Hvilke karaktertræk tænder du på?

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7493
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 829
Likede indlæg: 19607

Re: Hvilke karaktertræk tænder du på?

Indlægaf Animi » 15. jun 2016, 18:44

Jeg har fundet ud efter, at et fællestræk blandt dem jeg har været sammen med, har været at de alle er utrolig udadvendte. Og det tror jeg er ret vigtigt for mig i en fyr, fordi jeg selv er så genert. Så er det rart at have en mand der i starten, hvor jeg måske er lidt for usikker til at tage initiativ, tager styringen.
Derudover skal han selvfølgelig være sød.
Jeg forstår slet ikke dem er falder for arrogante mænd. Det er et decideret turn off for mig.
0
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
Torn
Indlæg: 2840
Tilmeldt: 29. dec 2015, 10:21
Kort karma: 169
Likede indlæg: 3479

Re: Hvilke karaktertræk tænder du på?

Indlægaf Torn » 15. jun 2016, 18:46

Nærvær
Oprigtighed
Glæde

:lun:
0
Brugeravatar
Panton
Indlæg: 4497
Tilmeldt: 15. aug 2015, 06:50
Kort karma: 941
Likede indlæg: 4728

Re: Hvilke karaktertræk tænder du på?

Indlægaf Panton » 15. jun 2016, 19:11

Humor
Attitude
Ærlighed
Flabet
Spontan ( jeg er ikke)
Social udadvendt ( jeg er igen ikke)
Vigtigt, glimt i øjet
0
You Think you’re in shape, until you try boxing// Tough times don't last, tough people do

Winners never quit
Quitters never win
Brugeravatar
canoodle
Indlæg: 579
Tilmeldt: 11. aug 2015, 09:50
Kort karma: 355
Likede indlæg: 2071

Re: Hvilke karaktertræk tænder du på?

Indlægaf canoodle » 15. jun 2016, 19:33

Humor (kæk og sort)
Kærlig
Gavmild (med opmærksomhed, følelser og kærtegn)
Omsorgsfuld
Fræk
Nørdet
Yngre end mig
Socialt begavet
1
All Adventurous women do
Brugeravatar
billiebean
Indlæg: 3417
Tilmeldt: 11. dec 2015, 11:29
Kort karma: 332
Likede indlæg: 4383

Re: Hvilke karaktertræk tænder du på?

Indlægaf billiebean » 15. jun 2016, 21:01

Jer, der er glade for arrogante, flabede mænd - kan I ikke give nogle eksempler på sådan en type med nogle kendisser?
0
Karkluden
Indlæg: 1684
Tilmeldt: 14. aug 2015, 15:30
Kort karma: 256
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 2441

Re: Hvilke karaktertræk tænder du på?

Indlægaf Karkluden » 16. jun 2016, 00:07

billiebean skrev:Jer, der er glade for arrogante, flabede mænd - kan I ikke give nogle eksempler på sådan en type med nogle kendisser?

Det vil jeg virkelig også gerne høre. For jeg har mine egne mentale billeder på arrogance og flabethed, og der er ikke noget, der får mig til at tørre ud hurtigere. Mentalt OG fysisk.
1
Some days I amaze myself. Other days I put the laundry in the oven.
Brugeravatar
Purple Haze
Indlæg: 9080
Tilmeldt: 3. jan 2016, 16:04
Kort karma: 1018
Geografisk sted: Kbh.
Likede indlæg: 21922

Re: Hvilke karaktertræk tænder du på?

Indlægaf Purple Haze » 16. jun 2016, 05:27

billiebean skrev:Jer, der er glade for arrogante, flabede mænd - kan I ikke give nogle eksempler på sådan en type med nogle kendisser?


Nu er det godt nok ikke rigtige mennesker men karakterer, men Snape eller Lucius fra Harry Potter er lækre arrogante mænd.
0
Hello to all intelligent lifeforms everywhere!
And to everybody else out there, the secret is to bang the rocks together guys.
Brugeravatar
achillaxedprune
Indlæg: 3667
Tilmeldt: 4. jan 2016, 18:38
Kort karma: 1204
Likede indlæg: 12187

Re: Hvilke karaktertræk tænder du på?

Indlægaf achillaxedprune » 16. jun 2016, 05:37

Nu læser jeg spørgsmålet som, hvilke ting man tænder på.., det er jo ikke det samme som, at man vil være kæreste med dem. Bare knalde dem.

