Vi der venter på storken!

Brugeravatar
Marigold
Indlæg: 431
Tilmeldt: 3. jan 2016, 19:22
Kort karma: 150
Likede indlæg: 396

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Marigold » 13. jun 2016, 16:24

MyGirl skrev:
Marigold skrev:Her varede min mens/pletblødning en uges tid så det er bedre end sidst. Hvis jeg får æl og denne cyklus har stabiliseret sig skriver ægløsningsberegneren at jeg er mest fertil fra på torsdag til på søndag. Og det passer selvfølgelig med at manden rejser onsdag aften til mandag morgen! Men han annoncerede også i sidste uge, at sorg og babymaking var svært så han syntes det var godt at der gik lidt tid inden en ny graviditet. Han vil vist også gerne have svar på obduktionen først.
Da jeg spurgte ind til det et par dage senere sagde han dog, at vi bare skulle knalde og så se hvad og hvornår det skete!


Det må sgi også bare være umådeligt svært :kram: Men lyder til, I er på ret køl. (Og så liiidt irriterende med mandens rejse, men så kan det jo være, det giver ham en cyklus pause, hvis han har behov for det. - Jeg personligt håber jo naturligvis, at I trodser oddsene og laver baby da alligevel :) )

Hvornår regner I med svar på obduktion?


Det kan være alt mellem 2-6 måneder. På torsdag er det to måneder siden jeg fødte. Og tænker vi nok er lidt uheldige at rende ind i sommerferie"lukket", så tænker vi får svar tidligst i august.
0
Brugeravatar
Æble
Indlæg: 6643
Tilmeldt: 5. jan 2016, 18:26
Kort karma: 865
Likede indlæg: 18791

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Æble » 13. jun 2016, 17:31

Marigold skrev:
MyGirl skrev:
Marigold skrev:Her varede min mens/pletblødning en uges tid så det er bedre end sidst. Hvis jeg får æl og denne cyklus har stabiliseret sig skriver ægløsningsberegneren at jeg er mest fertil fra på torsdag til på søndag. Og det passer selvfølgelig med at manden rejser onsdag aften til mandag morgen! Men han annoncerede også i sidste uge, at sorg og babymaking var svært så han syntes det var godt at der gik lidt tid inden en ny graviditet. Han vil vist også gerne have svar på obduktionen først.
Da jeg spurgte ind til det et par dage senere sagde han dog, at vi bare skulle knalde og så se hvad og hvornår det skete!


Det må sgi også bare være umådeligt svært :kram: Men lyder til, I er på ret køl. (Og så liiidt irriterende med mandens rejse, men så kan det jo være, det giver ham en cyklus pause, hvis han har behov for det. - Jeg personligt håber jo naturligvis, at I trodser oddsene og laver baby da alligevel :) )

Hvornår regner I med svar på obduktion?


Det kan være alt mellem 2-6 måneder. På torsdag er det to måneder siden jeg fødte. Og tænker vi nok er lidt uheldige at rende ind i sommerferie"lukket", så tænker vi får svar tidligst i august.


Hvordan kan det være at hun skal obduceres? :kys:
0
Brugeravatar
Marigold
Indlæg: 431
Tilmeldt: 3. jan 2016, 19:22
Kort karma: 150
Likede indlæg: 396

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Marigold » 13. jun 2016, 17:59

Vil tro det er for at finde ud af hvad hun "fejlede". Så de måske tidligt i en ny graviditet kan kigge efter eller udelukke samme "sygdom".
0
Brugeravatar
Æble
Indlæg: 6643
Tilmeldt: 5. jan 2016, 18:26
Kort karma: 865
Likede indlæg: 18791

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Æble » 13. jun 2016, 18:11

Marigold skrev:Vil tro det er for at finde ud af hvad hun "fejlede". Så de måske tidligt i en ny graviditet kan kigge efter eller udelukke samme "sygdom".


Ok. Troede de havde en diagnose. Håber at det var et enkeltstående tilfælde og ikke noget i skal bekymre jer om (selvom det vil man nok altid).
0
Brugeravatar
Marigold
Indlæg: 431
Tilmeldt: 3. jan 2016, 19:22
Kort karma: 150
Likede indlæg: 396

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Marigold » 13. jun 2016, 18:17

Æble skrev:
Marigold skrev:Vil tro det er for at finde ud af hvad hun "fejlede". Så de måske tidligt i en ny graviditet kan kigge efter eller udelukke samme "sygdom".


