Statusopdateringer

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
OberstNasig
Indlæg: 1405
Tilmeldt: 19. feb 2016, 21:10
Kort karma: 259
Likede indlæg: 2975

Re: Statusopdateringer

Indlægaf OberstNasig » 7. jun 2016, 15:19

ShuruQ skrev:Hvor jeg dog hader den slags statements :ad!:

tshirt.png


Alle og jeg mener ALLE statement t-shirts bør placeres på eet stort brændende bål og futtes af.
1
Brugeravatar
Mangoness
Indlæg: 6506
Tilmeldt: 10. jan 2016, 18:04
Kort karma: 630
Likede indlæg: 14439

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Mangoness » 7. jun 2016, 16:26

OberstNasig skrev:
ShuruQ skrev:Hvor jeg dog hader den slags statements :ad!:

tshirt.png


Alle og jeg mener ALLE statement t-shirts bør placeres på eet stort brændende bål og futtes af.


Jeg har set så mange fine t-shirts være ødelagt af, at der er et eller andet latterligt statement derpå :whine:

Jeg kan simpelthen ikke få mig selv til at købe en t-shirt, hvis der er et eller andet statement på den :nerve:
1
Jeg elsker dig lille sølvpapirshat-smiley :love:

Billede

Persnikedy skrev:Hvis jeg en dag føler at mine fødder er løg så skal de da være løg :lol:


Cheese Billede
Brugeravatar
Miss_no_More
Indlæg: 1804
Tilmeldt: 6. sep 2015, 08:45
Kort karma: 289
Geografisk sted: Nordjylland
Likede indlæg: 6209

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Miss_no_More » 7. jun 2016, 16:47

Mangoness skrev:
OberstNasig skrev:
ShuruQ skrev:Hvor jeg dog hader den slags statements :ad!:

tshirt.png


Alle og jeg mener ALLE statement t-shirts bør placeres på eet stort brændende bål og futtes af.


Jeg har set så mange fine t-shirts være ødelagt af, at der er et eller andet latterligt statement derpå :whine:

Jeg kan simpelthen ikke få mig selv til at købe en t-shirt, hvis der er et eller andet statement på den :nerve:


Min kæreste elsker dem :nerve: Og det er altså det eneste punkt, han er prollet på :blush: Jeg må virkelig elske ham :-D
1
OberstNasig
Indlæg: 1405
Tilmeldt: 19. feb 2016, 21:10
Kort karma: 259
Likede indlæg: 2975

Re: Statusopdateringer

Indlægaf OberstNasig » 7. jun 2016, 16:51

Jeg har set så mange fine t-shirts være ødelagt af, at der er et eller andet latterligt statement derpå :whine:

Jeg kan simpelthen ikke få mig selv til at købe en t-shirt, hvis der er et eller andet statement på den :nerve:[/quote]

Heller ikke jeg! Det er så vanvittigt prollet. De værste var nu alligevel dem Føtex og lignende kæder solgte en overgang, hvor der stod ting som "Tag en tudekiks" og "Nemlig ja" snuppet fra Kåre fra Drengene fra Angora.

Min kæreste elsker dem :nerve: Og det er altså det eneste punkt, han er prollet på :blush: Jeg må virkelig elske ham :-D[/quote]

Åh min gud. Gid han dog må se lyset en dag :lol:
2
Brugeravatar
Anne Droid
Indlæg: 2147
Tilmeldt: 28. sep 2015, 07:28
Kort karma: 125
Likede indlæg: 4981

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Anne Droid » 7. jun 2016, 16:54

Jeg synes der findes fede statement t-shirt :afro:
3
Klimatosse
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15652
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21056

Re: Statusopdateringer

Indlægaf 2SHY » 7. jun 2016, 21:13

Fordi livet ikke kun er gjort af billeder! Jeg kunne også godt lide den idé... Og jeg har tænkt mig at komme ind i kampen. Forslaget er "ryst" facebook. Lad os se om det virker. Spillet er at lave en lille test for at se, hvem der læser de beskeder, når der ikke er noget billede. Derfor, hvis du læser denne besked, kom med en bemærkning, der bruger et eneste ord om, hvordan vi mødtes. Bare et ord, tak. Næste, kopiér denne besked på din væg, så jeg også kan efterlade et ord. Bare hold din finger på denne tekst. Røre ordet kopi. Gå til din side & hold din finger, hvor du skriver. Så på "indsæt" når den dukker op. Det er det!




