PDA - Lovy Dovy i alles påsyn

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 25005
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3673
Likede indlæg: 30002

PDA - Lovy Dovy i alles påsyn

Indlægaf Wizzze » 14. jun 2016, 11:32

Inspireret af de seneste indlæg i Lowlife tråden, hvordan har I det så med PDA, Public Displays of Affection, altså alt fra holden i hånd, kram, kys, klem osv. hele vejen op til :slem: ude i det åbne ?

Dels hvordan har I det selv med det, altså når det gøres, noget I tænker over? og hvordan har I det med at se/observere andres PDAs ??
1
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7489
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 829
Likede indlæg: 19598

Re: PDA - Lovy Dovy i alles påsyn

Indlægaf Animi » 14. jun 2016, 11:39

Alt fra råsnav og op efter bryder jeg mig ikke om i det offentlige rum. Heller ikke decideret gramseri. Holde i hånden, kram, kys, nus har jeg det helt fint med :)
Senest rettet af Animi 14. jun 2016, 11:40, rettet i alt 1 gang.
10
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Akehurst2
Indlæg: 14182
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:17
Kort karma: 1266
Likede indlæg: 40717

Re: PDA - Lovy Dovy i alles påsyn

Indlægaf Akehurst2 » 14. jun 2016, 11:39

Wizzze skrev:Inspireret af de seneste indlæg i Lowlife tråden, hvordan har I det så med PDA, Public Displays of Affection, altså alt fra holden i hånd, kram, kys, klem osv. hele vejen op til :slem: ude i det åbne ?

Dels hvordan har I det selv med det, altså når det gøres, noget I tænker over? og hvordan har I det med at se/observere andres PDAs ??


Jeg synes selv, jeg er meget afslappet - men meget lange, dybe tungekys og alt derover (petting og det, der er værre :savl: ), det holder man i privaten eller i hvert fald diskret og hvor man ikke kan forvente at blive opdaget.

Jeg bliver glad, når jeg ser folk give udtryk for kærlige følelser ved at holde i hånd og kysse. Især ældre mennesker, der holder i hånd gør mig så varm om hjertet.
7
Sjo
Indlæg: 484
Tilmeldt: 23. mar 2016, 09:19
Kort karma: 71
Likede indlæg: 1101

Re: PDA - Lovy Dovy i alles påsyn

Indlægaf Sjo » 14. jun 2016, 11:41

Alt med måde. Jeg så i fredags et par sådan i slut 50'erne, hvor manden bare ikke kunne holde fingrene fra sin kones numse. Jeg syntes, det var sødt. Til gengæld ville jeg nok ikke have syntes, at det var så sødt, hvis han havde knaldet hende midt på plænen i Tivoli friheden.
Senest rettet af Sjo 14. jun 2016, 12:01, rettet i alt 1 gang.
2
Vor herre til fucking pipirøvhest altså!
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7489
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 829
Likede indlæg: 19598

Re: PDA - Lovy Dovy i alles påsyn

Indlægaf Animi » 14. jun 2016, 11:41

Min sidste kæreste havde det meget med at tage mig på røven i fuld offentlighed. Der måtte jeg stå meget fast på at dét skulle stoppe! Jeg ville heller ikke kysse andet end små tantekys, og det kunne han ikke forstå.
0
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 25005
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3673
Likede indlæg: 30002

Re: PDA - Lovy Dovy i alles påsyn

Indlægaf Wizzze » 14. jun 2016, 11:43

Da jeg var single så kunne forår/sommer godt være lidt hårde, for der blev man konstant mindet om at der ikke var nogen som gad holde i hånd, kysse osv. Så der var jeg noget negativ overfor fænomenet, mest fordi jeg var pisse misundelig :blush:

Da jeg så faldt over en kæreste, så tænkte jeg faktisk ikke over det, det føltes bare naturligt at holde i hånd, kysse osv. Faktisk sansede jeg ikke andet end hende, verden omkring bemærkede jeg ikke (undskyld hvis nogen nu sidder med :badr: fornemmelser :lol: ). Efterhånden aftager sindssygen, og man begynder igen at opfatte verden udenom, og ja den synes måske ikke det er så fantastisk at se på kys og kram i supermarkedskøen :genert:

Idag har jeg ikke noget problem med små PDA, men graden/længden har nok lidt at sige, og direkte sex på plænen foran scenen til et event eller lign. vil jeg gerne have mig frabedt.
1
Do as I say! :whip:
limitededition
Indlæg: 1675
Tilmeldt: 11. apr 2016, 16:56
Kort karma: 147
Likede indlæg: 1788

Re: PDA - Lovy Dovy i alles påsyn

Indlægaf limitededition » 14. jun 2016, 11:59

Jeg har det okay med kys, nus og kram i offentligheden. Men alt derover bliver hurtigt kvalmt at se på.
Jeg har selv i min brandert stået ude foran en bar og kysset min kæreste hvor vi begge fik taget lidt på hinandens røv, håber ikke der var nogen der fik kvalme. Det er ikke noget vi som sådan gør. Mest kys og nus ind imellem. :)
0
Brugeravatar
Studsgaard
Indlæg: 5339
Tilmeldt: 1. nov 2015, 15:06
Kort karma: 567
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 8604

Re: PDA - Lovy Dovy i alles påsyn

Indlægaf Studsgaard » 14. jun 2016, 12:30

Jeg syntes så også godt man kan tænke over hvilken sammenhæng man er i.
Om det er til en børnefødselsdag eller fastelavnsfest eller om det er til en voksenfest eller på en skovtur, gå tur på strøjet.
Jeg syntes grænserne kan være lidt forskellige alt efter sammenhængene.
Overordnet set syntes jeg holde i hånd, kram og kys er fint. Dybe lange tungekys og det derefter holder jeg gerne mere privat.
2
Brugeravatar
Pixie88
Indlæg: 580
Tilmeldt: 26. aug 2015, 10:39
Kort karma: 132
Geografisk sted: Nordpolen
Likede indlæg: 1254

Re: PDA - Lovy Dovy i alles påsyn

Indlægaf Pixie88 » 14. jun 2016, 12:56

Jeg er SÅ sart og Erna 80 år :gammel:

Min kæreste får højest et hurtigt tantekys hvis vi er ude i offentligheden eller sammen med andre. Jeg kalder ham også kun for skat, hvis vi er alene. Vi sidder heller ikke og er almindeligt kæreste kærlige overfor andre.
På samme måde synes jeg også det er grænseoverskridende, når andre par gør alle de ting, når jeg er til stede, og jeg ikke rigtig har andre valg end at glo på det.
Vi har fx et vennepar der ikke er blege for at vise, at de glæder sig til at komme hjem og knalde. Er de hjemme hos os, går jeg konsekvent efter dem hvis de virker frisky og forlader stuen. De skal IKKE canoodle på mit køkkenbord eller i min seng!

Er jeg udenfor og går forbi et par der gramser og kysser, kan jeg glo væk. Men er det fx i bussen hvor jeg ikke bare kan skride, så synes jeg det er liiige lovlig friskt.

Jeg tror jeg har det sådan, fordi jeg betragter kærlighed som noget privat. Det er noget jeg har med min kæreste, og det rager ikke andre. Har ikke noget behov for at vise hele verden, at jeg synes min mand er dejlig, sød, lækker eller whatever. Så længe han selv ved det, så er jeg tilfreds :-D
1
I'm headin' out to South Park, gonna see if I can't unwind. Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, livin' a lie TIMMY!
Brugeravatar
Q-beben
Indlæg: 1242
Tilmeldt: 23. dec 2015, 11:23
Kort karma: 268
Likede indlæg: 4366

Re: PDA - Lovy Dovy i alles påsyn

Indlægaf Q-beben » 14. jun 2016, 12:56

DenSyngendeLussing skrev:Så snart det går fra at være kærligt til liderligt, så synes jeg, at folk skal gå hjem i privaten. Og jo, man kan tydeligt se forskel.


Meget godt formuleret :) Jeg er helt enig!
0
Brugeravatar
Annione
Indlæg: 3634
Tilmeldt: 11. aug 2015, 21:23
Kort karma: 822
Likede indlæg: 7730
Kontakt:

Re: PDA - Lovy Dovy i alles påsyn

Indlægaf Annione » 14. jun 2016, 13:07

Kys, kram og kærlige blikke synes jeg er helt okay. Det gør mig glad, når folk er glade og forelskede.

