Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Precaseptica
Indlæg: 845
Tilmeldt: 27. aug 2015, 10:07
Kort karma: 210
Likede indlæg: 1874

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Precaseptica » 26. maj 2016, 06:01

Da hun lige sagde: "Nej, jeg gider da ikke skrive din eksamen for dig. Se at komme i gang."

Dér synes jeg faktisk hun var lidt en hat.
1
Sorenspige
Indlæg: 7067
Tilmeldt: 29. sep 2015, 06:34
Kort karma: 967
Likede indlæg: 9377

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Sorenspige » 27. maj 2016, 17:46

Mi54y, hvor længe har I været sammen?
0
Brugeravatar
Mi55y
Indlæg: 8938
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:16
Kort karma: 1052
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 18167

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Mi55y » 27. maj 2016, 21:06

Sorenspige skrev:Mi54y, hvor længe har I været sammen?


Siden oktober sidste år...
0
S - 09.10.18 :love2:
K - 05.03.21 :love:
Lykke
Indlæg: 6931
Tilmeldt: 8. okt 2015, 19:10
Kort karma: 230
Likede indlæg: 6455

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Lykke » 29. maj 2016, 13:44

Ballademager skrev:Ved sgu ikke, om jeg er urimelig... :genert:

For nogle måneder siden fik han, uden at tænke sig om, sagt til to af mine venner, at "hvis vi da nogensinde skulle giftes, så *et eller andet, jeg ikke kan huske*". Blev ret ked af, at han kunne sige sådan, særligt fordi, det kom sådan helt fra hoften. Selvom vi har talt om det siden, så sidder det stadig i mig, for det var sgu lidt ydmygende, fordi det bare virkede så ægte, da han sagde det.

Nu er endnu en af mine veninder så blevet forlovet. Og jeg er, indrømmet, ret misundelig, fordi der bare IKKE sker noget som helst på den front her.

Det har han så travlt med at påpege, at "nogen" nok er misundelig, bare fordi jeg er blevet lidt stille. Og ja, det er jeg, for jeg vil sgu også gerne spørges pænt og ikke bare spises af med "hvis vi nogensinde..."

Synes, at det er rimelig nederen ligefrem at drille mig med det :genert:


Urimelig? Nej! Nej slet ikke.
Ej jeg var blevet SÅ skuffet.

Hvad siger han til det hele når I snakker om det?
0
Lykke
Indlæg: 6931
Tilmeldt: 8. okt 2015, 19:10
Kort karma: 230
Likede indlæg: 6455

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Lykke » 29. maj 2016, 13:51

Ballademager skrev:
Lykke skrev:
Ballademager skrev:Ved sgu ikke, om jeg er urimelig... :genert:

For nogle måneder siden fik han, uden at tænke sig om, sagt til to af mine venner, at "hvis vi da nogensinde skulle giftes, så *et eller andet, jeg ikke kan huske*". Blev ret ked af, at han kunne sige sådan, særligt fordi, det kom sådan helt fra hoften. Selvom vi har talt om det siden, så sidder det stadig i mig, for det var sgu lidt ydmygende, fordi det bare virkede så ægte, da han sagde det.

Nu er endnu en af mine veninder så blevet forlovet. Og jeg er, indrømmet, ret misundelig, fordi der bare IKKE sker noget som helst på den front her.

Det har han så travlt med at påpege, at "nogen" nok er misundelig, bare fordi jeg er blevet lidt stille. Og ja, det er jeg, for jeg vil sgu også gerne spørges pænt og ikke bare spises af med "hvis vi nogensinde..."

Synes, at det er rimelig nederen ligefrem at drille mig med det :genert:


Urimelig? Nej! Nej slet ikke.
Ej jeg var blevet SÅ skuffet.

Hvad siger han til det hele når I snakker om det?


Han vil gerne giftes... En gang. For ham kunne der gå ti år mere, det ville ikke genere ham det mindste. Min kæreste hader at tage beslutninger, og jeg tror, det er det, det bunder i. Men det gør mig lidt ked af det, for ægteskab er et af de punkter, der betyder mest for mig.


Det forstår jeg godt. Jeg tror også det ville være svært for mig at være i. Hvis man er sammen og elsker hinanden, hvad skulle forskellen så være på at blive gift. Andet end at man for alvor siger, ja til kærlighed og os to for evigt.

Den er svær. Men urimelig synes jeg ikke du er.
0
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf kidkomb » 29. maj 2016, 14:10

Igår da han altså blev lige lovlig beruset og ringede og skrev sure beskeder, da jeg var gået på toilettet, selvom jeg havde sagt hvor jeg gik hen OG at min tlf lå i HANS bukselomme :stoned:
Senere gik uden at sige det (på toilettet I guess) så jeg sagde til dem vi stod sammen med, at jeg gik over og fik noget vand.
Så kommer han trampende med tårer ned ad kinderne og har sendt mig 12 sms'er og ringet 7 gange..... til min telefon i HANS bukser...