Og hvis det er ren sex, så går jeg sådan set udelukkende efter udseendet...
0
Hvis man vil behandle folk ens, skal man behandle dem forskelligt.
Citat: Ukendt morfar.
Dr_bp
Indlæg: 274
Tilmeldt: 16. sep 2015, 13:53
Kort karma: 58
Likede indlæg: 551

Re: Hvilke karaktertræk tænder du på?

Indlægaf Dr_bp » 16. jun 2016, 09:41

Novella skrev:[
Indrøm dog bare, at du vil have yngre kød, din cougar.

Jeg kan lide mænd, der siger deres mening og skærer igennem på en klar og behersket måde. Mænd der skaber sig - væk. Mænd, der er ubehagelige og nedladende - væk (det er sådan jeg opfatter arrogant, så jeg har aldrig rigtigt forstået tiltrækningen hos dem ). De skal sige fra på den der urokkelige måde, hvor det rager dem, hvad verden mener om det.

De skal selvfølgelig være intelligente, ellers er det ligemeget, men det kommer i mange former.

Sort og perfid humor er et must. Absolut dealbreaker. Jeg kan ikke forelske mig i en mand, der ikke får mig til at skrige af grin.

Hjælpsomhed og flid. Trang til at gøre en ekstra indsats for andre mennesker.

Rejsetrang og nysgerrighed. Jeg kan lide mænd, som interesseret bestiller snegle på en restaurant, fordi de aldrig har smagt det, eller kører spontant ned ad en vej, fordi den er der og skal udforskes
.


Ham deler jeg seng med! :love:

Jeg eeeelsker mænd, der har et kæmpe intellekt, men som ikke føler trang til at skilte med det.

Og stolte mænd! Åh, dem har jeg virkelig et blødt punkt for <3
1
Brugeravatar
Mulan
Indlæg: 1764
Tilmeldt: 12. aug 2015, 23:15
Kort karma: 622
Likede indlæg: 6447

Re: Hvilke karaktertræk tænder du på?

Indlægaf Mulan » 16. jun 2016, 17:11

Åhr jeg har sådan et blødt punkt for mænd, der udstråler positiv energi og som ikke tager sig selv så højtideligt, ford deres selvbillede og selvværd bare er bundsolidt og sundt. Jeg kan crushe for vildt på den der lidt halv-naive, men kløgtige, glade store dreng, som bare er ligetil, ukompliceret og ikke ejer et gran af aggression eller arrogance. Dem som er umiddelbare i deres glæde over livet og gerne med iver i øjnene deler ud af deres fascination af ... whatever.
Åhr i kender dem med garanti - jeg snakker ikke om "livets gadedreng" men de fyre, der trods hak i tuden, grimme oplevelser bare formår at rejse sig og finde smilet igen. De knytter sig med det samme, er ærlige og nemme at være sammen med og jeg synes de er helt fantastisk underskønne.

Det sagt, mænd der ved meget er bare mere sexede end de mænd, der ikke gør. Jo mere nørdet desto bedre. :dåne:
2
Rosa Espinosa skrev:Ville slet ikke magte en diller, når jeg bare kom efter en dagmartærte.

"thats typical bad male judgment not a cognitive disorder "
Karkluden
Indlæg: 1684
Tilmeldt: 14. aug 2015, 15:30
Kort karma: 256
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 2441

Re: Hvilke karaktertræk tænder du på?

Indlægaf Karkluden » 16. jun 2016, 23:08

Jeg synes i øvrigt også, det er vanvittigt frækt, at min kæreste ikke har det mindste gram af "såret maskulin stolthed" over, at jeg er færdiguddannet først, og derfor pt er hovedforsørger. Vi har fællesøkonomi, og er meget sådan "der er indtægter, udgifter og lommepenge". Og nogle af hans venner kan slet ikke forstå, han ikke føler sig mindre maskulin. Jeg synes netop, det er ekstremt maskulint, at han bare kan hvile i, at jeg bringer flest penge til bordet lige nu.
3
Some days I amaze myself. Other days I put the laundry in the oven.
Brugeravatar
Aima
Indlæg: 3595
Tilmeldt: 23. aug 2015, 01:43
Kort karma: 1397
Likede indlæg: 15898

Re: Hvilke karaktertræk tænder du på?

Indlægaf Aima » 16. jun 2016, 23:31

Karkluden skrev:Og nogle af hans venner kan slet ikke forstå, han ikke føler sig mindre maskulin. Jeg synes netop, det er ekstremt maskulint, at han bare kan hvile i, at jeg bringer flest penge til bordet lige nu.


