Hvad har påvirket din dag negativt

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Panton
Indlæg: 4496
Tilmeldt: 15. aug 2015, 06:50
Kort karma: 941
Likede indlæg: 4728

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Panton » 9. jun 2016, 05:13

Daine skrev:
Panton skrev:At jeg blev påkørt af en fucking et benet narkoman på en el scooter mens jeg ventede ved et fodgængerfelt med min cykel :( han havde nærmest ingen tænder og råbte bare, ha ha mand, jeg troede du cyklede!!

Nøj jeg ville gerne have flæsket ham, lede stodder og junkiehoved :megasur smiley:

Ej men for hulan da! Er du okay? :kram:



:kys: tak fordi du spørger. Ja jeg er, jeg fik bare revet min skinneben men min cykel kom mere til skade :evil:
3
You Think you’re in shape, until you try boxing// Tough times don't last, tough people do

Winners never quit
Quitters never win
Lykke
Indlæg: 6931
Tilmeldt: 8. okt 2015, 19:10
Kort karma: 230
Likede indlæg: 6455

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Lykke » 9. jun 2016, 05:56

Panton skrev:
Daine skrev:
Panton skrev:At jeg blev påkørt af en fucking et benet narkoman på en el scooter mens jeg ventede ved et fodgængerfelt med min cykel :( han havde nærmest ingen tænder og råbte bare, ha ha mand, jeg troede du cyklede!!

Nøj jeg ville gerne have flæsket ham, lede stodder og junkiehoved :megasur smiley:

Ej men for hulan da! Er du okay? :kram:



:kys: tak fordi du spørger. Ja jeg er, jeg fik bare revet min skinneben men min cykel kom mere til skade :evil:


Fik du meldt det til politiet? Det lyder virkelig frygteligt! Øv for en nar!
0
Brugeravatar
Panton
Indlæg: 4496
Tilmeldt: 15. aug 2015, 06:50
Kort karma: 941
Likede indlæg: 4728

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Panton » 9. jun 2016, 06:04

Lykke skrev:
Panton skrev:
Daine skrev:
Panton skrev:At jeg blev påkørt af en fucking et benet narkoman på en el scooter mens jeg ventede ved et fodgængerfelt med min cykel :( han havde nærmest ingen tænder og råbte bare, ha ha mand, jeg troede du cyklede!!

Nøj jeg ville gerne have flæsket ham, lede stodder og junkiehoved :megasur smiley:

Ej men for hulan da! Er du okay? :kram:



:kys: tak fordi du spørger. Ja jeg er, jeg fik bare revet min skinneben men min cykel kom mere til skade :evil:


Fik du meldt det til politiet? Det lyder virkelig frygteligt! Øv for en nar!



nej det gjorde jeg ikke, det tænkte jeg ikke lige på. Han susede også videre med høj fart efter at have grinet af mig. Det er ret nemt at forsvinde på amagerbrogade omkring centeret :ad!:
0
You Think you’re in shape, until you try boxing// Tough times don't last, tough people do

Winners never quit
Quitters never win
Lykke
Indlæg: 6931
Tilmeldt: 8. okt 2015, 19:10
Kort karma: 230
Likede indlæg: 6455

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Lykke » 9. jun 2016, 06:06

Panton skrev:
Lykke skrev:
Panton skrev:
Daine skrev:
Panton skrev:At jeg blev påkørt af en fucking et benet narkoman på en el scooter mens jeg ventede ved et fodgængerfelt med min cykel :( han havde nærmest ingen tænder og råbte bare, ha ha mand, jeg troede du cyklede!!

