Hvad de dog ikke siger

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
sansera
Indlæg: 827
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:30
Kort karma: 94
Likede indlæg: 3162

Hvad de dog ikke siger

Indlægaf sansera » 13. aug 2015, 08:09

Ved faktisk ikke helt om denne tråd er placeret rigtig, måske skulle den være i børn :slem:

Nå men jeg arbejder på en skole og overhøre derfor ret mange af elevernes samtaler.
I går hørte jeg en drengegruppe (15-16 år) diskutere og hovedemnet var naturligvis sex. Fair nok :)
De var selvfølgelig allesammen heeeeelt vild erfarne og havde mistet mødommen i 12-13 års alderen - jo jo de vidste nok hvor den skulle ind hø hø ...
Nå men samtalen udvikler sig hurtigt til hvordan man så får de her piger med på sex, og så høre jeg en af drengene sige noget i denne stil:
"Nørder kan også godt være på ... hvis du først tager deres mødom bliver de fucking liderlige ... CRAZY ... seriøst det er så klamt mand" Hvorefter de andre drenge griner og er enige - liderlige piger er åbenbart toppen af klamhed og i hvert fald ikke nogen man ville være 'seriøs med'

:forvirret: :forvirret: :forvirret:
Altså alt det der med hvem der er billig osv kan jeg da godt huske fra min ungdom, men jeg kan sgu ikke huske nogensinde at have haft en kæreste som synes, at det var 'top klamt', hvis jeg faktisk havde lyst til sex med ham sådan jævnligt. Det er for mig en ny udvikling.

Hvad siger I? Spillede de bare smarte eller er unge drenge virkelig nået til, at liderlighed hos piger er ulækkert?
0
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 24993
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3672
Likede indlæg: 29990

Re: Hvad de dog ikke siger

Indlægaf Wizzze » 13. aug 2015, 10:41

Angelina skrev:
Skumfidusen skrev:Som en der engang har været dreng - drenge i flok er dummere end pap. Teenage-drenge i flok er dummere endnu. Jeg tror ikke man kan udlede andet af sådan en snak end at fjolser følger større fjolser indtil de har fundet det allerstørste fjols som bræger højere end de andre fjolser.


This.. min knægt kommer hjem fra lanparty - fortæller storgrinende hvordan Suna havde ligget på gulvet i ti minutter og vredet sig efter en mavepuster... da jeg spurgte indtil hvad der var sket, så var det fordi de havde holdt konkurrence i hvem der kunne tåle hårdest slag i maven? .. altså.. WTF? Why? :stoned:

Jeg var fandme heller ikke snu som teenager, men jeg var da aldrig SÅ dum..


:wave: been there, done that :genert:

Its a guy thing, der er sikkert nogen kloge mennesker der kan forklare noget med ritualer, gruppedynamik, og alt sådan noget. Personligt er jeg bare med skumfidusen, teenagedrenge er dummere end vådt bølgepap, med hjerner der endnu ikke er fuldt udviklet.
0
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
sansera
Indlæg: 827
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:30
Kort karma: 94
Likede indlæg: 3162

Re: Hvad de dog ikke siger

Indlægaf sansera » 13. aug 2015, 11:22

Angelina skrev:Jeg må jo erkende jeg ville have været den upassende voksne der havde blandet mig i samtalen og fortalt noget om respekt for ens seksualpartnere, kvinder generelt, og hvis man synes det er klamt at pigen har lyst til sex med en skulle man måske holde snablen for sig selv.

Jeg har en dreng på knap 14 år (der stadig synes piger er klamme - sådan helt generelt altså) ... og hvis jeg nogensinde hørte ham tale sådan om sine seksualpartnere så ville han får en røffel uden lige.. og jeg håber altså ikke det er normalt på nogen måde.


hvis jeg skulle blande mig hver gang jeg tilfældigt overhørte elever tale upassende kunne jeg simpelthen ikke gå i kantinen eller på toilettet. Bare den afdeling hvor jeg mest er har 800 elever, sååå ... jeg vælger mine kampe og blander mig hovedsageligt ved ting der enten klart er mobning eller tangere det. Og det optager rigeligt tid, særligt når man tænker på at jeg også har reelle opgaver på mit bord der skal løses.
0
Brugeravatar
Whoosh
Indlæg: 2081
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:54
Kort karma: 334
Likede indlæg: 2932

