Min halve visdomstand

Hvis din krop gør ting den ikke burde, er dette stedet du kan snakke om det.
Brugeravatar
Minimalista
Indlæg: 120
Tilmeldt: 11. jun 2016, 20:05
Kort karma: 22
Likede indlæg: 210

Min halve visdomstand

Indlægaf Minimalista » 13. jun 2016, 18:13

I midten af sidste uge fik jeg fjernet det meste af min visdomstand i højre side af undermunden. Det var et operativt indgreb og blev foretaget af en meget rutineret kirurg. Desværre oplevede jeg indgrebet som ekstremt ubehageligt, og jeg har vel at mærke prøvet det 3 gange før :tie:

Det føltes som om, at min kæbe var mere åben end godt var, men kirurgen havde brug for pladsen for at kunne komme til. Selve operationen forløb tilsyneladende som planlagt. Hvis man da lige ser bort fra, at han kom til at slibe indersiden af min kind med sin sliber plus en anden småskade. Efterfølgende hævede jeg en del op, hvilket man selvf. ofte gør. Derudover har jeg fået et stort blåt mærke med blodudtrækninger ned mod hagen. Mit spørgsmål lyder nu, hvor længe kan man forvente at tage smertestillende? Sidste gang som også var i undermunden mener jeg, at jeg stoppede med dem efter 3-4 døgn. Det længste jeg har kunnet klare mig uden Panodil denne gang er 9 timer. Jeg skal til kontrol i overmorgen og håber, at de er tilfredse med resultatet.
0
Brugeravatar
Sangius
Indlæg: 9664
Tilmeldt: 30. jan 2016, 19:49
Kort karma: 1358
Likede indlæg: 29282

Re: Min halve visdomstand

Indlægaf Sangius » 13. jun 2016, 18:47

Jeg kunne først droppe smertestillende et par dage efter stingene blev fjernet. Jeg synes også det var en meget ubehagelig oplevelse :S
0
T ♡ sep 2016
M ♡ okt 2018
Brugeravatar
Minimalista
Indlæg: 120
Tilmeldt: 11. jun 2016, 20:05
Kort karma: 22
Likede indlæg: 210

Re: Min halve visdomstand

Indlægaf Minimalista » 13. jun 2016, 19:11

Åh øv :nerve: Det er sikkert noget i den stil, der kommer til at ske for mig. Han syede nemlig så manisk at selv klinikassistenten spurgte, hvorfor jeg skulle have SÅ mange sting.
0

Tilbage til "Helbred"