Han rundede aftenen af med at kigge forkert på tavlen ved toget, så vi gik til det forkerte spor og måtte vente 2 timer på hovedbanen på at komme hjem. Mens jeg havde så meget kvalme at nej, vi skulle ikke have en taxa hjem. -yes, fangede mig lige en madforgiftning også, det var derfor det var hans job at få os med det rigtige tog.
1. Det nægter jeg simpelthen at bruge 1300kr på
2. Jeg bliver så køresyg af taxa'er, så jeg ville jo overbrække det hele anyways
0
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Flowergirl
Indlæg: 152
Tilmeldt: 12. maj 2016, 11:18
Kort karma: 9
Likede indlæg: 144

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Flowergirl » 31. maj 2016, 12:47

Igår.. Vi har lovet hinanden, at hvis vi har en diskussion så skal jeg lære at snakke pænt med ham (og ikke råbe og skrige som jeg er lidt for god til), og hans skal lade være med at smide i hovedet på mig, at han er en dårlig kæreste og alt det der ( hvilket han gør når vi diskuterer. Han tror altid han ikke er god nok, når det er vi er blevet uvenner).

Vi diskuterede så igår, og igennem samtalen snakkede jeg pænt til ham og lod ham snakke færdigt når det var. Men i stedet for at gøre det samme til mig, var han bare grim i munden og hævede stemmen overfor mig konstant. Bad ham ellers flere gange om, at tale ordentligt til mig, men det sagde han, at det ville han ikke... :sur:
2
Brugeravatar
Q-beben
Indlæg: 1217
Tilmeldt: 23. dec 2015, 11:23
Kort karma: 267
Likede indlæg: 4288

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Q-beben » 1. jun 2016, 06:08

Flowergirl skrev:Igår.. Vi har lovet hinanden, at hvis vi har en diskussion så skal jeg lære at snakke pænt med ham (og ikke råbe og skrige som jeg er lidt for god til), og hans skal lade være med at smide i hovedet på mig, at han er en dårlig kæreste og alt det der ( hvilket han gør når vi diskuterer. Han tror altid han ikke er god nok, når det er vi er blevet uvenner).

Vi diskuterede så igår, og igennem samtalen snakkede jeg pænt til ham og lod ham snakke færdigt når det var. Men i stedet for at gøre det samme til mig, var han bare grim i munden og hævede stemmen overfor mig konstant. Bad ham ellers flere gange om, at tale ordentligt til mig, men det sagde han, at det ville han ikke... :sur:


Uf... det der kan jeg så meget genkende. Vi har også talt om og lavet aftaler om, hvordan vi skal blive bedre til at diskutere.

Sidste gang syntes jeg selv, at jeg fulgte vores aftale..., men... mærkelig nok, mente min kæreste ikke, at jeg talte pænt... Han sagde, at vi burde optage det, så jeg kunne høre mig selv.

Hm... jeg kunne faktisk godt tænke mig, at vi optog nogle af vores diskussioner... Men igen, det er også at gå for vidt...

Og et eller andet sted er det så åndssvagt først at diskutere et eller andet ligegyldigt emne - og så bagefter diskutere, hvordan man diskuterer... Jeg bliver træt i hovedet af at tænke på det... :)
1
Flowergirl
Indlæg: 152
Tilmeldt: 12. maj 2016, 11:18
Kort karma: 9
Likede indlæg: 144

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Flowergirl » 1. jun 2016, 11:51

Q-beben skrev:
Flowergirl skrev:Igår.. Vi har lovet hinanden, at hvis vi har en diskussion så skal jeg lære at snakke pænt med ham (og ikke råbe og skrige som jeg er lidt for god til), og hans skal lade være med at smide i hovedet på mig, at han er en dårlig kæreste og alt det der ( hvilket han gør når vi diskuterer. Han tror altid han ikke er god nok, når det er vi er blevet uvenner).

Vi diskuterede så igår, og igennem samtalen snakkede jeg pænt til ham og lod ham snakke færdigt når det var. Men i stedet for at gøre det samme til mig, var han bare grim i munden og hævede stemmen overfor mig konstant. Bad ham ellers flere gange om, at tale ordentligt til mig, men det sagde han, at det ville han ikke... :sur:


Uf... det der kan jeg så meget genkende. Vi har også talt om og lavet aftaler om, hvordan vi skal blive bedre til at diskutere.

Sidste gang syntes jeg selv, at jeg fulgte vores aftale..., men... mærkelig nok, mente min kæreste ikke, at jeg talte pænt... Han sagde, at vi burde optage det, så jeg kunne høre mig selv.

