Debattens losseplads

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Sevii
Indlæg: 519
Tilmeldt: 19. nov 2015, 08:30
Kort karma: 93
Likede indlæg: 1345

Re: Debattens losseplads

Indlægaf Sevii » 5. jun 2016, 23:14

Jeg kiggede ned på mine fødder lige før (ja, det sker vel ikke så tit), og opdagede at mine fødder var beskidte! Indtil jeg så indså jeg bare havde fået sol. Forsøgte endda at få skidtet af.

Jeg går med ballerinaer, så mine tæer er helt blege, mens resten af mine fødder bare har fået farve. Det sker hver sommer, og hvergang bliver jeg overrasket over hvor beskidte mine fødder ser ud... Nå. Godnat. :danse: :skeptisk:
4
:banan: :banan:
Brugeravatar
Mulan
Indlæg: 1764
Tilmeldt: 12. aug 2015, 23:15
Kort karma: 622
Likede indlæg: 6447

Re: Debattens losseplads

Indlægaf Mulan » 7. jun 2016, 20:14

Nåmmenså vandt jeg jo heller ikke den der 3D printer. Det gjorde en, der hedder Maja. Pff. Syn's jeg sku' ha' haft printeren. Dumme Maja. Hun er dum. *Mulan 4 år*
1
Rosa Espinosa skrev:Ville slet ikke magte en diller, når jeg bare kom efter en dagmartærte.

"thats typical bad male judgment not a cognitive disorder "
Brugeravatar
girl_beat
Indlæg: 3993
Tilmeldt: 21. sep 2015, 19:24
Kort karma: 407
Likede indlæg: 5237

Re: Debattens losseplads

Indlægaf girl_beat » 7. jun 2016, 20:27

sigge skrev:Jeg synes, det er skønt at have kolleger fra andre lande, det giver lige et andet indblik i ens egen kultur nogle gange, når man ser den gennem deres øjne. Som f.eks. da vi talte om koldskål ved frokostbordet en dag, og min kinesiske kollega (som ellers er ret dansk på mange punkter efter næsten 10 år i landet) siger, "Er det ikke det der kærnemælk med tørt brød i?" :lol: På sin vis har hun jo ganske ret, men vi uddybede så lige retten lidt for hende.

Sådan har vi haft utrolig mange snakke om marcipan... Mine udenlandske kolleger synes, det er svært at finde rundt i de meget strikse regler for, hvornår man spiser det i figurer (konfekt til jul) og bagt (kransekage til nytår) :-D
2
I don't mind living in a man's world as long as I can be a woman in it! :-D
Brugeravatar
Joe
Indlæg: 3253
Tilmeldt: 4. sep 2015, 19:03
Kort karma: 759
Likede indlæg: 12397

Re: Debattens losseplads

Indlægaf Joe » 8. jun 2016, 16:12

Nogle gange er jeg simpelthen så fjollet. Kiggede lige på uret og konstaterede at klokken var 18.10. Min fødselsdag er 18/10, og jeg blev helt glad indeni over at se de to tal. Man skulle tro, jeg var 20 år yngre, end jeg egentlig er.

I mellemtiden er klokken så blevet 18.12. Det har jeg ikke noget forhold til.
7
Brugeravatar
Rapfisk
Indlæg: 7095
Tilmeldt: 20. aug 2015, 16:27
Kort karma: 1431
Likede indlæg: 13317

Re: Debattens losseplads

Indlægaf Rapfisk » 8. jun 2016, 16:42

Joe skrev:Nogle gange er jeg simpelthen så fjollet. Kiggede lige på uret og konstaterede at klokken var 18.10. Min fødselsdag er 18/10, og jeg blev helt glad indeni over at se de to tal. Man skulle tro, jeg var 20 år yngre, end jeg egentlig er.

I mellemtiden er klokken så blevet 18.12. Det har jeg ikke noget forhold til.

Det har jeg (min barndomsvenindes fars fødselsdag og starten på julen), så jeg bliver glad på afstand. Sådan er jeg nemlig også :blush2:
1
Livslinjen: 70 201 201
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24637
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3202
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36817

Re: Debattens losseplads

Indlægaf Daine » 8. jun 2016, 17:01

Rapfisk skrev:
Joe skrev:Nogle gange er jeg simpelthen så fjollet. Kiggede lige på uret og konstaterede at klokken var 18.10. Min fødselsdag er 18/10, og jeg blev helt glad indeni over at se de to tal. Man skulle tro, jeg var 20 år yngre, end jeg egentlig er.

I mellemtiden er klokken så blevet 18.12. Det har jeg ikke noget forhold til.

Det har jeg (min barndomsvenindes fars fødselsdag og starten på julen), så jeg bliver glad på afstand. Sådan er jeg nemlig også :blush2:

Det er også Hr. Mortensens fødselsdag! :jule:
3
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
Rapfisk
Indlæg: 7095
Tilmeldt: 20. aug 2015, 16:27
Kort karma: 1431
Likede indlæg: 13317

Re: Debattens losseplads

Indlægaf Rapfisk » 8. jun 2016, 17:03

Daine skrev:
Rapfisk skrev:
Joe skrev:Nogle gange er jeg simpelthen så fjollet. Kiggede lige på uret og konstaterede at klokken var 18.10. Min fødselsdag er 18/10, og jeg blev helt glad indeni over at se de to tal. Man skulle tro, jeg var 20 år yngre, end jeg egentlig er.

I mellemtiden er klokken så blevet 18.12. Det har jeg ikke noget forhold til.

