Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15653
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21057

Re: Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Indlægaf 2SHY » 25. maj 2016, 05:19

2SHY skrev:Nu. Aslan besluttede sig for kl. 4:45 at ville forsøge at komme ind og undersøge indholdet af mit skab, så jeg lukkede ham ud i gangen... Hvor han indenfor 2 min begyndte at kradse på et par døre han heller ikke må kradse på :rulle:

Lige nu er han billigt til salg :rulle: Lige så snart der går penge ind skal der bestilles en pifte dims så han mister interessen for de døre

Og han er stadig i gang :sur: og jeg er SÅ træt og i søvnunderskud at jeg kunne sætte mig til at hyle over det
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Lulu
Indlæg: 2225
Tilmeldt: 11. apr 2016, 16:42
Kort karma: 136
Geografisk sted: Odense
Likede indlæg: 2762

Re: Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Indlægaf Lulu » 25. maj 2016, 07:03

Kommodedyret skrev:Nar som i dum.

Min kat kan ikke affinde sig med vilkårene for den papkasse som hun aktuelt er forelsket i.
Hun kan ikke acceptere at den ikke er lang nok til at hun kan ligge fuldstændig udstrakt nede i den. Hun kan ellers næsten. Så hun prøver at grave lidt, og mosler rundt som en gal. Kors det er belastende at høre på!
Jeg må hellere se at få anskaffet mig en aflang og smal papkasse så det forkælede dyr kan få sine kassebehov opfyldt. :facepalm:


Det dur ikke.
det er strengt forbudt.

Køber du en kasse til katten er det jo en dårlig kasse.
Kasser er kun gode når man som menneske tænkte de egentlig bare skulle smide ud.
9
Brugeravatar
Venus222
Indlæg: 1048
Tilmeldt: 4. sep 2015, 18:32
Kort karma: 135
Geografisk sted: Storkøbenhavn
Likede indlæg: 2693

Re: Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Indlægaf Venus222 » 7. jun 2016, 22:34

Når han ikke vil med hjem fra stranden.... Hold.Nu.kæft. Hvor er han træls :cuss: ! Han skal nærmest trækkes hele vejen hjem, eller lokkes med kiks. Når han så endelig bevæger sig af sig selv, foregår det i slowmotion. Og alt skal snuses til, pisses på eller kigges på. :tie: På vej ned til standen er han yderst effektiv. :lol2:

Lige nu er han en lille smule panikken, fordi han er kommet til at kradse hul i et lille bitte sår han har i nakken, og jeg må i hver fald ikke kigge på det. :panik: :nej:
1
Brugeravatar
girl_beat
Indlæg: 3993
Tilmeldt: 21. sep 2015, 19:24
Kort karma: 407
Likede indlæg: 5237

Re: Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Indlægaf girl_beat » 8. jun 2016, 08:54

^ Genialt! :klap:
0
I don't mind living in a man's world as long as I can be a woman in it! :-D
Oxan
Indlæg: 124
Tilmeldt: 28. okt 2015, 11:50
Kort karma: 9
Likede indlæg: 90

Re: Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Indlægaf Oxan » 8. jun 2016, 13:53

Genial tråd, hvorfor har jeg ikke set den før? :D Jeg har en del tamme fugle (nymfer og undulater) og min undulat kom over og spurgte: "gi'r du et kys?" hvorefter jeg spidsede læberne til et møsser og han så kvitterer med at bide mig til blods og flyve væk.. Nøj!
5
Brugeravatar
vibbsen
Indlæg: 4137
Tilmeldt: 17. sep 2015, 17:26
Kort karma: 1136
Likede indlæg: 16358

Re: Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Indlægaf vibbsen » 8. jun 2016, 15:27

Maude har siden klokken 14 rendt rundt og sagt sin "Jeg-er-sulten-feed-me-feed-me-FEEEED-MEEEE" lyd....Den minder ret meget om et får der er kommet i klemme i en bildør. Og er virkelig irriterende. Især eftersom kræet bare kan gå ud og spise noget tørkost...Men næh-nej...Hendes kongelige Højhed vil ikke spise tørkost. Hun vil enten have vådkost eller whiskas snacks..

Det værste er dog at hun sætter sig så hun kan se en. Og så sidder hun bare og glor. Når man så bevæget sig så siger hun "KRUUURRRRRRHHHHHH" forsøger at vikle sig omkring ens ben og sætter kursen mod køkkenet....Det er bare SÅ pishamrendeirriterende hele tiden at være ved at vælter over det latterlige kræ.......
8
Tak.Glimmer på. Op på kaminhylden

Citat Hella Joof
Simsallabim
Indlæg: 51
Tilmeldt: 31. maj 2016, 20:17
Kort karma: 0
Likede indlæg: 14

Re: Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Indlægaf Simsallabim » 11. jun 2016, 17:00

POCKETKITTEN skrev:Altså, det er en lidt gammel historie. Men da vi havde ilderen Julius, kunne han godt glemme at gå på bakken en gang i mellem, selvom han var renlig.

En dag havde jeg sat robotstøvsugeren til at køre rundt, og den hyggede sig omme i køkkenet, mens jeg sad i stuen.

