Hybridbryn! Eller bare permanente bryn.

Spørg om råd, eller del ud af din erfaring indenfor make-up og hår.
OberstNasig
Indlæg: 1405
Tilmeldt: 19. feb 2016, 21:10
Kort karma: 259
Likede indlæg: 2975

Hybridbryn! Eller bare permanente bryn.

Indlægaf OberstNasig » 9. jun 2016, 16:41

Når jeg ser på min kære mor, forstår jeg straks, hvorfor jeg har så handicappede bryn. De er ganske enkelt fyldt med fejl og mangler og hele mit liv har jeg desperat farvet og tegnet op. Nu hvor jeg endelig tjener fornuftigt, skal jeg have lavet et par hybridbryn, som går for at være de mest naturtro, der findes på markedet. Efter grundig forberedelse har jeg udvalgte et sted nøje til at tatovere dem på. Min holdning er at pris og kvalitet i disse tilfælde følges ad.

Men jeg kunne godt tænkte mig at høre fra andre, der har fået hybridbryn eller bare har fået dem permanentet.
Er resultatet som ønsket? Gjorde det ondt? Hvornår forsvandt sårskorperne?
0
Brugeravatar
Purple
Indlæg: 698
Tilmeldt: 19. jan 2016, 21:44
Kort karma: 128
Likede indlæg: 1657

Re: Hybridbryn! Eller bare permanente bryn.

Indlægaf Purple » 9. jun 2016, 19:27

Hybridbryn? Det har jeg aldrig hørt om - hvad er det?
0
OberstNasig
Indlæg: 1405
Tilmeldt: 19. feb 2016, 21:10
Kort karma: 259
Likede indlæg: 2975

Re: Hybridbryn! Eller bare permanente bryn.

Indlægaf OberstNasig » 9. jun 2016, 22:22

Purple skrev:Hybridbryn? Det har jeg aldrig hørt om - hvad er det?


Man kan vel nærmest sige at det er en videreudvikling af det, som hedder 3D-bryn. Det foregår over 3 behandlinger, hvor der tegnes fine hårstrå, lægges skygge og rettes til i sidste ende.
1
Brugeravatar
Danseprinsesse
Indlæg: 3727
Tilmeldt: 18. aug 2015, 09:57
Kort karma: 652
Likede indlæg: 11281

Re: Hybridbryn! Eller bare permanente bryn.

Indlægaf Danseprinsesse » 9. jun 2016, 23:00

Jeg har ikke hørt udtrykket hybridbryn før, men jeg har fået lavet mine med skygge/hårstrå ad flere omgange.

Mine naturlige bryn er ikke-eksisterende. Jeg har farvet dem i mange år (og gør det stadig), hvilket var fint, men det gav mig jo ikke hår, der hvor de manglede.

Resultatet af mikropigmentering har jeg altid været meget tilfreds med, jeg elsker det!
Det gør selvfølgelig ondt, men det er til at klare. Det er som regel værst til sidst, hvor man er ved at være godt øm, men den lokalbedøvende creme hjælper ret godt.
Jeg har ikke haft slemme sårskorper. Det har altid været helt fint igen inden for en uge. Det er vigtigt at smøre med den creme, man får med hjem og lade helt være med at pille i det.
1
OberstNasig
Indlæg: 1405
Tilmeldt: 19. feb 2016, 21:10
Kort karma: 259
Likede indlæg: 2975

Re: Hybridbryn! Eller bare permanente bryn.

Indlægaf OberstNasig » 11. jun 2016, 21:04

Santopia skrev:Nu skal jeg selvfølgelig ikke kunne sige, om det også gælder for bryn, men med almindelige tatoveringer fraråder man at det bliver lavet om sommeren, såfremt det er et sted, hvor solen rammer. Solen er meget dårlig for nye tatoveringer. Hvis du kan, er det måske, at vente til efteråret med at få det lavet?


Det sagde min behandler ikke noget om, men jeg skal ihvertfald undgå sol her i de første par uger og da der trods alt er mere af det her om sommeren, er der jo alligevel noget om det. Men det er desværre for sent, for jeg har allerede fået 1. behandling, men jeg går med hat i den første uge og bruger derefter høj solfaktor på brynene.


Danseprinsesse skrev:Jeg har ikke hørt udtrykket hybridbryn før, men jeg har fået lavet mine med skygge/hårstrå ad flere omgange.

Mine naturlige bryn er ikke-eksisterende. Jeg har farvet dem i mange år (og gør det stadig), hvilket var fint, men det gav mig jo ikke hår, der hvor de manglede.

Resultatet af mikropigmentering har jeg altid været meget tilfreds med, jeg elsker det!
Det gør selvfølgelig ondt, men det er til at klare. Det er som regel værst til sidst, hvor man er ved at være godt øm, men den lokalbedøvende creme hjælper ret godt.
Jeg har ikke haft slemme sårskorper. Det har altid været helt fint igen inden for en uge. Det er vigtigt at smøre med den creme, man får med hjem og lade helt være med at pille i det.


