Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Æske
Indlæg: 1304
Tilmeldt: 12. aug 2015, 17:01
Kort karma: 423
Geografisk sted: Århus
Likede indlæg: 2340

Re: Singletråden

Indlægaf Æske » 13. jun 2016, 21:51

ManicNinja skrev:Jeg render så ikke på date. Men min røv er i fokus alligevel. Eller ...

Da jeg kom hjem 22:30 hoppede jeg i løbetøjet og løb en halv times tid. Lyder som et damplokomotiv, når jeg kommer væltende og er virkelig alt andet end sporty og adræt at se på. Og så er jeg åbenbart blevet lidt slankere om maven, end jeg egentlig lige gik og troede. I hvert fald faldt de leggings-agtige træningsbukser, jeg havde på, konstant ned. Alt i alt var turen virkelig en oplevelse - en slags bumpende galop, hvor jeg for hvert andet skridt måtte hive op i buksen. :genert: :D

Nå, jeg kommer hjem og er superglad for, jeg kom af sted og synes, at det er fedt, at min lukkevagt på job i dag ikke skulle forhindre mig i at træne (selv om motionskælderen, hvor jeg bor, lukker kl 22). Derefter burde jeg jo så bare slappe af. Men hvad gør konen? Jeg aner ikke, hvad der stak mig. Pludselig var jeg i gang på køkkengulvet. Havde fundet en eller anden selvsagt übersporty, fuldstændigt uudholdeligt overgearet amerikansk workout-dulle på Youtube, for nu skulle der eddermame laves squats! :panik: Jeg har aldrig rigtig fået fat i at udføre dem, så de strammer rigtigt i numsen (beklager, formuleringen), og det har irriteret mig lidt. Men hende her fik saftpeterspenderemig fat i noget! :wacko:

Jeg kommer til at gå forfærdeligt i morgen. Til gengæld lider min røv måske alligevel ikke fed-men-alligevel-flad-døden, når jeg runder fyrre.


Du er sindssyg :lol:
2
Det skal være sjovt, ellers er det ikke morsomt!
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Singletråden

Indlægaf ManicNinja » 13. jun 2016, 21:55

^^ Tak. Det var faktisk bare det, jeg havde brug for at høre. Sådan en slags realitetstjek. Jeg sidder helt seriøst og er lidt forskrækket over mig selv. Workout på Youtube? Aaaaarh hva', Ninja? Er det ikke først oppe i 50+ de fornøjer sig med den slags? :gruble:

Jeg har det nok lidt som den dag, det gik op for mig, at jeg hørte meget mere P4 end P3 ... :gisp: :blomst:
1
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Rapfisk
Indlæg: 7067
Tilmeldt: 20. aug 2015, 16:27
Kort karma: 1430
Likede indlæg: 13276

Re: Singletråden

Indlægaf Rapfisk » 13. jun 2016, 22:05

ManicNinja skrev:^^ Tak. Det var faktisk bare det, jeg havde brug for at høre. Sådan en slags realitetstjek. Jeg sidder helt seriøst og er lidt forskrækket over mig selv. Workout på Youtube? Aaaaarh hva', Ninja? Er det ikke først oppe i 50+ de fornøjer sig med den slags? :gruble:

Jeg har det nok lidt som den dag, det gik op for mig, at jeg hørte meget mere P4 end P3 ... :gisp: :blomst:

Nej :kys: YouTube er guld værd. Jeg bruger det til yoga.
2
Livslinjen: 70 201 201
dagge30
Indlæg: 38
Tilmeldt: 1. mar 2016, 11:30
Kort karma: 7
Likede indlæg: 57

Re: Singletråden

Indlægaf dagge30 » 13. jun 2016, 22:11

Bad Samaritan skrev:
dagge30 skrev:Min veninde tror at en del af min "ked af det hed" er skjult vrede mod min x.. Så hun har lige skrevet at hun henter mig i morgen, så tager vi ud i skoven hvor jeg skal skrige og sparke til træer... Er ikke vrede typen, men håber hun har ret og jeg kan få det bare lidt bedre..