Hm... jeg kunne faktisk godt tænke mig, at vi optog nogle af vores diskussioner... Men igen, det er også at gå for vidt...

Og et eller andet sted er det så åndssvagt først at diskutere et eller andet ligegyldigt emne - og så bagefter diskutere, hvordan man diskuterer... Jeg bliver træt i hovedet af at tænke på det... :)


Jeg fik så heldigvis at vide, at jeg talte pænt til ham og at han ikke gjorde, men lige da det stod på virkede det til, at han synes det var ok at han lige brød vores aftale der. :forvirret2:

Hahah, er lettet over, at det ikke er hver gang vi også liiiige skal diskutere, hvordan vi kommunikerer ordentligt med hinanden når vi er uvenner, for man bliver virkelig træt i hovedet af det..
1
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Bøtte » 8. jun 2016, 06:17

I dag.
Jeg bliver 30 i dag. Og jeg har fået en hårtørrer af ham. Da han blev 30 fik han er weekendophold med alt betalt. (Og han har i weekenden fået en skidedyr Farsdagsgave). Jeg synes simpelthen godt han kunne have oppet sig bare lidt. Jeg er skide skuffet!

Men måske er det i virkeligheden mig, der er en utaknemmelig nar.
2
Brugeravatar
Q-beben
Indlæg: 1217
Tilmeldt: 23. dec 2015, 11:23
Kort karma: 267
Likede indlæg: 4288

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Q-beben » 8. jun 2016, 06:40

Min kæreste var enormt irriterende - faktisk dobbelt irriterende - i morges.

Han kaldte mig for et brokhoved, der dræner ham for energi. WTF!

Vi blev go'e igen, men den der sætning svider stadigvæk, så jeg synes stadig, at han er irriterende!
0
bluetof1
Indlæg: 1873
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:32
Kort karma: 1245
Likede indlæg: 7396

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf bluetof1 » 8. jun 2016, 06:52

Bøtte skrev:I dag.
Jeg bliver 30 i dag. Og jeg har fået en hårtørrer af ham. Da han blev 30 fik han er weekendophold med alt betalt. (Og han har i weekenden fået en skidedyr Farsdagsgave). Jeg synes simpelthen godt han kunne have oppet sig bare lidt. Jeg er skide skuffet!

Men måske er det i virkeligheden mig, der er en utaknemmelig nar.


Med mindre den hårtørrer har indlagt guld, kan lave kaffe, komme med avisen og riste brød så synes jeg nok han kunne have oppet sig. Meget.
Og jeg er smålig nok til at jeg ville sige til ham at jeg altså følte mig meget lidt værdsat når han lige kunne svinge sig op til at gå i Bilka eller bestille en effing hårtørrer på nettet.

Jeez :rulle:

Tillykke med fødselsdagen, Bøtte :kys:
9
I don't think I get enough credit for doing all of this unmedicated.
Brugeravatar
Charly
Indlæg: 3070
Tilmeldt: 24. sep 2015, 19:14
Kort karma: 433
Likede indlæg: 8017

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Charly » 8. jun 2016, 06:59

Min mand er en røv i dag. Vi går til afsindigt mange hospitalstjek/tandlæge/blodprøver med vores søn. For det første er det hårdt, fordi sønnike bliver bange og ked af det hver gang, og for det andet er det skidesvært at jonglere med alle de aftaler og så et fuldtidsjob. Men manden har åbenbart meldt sig helt ud af det her cirkus, fordi han har travlt på sit arbejde og Ikke kan overskue det.

Nå men, tak for det - for jeg har jo ikke travlt, og jeg er ikke ved at være fed up af at være den onde mor der slæber barnet rundt til diverse torturseancer.
6
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34771

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Dirtylittledevil » 8. jun 2016, 09:01

Ikke helt en officiel kæreste, men vi behandler hinanden som om vi var.

En snak om af afprøve en fantasi hvor jeg er hans stuepige som ender med at blive seksuelt forulempet, har nu udviklet sig til at han bare er pisseglad for at jeg snart skal gøre rent hos ham! :sur:
1
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
HappyHippo
Indlæg: 2530
Tilmeldt: 13. aug 2015, 13:16
Kort karma: 170
Likede indlæg: 4383

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf HappyHippo » 8. jun 2016, 09:05

Dirtylittledevil skrev:Ikke helt en officiel kæreste, men vi behandler hinanden som om vi var.

En snak om af afprøve en fantasi hvor jeg er hans stuepige som ender med at blive seksuelt forulempet, har nu udviklet sig til at han bare er pisseglad for at jeg snart skal gøre rent hos ham! :sur:


Tal om din fantasi, hvor han renser vandlås, ovn og afrimer fryseren. Hos dig naturligvis.
20

Tilbage til "Forhold og sex"