Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Singletråden

Indlægaf ManicNinja » 15. jun 2016, 20:00

canoodle skrev:Jeg er i et dilemma. Hr. Crush og jeg er stadig i kontakt, og han har nu spurgt om jeg skal til Tinderbox. Jeg havde overvejet det, da det ligger i en børnefri weekend hvor jeg alligevel ikke kan være i min lejlighed. MEN han skal afsted med nogle andre, ved jeg. Og han har stadig en kæreste, en han sandsynligvis har med. Desuden mangler jeg en at tage derhen med. Alligevel lokker tanken om lækker festival i solen, dejlige omgivelser, musik og glade, festende mennesker. Jeg vil jo så gerne se ham og mærke efter :gruble:


Og så kan du stå dér og sukke over, hvor dejlig han er og blive mere og mere hooked, alt imens han STADIG ikke er gået fra sin kæreste ...

Godt være, jeg er kedelig, men du har altså ikke helt solgt den til mig, må jeg tilstå. Han må lige se at få afsluttet det dér forhold. Før da ville jeg virkelig ikke begynde at "mærke efter noget som helst", hvis det var mig. Ville heller ikke risikere at ende i den dér position, som hende, der igennem længere tid, bliver "lovet" af en mand, at han nooook skal gå fra kæresten. Han skal bare lige ...

Ville være så led og ked af allerede dér at være forelsket. Så bliver det hele sgu svært. Så hellere vente med det hele, at ses og at mærke osv til der er helt fri bane, og han har lagt handling bag ordene om at ville gå fra hende. Ingen gråzoner. De er sgu så trættende og drænende, gråzonerne. Især for os tænksomme væsener.

Ja, jeg ser nok spøgelser. Eller husker detaljer i din historie helt forkert. Men jeg synes, du er bedre værd end at gå ind på den dér præmis! :kys:
11
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Sophaya
Indlæg: 2963
Tilmeldt: 22. aug 2015, 11:26
Kort karma: 624
Likede indlæg: 6594

Re: Singletråden

Indlægaf Sophaya » 15. jun 2016, 20:07

ManicNinja skrev:
canoodle skrev:Jeg er i et dilemma. Hr. Crush og jeg er stadig i kontakt, og han har nu spurgt om jeg skal til Tinderbox. Jeg havde overvejet det, da det ligger i en børnefri weekend hvor jeg alligevel ikke kan være i min lejlighed. MEN han skal afsted med nogle andre, ved jeg. Og han har stadig en kæreste, en han sandsynligvis har med. Desuden mangler jeg en at tage derhen med. Alligevel lokker tanken om lækker festival i solen, dejlige omgivelser, musik og glade, festende mennesker. Jeg vil jo så gerne se ham og mærke efter :gruble:


Og så kan du stå dér og sukke over, hvor dejlig han er og blive mere og mere hooked, alt imens han STADIG ikke er gået fra sin kæreste ...

Godt være, jeg er kedelig, men du har altså ikke helt solgt den til mig, må jeg tilstå. Han må lige se at få afsluttet det dér forhold. Før da ville jeg virkelig ikke begynde at "mærke efter noget som helst", hvis det var mig. Ville heller ikke risikere at ende i den dér position, som hende, der igennem længere tid, bliver "lovet" af en mand, at han nooook skal gå fra kæresten. Han skal bare lige ...

Ville være så led og ked af allerede dér at være forelsket. Så bliver det hele sgu svært. Så hellere vente med det hele, at ses og at mærke osv til der er helt fri bane, og han har lagt handling bag ordene om at ville gå fra hende. Ingen gråzoner. De er sgu så trættende og drænende, gråzonerne. Især for os tænksomme væsener.

