Hvordan har du det lige nu?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Chatsy
Indlæg: 1000
Tilmeldt: 1. nov 2015, 09:30
Kort karma: 212
Likede indlæg: 4669

Re: Hvordan har du det lige nu?

Indlægaf Chatsy » 10. jun 2016, 07:33

ManicNinja skrev:^^ Åh gud ... Jeg husker noget om en bindegal kvindelig kollega, som snakkede konstant og endda nærmest stod i vejen for, at pågøldende debattør kunne ekspedere kunder og i det hele taget passe sit job. Selv om man undgik øjenkontakt med hende eller vendte ryggen til, snakkede hun stadig. Om ligegyldigheder. Var det dig, dervar plaget af hende, eller forveksler jeg dig med en anden herinde?

Det var mig, der fortalte det, ja.

Hun ikke bare snakker om ligegyldigheder, hun undlader at fortælle de vigtige ting (eksempel følger sidst i indlægget), hun blander sig i ting, der ikke vedører hende, hun kan ikke tåle at andre står og snakker om noget uden at hun er med så hun maser sig på, hun melder sig syg mindst en gang i måneden og er bare generelt enormt træls at have med at gøre. Vi har haft vores sammenstød, fordi jeg simpelthen fik nok, men det er bare som om, at hun ikke kan styre sig. Frem til om eftermiddagen kan hun efterhånden for det meste lade mig være, fordi der er andre kollegaer at kaste sig over (hvilket de så er trætte af, men de må altså selv om at sige fra), men sidst på dagen, hvor der kun er mig og en anden at vælge imellem at kaste sig over, er hun nærmest "nødt" til at snakke med mig i mangel af bedre. Når det endelig er fagligt-agtigt er det selvfølgeligheder, hun ævler løs om, hvis det da ikke er for at fortælle mig noget, jeg fortalte hende for nogen tid siden og hun fatter hat når jeg kommenterer "Øh.. det ved jeg altså godt, jeg fortalte det jo til dig i sidste uge". Så svarer hun bare "Nå, men altså det [...]" og kører videre i det uanfægtet.

Men jeg tror hun har sine klare øjeblikke, hvor hun ved, at hun har opført sig dumt, men hun er alt for usikker til at stå ved det, endsige undskylde sin uforskammede adfærd. Forleden var hun på ferie og da hun kom tilbage var det første hun sagde til mig og på sådan en forbandet flabet måde "Ja, Chatsy, du glemte altså at gøre noget vigtigt, medens jeg var væk!". "Nej, dét har jeg ikke" svarede jeg prompte og afventede hendes forklaring, hvor jeg bemærkede, hvordan hun blev lidt mindre af min kontante svar. "Nå, nej, det.. ja, jeg glemte jo også at lave en seddel til dig, så du kunne vide, at der var noget, du skulle ordne, medens jeg var væk, så det er klart, du ikke kunne gøre det...". Jeg kiggede blankt på hende og konstaterede tørt "Så er det jo ikke mig, der har glemt at gøre noget vigtigt". Hun stirrede bare ned mod gulvet.

Hun er for viderekommende.

Ej, jeg må ikke shanghaje tråden med det her. Jeg er stadig frustreret, dog.
4
Brugeravatar
Justified Ancients of Mu Mu
Indlæg: 180
Tilmeldt: 18. maj 2016, 18:33
Kort karma: 54
Geografisk sted: Live from The Lost Land of Lemuria
Likede indlæg: 295

Re: Hvordan har du det lige nu?

Indlægaf Justified Ancients of Mu Mu » 10. jun 2016, 19:31

Jeg er træt. Både fysisk og mentalt og kan ikke lige overskue alt det jeg skal nå i weekenden.
0
This is what the Billede is about
Following the white rabbit
Oh, I am so absolutely the most lobstromonous here!
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24611
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3193
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36728

Re: Hvordan har du det lige nu?

Indlægaf Daine » 10. jun 2016, 19:35

Jeg er sliksulten! Men må ikke, så overvejer at gå ud og kværne en halv agurk.
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Hvordan har du det lige nu?

Indlægaf ManicNinja » 10. jun 2016, 21:38

Fantastisk efter løbetur og styrketræning. Er dog ret overbevist om, at mine mavemuskler, balder og lår ... skal vi sige ... gør ekstra opmærksom på deres eksistens i morgen ... :wacko: :D
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24611
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3193
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36728

Re: Hvordan har du det lige nu?

