Hvornår synes din kæreste, at du er en nar?

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Kisser
Indlæg: 1048
Tilmeldt: 8. sep 2015, 18:42
Kort karma: 232
Likede indlæg: 2700

Re: Hvornår synes din kæreste, at du er en nar?

Indlægaf Kisser » 9. jun 2016, 14:36

Når jeg spørger om hans mening om ting jeg har læst på debatten :D
2
Brugeravatar
POCKETKITTEN
Indlæg: 5607
Tilmeldt: 28. dec 2015, 18:47
Kort karma: 1484
Likede indlæg: 22868

Re: Hvornår synes din kæreste, at du er en nar?

Indlægaf POCKETKITTEN » 9. jun 2016, 14:38

Uh, når jeg slæber sand ind i stuen og i sofaen, fordi jeg går på bare tæer på terrassen.
0
Man kan godt være dum, selvom man har en høj IP.
Lykke
Indlæg: 6931
Tilmeldt: 8. okt 2015, 19:10
Kort karma: 230
Likede indlæg: 6455

Re: Hvornår synes din kæreste, at du er en nar?

Indlægaf Lykke » 9. jun 2016, 14:53

Kisser skrev:Når jeg spørger om hans mening om ting jeg har læst på debatten :D


Sjovt hvor forskelligt det kanvære. Min mand elsker det.
0
Kisser
Indlæg: 1048
Tilmeldt: 8. sep 2015, 18:42
Kort karma: 232
Likede indlæg: 2700

Re: Hvornår synes din kæreste, at du er en nar?

Indlægaf Kisser » 9. jun 2016, 15:07

Jeg har spurgt for meget - det er derfor ;-)
1
Brugeravatar
Advocatus-Diaboli
Permanent bortvist
Indlæg: 1563
Tilmeldt: 8. mar 2016, 15:10
Kort karma: 238
Likede indlæg: 2220

Re: Hvornår synes din kæreste, at du er en nar?

Indlægaf Advocatus-Diaboli » 9. jun 2016, 15:29

Når jeg ikke giver efter for hendes drama og pis.
Når jeg skider på sarkasme, og tager sætninger som "det er fint" og "hvis du synes.." bogstaveligt, og reagerer som om hun mente det.
Når jeg er først til at slå i Trivial Pursuit, og vinder før det bliver hendes tur.
3
Listen, I'm a nice person - so if I'm an asshole to you, you need to ask yourself why.
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Hvornår synes din kæreste, at du er en nar?

Indlægaf Bøtte » 9. jun 2016, 15:59

Når jeg siger nej til at hans 1200 cd'er skal bo i stuen.
0
Brugeravatar
Anlewi
Indlæg: 2593
Tilmeldt: 21. maj 2016, 12:13
Kort karma: 178
Geografisk sted: Storkøbenhavn
Likede indlæg: 3874

Re: Hvornår synes din kæreste, at du er en nar?

Indlægaf Anlewi » 9. jun 2016, 16:08

Når jeg ikke vil være med til et kæmpe skrivebord i stuen
0
:savl: selvom man er tyk kan man godt have tynd mave :savl:
Brugeravatar
Badesandalen
Indlæg: 2401
Tilmeldt: 11. okt 2015, 18:31
Kort karma: 209
Likede indlæg: 2841

Re: Hvornår synes din kæreste, at du er en nar?

Indlægaf Badesandalen » 10. jun 2016, 05:07

Advocatus-Diaboli skrev:Når jeg ikke giver efter for hendes drama og pis.
Når jeg skider på sarkasme, og tager sætninger som "det er fint" og "hvis du synes.." bogstaveligt, og reagerer som om hun mente det.
Når jeg er først til at slå i Trivial Pursuit, og vinder før det bliver hendes tur.


Sådan skal det også være. Herhjemme går vi også efter devisen "du skal ikke spørge, hvis du ikke vil have svar."
0
Brugeravatar
Anigav
Indlæg: 103
Tilmeldt: 12. aug 2015, 14:55
Kort karma: 22
Likede indlæg: 177

Re: Hvornår synes din kæreste, at du er en nar?

Indlægaf Anigav » 10. jun 2016, 07:23

Er ret sikker på at han inderst inde mener jeg er lidt af en nar i øjeblikket. Han har forsøgt at sende mig til lægen flere gange, med en knude der skulle fjernes. Lægen havde sagt at den ikke var farlig endnu, så jeg løb nærmest ud derfra, inden at han kunne nå at fjerne den. Så blev det selvfølgelig lidt mere end bare et lille snit og 2 sting, fordi jeg ventede/var bange, og nu har kæresten skulle lege hjemmesygeplejerske, fordi det sidder et sted jeg ikke kan nå. Jeg har det vildt dårligt med sår osv, og måtte ned og sidde, fordi jeg var ved at besvime, da lægen forklarede hvordan kæresten skulle passe såret. Så forestil jer nu hvordan det går, når at han står klar med bruser, plaster og pincet :genert:

Han er rigtig sød og forstående, og har passet mig imens det har gjort rigtig ondt og beroliger mig når jeg bliver helt hysterisk, og tror at enden er nær, fordi jeg har et lille hul i ryggen :lol:

Han har endnu ikke sagt "hvad sagde jeg" Men han tænker det helt sikkert mange gange om dagen...
Senest rettet af Anigav 14. mar 2019, 21:56, rettet i alt 1 gang.
4
Brugeravatar
lillebjoern
Indlæg: 5380
Tilmeldt: 13. aug 2015, 15:39
Kort karma: 698
Likede indlæg: 10394

Re: Hvornår synes din kæreste, at du er en nar?