Det har jeg (min barndomsvenindes fars fødselsdag og starten på julen), så jeg bliver glad på afstand. Sådan er jeg nemlig også :blush2:

Det er også Hr. Mortensens fødselsdag! :jule:

Det er jo dét, det er! :lun: :jule:
1
Livslinjen: 70 201 201
Brugeravatar
Studsgaard
Indlæg: 5339
Tilmeldt: 1. nov 2015, 15:06
Kort karma: 567
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 8604

Re: Debattens losseplads

Indlægaf Studsgaard » 8. jun 2016, 17:07

Datteren har fødselsdag, så hun bestemte menuen: Mac Donnalds
Så nu har jeg ondt i maven og kvalme, for ikke nok med jeg spist formeget så skulle jeg også lige smage mandens is - hvornår mon jeg lære det :forvirret:
Men datteren er glad
1
Brugeravatar
Tibbler
Indlæg: 4646
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 248
Likede indlæg: 8391

Re: Debattens losseplads

Indlægaf Tibbler » 8. jun 2016, 18:59

Joe skrev:Nogle gange er jeg simpelthen så fjollet. Kiggede lige på uret og konstaterede at klokken var 18.10. Min fødselsdag er 18/10, og jeg blev helt glad indeni over at se de to tal. Man skulle tro, jeg var 20 år yngre, end jeg egentlig er.

I mellemtiden er klokken så blevet 18.12. Det har jeg ikke noget forhold til.


Jeg blev glad i dag, da jeg så at den mayonnaise jeg skulle til at købe, var holdbar til d. 21/9, som er ældstesønnen fødselsdag. Så jeg er helt på samme bølgelængde :D
2
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24637
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3202
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36817

Re: Debattens losseplads

Indlægaf Daine » 8. jun 2016, 20:07

ShuruQ skrev:Jeg kan virkelig ikke vænne mig til de nyere afsnit ad NCIS. McGee ser altså forkert ud efter han har tabt sig så meget :stoned:.

Hans stemme har også ændret sig, det lagde jeg mærke til da jeg havde et re-run af NCIS. Den er blevet mere nasal i det.
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24637
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3202
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36817

Re: Debattens losseplads

Indlægaf Daine » 8. jun 2016, 20:14

ShuruQ skrev:
Daine skrev:
ShuruQ skrev:Jeg kan virkelig ikke vænne mig til de nyere afsnit ad NCIS. McGee ser altså forkert ud efter han har tabt sig så meget :stoned:.

Hans stemme har også ændret sig, det lagde jeg mærke til da jeg havde et re-run af NCIS. Den er blevet mere nasal i det.


Jeg må youtube det for at have et sammenligningsgrundlag, kan ikke lige genkende mig den "nye" stemme. Jeg har set meget lidt af de nyere afsnit og jeg kan slet ikke abstrahere fra det når han dukker op McGee. Så meget for vanens magt :lol:.


Prøv et af de første afsnit han var med i og så et nyt. :) Jeg er vist med indtil sidste sæson, jeg er for dårlig til det med faste tv-programmer så jeg venter til de kommer på dvd.
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Debattens losseplads

Indlægaf Fru Sunshine » 8. jun 2016, 20:25

Jeg har haft Pingvinmarch kørende i hovedet hele dagen, og jeg er ved at blive skør i bøtten.
Hurra, her er pingvinerne
Nu bli'r der fest i gaaaden
Vi går på række og geled
Præcis som vagtparaaaden

AAAAAAARGH!
1
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Studsgaard
Indlæg: 5339
Tilmeldt: 1. nov 2015, 15:06
Kort karma: 567
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 8604

Re: Debattens losseplads

Indlægaf Studsgaard » 8. jun 2016, 20:34

ShuruQ skrev:
Studsgaard skrev:Datteren har fødselsdag, så hun bestemte menuen: Mac Donnalds
Så nu har jeg ondt i maven og kvalme, for ikke nok med jeg spist formeget så skulle jeg også lige smage mandens is - hvornår mon jeg lære det :forvirret:
Men datteren er glad


Nu har jeg lyst til McDonalds :sur: .

Tillykke med datteren :kys:.

Tak.
Og beklager. :fløjt:
0
Brugeravatar
Mangoness
Indlæg: 6508
Tilmeldt: 10. jan 2016, 18:04
Kort karma: 630
Likede indlæg: 14442

Re: Debattens losseplads

Indlægaf Mangoness » 8. jun 2016, 20:54

Fru Sunshine skrev:Jeg har haft Pingvinmarch kørende i hovedet hele dagen, og jeg er ved at blive skør i bøtten.
Hurra, her er pingvinerne
Nu bli'r der fest i gaaaden
Vi går på række og geled
Præcis som vagtparaaaden

AAAAAAARGH!


..har du et link til sangen? :fløjt:
0
Jeg elsker dig lille sølvpapirshat-smiley :love:

Billede

Persnikedy skrev:Hvis jeg en dag føler at mine fødder er løg så skal de da være løg :lol:


Cheese Billede
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Debattens losseplads

Indlægaf Fru Sunshine » 9. jun 2016, 04:20

Mangoness skrev:
Fru Sunshine skrev:Jeg har haft Pingvinmarch kørende i hovedet hele dagen, og jeg er ved at blive skør i bøtten.
Hurra, her er pingvinerne
Nu bli'r der fest i gaaaden
Vi går på række og geled
Præcis som vagtparaaaden

AAAAAAARGH!


..har du et link til sangen? :fløjt:

Nej, jeg kan ikke finde den nogen steder. Kun i mit hoved, hvor den STADIG drøner rundt.
1
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.

Tilbage til "Generelt"