Jeg hørte ikke noget fra Julius i en times tid - lige indtil jeg skulle hente et glas vand og så, at han havde skidt i hjørnet af køkkenet, og at robotstøvsugeren havde malet hele flisegulvet ind i lort. Gudskelov havde den ikke taget fat på trægulvet, men det var overdrevet klamt at rense den. :tie:


Great :D
0
Brugeravatar
Anne Droid
Indlæg: 2147
Tilmeldt: 28. sep 2015, 07:28
Kort karma: 125
Likede indlæg: 4981

Re: Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Indlægaf Anne Droid » 11. jun 2016, 17:07

I morges klokken meget tidligt.

Mindstebarnet var kommet ind til os i nat og havde ikke lukket døren til soveværelset. Da katten så vågnede og var sulten, kom han ind til os og jamrede indtil jeg stod op. Han stillede sig forventningfuld ved madskålen, men jeg onde onde menneske løftede ham op og lukkede ham ud. Så kunne vi sove videre.
1
Klimatosse
Simsallabim
Indlæg: 51
Tilmeldt: 31. maj 2016, 20:17
Kort karma: 0
Likede indlæg: 14

Re: Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Indlægaf Simsallabim » 11. jun 2016, 17:08

Den gamle hunhund er en naragtig tyv;-D Hun trækker Hay sengetæppet af dobbeltsengen, og smider sig på det. Og fælder på det. Det skal vaskes på vaskeri fordi det er for stort til min egen vaskemaskine. Træls;-)
0
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19646
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2446
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46291

Re: Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Indlægaf LadyFox » 13. jun 2016, 09:49

Møghunden har rusket havekarsen, der oven i købet stod på bordet da hun var alene hjemme igår.
0
...
Akehurst2
Indlæg: 14189
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:17
Kort karma: 1266
Likede indlæg: 40748

Re: Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Indlægaf Akehurst2 » 13. jun 2016, 10:29

Da hun forleden tabte en sko på vores tur. En sko, der overhovedet ikke var løs eller stod overfor udskiftning.

Helt umuligt at kommunikere fornuftigt med lodden pony, der bare mener, at nu er turen overstået og så er det guf-tid:

Mig: Hvor er din sko henne?

Pony puffer til den lomme, der plejer at være hestebolsjer i. Kigger forventningsfuldt og med hovedet lidt på skrå.

Mig: Jamen altså, du havde den på, da vi red ud - hvor har du smidt den?

Pony prøver at få hele hovedet ned i minimal lomme til hestebolsjerne. Trækker mulen skuffet til sig og ser forurettet på mig.

Jeg giver op, uddeler hestebolsjer og lukker pony på fold med kun en sko på. Pony er glad og tilfreds.
10
Brugeravatar
Krølle
Indlæg: 3674
Tilmeldt: 16. aug 2015, 02:48
Kort karma: 1829
Likede indlæg: 14457

Re: Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Indlægaf Krølle » 13. jun 2016, 12:47

Akehurst2 skrev:Da hun forleden tabte en sko på vores tur. En sko, der overhovedet ikke var løs eller stod overfor udskiftning.

Helt umuligt at kommunikere fornuftigt med lodden pony, der bare mener, at nu er turen overstået og så er det guf-tid:

Mig: Hvor er din sko henne?

Pony puffer til den lomme, der plejer at være hestebolsjer i. Kigger forventningsfuldt og med hovedet lidt på skrå.

Mig: Jamen altså, du havde den på, da vi red ud - hvor har du smidt den?

Pony prøver at få hele hovedet ned i minimal lomme til hestebolsjerne. Trækker mulen skuffet til sig og ser forurettet på mig.

Jeg giver op, uddeler hestebolsjer og lukker pony på fold med kun en sko på. Pony er glad og tilfreds.


:lol:

....jeg stillede lodne pony samme type spm vedr hendes halverede pandelok. Hun kiggede også blot umælende tilbage og insisterede brummende på mad. Søde lortekræ.
2
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15653
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21057

Re: Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Indlægaf 2SHY » 13. jun 2016, 15:31

En stor del af tiden lige pt :( Han kradser på dørene, springer op og hænger fast i dørkarmene mm. Jeg aner ikke hvad jeg skal stille op længere :trist:
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Muuh
Indlæg: 1333
Tilmeldt: 13. aug 2015, 08:31
Kort karma: 250
Likede indlæg: 3607

Re: Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Indlægaf Muuh » 13. jun 2016, 15:55

Karla har igen været i min mobil, så nu er skærmer totalt knust

Hendes eneste kommentar "Det Loppe" (Vores ene kat) :gruble: :lol: og tilfældigvis også hendes seneste nye ord
5
Time is a great teacher, but unfortunately it kills all it's pupils
Brugeravatar
McFurPants
Indlæg: 297
Tilmeldt: 30. apr 2016, 19:21
Kort karma: 26
Likede indlæg: 464

Re: Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Indlægaf McFurPants » 14. jun 2016, 10:12

Muuh skrev:Karla har igen været i min mobil, så nu er skærmer totalt knust

Hendes eneste kommentar "Det Loppe" (Vores ene kat) :gruble: :lol: og tilfældigvis også hendes seneste nye ord


Du er en bisse, Karla! Tænk sig at man ædelægger en skærm og så bare skyder ansvaret over på en uskyldig mis :shock:
0

Tilbage til "Kæledyr"