Irriterende-tråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
catnip
Indlæg: 4634
Tilmeldt: 13. aug 2015, 13:47
Kort karma: 676
Likede indlæg: 21200

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf catnip » 1. jun 2016, 19:27

Danseprinsesse skrev:Jeg ender med at slå min kæreste ihjel, inden dagen er omme. Så er det sagt.

Han har fået sådan en blodtryksapparat på, som skal sidde i 24 timer og måle 4 gange i timen. Siden i formiddags har han været fuldstændig ude af stand til at føre en almindelig samtale, koncentrere sig om det vi skulle, ja foretage sig noget som helst andet end at glo på og pille ved det latterlige apparat. Og vi har været på tur sammen, så jeg har ikke bare kunnet gå væk fra ham (det har været en pissehyggelig tur i øvrigt. Bah. :rulle:).

Lortet virker ikke. Det konstaterede jeg efter en time, foreslog ham at pille det af og ringe til dem i morgen og høre, hvad han skal gøre.
Men næh, han har i stedet valgt at konstatere igen og igen hvert kvarter, at der er noget galt. Hvorefter han har pillet det af og sat det på igen. Og startet forfra. Hvert kvarter! Hele dagen!

På et tidspunkt sagde jeg til ham, at nu gad jeg simpelthen ikke høre mere om det apparat.
"Du er bare ligeglad?".
JA, JEG ER!

Og det er altså ikke fordi han fejler noget alvorligt, det er til forskning.
Oh. My. God.


"Du er bare ligeglad?!?" Ahh, man fornemmer dramaet i hans stemme....

:klap: :klap: :klap:

...og det er kun sjovt fordi det ikke er mig det er sket for :-D
10
- Nevertheless she persisted -
Brugeravatar
Danseprinsesse
Indlæg: 3726
Tilmeldt: 18. aug 2015, 09:57
Kort karma: 652
Likede indlæg: 11281

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf Danseprinsesse » 1. jun 2016, 22:07

catnip skrev:
Danseprinsesse skrev:Jeg ender med at slå min kæreste ihjel, inden dagen er omme. Så er det sagt.

Han har fået sådan en blodtryksapparat på, som skal sidde i 24 timer og måle 4 gange i timen. Siden i formiddags har han været fuldstændig ude af stand til at føre en almindelig samtale, koncentrere sig om det vi skulle, ja foretage sig noget som helst andet end at glo på og pille ved det latterlige apparat. Og vi har været på tur sammen, så jeg har ikke bare kunnet gå væk fra ham (det har været en pissehyggelig tur i øvrigt. Bah. :rulle:).

Lortet virker ikke. Det konstaterede jeg efter en time, foreslog ham at pille det af og ringe til dem i morgen og høre, hvad han skal gøre.
Men næh, han har i stedet valgt at konstatere igen og igen hvert kvarter, at der er noget galt. Hvorefter han har pillet det af og sat det på igen. Og startet forfra. Hvert kvarter! Hele dagen!

På et tidspunkt sagde jeg til ham, at nu gad jeg simpelthen ikke høre mere om det apparat.
"Du er bare ligeglad?".
JA, JEG ER!

Og det er altså ikke fordi han fejler noget alvorligt, det er til forskning.
Oh. My. God.


"Du er bare ligeglad?!?" Ahh, man fornemmer dramaet i hans stemme....

:klap: :klap: :klap:

...og det er kun sjovt fordi det ikke er mig det er sket for :-D


Totalt drama tilsat en anelse hysteri. Ret sexet. :tie:

Da vi spiste aftensmad, sad han seriøst og foreslog selv at anskaffe sig sådan et apparat. Jeg svarede ham meget alvorligt, at hvis han gør det, så forlader jeg ham.
15
Brugeravatar
Mi55y
Indlæg: 8964
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:16
Kort karma: 1055
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 18274

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf Mi55y » 6. jun 2016, 10:59

I går, da vi spillede et kortspil. En del af spillet er sådan nogle ekstra pointkort, der ligger inde i midten, som man må tage, hvis man er den første til at opnå noget. Han havde så glemt at tage et af disse kort, så da spillet sluttede vandt jeg - men kun fordi, han havde glemt at claime det pointkort. Og så mener han ikke, at jeg vandt "rigtigt", når nu han ellers ville have vundet... Hvor jeg jo mener, at det at claime de ekstra point er en del af spillet, som han så bare ikke har spillet godt nok. Argh!!! Så sad han der rigtig overbærende: Ja, du vandt godt nok, men... :cuss:
0
S - 09.10.18 :love2:
K - 05.03.21 :love:
Brugeravatar
Moxy-lady
Indlæg: 7483
Tilmeldt: 11. aug 2015, 10:18
Kort karma: 1762
Likede indlæg: 24474

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf Moxy-lady » 6. jun 2016, 20:57

Jeg synes egentlig bare at min kæreste er irriterende. Han er næsten lige kommet ind af døren. Ikke så meget som et kys fik man og den første hilsen var 'har du ikke købt ind til musli som jeg skrev til dig i morges?'
Ja det må du sørme meget undskylde, spasser. Jeg har købt alt det andet ind og forstod ikke din besked i morges fordi du er ordblind. Jeg gætter det meste men 'vi skal også have mulige' er altså ikke altid til at gætte.

