Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Muspel
Indlæg: 3881
Tilmeldt: 22. nov 2015, 16:38
Kort karma: 769
Likede indlæg: 10763

Re: Singletråden

Indlægaf Muspel » 14. jun 2016, 18:57

Hej i tråden.

Jeg skal på date i morgen med en, som min kollega har sat mig op med. Apropos debatten for en måned tid siden om den slags er ok - og jeg glæder mig. Han lyde virkelig sød. Og min kollega kender mig ret godt, så håber på succes :)
2
Brugeravatar
Sophaya
Indlæg: 2974
Tilmeldt: 22. aug 2015, 11:26
Kort karma: 624
Likede indlæg: 6643

Re: Singletråden

Indlægaf Sophaya » 14. jun 2016, 19:55

Dikus skrev:Jeg tæller tre dates i tråden i morgen?!?

...

Jeg har altid gået alene på cafe. Elsker det.

Vidste slet ikke, det var pinligt :lol:


Jeg synes nu ikke det var pinligt, bare en helt ny og derfor lidt mærkelig situation for mig :) jeg nød det forresten! Jeg kunne læse og spise, og det var rart :D
1
cat has nine lives babe
nine lives to itself
but you only got one

x
Brugeravatar
FrøkenM
Indlæg: 6708
Tilmeldt: 10. okt 2015, 09:05
Kort karma: 1198
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 9689

Re: Singletråden

Indlægaf FrøkenM » 14. jun 2016, 20:09

Jeg har brugt 1,5 time i telefon med min samarbejdspartner her til aften. Det der med at mødes kom ikke til at lykkedes i denne omgang, desværre :blush: men vi fik snakket og planlagt alt det vi nu kunne :banan:
Nu skal jeg så bare igang med at skabe struktur i det kaos, han har fået skabt. Det skal gøres inden sengetid så vi forhåbentlig kan få det helt på plads i morgen så vi kan blive klar til den første deadline :)
1
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
dagge30
Indlæg: 38
Tilmeldt: 1. mar 2016, 11:30
Kort karma: 7
Likede indlæg: 57

Re: Singletråden

Indlægaf dagge30 » 14. jun 2016, 20:17

Bad Samaritan skrev:
dagge30 skrev:Min veninde tror at en del af min "ked af det hed" er skjult vrede mod min x.. Så hun har lige skrevet at hun henter mig i morgen, så tager vi ud i skoven hvor jeg skal skrige og sparke til træer... Er ikke vrede typen, men håber hun har ret og jeg kan få det bare lidt bedre..


En af mine venner holder gerne 'decuntification'-fester (også kendt som affissificerings-bal) for dem af hans venner, som gennemgår de dér rigtig nasty brud, hvor de ender som sådan nogle gennemtyggede wienerbrød med følelserne hængende uden på tøjet. Så tager han dem med ud i sin sin Camarro og laver do-nuts og pløkker Care Bear-bamser med hans haglgevær, og ja.. smadrer løs på træerne. Jeg har aldrig selv haft æren, men jeg synes konceptet et eller andet sted er jævnt morsomt - og rygterne siger, at én af dem fældede et fuldvoksent birketræ på 45 minutter med en butterfly-kniv, så han må godt nok have været tosset! :lol:

Men ja! Det hjælper - siger de kloge! Så'eh... De-cockification party is a 'go'! :D


Brugte 1 time på at slå på træ med pind.. I starten var det underligt, men min veninde sagde en masse som hun vidste ramte mig (havde bedt hende om det!) Og pludselig tog f***** ved mig! Shit det træ fik tæsk og jeg har fået ro!!! Ved godt det nok ikke varer ved, men nuij jeg har det godt pt!
8
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Singletråden

Indlægaf Juki » 15. jun 2016, 15:23

Åh, jeg er altså lidt på herrens mark med det her flirt-dating-måske-kærester noget.. :mellow:

Han er ALT hvad jeg havde håbet på at finde i en kæreste! Men der er alligevel et "men", som jeg ikke kan finde ud af hvad skyldes. Om det er fordi det hele går så hurtigt, afstanden der rumsterer, omstillingen fra at være alene til at være to eller noget fjerde. Og det irriterer mig at jeg ikke kan finde ud af hvad det er! :sur:

Jeg er ikke i tvivl om at han er vild med mig og gerne vil mig/os. Måske det også er det der er en lidt uvant situation for mig?

