Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Singletråden

Indlægaf ManicNinja » 8. jun 2016, 22:10

Rapfisk skrev:
canoodle skrev:Jeg har spist for 28 kr. bland selv slik og en halv pose chips. Og så har jeg en "date" i morgen med fyr der kun er til sjov og ballade. Jeg ved ikke om jeg gider at han kommer, jeg har i al fald ikke barberet ben i badet her til aften.... :gruble:


Har du det også sådan, at hvis man barberer ben, sker der en hel masse, og hvis man gør, bliver der overhovedet ikke nogen grund til det?

Gud har en sær humor nogle gange :lol:


Æh, der mangler et 'ikke' et eller andet sted her - gør der ikke? Nok bare mig, der er færdig efter en lang dag, men er ikke heeeelt sikker på, hvad du vil sige ...
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Rapfisk
Indlæg: 7088
Tilmeldt: 20. aug 2015, 16:27
Kort karma: 1430
Likede indlæg: 13308

Re: Singletråden

Indlægaf Rapfisk » 8. jun 2016, 22:14

ManicNinja skrev:
Rapfisk skrev:
canoodle skrev:Jeg har spist for 28 kr. bland selv slik og en halv pose chips. Og så har jeg en "date" i morgen med fyr der kun er til sjov og ballade. Jeg ved ikke om jeg gider at han kommer, jeg har i al fald ikke barberet ben i badet her til aften.... :gruble:


Har du det også sådan, at hvis man ikke barberer ben, sker der en hel masse, og hvis man gør, bliver der overhovedet ikke nogen grund til det?

Gud har en sær humor nogle gange :lol:


Æh, der mangler et 'ikke' et eller andet sted her - gør der ikke? Nok bare mig, der er færdig efter en lang dag, men er ikke heeeelt sikker på, hvad du vil sige ...

Selvfølgelig gør der det. Her går det godt - send flere hjerneceller :genert:

Det er rettet nu.
1
Livslinjen: 70 201 201
Jemo
Indlæg: 36
Tilmeldt: 4. jan 2016, 18:35
Kort karma: 1
Likede indlæg: 7

Re: Singletråden

Indlægaf Jemo » 8. jun 2016, 22:25

Rapfisk skrev:
Puffi skrev:Jeg har haft min bil til service i Esbjerg i dag. En sød mand på værkstedet kørte mig ind i byen. Desværre havde den nystartede cafe, jeg ville ind på, åbenbart ændret deres åbningstider (der står på både hjemmeside og facebook at de åbner 7.30) så de først åbnede kl. 10. Jeg travede så lidt rundt og fandt en anden cafe, der ville åbne en ½ time senere, så jeg gik i Føtex indtil da. Det viste sig at være det skønneste sted med supersødt personale, så jeg sad der med min bog og drak latte(r) og spiste en bolle :lun: Og det bedste var, at jeg slet ikke var ubekvemt eller noget ved at sidde selv med min kaffe og min bog. Det var et lidt stort skridt for mig. Og det gjorde faktisk, at jeg lidt ville ønske, at jeg ikke boede så meget på landet, men lidt tættere på sådanne muligheder.

Jeg kom så til at gå ned på gågaden, det skulle jeg aldrig have gjort. Lige pludselig havde jeg to par sandaler og et par ballerinaer under armen! :nerve: :-D

Hvor er det dejligt, at du fik en god dag i dit eget selskab. Særligt bliver jeg glad for, at du nød at sidde med din kaffe og bog. Det er noget af det, jeg elsker højest, og nu er jeg endda kommet dertil, at jeg ikke behøver at fortælle mig selv historier om, at jeg jo også kunne være på forretningsrejse (ligesom når man har indkøbskurven fuld af chips og bilder sig selv ind, at køen nok tror, man skal holde fest ).

Undskyld, men jeg kom til at smågrine lidt da jeg læste dette. :) Hvad er der pinligt ved at sidde alene, og hvorfor undskylde overfor sig selv? Jeg ved godt at der er mange der tænker sådan, men jeg har ikke helt forstået det. Der er jo ingen der kan se hvorfor man er der alene, og hvor mange tænker over det? Der kan jo være 117 grunde til at sidde alene på en cafe el.lign.

Jeg har selv tidligere gået meget i byen alene hvis mit normale gå-i-byen slæng var forhindret. Så gik jeg bare ind på mit stamsted for at se om der var nogen andre jeg kendte. Det følte jeg ikke var noget særligt, selvom det kunne være lidt kedeligt hvis der ikke var nogen man kendte, men så faldt man måske i snak med nogen nye mennesker.

Jeg tror det handler om hvordan man selv ser sig i situationen. Hvis man bare reagerer som om det er det naturligste i verden, så tror jeg ikke at andre tænker over det, men kryber man langs væggen så bliver man måske bemærket – men ikke for at være alene, men for at krybe langs væggen.