Nøj jeg ville gerne have flæsket ham, lede stodder og junkiehoved :megasur smiley:

Ej men for hulan da! Er du okay? :kram:



:kys: tak fordi du spørger. Ja jeg er, jeg fik bare revet min skinneben men min cykel kom mere til skade :evil:


Fik du meldt det til politiet? Det lyder virkelig frygteligt! Øv for en nar!



nej det gjorde jeg ikke, det tænkte jeg ikke lige på. Han susede også videre med høj fart efter at have grinet af mig. Det er ret nemt at forsvinde på amagerbrogade omkring centeret :ad!:


Øv! Jeg tænker bare på dig og din cykel. Hvis ikke det er blevet meldt til politiet - er der så ikke noget med forsikringen?
0
Brugeravatar
Panton
Indlæg: 4496
Tilmeldt: 15. aug 2015, 06:50
Kort karma: 941
Likede indlæg: 4728

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Panton » 9. jun 2016, 06:21

Lykke skrev:
Panton skrev:
Lykke skrev:
Panton skrev:
Daine skrev:
Panton skrev:At jeg blev påkørt af en fucking et benet narkoman på en el scooter mens jeg ventede ved et fodgængerfelt med min cykel :( han havde nærmest ingen tænder og råbte bare, ha ha mand, jeg troede du cyklede!!

Nøj jeg ville gerne have flæsket ham, lede stodder og junkiehoved :megasur smiley:

Ej men for hulan da! Er du okay? :kram:



:kys: tak fordi du spørger. Ja jeg er, jeg fik bare revet min skinneben men min cykel kom mere til skade :evil:


Fik du meldt det til politiet? Det lyder virkelig frygteligt! Øv for en nar!



nej det gjorde jeg ikke, det tænkte jeg ikke lige på. Han susede også videre med høj fart efter at have grinet af mig. Det er ret nemt at forsvinde på amagerbrogade omkring centeret :ad!:


Øv! Jeg tænker bare på dig og din cykel. Hvis ikke det er blevet meldt til politiet - er der så ikke noget med forsikringen?



Nå jo, men jeg bruger ikke forsikringen, jeg kan få hjælp til det, gratis og resten må jeg selv ordne.
0
You Think you’re in shape, until you try boxing// Tough times don't last, tough people do

Winners never quit
Quitters never win
Brugeravatar
Kattefjæs
Indlæg: 2540
Tilmeldt: 29. aug 2015, 15:06
Kort karma: 360
Geografisk sted: London
Likede indlæg: 6387

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Kattefjæs » 9. jun 2016, 13:24

Jeg havde stadig lidt feber her til morgen - og har stadig ondt i halsen.

Jeg går så og rydder lidt op når nu jeg ikke er i stand til at lave noget vildt fornuftigt. Det resulterer så i at jeg skærer min hånd på noget pap (?!). Det gør skideondt, så jeg bander lige lidt og skyller det med koldt vand. Da går det så op for mig at jeg egentlig er tørstig og at jeg nok bør drikke noget nu hvor jeg også har lidt feber og ondt i halsen. Så jeg tager en kande vand og et par citroner... og presser selvfølgelig en halv citron direkte ind i min skårne hånd. Det gør så ondt at jeg kommer til at rage citronpresseren af bordet hvorefter den lander TUNGT på min storetå.

Lortelort med lort på! :cuss:
0
Brugeravatar
Charly
Indlæg: 3070
Tilmeldt: 24. sep 2015, 19:14
Kort karma: 433
Likede indlæg: 8018

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Charly » 9. jun 2016, 13:56

Hovedpine fra helvede for anden dag i træk...
0
Brugeravatar
Avino
Indlæg: 708
Tilmeldt: 17. sep 2015, 15:58
Kort karma: 207
Likede indlæg: 1156

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Avino » 9. jun 2016, 16:01

At jeg stadigt, efter meget lang tid- ikke føler mig ovenpå.
Er så træt af, at være smådårlig, hele tiden.
Kan så læse, at mange af jer også døjer med at være halvdårlige.
Hvad filen foregår der ?
Vi burde jo være på det højeste, når nu sol og sommer har indtaget DK.
:whine:
0
Brugeravatar
Dime
Indlæg: 838
Tilmeldt: 13. aug 2015, 17:17
Kort karma: 394
Likede indlæg: 1726
Kontakt:

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Dime » 9. jun 2016, 16:13

Fucking Post Danmark!
grrrrrrrrrr...
0
Brugeravatar
Urtekussen
Indlæg: 6166
Tilmeldt: 11. aug 2015, 06:12
Kort karma: 1449
Likede indlæg: 16116

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Urtekussen » 9. jun 2016, 21:29

At babyen ikke gider ammes mere. Med den store stoppede jeg. Det er sgu lidt svært lige nu. Jeg får aldrig en baby mere, og jeg elsker at amme :trist:
0
2011
2015
2018
2020
2023
Brugeravatar
Guilded_Lily
Indlæg: 12656
Tilmeldt: 12. sep 2015, 09:41
Kort karma: 910
Likede indlæg: 12377

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Guilded_Lily » 10. jun 2016, 05:00

At jeg vågnede med migræne kl. 4.50. Heldigvis hjalp medicinen hurtigt denne gang, så jeg kan tage på arbejde og til festival.
0
bluetof1
Indlæg: 1873
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:32
Kort karma: 1245
Likede indlæg: 7396

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf bluetof1 » 10. jun 2016, 06:06

Bad Samaritan skrev:At se hvordan min nærmeste kollegas ægteskab langsomt opløses. Han har kone og barn ikke engang to timers flyvetur herfra, men han har ikke set dem i snart et år - og nu er hun, forståeligt nok, begyndt at slå i bordet. Manden skruer sig ned i mere og mere ansvar, flere og flere sidste øjebliks opgaver, i stedet for at tage den ferietid, han har krav på. Hver aften ringer hun og skælder ud på ham - græder så højt at jeg kan høre det i den anden ende af stuen - og manden er så pisseforpint at han slet ikke kan finde ud af bare at tage sin taske og skride, som han burde have gjort for længe siden.

Seriøst, jeg elsker det her job, og jeg ville aldrig lave noget andet. Men når jeg ser, hvad det gør ved de her familiemennesker? Puha... :(


Jeg spørger lige så forsigtigt om ikke I andre kan sige til ham at han nok er nødt til at prioritere sin familie lidt? Pyt med konen, hun er voksen og har selv valgt, men hans barn tilgiver ham aldrig.
I det mindste må han vise sin familie den respekt at han tager hjem og bliver skilt så de kan komme videre hvis han ikke interesseret i livet som gift mand og far længere.
1
I don't think I get enough credit for doing all of this unmedicated.
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24611
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3193
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36731

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Daine » 10. jun 2016, 08:15

Jeg har været en tur på vægten :tie:

Jeg vidste det jo egentlig godt, for de ekstra kilo er jo ikke sprunget ind ad vinduet i nat, jeg har bare lukket øjnene. Men nu kan det fanme være nok, jeg var SÅ stolt da jeg for et par år siden tabte 10 kilo - de er efterhånden næsten alle kommet tilbage igen. Og det er ren sløseri og forkert kost fra min side.
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
lillebjoern
Indlæg: 5380
Tilmeldt: 13. aug 2015, 15:39
Kort karma: 698
Likede indlæg: 10395

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf lillebjoern » 10. jun 2016, 08:36

At den bil, som jeg for første gang har lånt af min kæreste nogensinde på en længere tur, vælger at gå i stykker. Midt på gaden. På Fyn. Vi bor i København. Og den er helt kaput.

Vi skulle over til bedemand og præst, fordi min morbror er død. Det var bare det sidste der skulle ske. :trist:
0
If you love something, set it free. Unless it’s a tiger.
:danse:
Sjo
Indlæg: 484
Tilmeldt: 23. mar 2016, 09:19
Kort karma: 71
Likede indlæg: 1101

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Sjo » 10. jun 2016, 09:01

Jeg har lige fået at vide, at en af mine gamle klassekammerater er himlet. Han bliver bisat i dag og hans søn på 13 år har lagt den mest hjerteskærende dødsannonce på sin Facebookvæg.
0
Vor herre til fucking pipirøvhest altså!

Tilbage til "Generelt"