Han er en "blød" mand, uden at være vattet, som er lige det jeg har brug for. Tror jeg? Jeg er i hvert fald færdig med og slet ikke til bad boys og smart asses.. :rulle:

Jeg ved ikke.. Nogle input?
1
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15654
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21057

Re: Singletråden

Indlægaf 2SHY » 15. jun 2016, 15:53

Jeg hjalp en kunde i dag. En mandlig kunde. En meget pæn (læs lækker) mandlig kunde. Og hvor er det bare pisse fesent at stå der med en alt for stram skjorte, et meget lidt pænt tørklæde, grimt hår og vildt svedig :rulle:
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Singletråden

Indlægaf Juki » 15. jun 2016, 15:56

Liseletpåtå skrev:
Juki skrev:Åh, jeg er altså lidt på herrens mark med det her flirt-dating-måske-kærester noget.. :mellow:

Han er ALT hvad jeg havde håbet på at finde i en kæreste! Men der er alligevel et "men", som jeg ikke kan finde ud af hvad skyldes. Om det er fordi det hele går så hurtigt, afstanden der rumsterer, omstillingen fra at være alene til at være to eller noget fjerde. Og det irriterer mig at jeg ikke kan finde ud af hvad det er! :sur:

Jeg er ikke i tvivl om at han er vild med mig og gerne vil mig/os. Måske det også er det der er en lidt uvant situation for mig?

Han er en "blød" mand, uden at være vattet, som er lige det jeg har brug for. Tror jeg? Jeg er i hvert fald færdig med og slet ikke til bad boys og smart asses.. :rulle:

Jeg ved ikke.. Nogle input?


En mand kan være nok så perfekt på papiret, være alt man ønsker sig, lækker og fantastisk. Og alligevel er man bare ikke vild med ham, sådan er det desværre nogen gange :)

Det er rigtig nok.. Jeg tror måske bare jeg tænker for meget over det hele? :gruble:
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
NLeth
Indlæg: 176
Tilmeldt: 1. maj 2016, 19:54
Kort karma: 39
Likede indlæg: 465

Re: Singletråden

Indlægaf NLeth » 15. jun 2016, 17:04

Juki skrev:
Liseletpåtå skrev:
Juki skrev:Åh, jeg er altså lidt på herrens mark med det her flirt-dating-måske-kærester noget.. :mellow:

Han er ALT hvad jeg havde håbet på at finde i en kæreste! Men der er alligevel et "men", som jeg ikke kan finde ud af hvad skyldes. Om det er fordi det hele går så hurtigt, afstanden der rumsterer, omstillingen fra at være alene til at være to eller noget fjerde. Og det irriterer mig at jeg ikke kan finde ud af hvad det er! :sur:

Jeg er ikke i tvivl om at han er vild med mig og gerne vil mig/os. Måske det også er det der er en lidt uvant situation for mig?

Han er en "blød" mand, uden at være vattet, som er lige det jeg har brug for. Tror jeg? Jeg er i hvert fald færdig med og slet ikke til bad boys og smart asses.. :rulle:

Jeg ved ikke.. Nogle input?


En mand kan være nok så perfekt på papiret, være alt man ønsker sig, lækker og fantastisk. Og alligevel er man bare ikke vild med ham, sådan er det desværre nogen gange :)

Det er rigtig nok.. Jeg tror måske bare jeg tænker for meget over det hele? :gruble:


Jeg tror enten du tænker for meget, eller at den ikke er der, og du godt inderst inde ved det. Og jeg tror også, at det kommer an på, hvad det er, man gerne vil finde/have i et forhold. Vil du gerne have alt det der på papiret-perfekthed som du skriver, han har, eller skal der mere til? Jeg synes du skal ta' lidt tid og mærke efter - uden at trække det i langdrag. Hvis du bliver ved med at være i tvivl, er der nok en grund til det.