Og angående chipsene i indkøbskurven så husker jeg fra min tid som ansat i Netto at det ikke var en kurvfuld chips der afslørede nogen, men nærmere et generelt typisk single indkøb. :) En masse chips sammen med slik m.m. bliver nok mest bemærket hvis køberen har et lidt ”madglad” ydre, hvor man tænker: ”Skulle der ikke have været lidt grønsager med også….” :genert:
0
Brugeravatar
Zombie
Indlæg: 5115
Tilmeldt: 16. aug 2015, 14:06
Kort karma: 1220
Likede indlæg: 20843

Re: Singletråden

Indlægaf Zombie » 8. jun 2016, 23:23

JessicaD skrev:Forbies: Det er da vel svært at ses, uden at komme til at snakke om tingene også? Altså det ville da være weird, hvis han kom og kun talte til hunden, tænker jeg - eller kun talte om vejret til dig? :D Men nu er jeg også sådan en, der elsker at snakke om tingene bagefter! :P


Han kan snakke om sin fars nye hus. Eller sin mundtlige eksamen. Eller hvor han søger job. Eller alt andet end "os".

Der er intet at snakke om. Skal vi køre rundt i de samme snakke om, hvorfor det ikke gik? Han får bare sagt mere dumt og sårende, som jeg kan blive vred over.

Det eneste tiden har gjort for mig, er at få mig til at indse nogle ting, hvor eks'en var rigtig ærgerlig. Og selvom det skyldtes manglende erfaring og modenhed, så er jeg stoppet med at komme med undskyldninger på hans vegne.

Han var ikke et kæmpe svin eller noget. Men han var svær at være sammen med til sidst, og anerkendte slet ikke mine følelser. Den form for manglende rummelighed gider jeg ikke udsætte mig selv for.

Så snakke om det? Nej. Jeg har svært ved at se, at jeg kan blive andet end vred.
1
aka Forbies

:gammel:
dagge30
Indlæg: 38
Tilmeldt: 1. mar 2016, 11:30
Kort karma: 7
Likede indlæg: 57

Re: Singletråden

Indlægaf dagge30 » 9. jun 2016, 04:08

malou_43 skrev:
dagge30 skrev:
malou_43 skrev:Det der med at sammenligne alle med sin eks - det er godt nok en skidt ide :tie:
Jeg synes den ide med at skrive en savner/savner ikke er genialt. Det vil jeg prøve. Jeg har lavet uendelig mange plus/minus sider, men den her er mere konkret og fører tilbage til direkte minder, der går lige i føleleslivet :D

Hvad sker der lige med nogle mænd og "aftensmad"? Den sidste jeg datede spiste virkelig usundt - enten købemad eller pomfritter med beaunaise. Nu snakker jeg med en, der 6 ud af 7 af ugens dage køber pizza, burger osv! Jeez, for mig er det bare no-go - er jeg sippet? :genert:


Savner/savner ikke giver (for mig) et meget bedre resultat end minus/plus - for kan et plus være et minus og omvendt?? ( håber du forstår! )
Og det der med junk..Find lige ud af om de kan lide at lave mad, så det ikke er noget de fortsætter med (med mindre du selvfølgelig går ind for det samme!)


Ja nemlig - minus=manden er ikke specielt attraktivt med hår på ryggen og man boobs" bliver til plus=der er ikke meget konkurrence, jeg skal være bange for :lol: :fløjt:
Jeg savner vores måde at få hinanden til at grine, men savner ikke at man kunne lave fletninger af hår på ryggen - sådan! :genert: :D



TAK for morgenens grin :lol:
Mente nu mere om det man tror er et plus ved manden kan være minus, men din udlægning lyder meget federe :slem:
1
Brugeravatar
FrøkenM
Indlæg: 6695
Tilmeldt: 10. okt 2015, 09:05
Kort karma: 1197
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 9649

Re: Singletråden

Indlægaf FrøkenM » 9. jun 2016, 06:40

Nåmenøh ham der min søde samarbejdspartner fortsætter hvor han slap i sidste uge med at ringe og plapre om alt og ingenting (krydret med det vi nu ligesom bare SKAL snakke om, selvfølgelig). Han har gjort det i to dage og det har varet pænt lang tid selvom jeg ved manden har helt afsindigt travlt. Det er meget dejligt, synes jeg :) Vi er i hvert fald arbejdsmæssigt et rigtig godt team - jeg er praktisk og organiseret og ham med nogle temmelig vilde, men rigtig gode ideer. Det er godt teamwork og det er så rart at der for en gangs skyld er en, som har de samme ambitioner som mig ift. de projekter vi har i gang :gogo:


Han fik rimelig henkastet nævnt, at han "da vist er i Jylland engang i næste uge" Okay så :lol: der læser jeg jo så op til eksamen på semesterprojektet, men det må vi da finde ud af hvis han mener noget med det. Det gad jeg faktisk godt, han gjorde : :blush2:
5
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
Brugeravatar
canoodle
Indlæg: 579
Tilmeldt: 11. aug 2015, 09:50
Kort karma: 355
Likede indlæg: 2071

Re: Singletråden

Indlægaf canoodle » 9. jun 2016, 09:09

canoodle skrev:
Rapfisk skrev:
canoodle skrev:Jeg har spist for 28 kr. bland selv slik og en halv pose chips. Og så har jeg en "date" i morgen med fyr der kun er til sjov og ballade. Jeg ved ikke om jeg gider at han kommer, jeg har i al fald ikke barberet ben i badet her til aften.... :gruble:

Har du det også sådan, at hvis man barberer ben, sker der en hel masse, og hvis man gør, bliver der overhovedet ikke nogen grund til det?

