Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Puffi
Indlæg: 1085
Tilmeldt: 16. sep 2015, 18:06
Kort karma: 311
Geografisk sted: Esbjerg-ish
Likede indlæg: 2284

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf Puffi » 9. jun 2016, 20:43

Set på salgsside på facebook: "har sådan en kasse til at opbevare brød i, til salg. Kan ikke huske, hvad sådan en hedder."


Jo jo :lol:
6
You had me from the start, won’t let this end
First you wanna go to the left then you wanna turn right
Wanna argue all day, make love all night
First you up then you’re down and then between
Ohh! I really want to know…
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf ManicNinja » 9. jun 2016, 21:32

Puffi skrev:Set på salgsside på facebook: "har sådan en kasse til at opbevare brød i, til salg. Kan ikke huske, hvad sådan en hedder."


Jo jo :lol:


:nerve:
Smååååågt! :lol:
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Joe
Indlæg: 3253
Tilmeldt: 4. sep 2015, 19:03
Kort karma: 759
Likede indlæg: 12397

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf Joe » 10. jun 2016, 07:48

Kvinden i den lyserøde, meget gennemsigtige, trøje vil virkelig gerne ryge. I hvert fald har hun spurgt alle ved busstoppestedet om hun må købe en smøg.
7 eleven er maks. fem minutters gang væk.
1
Brugeravatar
Flora
Indlæg: 14722
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:21
Kort karma: 688
Likede indlæg: 19075

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf Flora » 10. jun 2016, 08:01

Badesandalen skrev:
Tibbler skrev:Tilbage i sluthalvfemserne havde min mand en telefonsvarer til sin telefon. Han havde altid sådan nogle telefonbeskeder på den, hvor det lød som om, det var en eller anden kendis eller filmrolle som havde indtalt den. Ganske underholdende - ihvertfald første gang man hørte dem.
Så han har prøvet at tage telefonen, da den ringede; og så var der bare stille i den anden ende...indtil vedkommende fik fremstammet noget. Det viste sig at være en fra et eller andet firma, hvor en kollega på et tidspunkt havde ringet, og hørt telefonsvarebeskeden, og nu skulle hun/han så også prøve at ringe for at høre den. De havde så bare ikke lige tænkt over, at han måske var hjemme :D

Han havde altid mange tomme beskeder - Så det var nok ikke første gang nogen ringede, fordi de lige skulle høre den sjove telefonsvarer.


:lol:

Det minder mig om denne:



Jeg kommer til at tænke på denne :D

1
Brugeravatar
Velvet-Goldmine
Indlæg: 1559
Tilmeldt: 17. jan 2016, 21:33
Kort karma: 255
Likede indlæg: 5868

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf Velvet-Goldmine » 10. jun 2016, 11:20

Jeg måtte tage verdens mest diskrete foto af denne familie, da jeg stod i securitykø i Orlando for nogle uger siden - de var fanme søde :lol:

WP_20160520_001 (2).jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
14
Brugeravatar
Velvet-Goldmine
Indlæg: 1559
Tilmeldt: 17. jan 2016, 21:33
Kort karma: 255
Likede indlæg: 5868

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf Velvet-Goldmine » 10. jun 2016, 11:49

Fyrst Eberhard skrev:Jeg tror ikke, at det er noget de er blevet enige om. Det er garanteret blevet trukket ned over hovedet på tre af dem. Sådan plejer det at være.


Farmand havde gennemført påklædning på resten af kroppen, så ideen om at han har bestemt årets ferie som vandretur i de store skove nordpå er nærliggende - jeg gad godt at være en moskito på teltdugen efter 3-4 dage.
5
Brugeravatar
Velvet-Goldmine
Indlæg: 1559
Tilmeldt: 17. jan 2016, 21:33
Kort karma: 255
Likede indlæg: 5868

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf Velvet-Goldmine » 10. jun 2016, 13:04

Bad Samaritan skrev:
Hvordan ville du nogensinde vide, hvilken af de fire totalt identiske teltduge, du skulle sætte dig på? :lol:


Jeg er sikker på at det vil være fælt underholdende uanset hvilken af dem jeg vælger *lol*
0
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf Bøtte » 10. jun 2016, 13:29

En ældre mand dyttede af mig og to andre biler, da vi trak ud i vores' bane igen, efter vi havde trukket ind for en ambulance. Han synes meget tydeligt at vi godt kunne have holdt tilbage for ham også.
1
Brugeravatar
Joe
Indlæg: 3253
Tilmeldt: 4. sep 2015, 19:03
Kort karma: 759
Likede indlæg: 12397

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf Joe » 10. jun 2016, 14:06

Samano skrev:
Fyrst Eberhard skrev:Magt forvaltes på fineste vis, af kvindelig DSB-kontrollør med afbleget og permanentet hår.

En far, og hans tre sønner undgik en bøde, fordi de kendte kontrolløren. Og lidt længere henne får en (mit bud: En italiener) en bøde, for en harmløs misforståelse. Jeg spurgte naturligvis, hvorfor den pågældende familie ikke fik en bøde. Og svaret lød promte: "Du skal ikke blande dig i mit arbejde".

At jeg som en naturlig reaktion gjorde honnør, faldt heller ikke i god jord.