Ok. Troede de havde en diagnose. Håber at det var et enkeltstående tilfælde og ikke noget i skal bekymre jer om (selvom det vil man nok altid).


Nej der var tale om en skeletsygdom men hvilken ved vi ikke. Har læst om en sygdom der lyder som Almas og som desværre var nedarvet fra forældrene. Så hvis det viser sig at være den vil der være 25% risiko for at det sker igen! Men altså, det ved vi ikke noget om endnu så håbet lever :)
0
Brugeravatar
Æble
Indlæg: 6643
Tilmeldt: 5. jan 2016, 18:26
Kort karma: 865
Likede indlæg: 18791

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Æble » 13. jun 2016, 18:23

Marigold skrev:
Æble skrev:
Marigold skrev:Vil tro det er for at finde ud af hvad hun "fejlede". Så de måske tidligt i en ny graviditet kan kigge efter eller udelukke samme "sygdom".


Ok. Troede de havde en diagnose. Håber at det var et enkeltstående tilfælde og ikke noget i skal bekymre jer om (selvom det vil man nok altid).


Nej der var tale om en skeletsygdom men hvilken ved vi ikke. Har læst om en sygdom der lyder som Almas og som desværre var nedarvet fra forældrene. Så hvis det viser sig at være den vil der være 25% risiko for at det sker igen! Men altså, det ved vi ikke noget om endnu så håbet lever :)


Håber det ikke er tilfældet :kys:
1
Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4792
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf MyGirl » 13. jun 2016, 20:14

Marigold skrev:
Æble skrev:
Marigold skrev:Vil tro det er for at finde ud af hvad hun "fejlede". Så de måske tidligt i en ny graviditet kan kigge efter eller udelukke samme "sygdom".


Ok. Troede de havde en diagnose. Håber at det var et enkeltstående tilfælde og ikke noget i skal bekymre jer om (selvom det vil man nok altid).


Nej der var tale om en skeletsygdom men hvilken ved vi ikke. Har læst om en sygdom der lyder som Almas og som desværre var nedarvet fra forældrene. Så hvis det viser sig at være den vil der være 25% risiko for at det sker igen! Men altså, det ved vi ikke noget om endnu så håbet lever :)


Håber I går fri :kryds:
1
godtnavn
Indlæg: 11091
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1088
Likede indlæg: 12836

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf godtnavn » 13. jun 2016, 21:12

Tillykke med fødselsdagen PPP, håber du får en 9 måneder forsinket fødselsdagsgave :lun:

Og krydser også fingre for dig Marioneta (kan ikke huske om jeg har skrevet det allerede :genert: ellers krydser jeg bare dobbelt)

Marigold: Kan man tjekke for den sygdom tidligere i graviditeten? Altså hvis det nu er den, så I kan få det at vide tidligt og ikke igen skal igennem det samme. Ellers er der jo kun 25% risiko, 75% chance for det går godt er vel meget godt! Det skal nok gå godt næste gang uanset hvad sygdommen var.

Min blødning er endelig stoppet helt (håber jeg) så det blev en uge denne gang, det har jeg aldrig prøvet før. Og for det ikke skal være løgn har jeg æl-smerter!? Håber virkelig ikke min krop fucker så meget op, for vi har altså ikke haft sex denne cyklus grundet jeg har blødt, så det kunne da lige passe. Forhåbentlig er det bare mit underliv der fortæller mig det findes, det må ikke være æl.
1
godtnavn
Indlæg: 11091
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1088
Likede indlæg: 12836

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf godtnavn » 13. jun 2016, 21:13

Og jeg tilslutter mig, er mere bange for zika end terror :lol:
1
Majer
Indlæg: 792
Tilmeldt: 2. apr 2016, 18:59
Kort karma: 154
Likede indlæg: 1042

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Majer » 14. jun 2016, 05:02

Vi har besluttet at vi godt tør rejse til Tyrkiet. Det er trods alt kun de større buer og ved grænsen til Syrien de fraråder besøg.