Gud har en sær humor nogle gange :lol:


Nok nærmere at jeg ikke engang ser så meget frem til at se ham, at han er en ben-barbering værd. Det er meget der kan ændre sig på en uge :-p



Nu har jeg aflyst aftalen. Kunne godt mærke at jeg slet ikke kan overskue det i dag.
2
All Adventurous women do
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Singletråden

Indlægaf Juki » 9. jun 2016, 09:53

Hej :-D
4
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
FrøkenM
Indlæg: 6695
Tilmeldt: 10. okt 2015, 09:05
Kort karma: 1197
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 9649

Re: Singletråden

Indlægaf FrøkenM » 9. jun 2016, 09:58

Juki skrev:Hej :-D

Hvordan går det hos dig? :banan:
0
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Singletråden

Indlægaf Juki » 9. jun 2016, 10:04

FrøkenM skrev:
Juki skrev:Hej :-D

Hvordan går det hos dig? :banan:

Helt fint. Har næsten lige sendt ham godt af sted på sin hjemrejse :-D

Synes vi har haft nogle rigtig hyggelige dage :)
10
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Rapfisk
Indlæg: 7088
Tilmeldt: 20. aug 2015, 16:27
Kort karma: 1430
Likede indlæg: 13308

Re: Singletråden

Indlægaf Rapfisk » 9. jun 2016, 20:02

Juki skrev:Helt fint. Har næsten lige sendt ham godt af sted på sin hjemrejse :-D

Synes vi har haft nogle rigtig hyggelige dage :)

Dejligt, at det er gået godt!

Har du haft kontakt med ham siden?
0
Livslinjen: 70 201 201
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Singletråden

Indlægaf Juki » 9. jun 2016, 20:13

Rapfisk skrev:
Juki skrev:Helt fint. Har næsten lige sendt ham godt af sted på sin hjemrejse :-D

Synes vi har haft nogle rigtig hyggelige dage :)

Dejligt, at det er gået godt!

Har du haft kontakt med ham siden?

Yep, vi har skrevet lidt sammen løbende igennem dagen :)
1
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
IrmaPigen
Indlæg: 7795
Tilmeldt: 17. apr 2016, 06:38
Kort karma: 973
Likede indlæg: 12458

Re: Singletråden

Indlægaf IrmaPigen » 9. jun 2016, 20:48

Ahmen, var på kursus i dag med en eks. You gotta love :fløjt:

Lige efter kurset læste min bedste-kollega mit horoskop op for mig i køkkenet (det er sådan en frokost-underholdning vi har), hvor der stod, at jeg i dag ville møde mit livs store kærlighed :love2: Jeg måtte storgrinende fortælle, jeg lige havde været på kursus med min eks :lol:

BTW, så har jeg lige lavet en portion humus til min frokost i morgen. Godt man er single :-p
3
Brugeravatar
DenBlødeJyde
Indlæg: 1598
Tilmeldt: 3. nov 2015, 09:59
Kort karma: 438
Likede indlæg: 5664

Re: Singletråden

Indlægaf DenBlødeJyde » 10. jun 2016, 05:53

Nå, men mig og daten fra i onsdags skal ses igen søndag.. :) for 3. gang....
8
Brugeravatar
Rapfisk
Indlæg: 7088
Tilmeldt: 20. aug 2015, 16:27
Kort karma: 1430
Likede indlæg: 13308

Re: Singletråden

Indlægaf Rapfisk » 10. jun 2016, 08:25

Dikus skrev:Så melder jeg mig ind i tråden.

Jeg gjorde det forbi med min kæreste gennem lidt mere end et år i forgårs. Jeg tror simpelthen ikke på, det nogensinde bliver godt. Jeg har taget tilløb til det et par gange, men er blevet snakket tilbage hver gang. Udfordringen ved at være den, der vil den anden mest er, at sådan en som mig er påvirkelig over for ord.

Denne gang har jeg så afsluttet det grimt, så jeg er sikker på, han holder sig væk. Jeg er lidt en røv.

Det tror jeg ikke, du er, eller det tror jeg, vi alle sammen kan blive, hvis vi bliver trængt op i en krog.

Velkommen til. Jeg håber, du er afklaret og lettet, selv om et brud altid er svært.
3
Livslinjen: 70 201 201

Tilbage til "Forhold og sex"