Så eddermandme Undskyld. Jeg køber det i morgen og får sikkert en kæmpe Tak for det (som i overhovedet ikke. For det bliver kun bemærket når jeg glemmer noget, ikke alt det jeg husker, bemærker og forudser at der mangler.)

Han kan derudover ikke tåle varmen og er skide hamrende nem at irritere, og han hidser sig dagligt op over religion, DSB og politik. Han er faktisk en pestilens pt. Han er billigt til salg.
Jeg har ikke engang fået et kys endnu. Han har været hjemme i en time.
2
My world 12-10-18 :lun:
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf Bøtte » 6. jun 2016, 21:59

Han fik en multiklipper i farsdags gave, og nu benytter han hver eneste mulighed for at komme ud og trimme små buske.
Så bedst som jeg tror han har øje på barnet, rydder op efter maden, dækker bord eller andet så er han væk. Og han reagerer ikke, når jeg kalder. I dag måtte jeg ringe til ham, for at få han ind og hjælpe med maden.

Fandme godt den skal lades op ind i mellem.

(Hans barnlige begejstring for den, er også lidt sød, men mest irriterende).
8
Frk._Strawberry
Indlæg: 541
Tilmeldt: 17. sep 2015, 17:45
Kort karma: 79
Likede indlæg: 692

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf Frk._Strawberry » 10. jun 2016, 18:20

Lige nu er der INGEN, der er i tvivl om, at manden har ondt i nakken.. :tie:

Og smertestillende vil han under ingen omstændigheder tage.....

Grr! Så hold dog k***!
3
Brugeravatar
ina
Indlæg: 2171
Tilmeldt: 9. sep 2015, 12:01
Kort karma: 391
Likede indlæg: 3050

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf ina » 12. jun 2016, 17:53

Han siger ja til noget eller giver mig ret i et eller andet, og når det så skal ske (det han har sagt ja til), så kan han ikke huske det og så skal vi pludselig igennem en eller anden diskussion om det nu også er en god ide.

Din kæmpe spade, du har sagt ja og du gav mig ret i at det var en god ide, da vi snakkede om det for en uge siden! :cuss: :gisp: :mellow:

Sidder han bare og nikker og giver mig ret uden at høre hvad jeg siger eller hvad fanden foregår der? Mine patter rører fandme snart gulvet. :tie: :cuss:
5
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf Bøtte » 12. jun 2016, 18:49

ina skrev:Han siger ja til noget eller giver mig ret i et eller andet, og når det så skal ske (det han har sagt ja til), så kan han ikke huske det og så skal vi pludselig igennem en eller anden diskussion om det nu også er en god ide.

Din kæmpe spade, du har sagt ja og du gav mig ret i at det var en god ide, da vi snakkede om det for en uge siden! :cuss: :gisp: :mellow:

Sidder han bare og nikker og giver mig ret uden at høre hvad jeg siger eller hvad fanden foregår der? Mine patter rører fandme snart gulvet. :tie: :cuss:


Det er præcis det samme herhjemme. Det er simpelthen så voldsomt irriterende! :rulle:
0
Brugeravatar
ina
Indlæg: 2171
Tilmeldt: 9. sep 2015, 12:01
Kort karma: 391
Likede indlæg: 3050

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf ina » 12. jun 2016, 19:01

Bøtte skrev:
ina skrev:Han siger ja til noget eller giver mig ret i et eller andet, og når det så skal ske (det han har sagt ja til), så kan han ikke huske det og så skal vi pludselig igennem en eller anden diskussion om det nu også er en god ide.

Din kæmpe spade, du har sagt ja og du gav mig ret i at det var en god ide, da vi snakkede om det for en uge siden! :cuss: :gisp: :mellow:

Sidder han bare og nikker og giver mig ret uden at høre hvad jeg siger eller hvad fanden foregår der? Mine patter rører fandme snart gulvet. :tie: :cuss:


Det er præcis det samme herhjemme. Det er simpelthen så voldsomt irriterende! :rulle:


Det er røvirriterende! Hvorfor hører de dog ikke bare efter første gang?? :forvirret:
0
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf Bøtte » 12. jun 2016, 19:07

ina skrev:
Bøtte skrev:
ina skrev:Han siger ja til noget eller giver mig ret i et eller andet, og når det så skal ske (det han har sagt ja til), så kan han ikke huske det og så skal vi pludselig igennem en eller anden diskussion om det nu også er en god ide.

