Hvem er din TOWGA?

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Zombie
Indlæg: 5115
Tilmeldt: 16. aug 2015, 14:06
Kort karma: 1220
Likede indlæg: 20846

Re: Hvem er din TOWGA?

Indlægaf Zombie » 16. sep 2015, 08:41

Jeg var rasende forelsket i ham, men han var og er et ret kaotisk menneske.
I stedet fandt jeg sammen med en eks, som jeg endte med at elske inderligt, få hund med og som er et af de bedste mennesker i verden.

Jeg støder stadig på ham TOWGA fra tid til anden, og jeg kunne ikke drømme om at finde sammen med ham i dag. Han er stadig meget charmerende og rammer en nerve hos mig, men jeg er blevet for voksen og gammel, og gider ikke være en del af hans kaos.

Lige nu er jeg sammen med fyren, jeg er overbevist om er min eneste ene, så det gør også sin del for, at jeg ser TOWGA i et lidt andet lys. Det, vi havde, var fedt og fantastisk, men det er jo ingenting i sammenligning med det, jeg oplever nu.
2
aka Forbies

:gammel:
Brugeravatar
Hurrze
Indlæg: 607
Tilmeldt: 4. sep 2015, 20:05
Kort karma: 46
Geografisk sted: Sønderjylland
Likede indlæg: 429

Re: Hvem er din TOWGA?

Indlægaf Hurrze » 20. sep 2015, 03:57

Uhh der er nok et par stykker.

Min første seriøse kæreste, da han slog op med mig. Hvis jeg kunne være sammen med ham igen, ville jeg gerne, selvom jeg kun var 17, da vi var sammen og det er over 4 år siden. Han blev desværre meget svinsk overfor mig efter vi gik fra hinanden, fordi der var nogle sårende ting vi begge gjorde mod hinanden. Men han er en dejlig og rar person alligevel. Har dog ikke haft noget kontakt til ham overhovedet i 3 års tid.

Den første jeg kyssede med. Var faktisk ikke et rigtig kys, men der kommer lige en kort historie om det. Var gode venner med denne her fyr, kalder ham lige T. Vi gik i skole sammen. Jeg var 15 og han var 17. Kan ikke huske hvorfor, men vi havde snakket om nogle forskellige ting, bla at vi skulle tage hinandens mødomme (vi var begge jomfruer). T var meget kærlig og alt sådan noget og krammede mig gerne længe og sådan. Begyndte at udvikle lidt følelser for ham. Mødtes en dag med T, tæt på vores skole, hvor vi sad og snakkede lidt, og hvor han bla. nussede mit hår. Ville give ham et kys, men han kyssede ikke rigtig tilbage, fordi han nok ikke var klar over det var det jeg ville. Vi nåede aldrig længere. En dag kom han ind af døren i skolen med en pige han intruducerede som hans kæreste. Blev rigtig såret over det faktisk. Vi forsatte bare som venner efter det. Vi snakker stadig sammen den dag i dag, og der er ingen følelser eller noget involveret, vi er bare gode barndomsvenner. Fortalte ham det faktisk forleden, og han sagde han ikke kunne huske det, men var ked af at han havde såret mig og at det ikke var hans mening at såre mig. Er dog kommet over det, men er da altid positivt at høre sådan noget :) Er slet ikke interesseret i ham mere, men han var The One Who Got Away dengang...

Angående min mødom mistede jeg den først med min første seriøse kæreste som 17 årig. Ham som er nævnt før...

Der har sikkert været flere, men lige dem jeg kan komme i tanke om :)
0
"Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning to dance in the rain"
Brugeravatar
Hurrze
Indlæg: 607
Tilmeldt: 4. sep 2015, 20:05
Kort karma: 46
Geografisk sted: Sønderjylland
Likede indlæg: 429

Re: Hvem er din TOWGA?