Ja, jeg ser nok spøgelser. Eller husker detaljer i din historie helt forkert. Men jeg synes, du er bedre værd end at gå ind på den dér præmis! :kys:


Jeg er så enig med det her - pas på dig selv først og fremmest, Canoodle! :kram:

--

Date her blev aflyst. For en gangs skyld ikke af mig :lol: Han havde glemt et personalemøde. Det er ellers ham, der i ugevis har jagtet en date med mig, og jeg havde så endelig sagt ja.
0
cat has nine lives babe
nine lives to itself
but you only got one

x
Brugeravatar
FrøkenM
Indlæg: 6644
Tilmeldt: 10. okt 2015, 09:05
Kort karma: 1182
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 9549

Re: Singletråden

Indlægaf FrøkenM » 15. jun 2016, 20:09

Sophaya skrev:
ManicNinja skrev:
canoodle skrev:Jeg er i et dilemma. Hr. Crush og jeg er stadig i kontakt, og han har nu spurgt om jeg skal til Tinderbox. Jeg havde overvejet det, da det ligger i en børnefri weekend hvor jeg alligevel ikke kan være i min lejlighed. MEN han skal afsted med nogle andre, ved jeg. Og han har stadig en kæreste, en han sandsynligvis har med. Desuden mangler jeg en at tage derhen med. Alligevel lokker tanken om lækker festival i solen, dejlige omgivelser, musik og glade, festende mennesker. Jeg vil jo så gerne se ham og mærke efter :gruble:


Og så kan du stå dér og sukke over, hvor dejlig han er og blive mere og mere hooked, alt imens han STADIG ikke er gået fra sin kæreste ...

Godt være, jeg er kedelig, men du har altså ikke helt solgt den til mig, må jeg tilstå. Han må lige se at få afsluttet det dér forhold. Før da ville jeg virkelig ikke begynde at "mærke efter noget som helst", hvis det var mig. Ville heller ikke risikere at ende i den dér position, som hende, der igennem længere tid, bliver "lovet" af en mand, at han nooook skal gå fra kæresten. Han skal bare lige ...

Ville være så led og ked af allerede dér at være forelsket. Så bliver det hele sgu svært. Så hellere vente med det hele, at ses og at mærke osv til der er helt fri bane, og han har lagt handling bag ordene om at ville gå fra hende. Ingen gråzoner. De er sgu så trættende og drænende, gråzonerne. Især for os tænksomme væsener.

Ja, jeg ser nok spøgelser. Eller husker detaljer i din historie helt forkert. Men jeg synes, du er bedre værd end at gå ind på den dér præmis! :kys:


Jeg er så enig med det her - pas på dig selv først og fremmest, Canoodle! :kram:

--

Date her blev aflyst. For en gangs skyld ikke af mig :lol: Han havde glemt et personalemøde. Det er ellers ham, der i ugevis har jagtet en date med mig, og jeg havde så endelig sagt ja.

Æv med en aflyst date. Har I fundet et nyt tidspunkt for date? :)
0
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
Brugeravatar
Sophaya
Indlæg: 2963
Tilmeldt: 22. aug 2015, 11:26
Kort karma: 624
Likede indlæg: 6594

Re: Singletråden

Indlægaf Sophaya » 15. jun 2016, 20:14

FrøkenM skrev:Æv med en aflyst date. Har I fundet et nyt tidspunkt for date? :)


Det er okay, for det har styrtregnet hele aftenen her :lol:
Nej, det har vi ikke. Jeg synes ligesom han må komme på banen når han aflyser :)
0
cat has nine lives babe
nine lives to itself
but you only got one

x
Brugeravatar
FrøkenM
Indlæg: 6644
Tilmeldt: 10. okt 2015, 09:05
Kort karma: 1182
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 9549

Re: Singletråden

Indlægaf FrøkenM » 15. jun 2016, 20:15

Sophaya skrev:
FrøkenM skrev:Æv med en aflyst date. Har I fundet et nyt tidspunkt for date? :)


Det er okay, for det har styrtregnet hele aftenen her :lol:
Nej, det har vi ikke. Jeg synes ligesom han må komme på banen når han aflyser :)

Det samme har det her. Lortevejr :sur:

Helt enig. Krydser fingre for han snart kommer på banen :gogo:
1
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
Brugeravatar
Rapfisk
Indlæg: 7067
Tilmeldt: 20. aug 2015, 16:27
Kort karma: 1430
Likede indlæg: 13276