Re: Hvad de dog ikke siger

Indlægaf Whoosh » 13. aug 2015, 23:31

0
Brugeravatar
tjald62
Indlæg: 819
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 65
Geografisk sted: Randers NV
Likede indlæg: 799

Re: Hvad de dog ikke siger

Indlægaf tjald62 » 14. aug 2015, 06:44



Åndssvage unger skulle have haft et lag tæsk :cuss:
0
Babsoman :ivrig: :slem:

Dagens ord: "anmeller"
Karkluden
Indlæg: 1684
Tilmeldt: 14. aug 2015, 15:30
Kort karma: 256
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 2441

Re: Hvad de dog ikke siger

Indlægaf Karkluden » 14. aug 2015, 16:34

Teenagedrenge er bare småstupide.
Nu er det jo kun 4 år siden, jeg forlod teenagestanden, og jeg har sådan helt seriøst oplevet min andel af unge mænd, der fandt liderlighed hos piger frastødende. Jeg har datet en fyr, der bad mig være "mindre into it", når vi kyssede. Jesus. Jeg holdt op med at være into it. Helt op.
Jeg gik i gymnasiet med 22 drenge i min klasse, og hold kæft, hvor sagde de meget lort om piger og sex. Og en del af dem havde "piger skal ikke være liderlige"-holdningen, da de var de der 16-19 år.

Jeg better dog på, at det nok har ændret sig lidt :lol:
0
Some days I amaze myself. Other days I put the laundry in the oven.
Brugeravatar
Xeen-ia
Indlæg: 115
Tilmeldt: 14. aug 2015, 09:17
Kort karma: 24
Likede indlæg: 265

Re: Hvad de dog ikke siger

Indlægaf Xeen-ia » 14. aug 2015, 18:46

Karkluden skrev:Teenagedrenge er bare småstupide.
Nu er det jo kun 4 år siden, jeg forlod teenagestanden, og jeg har sådan helt seriøst oplevet min andel af unge mænd, der fandt liderlighed hos piger frastødende. Jeg har datet en fyr, der bad mig være "mindre into it", når vi kyssede. Jesus. Jeg holdt op med at være into it. Helt op.
Jeg gik i gymnasiet med 22 drenge i min klasse, og hold kæft, hvor sagde de meget lort om piger og sex. Og en del af dem havde "piger skal ikke være liderlige"-holdningen, da de var de der 16-19 år.

Jeg better dog på, at det nok har ændret sig lidt :lol:


But why? :stoned:
Hvor fedt er det at ligge og hugge i en der udstråler ligegyldighed og manglende deltagelse. Det må da være det absolutte turn-off :gruble:
Jeg sætter da virkelig pris på at det ikke var holdningen da jeg var teenager - så var jeg da aldrig kommet nogen vegne med nogen.
0
Karkluden
Indlæg: 1684
Tilmeldt: 14. aug 2015, 15:30
Kort karma: 256
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 2441

Re: Hvad de dog ikke siger

Indlægaf Karkluden » 14. aug 2015, 18:49

Ja, jeg forstår det heller ikke helt, men det er bl.a. en af årsagerne til, at jeg har haft sex med meget få (som i.. 2. Og så et par stykker hvor det ikke blev til samleje, men div. andet). Altså i forvejen var jeg usikker osv, og når man så heller ikke må være liderlig :stoned:
0
Some days I amaze myself. Other days I put the laundry in the oven.
Karkluden
Indlæg: 1684
Tilmeldt: 14. aug 2015, 15:30
Kort karma: 256
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 2441

Re: Hvad de dog ikke siger

Indlægaf Karkluden » 14. aug 2015, 18:50

Min kæreste kan dog godt lide det :lol: Men han er også 27.. :D
0
Some days I amaze myself. Other days I put the laundry in the oven.
Brugeravatar
Xeen-ia
Indlæg: 115
Tilmeldt: 14. aug 2015, 09:17
Kort karma: 24
Likede indlæg: 265