Indlægaf Hurrze » 20. sep 2015, 04:18

Har faktisk en tredje. Ved faktisk ikke hvorfor han endte som TOWGA, men gjorde han bare. Var venner med denne her fyr. Vi havde et par måneder før kysset 1 gang i byen (juni), mens jeg var single. Havde efterfølgende fundet sammen med min fyr igen, som så var gået fra mig igen (oktober).
Var ude for at more mig i byen med venner og sådan. Og kom til at kysse med ham igen. Dagen efter skrev vi sammen og jeg kom forbi til fest oppe hos ham, hvilket var om lørdagen. Vi kyssede og havde det mega sjovt med hans venner og sådan. Vi skulle efterfølgende i byen. Her dukker hans eks op, virkelig uheldigt. Jeg var allerede her begyndt at udvikle lidt følelser for ham, pga flere ting den foreløbne uge. Han havde bla sagt at han af hensyn til hans eks ikke ville kysse med andre foran hende. Var lidt fuld og var jo vild med ham, så undrede mig lidt, men slog det hen. Problemet startede da hans eks kom og sagde til ham at hun stadig gerne ville have ham. Han gik ud og snakkede med hende, og sad og snakkede med en af vores fælles veninder. Fik at vide gennem mine veninde, at fyren jeg var vild med havde valgt hans eks frem for mig. Det gjorde mig virkelig tosset eftersom han havde givet udtryk for at vi havde noget kørende, og også direkte havde sagt til mig at det kunne udvikle sig til noget seriøst. Gik hjem i frusteration, og skrev efterfølgende til ham at han var lidt af en idiot. Han undskyldte og sagde han også gerne selv, ville forklare tingene til mig.
Han sagde så her at han bare ville være venner. Men en uges tid efter kommer jeg forbi fordi han skal låne en pakke cigaretter og aftaler at komme senere og se en film. Her ligger vi så og putter, kæler/kysser og er tæt på at have sex, men kan ikke fordi jeg har menstruation. Bliver bare mere og mere vild med ham. En uge efter igen er vi pisse fulde og ender faktisk i seng sammen. Hvor han efterfølgende siger han bare vil være venner, men gerne har villet i bukserne på mig. Han sagde også mellem filmaftenen og da vi havde sex at det godt kunne udvikle sig. Så han trak lidt det med venner tilbage og sagde det igen bagefter. Svinsk ja, men burde heller ikke have været naiv, bare fordi jeg var forelsket i ham. Han er også en TOWGA efter min mening. Han fik sex, men jeg var stadig forelsket men slap væk. Endte med at jeg skrev en lang besked til ham om at han ærligt skulle sige hvad han ville, gjorde han så med at han sagde han bare ville være venner. Der er ikke sket noget mellem os siden. Hverken kys eller noget andet i den dur :)
0
"Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning to dance in the rain"
Brugeravatar
Hurrze
Indlæg: 607
Tilmeldt: 4. sep 2015, 20:05
Kort karma: 46
Geografisk sted: Sønderjylland
Likede indlæg: 429

Re: Hvem er din TOWGA?

Indlægaf Hurrze » 20. sep 2015, 04:22

Kan stadig godt hungre lidt efter ham engang imellem, men vil ham absolut ikke mere, nogensinde. Tror mere det er tidligere følelser der hungrer de sjældne gange, og så hjernen der tænker ellers, hvilket er klogt nok, eftersom han er lidt af en idiot.... Og det er ikke kun udfra det jeg har skrevet, bare generelt over piger. Han er typen der tænker med pikken. Han er dog en god ven at have, vi snakker dog ikke sådan rigtig sammen mere, kun få gange.... :) det er også svært at være venner når der har været følelser den ene eller anden vej..
0
"Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning to dance in the rain"
Brugeravatar
hotlips
Indlæg: 5039
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:01
Kort karma: 421
Likede indlæg: 9195

Re: Hvem er din TOWGA?