Indlægaf lillebjoern » 10. jun 2016, 09:47

- Når jeg fylder for meget i sengen (men jeg KAN altså ikke komme længere ind mod væggen)
- Når jeg lægger neglelak, fordi det lugter
- Når jeg beder ham hjælpe om at rydde op, og han hellere vil spille PlayStation
- Når jeg spørger om han vil med ud og gå en aftentur
- Når jeg gerne vil lave sund mad til os, men han vil have en burger
- Relateret til ovenstående... Når jeg kommenterer at han spiser en burger og en pizza de dage, jeg ikke er hjemme (OG får det leveret. Vi bor på Nørrebro!)
- Når jeg græder (altså ikke altid. Men når han synes jeg græder over noget, der er ligemeget)
- Når jeg brokker mig...
- Når jeg er ked af min krop og ikke tager imod hans komplimenter
- Når jeg ikke kan vælge et sted at spise. Men det kan han jo heller ikke. Det er vores evindelige diskussion.

Tænk at han stadig vil være sammen med mig :blush:
0
If you love something, set it free. Unless it’s a tiger.
:danse:
Brugeravatar
POCKETKITTEN
Indlæg: 5607
Tilmeldt: 28. dec 2015, 18:47
Kort karma: 1484
Likede indlæg: 22868

Re: Hvornår synes din kæreste, at du er en nar?

Indlægaf POCKETKITTEN » 24. jun 2016, 16:18

Jeg sætter sgu ikke rigtig pris på en steak. :genert:

I går havde jeg ønsket hakkebøffer, og han købte steaks i stedet, men jeg levnede 8/10 af den og spiste bare tilbehør. Jeg kan ikke lide at tygge det - især ikke, hvis det ikke er et sted mellem medium og gennemstegt. Det var synd, når han nu havde lavet lækker mad.
0
Man kan godt være dum, selvom man har en høj IP.
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Hvornår synes din kæreste, at du er en nar?

Indlægaf kidkomb » 24. jun 2016, 21:04

Idag. Han læste en bog og jeg var egentlig ret irriteret over, at han ikke kunne vente med det til jeg var gået, for altså, brexit og sådan. Man sidder sgu da ikke stille ved siden af hinanden efter sådan en besked.
Hver gang jeg talte til ham enten hørte han det ikke, ignorerede det eller sagde hva' flere gange.
Jeg blev virkelig sur til sidst.
Der synes han at jeg var en nar.
Men det synes jeg også han var. Hans skide bog er sgu ikke vigtigere end mig. Nar.
0
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
Joe
Indlæg: 3249
Tilmeldt: 4. sep 2015, 19:03
Kort karma: 759
Likede indlæg: 12364

Re: Hvornår synes din kæreste, at du er en nar?

Indlægaf Joe » 24. jun 2016, 21:53

Da jeg stillede som krav til hans spontane bytur, at han er frisk i morgen, hvor vi skal til vores tætte venindes bryllup.

Jeg er i forhold med en mand, der ikke bryder sig om at man stiller krav til hans adfærd. Og jeg nægter at lade være med det. Så strid jeg er!
7
Brugeravatar
Torn
Indlæg: 2823
Tilmeldt: 29. dec 2015, 10:21
Kort karma: 169
Likede indlæg: 3451

Re: Hvornår synes din kæreste, at du er en nar?

Indlægaf Torn » 29. jun 2016, 12:57

Han synes, jeg er en nar, når jeg brokker mig over ham. Og det gør jeg en del for tiden, fordi han er irriterende. Jeg forsøger at vende det - for det er ikke i orden at jeg er efter ham - men jeg ville ønske, at han tog noget af min brok til sig.
1
Brugeravatar
achillaxedprune
Indlæg: 3665
Tilmeldt: 4. jan 2016, 18:38
Kort karma: 1203
Likede indlæg: 12178

Re: Hvornår synes din kæreste, at du er en nar?

Indlægaf achillaxedprune » 29. jun 2016, 14:45

Smiling_Goat skrev:Han synes tydeligvis, jeg er en kæmpe nar, når jeg har den frækhed at google, de af hans påstande, der lyder vanvittige.

Mig: "Jeg synes godt nok vores orkidé er begyndt at hænge noget med hovedet. Er du sikker på, de skal vandes så sjældent, som du tror?"
Ham: "Ork ja, jeg har haft en masse"
Mig: "Okay, jeg prøver lige at google alligevel"
Ham: "Hvorfor googler du det? Har du ingen tillid til mig, og det jeg ved? Hvorfor tror du mere på fremmede på nettets viden end min?"

Planten. Er. Næsten. Helt. Vissen.

Til gengæld synes jeg, det er vildt irriterende, at hans familie jævnligt siger til os, at jeg er mere intelligent og informeret end ham, for jeg kan godt forestille mig, at det er på grund af den slags bavl, han bliver usikker.


Det gjorde min eks. også... Og det var faktisk enormt irriterende, at få betvivlet alt hvad man sagde. Hvorfor spørge ham, hvis du alligevel ikke vil lytte til svaret? Så skulle du vel bare google, og så fortælle ham om hvad du har fundet, måske... Ja, jeg kan i hvert fald godt følge din kæreste, da det er træls at ens svar skal googles for at blive tjekket for korrekthed.

Ved uenigheder mellem mig og mind mand, googler vi dog tit svaret... Og det generer mig på ingen måde (med mindre jeg ikke har ret :-p). Så det har sikkert også noget med måden, det bliver på, at gøre. er det en fælles uenighed eller tror du bare ikke på ham-agtigt. Ai, det er vildt svært at forklare. :lol:
3
Hvis man vil behandle folk ens, skal man behandle dem forskelligt.
Citat: Ukendt morfar.

Tilbage til "Forhold og sex"