Re: Hvad de dog ikke siger

Indlægaf Xeen-ia » 14. aug 2015, 19:02

Karkluden skrev:Min kæreste kan dog godt lide det :lol: Men han er også 27.. :D


Gamle gris :deer:
1
Karkluden
Indlæg: 1684
Tilmeldt: 14. aug 2015, 15:30
Kort karma: 256
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 2441

Re: Hvad de dog ikke siger

Indlægaf Karkluden » 14. aug 2015, 19:03

Xeen-ia skrev:
Karkluden skrev:Min kæreste kan dog godt lide det :lol: Men han er også 27.. :D


Gamle gris :deer:


Ja :love: :ivrig:
0
Some days I amaze myself. Other days I put the laundry in the oven.
Karkluden
Indlæg: 1684
Tilmeldt: 14. aug 2015, 15:30
Kort karma: 256
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 2441

Re: Hvad de dog ikke siger

Indlægaf Karkluden » 14. aug 2015, 19:10

Liseletpåtå skrev:Teenage drenge der ikke kan lide liderlige piger? Det er jo naturstridigt :stoned:

Ja, altså jeg undrer mig også, og det er også lidt mærkeligt/creepy, for diskursen i min klasse var lidt, at man helst skulle kæmpe imod. Sådan lidt.. øh rape-agtigt. Og det kan såmænd også være frækt nok, det er ikke det, men det er sgu da mærkeligt nærmest at foretrække en, der ikke vil og som er tør, og aldrig viser lyst...
0
Some days I amaze myself. Other days I put the laundry in the oven.
Brugeravatar
Skralde
Indlæg: 2137
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:13
Kort karma: 429
Likede indlæg: 5338

Re: Hvad de dog ikke siger

Indlægaf Skralde » 14. aug 2015, 19:13

Nøøj, jeg vil have svært ved at holde min mund, hvis jeg en dag overhørte nogle knægte sige noget lign. :tie: Forhåbentligt er det "bare" noget man i dag "skal" mene for at være sej og ikke noget de reelt mener.
0
L, mit livs lys - 3.10.2010
@denkreativerappenskralde
Karkluden
Indlæg: 1684
Tilmeldt: 14. aug 2015, 15:30
Kort karma: 256
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 2441

Re: Hvad de dog ikke siger

Indlægaf Karkluden » 14. aug 2015, 19:33

Liseletpåtå skrev:
Karkluden skrev:
Liseletpåtå skrev:Teenage drenge der ikke kan lide liderlige piger? Det er jo naturstridigt :stoned:

Ja, altså jeg undrer mig også, og det er også lidt mærkeligt/creepy, for diskursen i min klasse var lidt, at man helst skulle kæmpe imod. Sådan lidt.. øh rape-agtigt. Og det kan såmænd også være frækt nok, det er ikke det, men det er sgu da mærkeligt nærmest at foretrække en, der ikke vil og som er tør, og aldrig viser lyst...


Det giver simpelthen ingen mening, Hvor f.... har de fået den dumme idé fra? Det er noget af det mest stupide jeg længe har hørt. Og bekymrende, det er sgu ikke ok, at unge piger ikke må stå ved deres lyst uden at blive dømt klamme.


Enig. Mine oplevelser foregik fra 2008-2011 ca. Såøh ja..
Altså jeg kan dog også høre når jeg er sammen med min kærestes floorballkammerater (= mænd i flok. De er nemlig ligeså dumme at høre på når de er stive som teendrenge er), at nogle af dem også synes, det er sådan lidt "aarh, hun behøver da ikke ligefrem sådan være vild efter det" og der skal være en jagt også i selve parforholdet osv.
Hvor andre, som min kæreste, synes, det er fedt, når der bliver sagt "jeg er liderlig, jeg vil gerne knalde" eller hvad man nu siger.
0
Some days I amaze myself. Other days I put the laundry in the oven.
Karkluden
Indlæg: 1684
Tilmeldt: 14. aug 2015, 15:30
Kort karma: 256
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 2441

Re: Hvad de dog ikke siger

Indlægaf Karkluden » 14. aug 2015, 19:33

De er i øvrigt fra omkring 20 til i 50'erne.
0
Some days I amaze myself. Other days I put the laundry in the oven.

Tilbage til "Forhold og sex"