Re: Singletråden

Indlægaf Rapfisk » 15. jun 2016, 20:21

canoodle skrev:Jeg er i et dilemma. Hr. Crush og jeg er stadig i kontakt, og han har nu spurgt om jeg skal til Tinderbox. Jeg havde overvejet det, da det ligger i en børnefri weekend hvor jeg alligevel ikke kan være i min lejlighed. MEN han skal afsted med nogle andre, ved jeg. Og han har stadig en kæreste, en han sandsynligvis har med. Desuden mangler jeg en at tage derhen med. Alligevel lokker tanken om lækker festival i solen, dejlige omgivelser, musik og glade, festende mennesker. Jeg vil jo så gerne se ham og mærke efter :gruble:

Jeg ville gøre det. Om ikke andet er der garanteret en god fest, og hvis der slet ikke sker noget mellem jer, kan du måske få den lukket.

Hvo intet vover intet vinder.

Edit: Jeg er selvfølgelig enig med de kloge hoveder i, at ham også må sætte noget handling bag sine ord. Hvis han ikke gør, og han dermed sårer dig, er han ikke den rette.
1
Livslinjen: 70 201 201
Brugeravatar
Zombie
Indlæg: 5109
Tilmeldt: 16. aug 2015, 14:06
Kort karma: 1219
Likede indlæg: 20819

Re: Singletråden

Indlægaf Zombie » 15. jun 2016, 20:25

40 kvm2, to franske altaner og en man kan sidde på.

Min nye lejlighed er fucking dejlig. Det er min hund også.
8
aka Forbies

:gammel:
Brugeravatar
Skralde
Indlæg: 2137
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:13
Kort karma: 429
Likede indlæg: 5338

Re: Singletråden

Indlægaf Skralde » 16. jun 2016, 05:56

Jeg har overhovedet ikke tid til at være herinde, men bliver simpelthen lige nødt til at berette om at jeg i nat var kærester med ingen mindre end Plante :D Ak ja, vi var på ferie hjemme hos dine forældre og de ville så gerne have os med ud og shoppe af en eller anden grund, men vi var uvenner så vi prøvede på at undgå det. Vi endte dog alligevel på et tyrkisk(!) marked, hvor vi kiggede på smykker sammen :lun: Orh, men altså - er det ikke rørende? :lun: :D

/Skralde - nu pludselig også lesbisk :D
7
L, mit livs lys - 3.10.2010
@denkreativerappenskralde
Brugeravatar
Rapfisk
Indlæg: 7067
Tilmeldt: 20. aug 2015, 16:27
Kort karma: 1430
Likede indlæg: 13276

Re: Singletråden

Indlægaf Rapfisk » 16. jun 2016, 06:13

Skralde skrev:Jeg har overhovedet ikke tid til at være herinde, men bliver simpelthen lige nødt til at berette om at jeg i nat var kærester med ingen mindre end Plante :D Ak ja, vi var på ferie hjemme hos dine forældre og de ville så gerne have os med ud og shoppe af en eller anden grund, men vi var uvenner så vi prøvede på at undgå det. Vi endte dog alligevel på et tyrkisk(!) marked, hvor vi kiggede på smykker sammen :lun: Orh, men altså - er det ikke rørende? :lun: :D

/Skralde - nu pludselig også lesbisk :D

Pflanzi er et godt valg af drømmekæreste.
3
Livslinjen: 70 201 201
Brugeravatar
Sophaya
Indlæg: 2963
Tilmeldt: 22. aug 2015, 11:26
Kort karma: 624
Likede indlæg: 6594

Re: Singletråden

Indlægaf Sophaya » 16. jun 2016, 06:14

Jeg har virkelig svært ved at vente på 1.august. Jeg vil have min dejlige lejlighed og alt hvad den symboliserer for mig NU :lun:
4
cat has nine lives babe
nine lives to itself
but you only got one

x
Brugeravatar
canoodle
Indlæg: 579
Tilmeldt: 11. aug 2015, 09:50
Kort karma: 355
Likede indlæg: 2071

Re: Singletråden

Indlægaf canoodle » 16. jun 2016, 06:19

Jeg slacker lige og multiquoter altså ikke.

Tak for de gode input. Jeg er helt enig i jeres betragtninger om at passe på mig selv, og jeg er egentlig også afklaret med at det måske ikke ender i noget der falder ud til min fordel. Jeg vil dog lige for god ordens skyld også skrive at han ikke har lovet mig noget, at han sådan set heller ikke har decideret flirtet for alvor. Han har bare vist interesse for at tale med mig igen og at se mig.