(Jeg har selv prøvet det der med at vælge hr. tjeklisteperfekt, hvor maven ikke var helt med (på noget tidspunkt), og det var altså en fuser for mig. Nogen siger, det er dét der holder i længden, men så er jeg hellere selv.)
3
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Singletråden

Indlægaf Juki » 15. jun 2016, 18:28

NLeth skrev:
Juki skrev:Det er rigtig nok.. Jeg tror måske bare jeg tænker for meget over det hele? :gruble:


Jeg tror enten du tænker for meget, eller at den ikke er der, og du godt inderst inde ved det. Og jeg tror også, at det kommer an på, hvad det er, man gerne vil finde/have i et forhold. Vil du gerne have alt det der på papiret-perfekthed som du skriver, han har, eller skal der mere til? Jeg synes du skal ta' lidt tid og mærke efter - uden at trække det i langdrag. Hvis du bliver ved med at være i tvivl, er der nok en grund til det.

(Jeg har selv prøvet det der med at vælge hr. tjeklisteperfekt, hvor maven ikke var helt med (på noget tidspunkt), og det var altså en fuser for mig. Nogen siger, det er dét der holder i længden, men så er jeg hellere selv.)

I mine tidligere forhold har jeg gået alt for meget på kompromis og ikke rigtig haft mig selv med i det, selvom jeg har været forelsket osv.

Jeg tror måske det hele bunder i usikkerhed fra min side. Fordi han umiddelbart er så perfekt og det hele er gået lige efter mit hovedet. Jeg kan slet ikke forstå at et begyndende forhold kan være så ukompliceret (bortset fra det med afstanden) Men jeg er SÅ bange for at blive hovedkluds forelsket at jeg slet ikke ser at han ændrer sig til det dårlige.

Og jeg ved godt det er åndssvagt at have den frygt eller bekymre sig om det, men jeg er så bange for at glemme mig selv endnu engang i et forhold :wacko: Og jeg ved virkelig ikke hvad jeg skal gøre ved det, om jeg skal springe ud i det og tage chancen eller trække følehornene til mig og afslutte det. Jeg ved at det er noget jeg er nødt til at arbejde med, men jeg ved ikke om det er ligesom med min angst (i anden forbindelse) hvor jeg er nødt til at konfrontere den og springe ud i nogle ting, der netop trigger angsten.

Det der gør det svært er også at der er et andet menneske at tage hensyn til, som jeg jo heller ikke vil såre :(
3
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Nipsting
Indlæg: 109
Tilmeldt: 22. feb 2016, 07:09
Kort karma: 28
Likede indlæg: 146

Re: Singletråden

Indlægaf Nipsting » 15. jun 2016, 19:12

Juki skrev:Åh, jeg er altså lidt på herrens mark med det her flirt-dating-måske-kærester noget.. :mellow:

Han er ALT hvad jeg havde håbet på at finde i en kæreste! Men der er alligevel et "men", som jeg ikke kan finde ud af hvad skyldes. Om det er fordi det hele går så hurtigt, afstanden der rumsterer, omstillingen fra at være alene til at være to eller noget fjerde. Og det irriterer mig at jeg ikke kan finde ud af hvad det er! :sur:

Jeg er ikke i tvivl om at han er vild med mig og gerne vil mig/os. Måske det også er det der er en lidt uvant situation for mig?

Han er en "blød" mand, uden at være vattet, som er lige det jeg har brug for. Tror jeg? Jeg er i hvert fald færdig med og slet ikke til bad boys og smart asses.. :rulle:

Jeg ved ikke.. Nogle input?


Ikke tænke så meget - og nyde det istedet...måske det så dukker op, og så tager du den derfra
4
Brugeravatar
canoodle
Indlæg: 579
Tilmeldt: 11. aug 2015, 09:50
Kort karma: 355
Likede indlæg: 2071

Re: Singletråden

Indlægaf canoodle » 15. jun 2016, 19:17

Juki skrev:
NLeth skrev:
Juki skrev:Det er rigtig nok.. Jeg tror måske bare jeg tænker for meget over det hele? :gruble:


Jeg tror enten du tænker for meget, eller at den ikke er der, og du godt inderst inde ved det. Og jeg tror også, at det kommer an på, hvad det er, man gerne vil finde/have i et forhold. Vil du gerne have alt det der på papiret-perfekthed som du skriver, han har, eller skal der mere til? Jeg synes du skal ta' lidt tid og mærke efter - uden at trække det i langdrag. Hvis du bliver ved med at være i tvivl, er der nok en grund til det.