En af mine venner holder gerne 'decuntification'-fester (også kendt som affissificerings-bal) for dem af hans venner, som gennemgår de dér rigtig nasty brud, hvor de ender som sådan nogle gennemtyggede wienerbrød med følelserne hængende uden på tøjet. Så tager han dem med ud i sin sin Camarro og laver do-nuts og pløkker Care Bear-bamser med hans haglgevær, og ja.. smadrer løs på træerne. Jeg har aldrig selv haft æren, men jeg synes konceptet et eller andet sted er jævnt morsomt - og rygterne siger, at én af dem fældede et fuldvoksent birketræ på 45 minutter med en butterfly-kniv, så han må godt nok have været tosset! :lol:

Men ja! Det hjælper - siger de kloge! Så'eh... De-cockification party is a 'go'! :D


:gisp: ja okay! Lyder hele vildt.. Men måske meget sundt! Håber jeg kan lade mig selv slippe tøjlerne og bare få det ud! Kunne egentlig godt tænke mig at pløkke en Care Bear-bamse som det er lige nu :fløjt:
0
Brugeravatar
Sophaya
Indlæg: 2961
Tilmeldt: 22. aug 2015, 11:26
Kort karma: 624
Likede indlæg: 6582

Re: Singletråden

Indlægaf Sophaya » 14. jun 2016, 06:21

Jeg tror godt jeg kunne bruge sådan en decocks fest. Jeg har lige haft en lang samtale i mit hoved hvor jeg råbte alle de ting af min eks, som jeg ikke fik sagt.
2
cat has nine lives babe
nine lives to itself
but you only got one

x
Brugeravatar
FrøkenM
Indlæg: 6644
Tilmeldt: 10. okt 2015, 09:05
Kort karma: 1182
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 9549

Re: Singletråden

Indlægaf FrøkenM » 14. jun 2016, 09:00

Jeg har fået er flot 7-tal i Kulturanalyse :banan: :banan: :banan:
Skrev om hvordan Dansk Folkeparti forholder sig til de syriske flygtninge ud fra forskellige kulturbegreber. Havde bestemt ikke forventet et så fint resultat :)
12
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
Brugeravatar
FrøkenM
Indlæg: 6644
Tilmeldt: 10. okt 2015, 09:05
Kort karma: 1182
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 9549

Re: Singletråden

Indlægaf FrøkenM » 14. jun 2016, 09:04

KitKat skrev:I aftes var min ex forbi for at aflevere de sidste af mine ting, og hente det jeg havde stående af hans.

Vi havde med vilje aftalt et tidspunkt hvor jeg ikke var hjemme, så det ikke blev svært eller akavet nu hvor brudet er så nyt stadig, men alligevel var jeg ved siden af mig selv, og sådan lidt "mulet" hele dagen og i dag er jeg bare udmattet.

Der var (stadig) ikke noget drama, han skrev en høflig, og pæn hilsen på facebook da det var overstået og i det hele taget er alting fint og nemt. Min reaktion i går overraskede mig lidt, selvom jeg godt ved (med fornuften, altså) at det er helt normalt.

Kram til dig :ae:

Jeg tror din reaktion er helt normal, for selvom et brud er helt udramatisk så er det stadig udmattende at skulle forholde sig til alt det, det medfører. Jeg har fx. stadig nogle småting og lidt bøger hos exen. Ingen af os kan overskue det pt. så det tilskrives vist bare tabskontoen
0
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
Brugeravatar
FrøkenM
Indlæg: 6644
Tilmeldt: 10. okt 2015, 09:05
Kort karma: 1182
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 9549

Re: Singletråden

Indlægaf FrøkenM » 14. jun 2016, 09:22

KitKat skrev:
FrøkenM skrev:Kram til dig :ae:

Jeg tror din reaktion er helt normal, for selvom et brud er helt udramatisk så er det stadig udmattende at skulle forholde sig til alt det, det medfører. Jeg har fx. stadig nogle småting og lidt bøger hos exen. Ingen af os kan overskue det pt. så det tilskrives vist bare tabskontoen



Tak. Jeg tænker også det er som det skal være. At det var lidt svært i går, altså. Selvom det var et pænt brud var det jo stadig en afslutning på 3 gode år, og det at aflevere hinandens ting gjorde det mere definitivt.

Men samtidig, så er det overstået nu og jeg kan ligesom trække en streg i sandet og se fremad :)

Og tillykke med 7 tallet, det er sgu da super flot!! :blomst: :banan: :clap:

Præcis. Det havde næsten været underligt, hvis du ikke havde haft det lidt sært med det, tænker jeg. Men :gogo: fordi I fik det gjort hurtigt så der kan sættes endeligt punktum

Og tak :kys: jeg er ret glad og meget lettet over, at ventetiden er overstået. Vi afleverede d. 26/4 og har først fået svar nu.
0
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7467
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 823
Likede indlæg: 19509

Re: Singletråden

Indlægaf Animi » 14. jun 2016, 10:01

Hold nu op, vejret er godt nok gråt og kedeligt! Det er lige sådan en dag, hvor man bare har brug for at blive inde, binge-watche netflix og bare hygge om så selv. Så det vil jeg gøre :D

