Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Singletråden

Indlægaf ManicNinja » 12. jun 2016, 20:48

Planten skrev:
ManicNinja skrev:
Planten skrev:Manic, jeg kan sætte mig ind i meget af det du skriver. Jeg har heller ikke boet med en og tvivler også lidt på at jeg har lyst (hvilket en af mine veninder stejler lidt over). Men for pokker, jeg har jo et helt hjem og liv for den sags skyld - men mangler en at dele dagen, ugen, livet med. Jeg mangler en, der kender mig helt igennem, som kan berolige mig, når jeg ikke selv kan. Fx.


Præcis!

Puha. Dér fik jeg lige meget uventet en klump i halsen. Blev lidt rørt. Det er ... meget nyt, meget stort, meget uvant og vildt for mig at sige det her højt. Til nogen. Føler mig lidt dum ved at reagere sådan. Men det er sådan, det er.

Og ... det er rigtigt rart at vide, at "nogen derude" genkender det! :kys:

Men hvorfor føle dig dum? :)


Det ved jeg såmænd ikke præcist. Måske var det snarere fjollet. Men det var i hvert fald den følelse jeg fik over at blive så overvældet.
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 12. jun 2016, 21:18

ManicNinja skrev:
Planten skrev:
ManicNinja skrev:
Planten skrev:Manic, jeg kan sætte mig ind i meget af det du skriver. Jeg har heller ikke boet med en og tvivler også lidt på at jeg har lyst (hvilket en af mine veninder stejler lidt over). Men for pokker, jeg har jo et helt hjem og liv for den sags skyld - men mangler en at dele dagen, ugen, livet med. Jeg mangler en, der kender mig helt igennem, som kan berolige mig, når jeg ikke selv kan. Fx.


Præcis!

Puha. Dér fik jeg lige meget uventet en klump i halsen. Blev lidt rørt. Det er ... meget nyt, meget stort, meget uvant og vildt for mig at sige det her højt. Til nogen. Føler mig lidt dum ved at reagere sådan. Men det er sådan, det er.

Og ... det er rigtigt rart at vide, at "nogen derude" genkender det! :kys:

Men hvorfor føle dig dum? :)


Det ved jeg såmænd ikke præcist. Måske var det snarere fjollet. Men det var i hvert fald den følelse jeg fik over at blive så overvældet.

Jeg kan selv mest få det sådan, hvis jeg føler mig lidt blottet. Så det er ikke, fordi jeg ikke forstår din følelse.
1
Brugeravatar
Zombie
Indlæg: 5109
Tilmeldt: 16. aug 2015, 14:06
Kort karma: 1219
Likede indlæg: 20819

Re: Singletråden

Indlægaf Zombie » 13. jun 2016, 00:45

Sås med putte-kammerat i dag, alt som sædvanligt, og det var rart. Det skal ikke rodes rundt i. :gris:
0
aka Forbies

:gammel:
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7467
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 823
Likede indlæg: 19509

Re: Singletråden

Indlægaf Animi » 13. jun 2016, 08:54

Jeg er lidt savner-min-eks-ynkelig for tiden. Det er sgu ret irriterende. Men det er som om det virkelig er gået op for mig nu, at jeg nok aldrig ser ham igen. Og tanken om det er uudholdelig. Jeg har virkelig lyst til at skrive til ham, men har trods heller ikke lyst til at ydmyge mig selv mere. Jeg føler mig sgu dum nok i forvejen :(
2
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Singletråden

Indlægaf Juki » 13. jun 2016, 10:09

Hej og velkommen til de nye i tråden :wave:
4
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
FrøkenM
Indlæg: 6644
Tilmeldt: 10. okt 2015, 09:05
Kort karma: 1182
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 9550

Re: Singletråden

Indlægaf FrøkenM » 13. jun 2016, 12:31

Jeg har læst til eksamen med min gruppe her til formiddag. Vi er egentlig ret godt med :banan:

Gik forbi Femilet på vejen hjem i jagten på en ny bikini. Det lykkedes så også ret godt. At jeg så også købte en del andre ting, er en helt anden snak :fløjt: men et eller andet sted er det rart nok at få lidt nyt til undertøjsgarderoben som jeg ikke nødvendigvis har flashet for min eks. Nye begyndelser, også på den front :)
3
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
Brugeravatar
Rapfisk
Indlæg: 7067
Tilmeldt: 20. aug 2015, 16:27
Kort karma: 1430
Likede indlæg: 13276

Re: Singletråden

Indlægaf Rapfisk » 13. jun 2016, 14:22

Animi skrev:Jeg er lidt savner-min-eks-ynkelig for tiden. Det er sgu ret irriterende. Men det er som om det virkelig er gået op for mig nu, at jeg nok aldrig ser ham igen. Og tanken om det er uudholdelig. Jeg har virkelig lyst til at skrive til ham, men har trods heller ikke lyst til at ydmyge mig selv mere. Jeg føler mig sgu dum nok i forvejen :(

Når jeg har været i det humør, og det har jeg ofte, har jeg tænkt, at hvis det var meningen, skulle vi nok mødes igen på et tidspunkt. Jeg tror egentlig ikke på skæbnen, men det har været en tanke, der har hjulpet mig til at slappe af med, at jeg ikke i øjeblikket kunne se en person.
2
Livslinjen: 70 201 201
Brugeravatar
Sophaya
Indlæg: 2963
Tilmeldt: 22. aug 2015, 11:26
Kort karma: 624
Likede indlæg: 6596

Re: Singletråden

Indlægaf Sophaya » 13. jun 2016, 16:49

Hmm. Jeg har en date onsdag aften. Jeg ved ikke helt, hvordan jeg har det med det. Men han virker godt nok som en god mand.
5
cat has nine lives babe
nine lives to itself
but you only got one

x
Brugeravatar
canoodle
Indlæg: 579
Tilmeldt: 11. aug 2015, 09:50
Kort karma: 355
Likede indlæg: 2071

Re: Singletråden

Indlægaf canoodle » 13. jun 2016, 19:33

I weekenden var jeg på spontan nørde-tur til Odense, hvor mit crush (gammel bekendt) også bor. Det var i en anden henseende, men jeg fik da lige skrevet til ham, at jeg var i området. For første gang i de ti år jeg har kendt ham, skrev han ikke tilbage. I laaang tid. Først efter klokken to om natten fik jeg en besked om at han var taget til festival. Men i de 12 foregående timer blev jeg lige *puf* til hende der den needy dame der kigger på telefonen hele tiden, og lige pludselig var MEGET overbevist om at han nok slet ikke var interesseret, at min mavefornemmelse tog fejl osv.

Derfor svarede jeg ikke noget til hans svar. Ikke at det var en besked der krævede et svar, men tænkte at det nok bare var bedst at spille lidt kostbar.

I dag fik jeg så en lang sms, hvor han spurgte ind til mig og det jeg havde lavet i weekenden :D Såe, måske er det hele som det plejede at være, og jeg må vente de par uger det tager, til vi kan ses igen. Så får jeg en chance for at fornemme om jeg virkelig er så pjattet med ham, som jeg tror, og høre lidt mere om den der kæreste der står i vejen.
4
All Adventurous women do
dagge30
Indlæg: 38
Tilmeldt: 1. mar 2016, 11:30
Kort karma: 7
Likede indlæg: 57

Re: Singletråden

Indlægaf dagge30 » 13. jun 2016, 19:57

Min veninde tror at en del af min "ked af det hed" er skjult vrede mod min x.. Så hun har lige skrevet at hun henter mig i morgen, så tager vi ud i skoven hvor jeg skal skrige og sparke til træer... Er ikke vrede typen, men håber hun har ret og jeg kan få det bare lidt bedre..
1
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Singletråden

Indlægaf ManicNinja » 13. jun 2016, 20:06

Citat slettet

Skulle lige netop til at skrive, at nu er det jo ikke, fordi dates er såååå forskellige fra alle mulige andre planlagte møder på tomandshånd :)
1
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
FrøkenM
Indlæg: 6644
Tilmeldt: 10. okt 2015, 09:05
Kort karma: 1182
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 9550