Indlægaf hotlips » 20. sep 2015, 05:34

Min ene ex,vi kunne ikke finde ud af det men vi kunne heller ikke holde os fra hinanden,jeg tror måske vi havde været bedre til at håndtere det hvis vi havde været ældre da vi mødtes og ikke havde haft alle mulige der lagde latterligt meget energi i at ødelægge det.

Vi prøvede at være venner,men det holdt ikke at vi enten var sammen eller talte om det bare folk vendte ryggen til os,så jeg trak mig.

Han har kæreste og er familiefar til hendes børn idag,det er fint nok,det er det han gerne ville.
0
Brugeravatar
Utilregnelig
Indlæg: 201
Tilmeldt: 12. aug 2015, 01:20
Kort karma: 64
Likede indlæg: 420

Re: Hvem er din TOWGA?

Indlægaf Utilregnelig » 21. sep 2015, 09:40

Min relation til min TOWGA er blevet ret kompliceret efterhånden. Han var min bedste ven i mange, mange år, og der skulle aldrig ske noget mellem os, men for en syv år siden opstod der alligevel nogle følelser. Vi endte med at kysse lidt, men kort efter fandt jeg en kæreste - og siden har vi begge været i forhold på skift.
Vi ses ca. en gang om året, og jeg værdsætter virkelig at bruge tid sammen med ham, men efter et møde kommer vi altid begge lidt ud af balance, og jeg tror, der sniger sig lidt tvivl og ærgrelse ind hos os begge. Især fordi vi begge er i monogame forhold, men egentlig er ret sikre på, vi ville fungere bedre i en anden forholdskonstellation. Han har også engang ytret, at han tror, vi en dag finder sammen, men lige nu er jeg meget lykkelig i mit forhold - så på den ene side håber jeg ikke, det sker, men på den anden side vil nysgerrigheden altid nage mig.
2
Brugeravatar
Sol_sikken
Indlæg: 85
Tilmeldt: 20. sep 2015, 15:27
Kort karma: 6
Likede indlæg: 111

Re: Hvem er din TOWGA?

Indlægaf Sol_sikken » 21. sep 2015, 16:14

Min ungdoms kæreste. Mit hjerte hopper et par slag over, hver gang jeg ser ham på facebook. :dåne:
Det skal lige nævnes vi var kærester i 1986/87 :D
2
Brugeravatar
vibbsen
Indlæg: 4137
Tilmeldt: 17. sep 2015, 17:26
Kort karma: 1136
Likede indlæg: 16358

Re: Hvem er din TOWGA?

Indlægaf vibbsen » 27. sep 2015, 17:25

En fyr som jeg mødte på Opasia-chatten i 1997 og som jeg datede med i en relativ kort periode. Han var seriøst super-skøn og alt hvad jeg drømte om.
Desværre så var han ikke klar til at få en kæreste og trak derfor stikket for ikke at såre mine følelser. Han gjorde det på en utrolig venlig og betænksom måde og jeg tror det er derfor jeg ser ham som min TOWGA......Det er næsten 20 år siden og jeg får faktisk stadig lidt et sug i maven når jeg tænker på ham.

Han fandt iøvrigt en kæreste cirka 4 måneder senere...Der var han så åbenbart klar :sarkasme: ....Selvom jeg tror at vi har at gøre med et ægte tilfælde af "He is just not that in to you" :mellow:
1
Tak.Glimmer på. Op på kaminhylden

Citat Hella Joof
Brugeravatar
Vlad Kalashnikov
Indlæg: 4084
Tilmeldt: 3. sep 2015, 09:49
Kort karma: 109
Likede indlæg: 3690

Re: Hvem er din TOWGA?

Indlægaf Vlad Kalashnikov » 27. sep 2015, 18:14

Ekatarina. Hun døde :( Idag er det kun mig der kan huske hvem hun var.
0
Grab them by the pussy
Brugeravatar
ExCoastal
Indlæg: 1883
Tilmeldt: 27. aug 2015, 20:31
Kort karma: 250
Geografisk sted: San Jose
Likede indlæg: 5170

Re: Hvem er din TOWGA?