Indlægaf Daine » 10. jun 2016, 21:40

Sådan lidt WTF agtig. Læser om hjemmefødsel og lotusfødsel ... og er glad for, jeg ikke skal igennem en fødsel af nogen slags.
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Hvordan har du det lige nu?

Indlægaf Fru Sunshine » 10. jun 2016, 22:08

Træt og har ondt i munden. Dumme visdomstand.
Men nu er den da væk.
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
IrmaPigen
Indlæg: 7785
Tilmeldt: 17. apr 2016, 06:38
Kort karma: 971
Likede indlæg: 12438

Re: Hvordan har du det lige nu?

Indlægaf IrmaPigen » 11. jun 2016, 07:30

Afslappet og rolig. Mangler kun at rette en opgave til den eksamen jeg skal være censor på mandag og tirsdag i næste uge.

Generelt ser tingene bare ud til at gå den rette vej for mig.
0
Mamaseraptor
Indlæg: 1270
Tilmeldt: 26. okt 2015, 06:24
Kort karma: 97
Likede indlæg: 1429

Re: Hvordan har du det lige nu?

Indlægaf Mamaseraptor » 11. jun 2016, 11:35

Tudeprinsesse uden grund :whine: :wacko:
0
Brugeravatar
Anlewi
Indlæg: 2591
Tilmeldt: 21. maj 2016, 12:13
Kort karma: 178
Geografisk sted: Storkøbenhavn
Likede indlæg: 3873

Re: Hvordan har du det lige nu?

Indlægaf Anlewi » 11. jun 2016, 11:57

Lidt blandet.
Min nakke/hoved driller men kan mærke at der er ro på hjemme. Er særlig glad for at min mand er hjemme igen efter et par døgn på kursus.
0
:savl: selvom man er tyk kan man godt have tynd mave :savl:
Brugeravatar
klumphen
Indlæg: 1682
Tilmeldt: 1. jan 2016, 17:57
Kort karma: 288
Likede indlæg: 3215

Re: Hvordan har du det lige nu?

Indlægaf klumphen » 11. jun 2016, 18:23

Har spist dagens ration af chokolade og mit humør er stadig dårligt. Æv.
0
Brugeravatar
Annione
Indlæg: 3634
Tilmeldt: 11. aug 2015, 21:23
Kort karma: 822
Likede indlæg: 7730
Kontakt:

Re: Hvordan har du det lige nu?

Indlægaf Annione » 11. jun 2016, 19:21

Jeg har pisse ondt i mit øre og det stråler ned i kæben. Og jeg skal helst vente med at tage mere smertestillende i en hel time endnu :whine:
0
Pityt
Indlæg: 2608
Tilmeldt: 26. aug 2015, 13:43
Kort karma: 529
Geografisk sted: Sofaen, selvfølgelig!
Likede indlæg: 5055

Re: Hvordan har du det lige nu?

Indlægaf Pityt » 12. jun 2016, 09:46

Tømmermænd....gin virkede som en god idé i går :fløjt:
1
What's done in the dark will be brought to the light
Brugeravatar
Novella
Indlæg: 1930
Tilmeldt: 11. aug 2015, 06:21
Kort karma: 488
Likede indlæg: 5499

Re: Hvordan har du det lige nu?

Indlægaf Novella » 12. jun 2016, 09:49

Jeg er simpelthen så skideselvtilfreds og opblæst, at jeg ville ryge i luften, hvis man prikkede til mig med en nål, fordi jeg har været nede at træne røven ud af bukserne. Kæft, det var hårdt - jeg var lige ved at brække mig imens - men nu har jeg det helt overdrevet godt og føler mig voldklam og stram og lækkah. Hell yeah :banan:
3
Brugeravatar
Spjaerten
Indlæg: 9823
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:58
Kort karma: 1859
Likede indlæg: 9560

Re: Hvordan har du det lige nu?

Indlægaf Spjaerten » 12. jun 2016, 09:57

Træt og en 1/4 smule tømmermænds ramt.
0
Tryk på * :slem:
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Hvordan har du det lige nu?

Indlægaf ManicNinja » 12. jun 2016, 10:18

Tømmermands-humørsyg ...
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill

Tilbage til "Generelt"