Gå nu væk med det der
5
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
lillebjoern
Indlæg: 5395
Tilmeldt: 13. aug 2015, 15:39
Kort karma: 703
Likede indlæg: 10423

Re: Statusopdateringer

Indlægaf lillebjoern » 7. jun 2016, 21:16

gro71 skrev:Hvad går det her ud på??

facebook.PNG


Jeg fatter det ikke. Er der nogen der kan indvie mig i hvad det går ud på? Alle på min væg poster det også...
0
If you love something, set it free. Unless it’s a tiger.
:danse:
Brugeravatar
Purple Haze
Indlæg: 9080
Tilmeldt: 3. jan 2016, 16:04
Kort karma: 1018
Geografisk sted: Kbh.
Likede indlæg: 21921

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Purple Haze » 7. jun 2016, 22:03

Anne Droid skrev:Jeg synes der findes fede statement t-shirt :afro:



Også mig :D

Bliver simpelthen nød til at have den med:

I drink wine,

And I know things.
2
Hello to all intelligent lifeforms everywhere!
And to everybody else out there, the secret is to bang the rocks together guys.
Brugeravatar
dykkersild
Indlæg: 2169
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:25
Kort karma: 239
Likede indlæg: 3535

Re: Statusopdateringer

Indlægaf dykkersild » 8. jun 2016, 07:30

Dr_bp skrev:
Miss_no_More skrev:Here we go again :rulle: Du må endelig ikke tale dårligt om tykke piger. Tynde piger derimod....
FB_IMG_1465227051610.jpg

Jo, dét må man. Man må faktisk belære dem om sundhed, fortælle dem at fedme er ulækkert og ekstremt dyrt for samfundet, man må fortælle dem at det er meget flottere at være slank, man må ønske for dem at de elskede deres krop nok til at de starter en livsstilsændring, man må synes at de er klamme i bikini, og så må man råbe 'Fede Dorrit' af dem på gaden.
Du skal ikke bilde mig eller dig selv ind at man ikke må tale grimt om tykke mennesker. Det er helt socialt acceptabelt i visse kredse.
Jeg har været fed, så slank og nu en irriterende mellemting og jeg siger dig: Folk kan være røvhuller over for fede piger. Det oplevede jeg aldrig da jeg var meget slank.
..... og lige en god gammel disclaimer: der er ikke noget det hedder en rigtig kvinde. Vi kommer i alle størrelser.


Det er også helt socialt acceptabelt at tale grimt til og om tynde piger - i mange kredse. Jeg har i den grad mærket det selv som undervægtig ung kvinde. Pas på du ikke falder igennem risten, du har ingen former, hvad med du drak noget fløde, du er ikke rigtig kvinde, har du en minus a-skål, det er så grimt når man kan se dine knogler... jeg kunne blive ved... Det du ikke oplever, kan være sket for andre - og omvendt.

Faktum er, at rigtig mange mennesker er efter rigtig mange andre mennesker -hvad med, at vi alle var fælles om at tale pænt om alle - så ville vi undgå alt det her pis.
8
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16251
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1069
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32467

Re: Statusopdateringer

Indlægaf icelady » 8. jun 2016, 12:16

Jeg vidste bare de golfere kan noget med deres jern....



Billede







:D
6
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16251
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1069
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32467

Re: Statusopdateringer

Indlægaf icelady » 8. jun 2016, 12:25

gro71 skrev:Hvad går det her ud på??

facebook.PNG







First ANSWER the number you picked! put the answer in my inbox not my status.... and then make a status like mine.

1. Worst Lie you ever told?
2. Would you fuck with me?
3. You gotta a bae or nah?
4. Send me the the 16th picture on your phone.
5. Rate me out of 10
6. Would you fuck me?
7. Do you like me?
8. What turns you on?
9. Who's your crush?
10. What would you say to me if you had the chance?
11. What's the worst thing someone's ever done to you?
12.Send me a picture of Batman!
13. What would you do if you could spend the night with me?
14. Would you kiss me?
15. What turns you off?
16. Worst thing you've ever done?
17. What's your biggest secret?
18. Would you skinny dip with me?
19. Who was your first kiss?
20. Favorite sex position
21. Date or pass
22. Where did we first meet
23. Who pisses you off the most?
24. What's your age?
25. Who's your ex?
26. What's your height?
27. Send me a picture of you
28. We should..
29. Best Feature?
30. Do you find me attractive?
0
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16251
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1069
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32467

Re: Statusopdateringer

Indlægaf icelady » 8. jun 2016, 22:35

Ved godt den er er rimelig lang, men den er altså ret feeeed. :lol:




Forrygende interview med Jim Lyngvild i Aftenshowet. Hvis du ved en lille smule om Kina, så kan du lære masser af nye ting, som du ikke vidste i forvejen.

For eksempel fortæller Lyngvild, at “ordet nej ikke findes på kinesisk”, hvilket nok vil chokere mange af de 1,35 milliarder kinesere, at det negative præfix 不 bu ikke længere eksisterer.

Du kan også lære, at der er 800 millioner mennesker i Kina, der har samme levestandard som danskerne. Lyngvilds analyse er et opgør med et af de seneste autoritave skøn, der bygger på McKinseys tal fra 2013, som anslår middelklassen til at være på cirka 200 millioner personer.