Jeg er mega ramt at mandeinfluenza :whine:

Har simpelthen nærmest været konstant syg siden jeg starte på job igen efter barsel. Hvor har man bare dårlig samvittighed over at hive sygefraværsprocenten i vejret og være væk hele tiden. Kravler under dynen og håber det er hurtigt overstået denne gang :træt2:
0
Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4792
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf MyGirl » 14. jun 2016, 06:57

Majer skrev:Vi har besluttet at vi godt tør rejse til Tyrkiet. Det er trods alt kun de større buer og ved grænsen til Syrien de fraråder besøg.

Jeg er mega ramt at mandeinfluenza :whine:

Har simpelthen nærmest været konstant syg siden jeg starte på job igen efter barsel. Hvor har man bare dårlig samvittighed over at hive sygefraværsprocenten i vejret og være væk hele tiden. Kravler under dynen og håber det er hurtigt overstået denne gang :træt2:


Rigtig god bedring :ae:
0
PinkPowerPrincess
Indlæg: 455
Tilmeldt: 4. jan 2016, 10:44
Kort karma: 109
Likede indlæg: 428

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf PinkPowerPrincess » 14. jun 2016, 08:03

Marioneta skrev:
PinkPowerPrincess skrev:Jeg har lige fået sat et æg op :love2: Og oven i købet af allerhøjeste kvalitet - karakterskalaen går fra 1-5 hvor 5 er det bedste, og den var en 4'er da den blev frosset ned men havde udviklet sig til en 5'er efter den blev tøet op. De sagde vores chancer var rigtig gode pga. det og min alder taget i betragtning.
Vi fødselsdagsbrunchede den i morges og nu vil jeg ligge med benene oppe og lade kæresten servicere mig resten af dagen. Jeg kunne ikke forestille mig nogen bedre måde at tilbringe min fødselsdag på :D Ej jeg er helt sådan her :lun: over at sidde med det der måske bliver vores kommende barn i maven.


Det er lidt sjovt at tænke på, at man har fået sådan en lille klat op, som kan være ens barn om 9 måneder. Chancen er jo rigtig god ved fryseforsøg, fordi din slimhindes vindue for at tage imod er større pga. østradiol behandlingen, hvilket er en fordel sammenlignet med et frisk forsøg, hvor vinduet er lidt mindre. Det var derfor min blastocyst var ved at blive for langsom til at jeg kunne få den op, men den indhentede tiden tid sidst. Hvornår skal du have taget blodprøve?


Jeg skal først have taget blodprøve på næste mandag igen, d. 27. Det er lidt dumt, på Hillerød er blodprøven altid to uger efter ægoplægning uanset om det er på 2. dagen eller en blastocyst.. Jeg havde egentlig tænkt at jeg ville teste hjemme, men nu hvor jeg står i det er jeg pludselig helt angst for det. For det er jo en fantastisk følelse at være potentielt gravid, og en negativ test skræmmer mig.. Men omvendt er det også lang tid at vente til man er 4+5, og det er jo også godt at være forberedt på blodprøve svaret. :gruble: Har du tænkt dig at teste inden?
0
PinkPowerPrincess
Indlæg: 455
Tilmeldt: 4. jan 2016, 10:44
Kort karma: 109
Likede indlæg: 428

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf PinkPowerPrincess » 14. jun 2016, 15:21

Marionetta: Ah du har fået ægløsningssprøjte, ja så er det en god ide at teste den ud :) 2 dage efter allerede!? Der er man jo 3+0. Hmm jeg har det faktisk også bedre med at teste meget tidligt, for så er det ikke et slag i hovedet hvis den er negativ, da der stadig er håb for det bare er for tidligt. Jeg havde nu tænkt mig at 3+3 eller 3+4 var rigelig tidligt, men måske skal jeg faktisk snart til at starte :P
0
Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4792
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf MyGirl » 14. jun 2016, 16:05

Ihhhh, hvor jeg krydser fingre for jer to tøser!! :kryds: :preggo1: :preggo2:
0
PinkPowerPrincess
Indlæg: 455
Tilmeldt: 4. jan 2016, 10:44
Kort karma: 109
Likede indlæg: 428

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf PinkPowerPrincess » 14. jun 2016, 17:24

^ja men jeg har en hel bunke test liggende der skal til at bruges :P
2

Tilbage til "Graviditet"