Statusopdateringer

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15613
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20988

Re: Statusopdateringer

Indlægaf 2SHY » 10. jun 2016, 18:58

Dirtylittledevil skrev:
2SHY skrev:
Urtekussen skrev:Alle de der nametests :badr:

"Lotte betyder:
900% sexet
728% sød
871% klog"
= dit sjæledyr er en løve.

Jeg tror kun jeg gad trykke, hvis der reelt var mulighed for at blive 100% asshole og med en søløve som dyr.

Dem hader jeg også indædt. Og man kan desværre ikke blokere for de der navnetests :sur: Langt de fleste er ikke klar over at de giver tilladelse til at deres informationer og billeder må bruges til hvad som helst. Fedt!



AAArgh ja jeg hader også de tests, i hvert fald dem som overdriver det og tager 10 i træk. Jeg sad faktisk lige i dag og tænkte på at brokke herinde over det, da jeg skulle informeres om at en dame var en "Walisisk pony" i testen "Hvilken hestetype er du?" og det slog mig bare at det er voksne mennesker som gider sidde og bruge deres liv på sådan en gang bræk :s

Det værste er dem der udelukkende bruger Facebook til den slags pis og derudover kun bruger det til at sende kædebeskeder ukritisk

Kan man sige 1-2-3-unfriend?
1
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24611
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3193
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36728

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Daine » 10. jun 2016, 19:33

En mandlig bekendt har lige postet denne på sin gravide kærestes FB. Hun grinede af ham, han er jordens største klynkerøv når han er syg (og det ved han godt selv) :D

image.jpeg
2
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16224
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1068
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32426

Re: Statusopdateringer

Indlægaf icelady » 10. jun 2016, 19:38

"Dorte, Romania spiller mod France.
Fortæl dine venner at du ser med.



Gå nu bare i seng, FB!
6
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
hvz74
Indlæg: 98
Tilmeldt: 15. okt 2015, 00:59
Kort karma: 4
Likede indlæg: 108

Re: Statusopdateringer

Indlægaf hvz74 » 10. jun 2016, 23:06

2SHY skrev:
Urtekussen skrev:Alle de der nametests :badr:

"Lotte betyder:
900% sexet
728% sød
871% klog"
= dit sjæledyr er en løve.

Jeg tror kun jeg gad trykke, hvis der reelt var mulighed for at blive 100% asshole og med en søløve som dyr.

Dem hader jeg også indædt. Og man kan desværre ikke blokere for de der navnetests :sur: Langt de fleste er ikke klar over at de giver tilladelse til at deres informationer og billeder må bruges til hvad som helst. Fedt!


Jeg har da kunnet blokere for nogen af navnetestene. Desværre virker det ikke altid, men det har da mindsket det en hel del :)

Man skal bare klikke på pilen i øverste højre hjørne af selve opslaget og vælge "skjul alt fra *app*". Det skjuler de fleste opslag folk selv har lavet via appen, men ikke altid opslag fra andre, som ens FB-ven blot har delt eller liket.
0
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15613
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20988

Re: Statusopdateringer

Indlægaf 2SHY » 11. jun 2016, 01:51

hvz74 skrev:
2SHY skrev:
Urtekussen skrev:Alle de der nametests :badr:

"Lotte betyder:
900% sexet
728% sød
871% klog"
= dit sjæledyr er en løve.

Jeg tror kun jeg gad trykke, hvis der reelt var mulighed for at blive 100% asshole og med en søløve som dyr.

Dem hader jeg også indædt. Og man kan desværre ikke blokere for de der navnetests :sur: Langt de fleste er ikke klar over at de giver tilladelse til at deres informationer og billeder må bruges til hvad som helst. Fedt!


Jeg har da kunnet blokere for nogen af navnetestene. Desværre virker det ikke altid, men det har da mindsket det en hel del :)

Man skal bare klikke på pilen i øverste højre hjørne af selve opslaget og vælge "skjul alt fra *app*". Det skjuler de fleste opslag folk selv har lavet via appen, men ikke altid opslag fra andre, som ens FB-ven blot har delt eller liket.

Jeg har blokeret i en uendelighed men hver gang der er en der tager en ny test, så kan jeg se skidtet. Præcis ligesom jeg kan se hver gang der er nogen der liker f.eks. noget sport- eller politisk relateret (som jeg også har blokeret til bevidstløshed)
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34771

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Dirtylittledevil » 11. jun 2016, 06:27

En af mine facebookvenner har liket en opdatering fra en dame jeg ikke aner hvem er, men hun vil i hvert fald gerne fremstå som en ægte supermor, så vi skal lige høre hvordan hun holdt stor børnefødselsdag, og så IMENS fødselsdagen stod på fik hun støvsuget og hængt vasketøj op, og lagt noget andet vasketøj sammen.
Fordi det med at holde børnefødselsdag uden samtidig at ordne de huslige pligter er jo bare så slapt.
8
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16224
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1068
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32426

Re: Statusopdateringer

Indlægaf icelady » 11. jun 2016, 07:37

Hvad vej kører bussen? :D :D


Billede









:genert: :D
1
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
Mangoness
Indlæg: 6485
Tilmeldt: 10. jan 2016, 18:04
Kort karma: 630
Likede indlæg: 14369

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Mangoness » 11. jun 2016, 08:01

icelady skrev:
Hvad vej kører bussen? :D :D


Billede


:genert: :D


Venstre. Hvert fald hvis det er i Danmark eller andre lande, hvor man kører i højre side af vejen.