Lange snav, voldsomt gramseri og små-petting - det gider jeg altså ikke se på. Det må folk gøre for lukkede døre. Som DenSyngendeLussing skriver, så magter jeg ikke liderlighed. Og ja, man kan se forskel.
3
Akehurst2
Indlæg: 14182
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:17
Kort karma: 1266
Likede indlæg: 40717

Re: PDA - Lovy Dovy i alles påsyn

Indlægaf Akehurst2 » 14. jun 2016, 13:17

Q-beben skrev:
DenSyngendeLussing skrev:Så snart det går fra at være kærligt til liderligt, så synes jeg, at folk skal gå hjem i privaten. Og jo, man kan tydeligt se forskel.


Meget godt formuleret :) Jeg er helt enig!


Enig - fra kærligt til liderligt er en virkelig fin og præcis formulering :klap:
1
Brugeravatar
Anlewi
Indlæg: 2611
Tilmeldt: 21. maj 2016, 12:13
Kort karma: 178
Geografisk sted: Storkøbenhavn
Likede indlæg: 3908

Re: PDA - Lovy Dovy i alles påsyn

Indlægaf Anlewi » 14. jun 2016, 13:25

Jeg synte det er helt naturligt at kysse, holde i hånd, kærtegne måsen nusse og kramme i offentligheden.
Jeg vil ikke selv råsnave i offentligheden, med det genere ikke at andre gør det.

Sex høre til i privaten
0
:savl: selvom man er tyk kan man godt have tynd mave :savl:
JoyNips
Indlæg: 12085
Tilmeldt: 21. dec 2015, 12:25
Kort karma: 1386
Likede indlæg: 33990

Re: PDA - Lovy Dovy i alles påsyn

Indlægaf JoyNips » 14. jun 2016, 13:44

Vi er ret kærlige. Vi kysser en del - ikke dybe snav, men heller ikke rene tantekys, vi holder i hånd, vi krammer en del, læner os mod hinanden på rulletrapper og indimellem tager vi også hinanden lidt på numserne. Jeg synes, det er dejligt. Mine forældre var aldrig kærlige overfor hinanden i offentlighed.
3
“Man kan blive taget på røven. Og man kan blive taget røven på. Begge dele kan være dejligt. Men begge dele kan også være det modsatte. Sådan er livet.”
- Onkel Reje
Brugeravatar
Moxy-lady
Indlæg: 7483
Tilmeldt: 11. aug 2015, 10:18
Kort karma: 1762
Likede indlæg: 24473

Re: PDA - Lovy Dovy i alles påsyn

Indlægaf Moxy-lady » 14. jun 2016, 13:56

Vi holder relativt sjældent i hånd særlig længe af gangen i offentligheden. Det ærger mig lidt, men vi får det altid utrolig varmt så efter nogle minutter dropper vi det igen. Generelt har jeg en kæreste der er meget anderledes end mig på det punkt, jeg skelner ikke rigtig mellem ude og hjemme (altså, selvfølgelig ikke liderlighed og sådan, og heller ikke store kærlighedserklæringer.) Jeg har lige så meget lyst til at kysse og kramme, ude såvel som hjemme. Min kæreste er stik-modsat. Eller, det var han. Vi har fundet en gylden mellemvej, hvor jeg stadig får kys og kram i et vist omfang, men vi er ikke typerne der hænger sammen. Og så har vi generelt en tendens til at genere hinanden i offentligheden, fremfor søde ord :lol: Jeg er nok værre der end han er, men vi synes begge to det er sjovt. Især min kæreste er meget vokal i omkring sine følelser for mig herhjemme, så det er nok lidt en modpol til det.

Jeg har dog bemærket noget pudsigt, især i begyndelsen var han mere kærlig når vi var ude blandt fremmede end når vi var blandt familie og venner. Jeg synes at det er lidt underligt, men som sagt så har vi efterhånden fundet en god mellemvej.

En ting som han gør, og som jeg ikke altid tænker over mere - både hjemme og ude - det er at han rager mig på brysterne. Det er ikke seksuelt, det er bare.... Jeg ved det ikke... Hyggeligt? For ham altså. Det er i hvert fald blevet en vane. Det er utrolig prolle, men, ja. Jeg tror ikke rigtig at han kan vænnes af med det. I hvert fald ikke så længe at jeg kun tænker over det halvdelen af gangene. Når jeg gør, plejer jeg at sige noget, men det bider ikke rigtig fast.
Det er i det mindste ikke spor liderligt, hverken for mig eller ham. Det håber jeg kan ses. :)
0
My world 12-10-18 :lun:

Tilbage til "Forhold og sex"