Lyngvild fortæller også, at kineserne “elsker vikingekulturen”. Selv har jeg i sammenlagt 10 år aldrig hørt en kineser tale om vikinger.

Mange har til gengæld hørt om H. C. Andersen. Nogle har også hørt, at han kommer fra et europæisk land, der hedder Danmark (hvis befolkning på 5,5 millioner mennesker i øvrigt er så lille, at der er mere end 80 kinesiske byer, som er større). Men her stopper deres viden normalt også. Enkelte nævner dog Laudrup og badminton, men vikinger har jeg aldrig hørt nogen tale om.

Derfor er det da sjovt at lære, at kineserne er vilde med vikingetiden. Men der er også god grund til, at de 1,35 milliarder kinesere burde være opslugte af de danske vikinger. Især hvis man sammenligner med kinesernes egen fattige historie.

For eksempel fordi man fra cirka år 0 kan gå tilbage i den kinesiske kejsers bogholderi og se, hvor meget toiletpapir hoffet brugte. På samme tid sad dansken og huggede sten mod hinanden for at lave ild. Den viden vil imponere mange kinesere.

900 år senere sidder samme dansken - nu som viking - så og hugger runer i Jellingestenen, mens kineserne har skrevet på papir siden 200 f.kr. Også imponerende.

Mange kinesere vil sikkert også finde den korte vikingetid interessant, når de hører, at det var en hær på flere hundrede vikinger, der hærgede England og Nordeuropa. Jo, jo, vissevasse, for eksempel kommandør An Lushan havde 164.000 soldater under sig i midten af 700-tallet, men alligevel. På den tid havde det daværende Kina i øvrigt en befolkning på cirka 80 millioner indbyggere.

Mange vil også lade sig imponere af, at Lyngvild kan spore sin slægt helt tilbage til engang under Harald Blåtand. Det er noget, som “kinesere ikke kan på samme måde”, siger Lyngvild.

Det burde nogen fortælle for eksempel efterkommerne af Confucius, når de næste gang mødes for at fejre deres berømte forfader, der har fødselsdag den 28. september 551 f. kr. Eller de kinesiske familier i det hele taget, som er kendte for at have detaljerede stamtræer.

Ifølge oplægget på DR er Lyngvild ved at være en mediedarling i Kina. Men hvis man søger på Baidu, så lader det dog til, at de cirka 3.300 lokale, regionale og nationale tv-kanaler, samt 2.600 radiostationer og 1.900 aviser i Kina har glemt at omtale Lyngvild. Nogen bør gøre dem opmærksomme på, at danskeren er berømt i Kina.
27
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
Urtekussen
Indlæg: 6174
Tilmeldt: 11. aug 2015, 06:12
Kort karma: 1449
Likede indlæg: 16140

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Urtekussen » 10. jun 2016, 18:41

Alle de der nametests :badr:

"Lotte betyder:
900% sexet
728% sød
871% klog"
= dit sjæledyr er en løve.

Jeg tror kun jeg gad trykke, hvis der reelt var mulighed for at blive 100% asshole og med en søløve som dyr.
6
2011
2015
2018
2020
2023
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15652
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21056

Re: Statusopdateringer

Indlægaf 2SHY » 10. jun 2016, 18:48

Urtekussen skrev:Alle de der nametests :badr:

"Lotte betyder:
900% sexet
728% sød
871% klog"
= dit sjæledyr er en løve.

Jeg tror kun jeg gad trykke, hvis der reelt var mulighed for at blive 100% asshole og med en søløve som dyr.

Dem hader jeg også indædt. Og man kan desværre ikke blokere for de der navnetests :sur: Langt de fleste er ikke klar over at de giver tilladelse til at deres informationer og billeder må bruges til hvad som helst. Fedt!
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Dirtylittledevil » 10. jun 2016, 18:55

2SHY skrev:
Urtekussen skrev:Alle de der nametests :badr:

"Lotte betyder:
900% sexet
728% sød
871% klog"
= dit sjæledyr er en løve.

Jeg tror kun jeg gad trykke, hvis der reelt var mulighed for at blive 100% asshole og med en søløve som dyr.

Dem hader jeg også indædt. Og man kan desværre ikke blokere for de der navnetests :sur: Langt de fleste er ikke klar over at de giver tilladelse til at deres informationer og billeder må bruges til hvad som helst. Fedt!



AAArgh ja jeg hader også de tests, i hvert fald dem som overdriver det og tager 10 i træk. Jeg sad faktisk lige i dag og tænkte på at brokke herinde over det, da jeg skulle informeres om at en dame var en "Walisisk pony" i testen "Hvilken hestetype er du?" og det slog mig bare at det er voksne mennesker som gider sidde og bruge deres liv på sådan en gang bræk :s
3
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn

Tilbage til "Generelt"