Din kæmpe spade, du har sagt ja og du gav mig ret i at det var en god ide, da vi snakkede om det for en uge siden! :cuss: :gisp: :mellow:

Sidder han bare og nikker og giver mig ret uden at høre hvad jeg siger eller hvad fanden foregår der? Mine patter rører fandme snart gulvet. :tie: :cuss:


Det er præcis det samme herhjemme. Det er simpelthen så voldsomt irriterende! :rulle:


Det er røvirriterende! Hvorfor hører de dog ikke bare efter første gang?? :forvirret:


Ja det er underligt. Skide irriterende når man forventer et eller andet og pludselig er det glemt eller 'det har vi da ikke snakket om'.
1
Brugeravatar
ina
Indlæg: 2171
Tilmeldt: 9. sep 2015, 12:01
Kort karma: 391
Likede indlæg: 3050

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf ina » 12. jun 2016, 19:12

Bøtte skrev:
ina skrev:
Bøtte skrev:
ina skrev:Han siger ja til noget eller giver mig ret i et eller andet, og når det så skal ske (det han har sagt ja til), så kan han ikke huske det og så skal vi pludselig igennem en eller anden diskussion om det nu også er en god ide.

Din kæmpe spade, du har sagt ja og du gav mig ret i at det var en god ide, da vi snakkede om det for en uge siden! :cuss: :gisp: :mellow:

Sidder han bare og nikker og giver mig ret uden at høre hvad jeg siger eller hvad fanden foregår der? Mine patter rører fandme snart gulvet. :tie: :cuss:


Det er præcis det samme herhjemme. Det er simpelthen så voldsomt irriterende! :rulle:


Det er røvirriterende! Hvorfor hører de dog ikke bare efter første gang?? :forvirret:


Ja det er underligt. Skide irriterende når man forventer et eller andet og pludselig er det glemt eller 'det har vi da ikke snakket om'.


Jeg har virkelig også skældt C ud over det i dag. :lol: Han har sagt noget til sin far om en beslutning, hvor jeg troede vi havde truffet den modsatte. :stoned: Og det kan han ikke huske, at vi har, trods han virkede helt med den. Så han måtte ringe til sin far og sige "ina siger at vi ikke vil alligevel". :genert:
2
Brugeravatar
ina
Indlæg: 2171
Tilmeldt: 9. sep 2015, 12:01
Kort karma: 391
Likede indlæg: 3050

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf ina » 12. jun 2016, 19:43

Ballademager skrev:
ina skrev:
Bøtte skrev:
ina skrev:Han siger ja til noget eller giver mig ret i et eller andet, og når det så skal ske (det han har sagt ja til), så kan han ikke huske det og så skal vi pludselig igennem en eller anden diskussion om det nu også er en god ide.

Din kæmpe spade, du har sagt ja og du gav mig ret i at det var en god ide, da vi snakkede om det for en uge siden! :cuss: :gisp: :mellow:

Sidder han bare og nikker og giver mig ret uden at høre hvad jeg siger eller hvad fanden foregår der? Mine patter rører fandme snart gulvet. :tie: :cuss:


Det er præcis det samme herhjemme. Det er simpelthen så voldsomt irriterende! :rulle:


Det er røvirriterende! Hvorfor hører de dog ikke bare efter første gang?? :forvirret:


Fordi planlægning for (nogle) mænd er cirka lige så interessant som Formel 1 er for os. Fælles kalender, siger jeg bare. Er man indkaldt i kalenderen, så hænger man på den :-D


:lol: God ide! Men det er ikke kun planlægning, det er også beslutninger om hvor vi skal på ferie, om hvad vi skal have lavet i haven osv osv. Simpelthen irriterende. :D
1
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf Bøtte » 12. jun 2016, 19:46

Præcis, det er ikke kun planlægning men nærmest alt. Vi havde aftalt en lampe til stuen og da jeg så ville bestille, så blev hel paf og 'det har vi sgu ikke aftalt'. :rulle:
2
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf Bøtte » 19. jun 2016, 19:12

Vi har bestilt nye gardiner til køkkenet, fordi det ene gik i stykker. Men selv om det er i stykker og vi ikke kan bruge det mere, skal det da ikke smides ud, nej uha da, for man ved aldrig om vi får brug for det.

Jeg har i mit 30 år lange liv ALDRIG stået og manglet et plissegardin, der er i stykker :rulle:
19
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf Bøtte » 20. jun 2016, 08:25

Ballademager skrev:
Bøtte skrev:Vi har bestilt nye gardiner til køkkenet, fordi det ene gik i stykker. Men selv om det er i stykker og vi ikke kan bruge det mere, skal det da ikke smides ud, nej uha da, for man ved aldrig om vi får brug for det.

Jeg har i mit 30 år lange liv ALDRIG stået og manglet et plissegardin, der er i stykker :rulle:


Men Bøtte, det VED du jo ikke, om I kommer til om en 30-35 år :D


Jeg tror jeg tager chancen :-D
1

Tilbage til "Forhold og sex"