Hvis bussen kørte til højre, så ville man kunne se døren :genert:

Billede
7
Jeg elsker dig lille sølvpapirshat-smiley :love:

Billede

Persnikedy skrev:Hvis jeg en dag føler at mine fødder er løg så skal de da være løg :lol:


Cheese Billede
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16224
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1068
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32426

Re: Statusopdateringer

Indlægaf icelady » 11. jun 2016, 08:29

Billede






Det er jo vigtigt at passe på ens vægt.... :D
9
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
Delfin
Indlæg: 15282
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:05
Kort karma: 1241
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 25602

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Delfin » 11. jun 2016, 19:51

Hvad sker der for fb? Jeg ser sgu da ikke fodbold. :rulle:

Unavngivet.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
1
14 11 14
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15613
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20988

Re: Statusopdateringer

Indlægaf 2SHY » 11. jun 2016, 19:53

Delfin skrev:Hvad sker der for fb? Jeg ser sgu da ikke fodbold. :rulle:

Unavngivet.jpg

Samme her. Det fis må de godt pakke væk. Kommer det så også til Tour de Epo og OL?
1
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Delfin
Indlæg: 15282
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:05
Kort karma: 1241
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 25602

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Delfin » 11. jun 2016, 19:58

2SHY skrev:
Delfin skrev:Hvad sker der for fb? Jeg ser sgu da ikke fodbold. :rulle:

Unavngivet.jpg

Samme her. Det fis må de godt pakke væk. Kommer det så også til Tour de Epo og OL?


Det skulle da ikke undre mig :/
0
14 11 14
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15613
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20988

Re: Statusopdateringer

Indlægaf 2SHY » 11. jun 2016, 20:02

Delfin skrev:
2SHY skrev:
Delfin skrev:Hvad sker der for fb? Jeg ser sgu da ikke fodbold. :rulle:

Unavngivet.jpg

Samme her. Det fis må de godt pakke væk. Kommer det så også til Tour de Epo og OL?


Det skulle da ikke undre mig :/

For ALLE elsker jo sport :pompom:


:badr: :træt:
2
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
hotlips
Indlæg: 5039
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:01
Kort karma: 421
Likede indlæg: 9195

Re: Statusopdateringer

Indlægaf hotlips » 11. jun 2016, 20:19

Dirtylittledevil skrev:En af mine facebookvenner har liket en opdatering fra en dame jeg ikke aner hvem er, men hun vil i hvert fald gerne fremstå som en ægte supermor, så vi skal lige høre hvordan hun holdt stor børnefødselsdag, og så IMENS fødselsdagen stod på fik hun støvsuget og hængt vasketøj op, og lagt noget andet vasketøj sammen.
Fordi det med at holde børnefødselsdag uden samtidig at ordne de huslige pligter er jo bare så slapt.


Jeg er ikke sikker på hvad der kræves af en supermor men hvem gider være til fest, uanset formen, hos folk der render og gør rent imens?

Jeg ville da tænke hun enten ikke havde nået det hun skulle eller at hun led af rengøringsvanvid af den slags hvor de smugkigger bag døren om man krummer i sofaen og bruger skånebrikker når man stiller sit glas.
Så kan jeg et eller andet sted bedre følge den der med at man virker supermor agtig når man ligner en der lige nåede en lur på sofaen inden gæsterne kom.
6
Brugeravatar
Hunkat
Indlæg: 7787
Tilmeldt: 20. aug 2015, 03:20
Kort karma: 574
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 19143

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Hunkat » 11. jun 2016, 20:38

Jeg ved godt det ligger nogle sider tilbage men hende chemtrails damen er da virkelig for viderekommende. Eller også forstår hun ikke sådan helt basalt hvordan fysikkens verden hænger sammen.

Der må åbenbart være mere luftfugtighed nær ved solen, siden stregerne altid er tydeligst der. Jeg har lige observeret det første fly, der kun lagde noget foran solen og fløj så videre uden nogen hale efter sig
0
L'enfer, c'est les autres

First debat-mover :rock:

Persnikedy skrev
Hun er så på tværs at de skal have fat i de slæbebåde fra Suez kanalen

Tilbage til "Generelt"