Det er en blanding af hairstroke og skygge. Samme her. Jeg havde heller ikke rigtig nogen hår at farve. Jeg synes godt nok at det gjorde latterligt ondt, men de første par minutter foregik uden bedøvelse, fordi det var nogle vigtige strøg åbenbart og huden var lettere at arbejde med, når den ikke var bedøvet. Jeg ved ikke, hvad jeg havde forestillet mig, men jeg regnede ikke med så stor en smerte. Jeg har smurt 1 gang i timen døgnet rundt, men skal nu gøre det hver 3. time.
Senest rettet af OberstNasig 12. jun 2016, 19:36, rettet i alt 1 gang.
0
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Hybridbryn! Eller bare permanente bryn.

Indlægaf Fru Sunshine » 12. jun 2016, 17:50

Må vi se?
1
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
OberstNasig
Indlæg: 1405
Tilmeldt: 19. feb 2016, 21:10
Kort karma: 259
Likede indlæg: 2975

Re: Hybridbryn! Eller bare permanente bryn.

Indlægaf OberstNasig » 12. jun 2016, 19:37

Fru Sunshine skrev:Må vi se?


Jada. Jeg får lige taget et ordentligt billede, jeg kan lægge ind, men farven er ret markant lige nu, fordi det er så nyt. Op til 60 procent af pigmentet kan forsvinde i den første uge og det er også een af årsagerne til, at man betaler for 3 behandlinger.
1
OberstNasig
Indlæg: 1405
Tilmeldt: 19. feb 2016, 21:10
Kort karma: 259
Likede indlæg: 2975

Re: Hybridbryn! Eller bare permanente bryn.

Indlægaf OberstNasig » 13. jun 2016, 15:27

Sådanne der. Her kom et billede af mine bryn efter 1.behandling. Allerede på 3 dage har farven aftaget en del. Formen er blevet flot, så evt. udfyldning af huller og lignende ved de næste to behandlinger, skal nok få det til at sidde lige i skabet.
Det skal tilføjes at mit udgangspunkt var meget lyse hår og enormt få af dem.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
13
Brugeravatar
HappyPaww
Indlæg: 5624
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:08
Kort karma: 794
Likede indlæg: 15466

Re: Hybridbryn! Eller bare permanente bryn.

Indlægaf HappyPaww » 13. jun 2016, 19:25

Hvad koster det? Det ser godt ud :)
0
Sool
Indlæg: 182
Tilmeldt: 6. okt 2015, 16:58
Kort karma: 28
Likede indlæg: 452

Re: Hybridbryn! Eller bare permanente bryn.

Indlægaf Sool » 13. jun 2016, 19:29

Hvor ser det godt ud! Må vi ikke se et før-billede?
0
OberstNasig
Indlæg: 1405
Tilmeldt: 19. feb 2016, 21:10
Kort karma: 259
Likede indlæg: 2975

Re: Hybridbryn! Eller bare permanente bryn.

Indlægaf OberstNasig » 14. jun 2016, 18:04

Sool skrev:Hvor ser det godt ud! Må vi ikke se et før-billede?

En anden debattør spurgte også og jeg troede faktisk ikke, at jeg havde sådan et billede, men jeg har fundet et, som kan give et svagt billede af, hvordan det så ud før. Lyset er ret dårligt og det er kun mit ene bryn, da man ellers ville kunne se mine øjne, havde jeg lagt begge bryn ud. Mine hår ser mørkere ud på billedet her, end de er i virkeligheden. De er meget lyse. Og tak :)




HappyPaww skrev:Hvad koster det? Det ser godt ud :)

I dette tilfælde koster det mig 4200 kr. alt inkl. Mange tak! :D
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
2
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Hybridbryn! Eller bare permanente bryn.

Indlægaf Fru Sunshine » 16. jun 2016, 18:21

Det er blevet pænt.
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
englishchannel
Indlæg: 1833
Tilmeldt: 28. aug 2015, 23:37
Kort karma: 636
Likede indlæg: 8693

Re: Hybridbryn! Eller bare permanente bryn.

Indlægaf englishchannel » 16. jun 2016, 18:30

Hvor er det flot! Hvor har du fået det lavet?
0
OberstNasig
Indlæg: 1405
Tilmeldt: 19. feb 2016, 21:10
Kort karma: 259
Likede indlæg: 2975

Re: Hybridbryn! Eller bare permanente bryn.

Indlægaf OberstNasig » 16. jun 2016, 19:21

englishchannel skrev:Hvor er det flot! Hvor har du fået det lavet?

Mange tak. Jeg sender dig lige en PB English
:)
Fru Sunshine skrev:Det er blevet pænt.


Tak! :kys: Jeg glæder mig til anden behandling om 2 uger.
2
Mette
Indlæg: 1285
Tilmeldt: 28. aug 2015, 11:43
Kort karma: 78
Likede indlæg: 1847

Re: Hybridbryn! Eller bare permanente bryn.

Indlægaf Mette » 20. jun 2016, 10:08

Jeg vil også gerne vide hvor du har fået det lavet :)
0

Tilbage til "Skønhed"