(Jeg har selv prøvet det der med at vælge hr. tjeklisteperfekt, hvor maven ikke var helt med (på noget tidspunkt), og det var altså en fuser for mig. Nogen siger, det er dét der holder i længden, men så er jeg hellere selv.)

I mine tidligere forhold har jeg gået alt for meget på kompromis og ikke rigtig haft mig selv med i det, selvom jeg har været forelsket osv.

Jeg tror måske det hele bunder i usikkerhed fra min side. Fordi han umiddelbart er så perfekt og det hele er gået lige efter mit hovedet. Jeg kan slet ikke forstå at et begyndende forhold kan være så ukompliceret (bortset fra det med afstanden) Men jeg er SÅ bange for at blive hovedkluds forelsket at jeg slet ikke ser at han ændrer sig til det dårlige.

Og jeg ved godt det er åndssvagt at have den frygt eller bekymre sig om det, men jeg er så bange for at glemme mig selv endnu engang i et forhold :wacko: Og jeg ved virkelig ikke hvad jeg skal gøre ved det, om jeg skal springe ud i det og tage chancen eller trække følehornene til mig og afslutte det. Jeg ved at det er noget jeg er nødt til at arbejde med, men jeg ved ikke om det er ligesom med min angst (i anden forbindelse) hvor jeg er nødt til at konfrontere den og springe ud i nogle ting, der netop trigger angsten.

Det der gør det svært er også at der er et andet menneske at tage hensyn til, som jeg jo heller ikke vil såre :(


Du er dine erfaringer rigerere, derfor er sandsynligheden for at du begår de samme fejl også meget mindre :) Forsøg at nyde at lade dig rive med, hvis du reelt har følelserne med allerede.
1
All Adventurous women do
Brugeravatar
canoodle
Indlæg: 579
Tilmeldt: 11. aug 2015, 09:50
Kort karma: 355
Likede indlæg: 2071

Re: Singletråden

Indlægaf canoodle » 15. jun 2016, 19:20

Jeg er i et dilemma. Hr. Crush og jeg er stadig i kontakt, og han har nu spurgt om jeg skal til Tinderbox. Jeg havde overvejet det, da det ligger i en børnefri weekend hvor jeg alligevel ikke kan være i min lejlighed. MEN han skal afsted med nogle andre, ved jeg. Og han har stadig en kæreste, en han sandsynligvis har med. Desuden mangler jeg en at tage derhen med. Alligevel lokker tanken om lækker festival i solen, dejlige omgivelser, musik og glade, festende mennesker. Jeg vil jo så gerne se ham og mærke efter :gruble:
0
All Adventurous women do
Brugeravatar
NLeth
Indlæg: 176
Tilmeldt: 1. maj 2016, 19:54
Kort karma: 39
Likede indlæg: 465

Re: Singletråden

Indlægaf NLeth » 15. jun 2016, 19:50

Juki skrev:
NLeth skrev:
Juki skrev:Det er rigtig nok.. Jeg tror måske bare jeg tænker for meget over det hele? :gruble:


Jeg tror enten du tænker for meget, eller at den ikke er der, og du godt inderst inde ved det. Og jeg tror også, at det kommer an på, hvad det er, man gerne vil finde/have i et forhold. Vil du gerne have alt det der på papiret-perfekthed som du skriver, han har, eller skal der mere til? Jeg synes du skal ta' lidt tid og mærke efter - uden at trække det i langdrag. Hvis du bliver ved med at være i tvivl, er der nok en grund til det.

(Jeg har selv prøvet det der med at vælge hr. tjeklisteperfekt, hvor maven ikke var helt med (på noget tidspunkt), og det var altså en fuser for mig. Nogen siger, det er dét der holder i længden, men så er jeg hellere selv.)

I mine tidligere forhold har jeg gået alt for meget på kompromis og ikke rigtig haft mig selv med i det, selvom jeg har været forelsket osv.

Jeg tror måske det hele bunder i usikkerhed fra min side. Fordi han umiddelbart er så perfekt og det hele er gået lige efter mit hovedet. Jeg kan slet ikke forstå at et begyndende forhold kan være så ukompliceret (bortset fra det med afstanden) Men jeg er SÅ bange for at blive hovedkluds forelsket at jeg slet ikke ser at han ændrer sig til det dårlige.

