheder.

Jeg kom så til at gå ned på gågaden, det skulle jeg aldrig have gjort. Lige pludselig havde jeg to par sandaler og et par ballerinaer under armen! :nerve: :-D


Øv, jeg hader bare når det sker :fløjt:
Men ellers en dejlig dag du har haft dig :gogo:
1
L, mit livs lys - 3.10.2010
@denkreativerappenskralde
Brugeravatar
Rapfisk
Indlæg: 7067
Tilmeldt: 20. aug 2015, 16:27
Kort karma: 1430
Likede indlæg: 13276

Re: Singletråden

Indlægaf Rapfisk » 8. jun 2016, 15:57

Puffi skrev:Jeg har haft min bil til service i Esbjerg i dag. En sød mand på værkstedet kørte mig ind i byen. Desværre havde den nystartede cafe, jeg ville ind på, åbenbart ændret deres åbningstider (der står på både hjemmeside og facebook at de åbner 7.30) så de først åbnede kl. 10. Jeg travede så lidt rundt og fandt en anden cafe, der ville åbne en ½ time senere, så jeg gik i Føtex indtil da. Det viste sig at være det skønneste sted med supersødt personale, så jeg sad der med min bog og drak latte(r) og spiste en bolle :lun: Og det bedste var, at jeg slet ikke var ubekvemt eller noget ved at sidde selv med min kaffe og min bog. Det var et lidt stort skridt for mig. Og det gjorde faktisk, at jeg lidt ville ønske, at jeg ikke boede så meget på landet, men lidt tættere på sådanne muligheder.

Jeg kom så til at gå ned på gågaden, det skulle jeg aldrig have gjort. Lige pludselig havde jeg to par sandaler og et par ballerinaer under armen! :nerve: :-D

Hvor er det dejligt, at du fik en god dag i dit eget selskab. Særligt bliver jeg glad for, at du nød at sidde med din kaffe og bog. Det er noget af det, jeg elsker højest, og nu er jeg endda kommet dertil, at jeg ikke behøver at fortælle mig selv historier om, at jeg jo også kunne være på forretningsrejse (ligesom når man har indkøbskurven fuld af chips og bilder sig selv ind, at køen nok tror, man skal holde fest ).
6
Livslinjen: 70 201 201
Brugeravatar
malou_43
Indlæg: 1676
Tilmeldt: 5. jan 2016, 19:03
Kort karma: 432
Likede indlæg: 3442

Re: Singletråden

Indlægaf malou_43 » 8. jun 2016, 16:48

Det der med at sammenligne alle med sin eks - det er godt nok en skidt ide :tie:
Jeg synes den ide med at skrive en savner/savner ikke er genialt. Det vil jeg prøve. Jeg har lavet uendelig mange plus/minus sider, men den her er mere konkret og fører tilbage til direkte minder, der går lige i føleleslivet :D

Hvad sker der lige med nogle mænd og "aftensmad"? Den sidste jeg datede spiste virkelig usundt - enten købemad eller pomfritter med beaunaise. Nu snakker jeg med en, der 6 ud af 7 af ugens dage køber pizza, burger osv! Jeez, for mig er det bare no-go - er jeg sippet? :genert:
2

Tilbage til "Forhold og sex"