'Nogle af hans venner' som i relativt unge mænd? Hold kæft, hvor jeg synes det er sølle og usexet og trist.

Jeg forbinder så heller ikke tilgangen som en eksplicit fordel, men nærmere et ubevidst krav. Lidt som når jeg ikke noterer almindelig god situationsfornemmelse og empatisk forståelse som specielt sexet eller lækkert, det er sådan en basisting for mig, der bare skal være. Jeg ser det ikke som en positiv ting, at manden har den egenskab. for det er så naturligt for mig at forvente, at jeg ikke mærker begejstringen indeni over det, men jeg ville helt sikkert tænde af, hvis han ikke havde den. Lidt lissom tænder, faktisk :D
1
I'll stick with hell no's and headphones...
Karkluden
Indlæg: 1684
Tilmeldt: 14. aug 2015, 15:30
Kort karma: 256
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 2441

Re: Hvilke karaktertræk tænder du på?

Indlægaf Karkluden » 16. jun 2016, 23:35

Aima skrev:
Karkluden skrev:Og nogle af hans venner kan slet ikke forstå, han ikke føler sig mindre maskulin. Jeg synes netop, det er ekstremt maskulint, at han bare kan hvile i, at jeg bringer flest penge til bordet lige nu.


'Nogle af hans venner' som i relativt unge mænd? Hold kæft, hvor jeg synes det er sølle og usexet og trist.

Jeg forbinder så heller ikke tilgangen som en eksplicit fordel, men nærmere et ubevidst krav. Lidt som når jeg ikke noterer almindelig god situationsfornemmelse og empatisk forståelse som specielt sexet eller lækkert, det er sådan en basisting for mig, der bare skal være. Jeg ser det ikke som en positiv ting, at manden har den egenskab. for det er så naturligt for mig at forvente, at jeg ikke mærker begejstringen indeni over det, men jeg ville helt sikkert tænde af, hvis han ikke havde den. Lidt lissom tænder, faktisk :D

Ja, 24-30.
Sådan havde jeg det også, indtil det gik op for mig, at en del mænd åbenbart ikke har det sådan. Nu sætter jeg stor pris på det :D
1
Some days I amaze myself. Other days I put the laundry in the oven.
Brugeravatar
Rapfisk
Indlæg: 7093
Tilmeldt: 20. aug 2015, 16:27
Kort karma: 1431
Likede indlæg: 13316

Re: Hvilke karaktertræk tænder du på?

Indlægaf Rapfisk » 17. jun 2016, 10:47

Jeg ved ikke, om det decideret er et turn-on, men jeg er vokset op med mænd, der var sammen om fodbold, så jeg synes, det er lidt mærkeligt med mænd, der ikke kan lide det :genert: Det er ikke noget, jeg selv interesserer mig særligt for, men jeg synes, det er fantastisk at se kampe med mænd, der går op i det.

Dog ville jeg nok tænde rimelig meget af på en mand, der ikke kunne noget, fordi der jo også lige var kvartfinale i den østrigske pokalturnering.
0
Livslinjen: 70 201 201
Brugeravatar
Torn
Indlæg: 2840
Tilmeldt: 29. dec 2015, 10:21
Kort karma: 169
Likede indlæg: 3479

Re: Hvilke karaktertræk tænder du på?

Indlægaf Torn » 17. jun 2016, 11:40

Mulan skrev:Åhr jeg har sådan et blødt punkt for mænd, der udstråler positiv energi og som ikke tager sig selv så højtideligt, ford deres selvbillede og selvværd bare er bundsolidt og sundt. Jeg kan crushe for vildt på den der lidt halv-naive, men kløgtige, glade store dreng, som bare er ligetil, ukompliceret og ikke ejer et gran af aggression eller arrogance. Dem som er umiddelbare i deres glæde over livet og gerne med iver i øjnene deler ud af deres fascination af ... whatever.
Åhr i kender dem med garanti - jeg snakker ikke om "livets gadedreng" men de fyre, der trods hak i tuden, grimme oplevelser bare formår at rejse sig og finde smilet igen. De knytter sig med det samme, er ærlige og nemme at være sammen med og jeg synes de er helt fantastisk underskønne.


Ja! Din beskrivelse var det, jeg prøvede at ramme med ordene nærvær, oprigtighed og glæde. Mænd, der griner og og nemme. Dem kan jeg godt lide.
2

Tilbage til "Forhold og sex"