DSB-kontrollør er nogle sjove nogen.
Jeg har engang sluppet for en bøde, fordi jeg ikke havde opdaget at mit wildcard udløb dagen før.
Jeg har simpelthen set så forvirret og ulykkelig ud at han lod mig slippe og bare mindede mig og at få det fornyet den dag.
Årsagen til jeg nok især så ulykkelig ud var at jeg i forvejen mistet min taske den dag, havde kun min wildcard, fordi jeg havde haft det i lommen og ikke min taske.


Jeg blev inspireret af jeres indlæg og lavede denne tråd:
viewtopic.php?f=5&t=3634&p=206528#p206528

Jeg har nemlig også undgået kontrolafgift i toget.
0
Brugeravatar
Velvet-Goldmine
Indlæg: 1559
Tilmeldt: 17. jan 2016, 21:33
Kort karma: 255
Likede indlæg: 5868

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf Velvet-Goldmine » 11. jun 2016, 09:47

Når man ser en person stå og afhente møbler i Jysk, iført en trøje fra Hammel Furniture, kan man godt begynde at spekulere over om det er god reklame for den ene eller dårlig reklame for den anden.
7
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf ManicNinja » 12. jun 2016, 01:58

På en måde er det her med en hel masse dagslys i alle verdenshjørner fra 04 til 23 og ingen dagslys om vinteren lidt ligesom da man var ung og ikke kunne finde ud af det med budgetkonto og at spare op til måneder med mange regninger:
Hvorfor fanden er der ikke en eller anden socialpædagog med autoritet til sådan noget, ja, eller en bankrådgiver eller en behjertet sjæl, som lige tager fat i den ungmedarbejder, der sidder med vejret og den slags, og får gjort klart, at det altså ikke holder at fråse sådan med lyset hele sommeren, selv om det måske er pissefedt lige nu og her? Læg nu for Helvede lidt til side! Sådan fjorten dages lys midt januar og et par dage i november, så man rent faktisk kan SE tågen.

Nåmmen, han lærer det vel på den såkaldt hårde måde før eller siden ... Tænk at sætte praktikanter til den slags. Man kan godt mærke det dér omprioriteringsmareridt i kommunerne, vil jeg sige ...
12
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf ManicNinja » 12. jun 2016, 02:12

Min far, der lyder det gode danske navn Leif, sad forleden og læste nogle gamle artikler, hvori den konservative politiker Helle Sjelles navn blev nævnt nogle gange. Han kom hovedrystende ind i stuen: "Det er altså nærmest utroligt så dumt, det navn er. Jeg går da heller ikke rundt og hedder Leif Bejf!"
Jeg blev helt tavs, hvilket ellers ikke sker ofte. Jeg er efterfølgende nået frem til, at det skyldtes, jeg blev så paf over, hvor ægte og autentisk hans forargelse over en politikers tåbelige fremtoning virkede. På en eller anden måde fik det ham til at fremstå bemærkelsesværdigt lidt desillusioneret for en mand i hans alder ...
6
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Novella
Indlæg: 1930
Tilmeldt: 11. aug 2015, 06:21
Kort karma: 488
Likede indlæg: 5499

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf Novella » 12. jun 2016, 09:55

Midaldrende mænd på deres første tur i træningscenteret kan løfte det mest utrolige, når der står en 20-årig køn pige i stramme tights og instruerer. Yes yes, de er helt vant til at træne. Ingen problemer. Det er ret sødt. Jeg suger nok også maven lidt ind og er ekstra smidig og elegant, når min 22-årige brasilianske træner med den stramme balletdanserrøv står og viser mig øvelser.
3
Brugeravatar
Novella
Indlæg: 1930
Tilmeldt: 11. aug 2015, 06:21
Kort karma: 488
Likede indlæg: 5499

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf Novella » 12. jun 2016, 09:57

ManicNinja skrev:På en måde er det her med en hel masse dagslys i alle verdenshjørner fra 04 til 23 og ingen dagslys om vinteren lidt ligesom da man var ung og ikke kunne finde ud af det med budgetkonto og at spare op til måneder med mange regninger:
Hvorfor fanden er der ikke en eller anden socialpædagog med autoritet til sådan noget, ja, eller en bankrådgiver eller en behjertet sjæl, som lige tager fat i den ungmedarbejder, der sidder med vejret og den slags, og får gjort klart, at det altså ikke holder at fråse sådan med lyset hele sommeren, selv om det måske er pissefedt lige nu og her? Læg nu for Helvede lidt til side! Sådan fjorten dages lys midt januar og et par dage i november, så man rent faktisk kan SE tågen.

Nåmmen, han lærer det vel på den såkaldt hårde måde før eller siden ... Tænk at sætte praktikanter til den slags. Man kan godt mærke det dér omprioriteringsmareridt i kommunerne, vil jeg sige ...

Kan de ikke også lige gør noget ved konceptet sommertid, nu de er i gang?
1
Brugeravatar
Mangoness
Indlæg: 6505
Tilmeldt: 10. jan 2016, 18:04
Kort karma: 630
Likede indlæg: 14439

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf Mangoness » 13. jun 2016, 22:22

YouTube valgte i dag, at jeg skulle se dokumentarer om Egypten. Helt specifikt "Lovers life in the ancient world".

Hvorfor YouTube mente, at jeg skulle gå fra videoer om meal prepping til en video om, at Egypterne lavede seksuelle billeder, ved jeg ikke. :lol:
0
Jeg elsker dig lille sølvpapirshat-smiley :love:

Billede

Persnikedy skrev:Hvis jeg en dag føler at mine fødder er løg så skal de da være løg :lol:


Cheese Billede

Tilbage til "Generelt"