Forresten, tak for jeres søde ord og kort i går, da jeg var lidt ynkelig :kys: Jeg har det heldigvis godt i dag, og det har jeg for det meste også. Nogen dage så rammer det bare en lidt hårdt. Men jeg prøver at fokusere på alt det gode i mit liv: Jeg har en skøn familie, niece og nevø der er som mine egne børn, og jeg har dejlige veninder som er der for mig. Så selv hvis jeg aldrig finder en ny at være sammen med, så vil jeg i det mindste aldrig være alene!
5
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
FrøkenM
Indlæg: 6644
Tilmeldt: 10. okt 2015, 09:05
Kort karma: 1182
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 9549

Re: Singletråden

Indlægaf FrøkenM » 14. jun 2016, 13:00

Dikus skrev:Ej men. Kan man godt gå hen og blive lidt små-forelsket bare af at skrive sammen med en?

Jeg havde sådan en plan med at se det hele lidt an, stille og roligt oppe i mit hoved. Men nu kan jeg mærke, jeg allerede vil blive lidt ked, hvis det er en fuser i morgen/interessen falder fra hans side.

Jeg har altså et upålideligt følelsesregister :blush:

Det tror jeg nemt man kan. Jeg tænker, at man kan mærke kemi på rigtig mange måder og dermed er der også mange måder hvor man kan mærke forelskelsen. For mig er det at man skriver/snakker godt sammen en vigtig forudsætning for kemi og senere hen forelskelse :)

Jeg håber I får en rigtig god date i morgen :kys:
0
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
Brugeravatar
Sophaya
Indlæg: 2961
Tilmeldt: 22. aug 2015, 11:26
Kort karma: 624
Likede indlæg: 6582

Re: Singletråden

Indlægaf Sophaya » 14. jun 2016, 13:41

Jeg er på cafe alene :tie:
Jeg sidder med noget læsning og drikker en frozen lemonade, og føler at tjenerne kigger mærkeligt på mig.
0
cat has nine lives babe
nine lives to itself
but you only got one

x
Brugeravatar
Neenah
Indlæg: 4428
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:37
Kort karma: 664
Likede indlæg: 7305

Re: Singletråden

Indlægaf Neenah » 14. jun 2016, 13:52

Sophaya skrev:Jeg er på cafe alene :tie:
Jeg sidder med noget læsning og drikker en frozen lemonade, og føler at tjenerne kigger mærkeligt på mig.


Jo flere der gør det, jo mindre mærkeligt bliver det :kys: Da jeg boede i USA lavede jeg stort set ikke andet end at sidde på cafeer (og læse), og det var fantastisk at komme ud. Jeg prøver på også at gøre det herhjemme, så det bliver lidt mere normalt i gadebilledet.

Blæs på hvad de tænker :kram:

/lurer out
1
Brugeravatar
FrøkenM
Indlæg: 6644
Tilmeldt: 10. okt 2015, 09:05
Kort karma: 1182
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 9549

Re: Singletråden

Indlægaf FrøkenM » 14. jun 2016, 13:56

Sophaya skrev:Jeg er på cafe alene :tie:
Jeg sidder med noget læsning og drikker en frozen lemonade, og føler at tjenerne kigger mærkeligt på mig.


Sådan havde jeg det også første gang jeg gjorde det :tie:

Glem hvad de (måske) tænker og nyd at du sidder der og kan hygge dig mens du læser :kys:
Som Neenah skriver, jo flere der gør det, jo mere normalt bliver det :)
1
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
Brugeravatar
Sophaya
Indlæg: 2961
Tilmeldt: 22. aug 2015, 11:26
Kort karma: 624
Likede indlæg: 6582

Re: Singletråden

Indlægaf Sophaya » 14. jun 2016, 14:07

I har ret - tak :kys:

Der er også den fordel, at tjeneren er ekstra opmærksom og høflig, måske fordi hun ikke forstår hvad der foregår :lol:
Jeg overvejer om jeg skal spise noget også, nu jeg er her :D
0
cat has nine lives babe
nine lives to itself
but you only got one

x
Brugeravatar
FrøkenM
Indlæg: 6644
Tilmeldt: 10. okt 2015, 09:05
Kort karma: 1182
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 9549

Re: Singletråden

Indlægaf FrøkenM » 14. jun 2016, 14:09

Sophaya skrev:I har ret - tak :kys:

Der er også den fordel, at tjeneren er ekstra opmærksom og høflig, måske fordi hun ikke forstår hvad der foregår :lol:
Jeg overvejer om jeg skal spise noget også, nu jeg er her :D

Do it :gogo:

Jeg er kommet dertil hvor jeg rent faktisk nyder mig-tid alene på en cafe fx. Det er ren afslapning og hvis man samtidig kan få noget læsning for hånden er det ren win-win :)
1
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:

Tilbage til "Forhold og sex"