Han har så vidt jeg ved fra de 10 år jeg har kendt ham, altid været en reel fyr, så jeg tror faktisk ikke han kunne finde på at lægge seriøs billet ind hos mig, før det andet er afsluttet.

Til gengæld tror jeg også at han er lidt genert med det med damer, jeg tror at jeg skal vinke med en vognstang før han fatter at jeg faktisk godt vil mere nu. Men før jeg kan gøre det, skal jeg jo være sikker på mine følelser.

Planen er faktisk (så fremt han stadig er bomben) at fortælle ham at jeg har nydt at have ham i mit liv igen, men at jeg kan mærke at jeg nok vil mere end venskab. Derfor må jeg trække mig fra relationen, så længe han har en kæreste.

Vigtig detalje; jeg mangler også en til at tage med mig derhen, så hvis det ikke lykkes, så er den ligesom ikke længere
1
All Adventurous women do
Muspel
Indlæg: 3878
Tilmeldt: 22. nov 2015, 16:38
Kort karma: 768
Likede indlæg: 10745

Re: Singletråden

Indlægaf Muspel » 16. jun 2016, 12:20

Min date gik også rigtig godt. Jeg synes, han er rigtig skøn. Og vi har aftalt at ses igen, hvor han har inviteret på aftensmad - dog først næste weekend. Spændende
2
Muspel
Indlæg: 3878
Tilmeldt: 22. nov 2015, 16:38
Kort karma: 768
Likede indlæg: 10745

Re: Singletråden

Indlægaf Muspel » 16. jun 2016, 12:22

Dikus skrev:Jeg var på date med sød mand i går. Og han er virkelig sød.

Det eneste, han har virkeligt travlt med, er at være kærester og planlægge frem i tiden. Hvornår blev jeg hende, det sagde rooooo på?

Han skal have gæster i aften, som er sidste aften før tre ugers ferie. Men mente, han hellere måtte aflyse, så vi kunne være sammen. Der måtte jeg altså understrege, at det gør man ikke - og jeg er helt ok med, han har et liv.

Fornemmer, han kommer fra et forhold, hvor han har skullet være meget sød og lydhør... Han taler om sin singletid som en slags frihed. Det tror pokker, hvis han tror, man skal stoppe sit liv for at være i et forhold :tie: Det er altså slet ikke min kop te.

Og jeg er ellers også ret krævende... Overvejer faktisk lidt en særskilt tråd om, hvor krævende kvinder er i forhold... I relation til deres hverv.

Jeg synes, jeg fornemmer en tendens. Vel nok en af dem, det gør sygeplejersker så attråværdige :blush:


Kunne det være, at han siger nogle af de ting, fordi han tror, at det er sådan, du gerne vil have det? Fordi han kender historien med din 'vi er ikke kærester'-eks?

Jeg ville i hvert fald bare sige 'ro på, jeg forventer ikke den slags af dig' og slå koldt vand i blodet.
0
Brugeravatar
Rapfisk
Indlæg: 7067
Tilmeldt: 20. aug 2015, 16:27
Kort karma: 1430
Likede indlæg: 13276

Re: Singletråden

Indlægaf Rapfisk » 16. jun 2016, 12:29

Ikke, at jeg gider at date, men jeg gider virkelig godt være forelsket i en sød fyr. Hvorfor møder man ham ikke bare i Irma?
4
Livslinjen: 70 201 201
Brugeravatar
Rapfisk
Indlæg: 7067
Tilmeldt: 20. aug 2015, 16:27
Kort karma: 1430
Likede indlæg: 13276

Re: Singletråden

Indlægaf Rapfisk » 16. jun 2016, 12:32

Rapfisk skrev:Ikke, at jeg gider at date, men jeg gider virkelig godt være forelsket i en sød fyr. Hvorfor møder man ham ikke bare i Irma?

Altså, jeg gider godt at date en sød mand, jeg har mødt irl. Jeg gider bare ikke apps og hjemmesider.
2
Livslinjen: 70 201 201

Tilbage til "Forhold og sex"