Og jeg ved godt det er åndssvagt at have den frygt eller bekymre sig om det, men jeg er så bange for at glemme mig selv endnu engang i et forhold :wacko: Og jeg ved virkelig ikke hvad jeg skal gøre ved det, om jeg skal springe ud i det og tage chancen eller trække følehornene til mig og afslutte det. Jeg ved at det er noget jeg er nødt til at arbejde med, men jeg ved ikke om det er ligesom med min angst (i anden forbindelse) hvor jeg er nødt til at konfrontere den og springe ud i nogle ting, der netop trigger angsten.

Det der gør det svært er også at der er et andet menneske at tage hensyn til, som jeg jo heller ikke vil såre :(


Jeg synes ikke det er åndssvagt. Man lærer på godt og ondt af sine erfaringer, og jeg kan godt forstå, at du passer på dig selv. Du skal bare også passe på ikke at tænke det ihjel (sagde hende, der selv har tendens til det samme). Og selvfølgelig ønsker du ikke at såre, men her bliver du i første omgang nødt til at tænke på dig selv. Det dur ikke at træffe en beslutning ud fra at man måske kommer til at såre en anden.

Jeg har også haft nogle virkelig stupide forhold til nogle dumme mænd - hvilket jeg ikke kunne se de var i situationen, fordi jeg var forelskelsesblind. Det førte til at jeg nappede hr. tjeklisteperfekt, uden at være forelsket sådan rigtigt, fordi det netop var total ukompliceret, og jeg tænkte (som du også skriver): Wow, kan det virkelig være så nemt? Det kunne det, men efter nogle måneder opdagede jeg at det ikke kun nemt, men også virkelig kedeligt. Og det vidste jeg godt fra starten - kan jeg se nu, når jeg ser tilbage. Jeg ville bare så gerne trygheden (fordi jeg kom fra det modsatte), at jeg ignorerede det andet. Sådan kan man (jeg) være lidt dumt indrettet.
2
Brugeravatar
NLeth
Indlæg: 176
Tilmeldt: 1. maj 2016, 19:54
Kort karma: 39
Likede indlæg: 465

Re: Singletråden

Indlægaf NLeth » 15. jun 2016, 19:53

canoodle skrev:Jeg er i et dilemma. Hr. Crush og jeg er stadig i kontakt, og han har nu spurgt om jeg skal til Tinderbox. Jeg havde overvejet det, da det ligger i en børnefri weekend hvor jeg alligevel ikke kan være i min lejlighed. MEN han skal afsted med nogle andre, ved jeg. Og han har stadig en kæreste, en han sandsynligvis har med. Desuden mangler jeg en at tage derhen med. Alligevel lokker tanken om lækker festival i solen, dejlige omgivelser, musik og glade, festende mennesker. Jeg vil jo så gerne se ham og mærke efter :gruble:


Dét synes jeg du skal vente med, til han evt. er fri på markedet. Du kan alligevel ikke bruge det til noget som helst før. Så jeg siger: Lad være med at flyve på festival for hans skyld. Gør det hvis du har lyst til at hygge dig - med nogle andre mennesker og med et andet formål end at se ham an. :)
10
Brugeravatar
FrøkenM
Indlæg: 6708
Tilmeldt: 10. okt 2015, 09:05
Kort karma: 1198
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 9689

Re: Singletråden

Indlægaf FrøkenM » 15. jun 2016, 19:59

Lortedag her. Min formand i det frivillige arbejde har (næsten som sædvanlig, fristes man til at skrive) ikke styr på en skid :tie: og det kommer meget sandsynligt til at påvirke resten af året, inklusive det jeg har gang i med vores søde samarbejdspartner. Det orker jeg næsten ikke, for der er allerede gået rigtig mange timer med det :whine:

Heldigvis har vi fundet et rigtig fint kompromis som både de og jeg kan leve med, så vi fik det reddet på målstregen. Jeg synes bare det er virkelig pinligt at hun ikke har mere styr på det :sur:
Men hold k*** jeg er glad for at han holdt hovedet koldt og fandt den gode løsning og fik fortalt mig at vi nok skal komme igennem for ellers havde jeg sandsynligvis smidt håndklædet i ringen nu.

Nåmen jeg stopper med at klynke. I morgen er der en ny og dejlig dag at tage hul på :)
0
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:

Tilbage til "Forhold og sex"