Re: Singletråden

Indlægaf FrøkenM » 13. jun 2016, 20:06

Jeg begynder at glæde mig til den sidste eksamen er overstået på tirsdag om en uge. Jeg trænger til at få en pause fra studierne og kan heldigvis se frem til en sommer fyldt med en masse sol, varme og afslapning :)

Det har været en max presset dag med en hel del eksamensforberedelse, der egentlig går bedre end forventet, men samtidig kører det absolut ikke på skinner med det frivillige arbejde. Der er så meget vi skal nå og så lidt tid at gøre det i :genert: og min samarbejdspartner virker mere presset end sædvanligt, så jeg tager mere eller mindre over lige pt. Det er lidt presset for mig, men det skal sgu da nok gå. Det er ikke et problem, det er en udfordring. Desværre gør presset, at det nok desværre ikke bliver i denne uge vi får sat os sammen. Det kunne jeg ellers godt have brugt for at boozte overskud og selvtillid ;)
2
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
Brugeravatar
Rapfisk
Indlæg: 7067
Tilmeldt: 20. aug 2015, 16:27
Kort karma: 1430
Likede indlæg: 13276

Re: Singletråden

Indlægaf Rapfisk » 13. jun 2016, 21:06

Jeg kan se af savner-tråden, at mange savner en mand. :kram: til jer.

Jeg kan godt lide mænd for tiden. De er godt nok dejlige, sådan over en bred kam. Jeg har ikke nogen speciel i mit liv eller i kikkerten, men jeg omgiver mig med nogle stykker, som bare virkelig er gode mennesker. Det trænger jeg til efter mange år med dårlige forhold og mænd i omgangskredsen, det ikke var værd at bruge kræfter på.
3
Livslinjen: 70 201 201
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Singletråden

Indlægaf ManicNinja » 13. jun 2016, 21:38

Citat slettet
Ja. Og det gør vi så :deer:

Nå? Bare af sted på date med dig, du. Du ved endda på forhånd, han er interesseret, så dét er jo bare at møde op med nystrøget charme og pletfrit sind eller ... Ja, du ved. :)
1
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Singletråden

Indlægaf ManicNinja » 13. jun 2016, 21:48

Jeg render så ikke på date. Men min røv er i fokus alligevel. Eller ...

Da jeg kom hjem 22:30 hoppede jeg i løbetøjet og løb en halv times tid. Lyder som et damplokomotiv, når jeg kommer væltende og er virkelig alt andet end sporty og adræt at se på. Og så er jeg åbenbart blevet lidt slankere om maven, end jeg egentlig lige gik og troede. I hvert fald faldt de leggings-agtige træningsbukser, jeg havde på, konstant ned. Alt i alt var turen virkelig en oplevelse - en slags bumpende galop, hvor jeg for hvert andet skridt måtte hive op i buksen. :genert: :D

Nå, jeg kommer hjem og er superglad for, jeg kom af sted og synes, at det er fedt, at min lukkevagt på job i dag ikke skulle forhindre mig i at træne (selv om motionskælderen, hvor jeg bor, lukker kl 22). Derefter burde jeg jo så bare slappe af. Men hvad gør konen? Jeg aner ikke, hvad der stak mig. Pludselig var jeg i gang på køkkengulvet. Havde fundet en eller anden selvsagt übersporty, fuldstændigt uudholdeligt overgearet amerikansk workout-dulle på Youtube, for nu skulle der eddermame laves squats! :panik: Jeg har aldrig rigtig fået fat i at udføre dem, så de strammer rigtigt i numsen (beklager, formuleringen), og det har irriteret mig lidt. Men hende her fik saftpeterspenderemig fat i noget! :wacko:

Jeg kommer til at gå forfærdeligt i morgen. Til gengæld lider min røv måske alligevel ikke fed-men-alligevel-flad-døden, når jeg runder fyrre.
3
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill

Tilbage til "Forhold og sex"