Indlægaf ExCoastal » 3. okt 2015, 20:58

Trina. Den første date jeg havde efter min skilsmisse fra min første kone. Hun var 10 år yngre end mig, uddannet advokat en smuk og slank sort kvinde. Vi datede i et par måneder, men hun var så indelukket at det var svært at komme videre.

Denise. Min bolleveninde. Alt for ung til mig, men vi var et perfekt match sexuelt. Hun var på samme måde så almindelig og dejlig og samtidigt så smuk. Jeg husker en aften efter god sex, hvordan jeg bare beundrede hendes smukke mørke og sorte krop. Hun bestod california state bar og flyttede op til San Francisco og fik arbejde som advokat.

Regina. Min drikke og bolleveninde. Endnu en sort kvinde, der var uddannet advokat. Fatter ikke hvor jeg fandt dem. Men hun endte med at få et gæsteprofessor sponsorat i Korea, så det endte lige der.

Charlotte. Vi var så unge, vi havde alt det der romantiske. Og sex. En enkelt gang. Jeg rodede rundt, kunne ikke få den ind...fuck du glemte lige at fortælle at du var jomfru. Vi mødtes igen 28 år senere. Du var herovre to gange og alt var perfekt. Sex var fantastisk, og du er sådan bare et ret godt menneske. Men jeg kunne ikke klare afstanden.

Marianne. Shit jeg havde sådan et crush på dig tilbage i 1993. Du var den her kønne lyshårede kvinde, der checkede os ind før vi rejste offshore. Du fandt mig på FB så mange år senere, du kom herover og besøgte mig i næsten en måned. Du er næsten lige så gammel som mig, men du er bare...wow. Men jeg har det svært med afstand. Du er min ven, men jeg ved godt, at du bare venter på, at jeg bliver single igen.

Shit....det er bare for mange. Men skulle jeg blive single igen, så ville jeg helt klart gå efter noget helt nyt.
0
Brugeravatar
decibell
Moderator
Indlæg: 7519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 19:02
Kort karma: 339
Geografisk sted: Oldtiden
Likede indlæg: 8608

Re: Hvem er din TOWGA?

Indlægaf decibell » 4. okt 2015, 12:00

Ham, jeg kortvarigt var kæreste med, da jeg var 23 år. Han overvældede mig totalt, og mine følelser for ham var så intense, at jeg næsten ikke kunne rumme det. Det var min egen skyld, at det sluttede. Vi havde aftalt, at vi ikke skulle i byen, og så ringede han til mig nede fra vores "stamsted", hvor han sad med flere af mine venner. I stedet for at glæde mig over, at han ønskede, jeg skulle komme derned, flippede jeg over bruddet på vores aftale. :rulle: Det førte til enden på forholdet, og jeg gik i flere måneder og var nærmest ved at dø af ulykkelig kærlighed. Men selv om tiden ikke læger alle sår, giver den i hvert fald en skorpe på såret, så det ikke gør nær så ondt og er lidt lettere at holde ud, og jeg kom da også videre.

Vi mødtes igen et år efter, mens jeg var på job, og jeg var så opkørt over vores møde, at jeg fik det fysisk dårligt og havde decideret besvær med at passe mit arbejde resten af dagen. Det var så vildt, at han kunne påvirke mig så hårdt. Her nåede vi at udveksle numre, men da jeg kom hjem, dummede jeg mig IGEN. For da vi skulle ringe sammen, kunne jeg ikke rumme alle disse intense følelser, han satte i gang i mig, så jeg spillede cool og lod som om, jeg havde gang i noget med en anden - selv om jeg var så single, som man kunne blive. Vi fik alligevel aftalt en dag, hvor jeg skulle ind til ham på middag, og da jeg kom derind, fortalte han mig, at han for få dage siden havde aftalt med ex'en, der er mor til hans to børn, at de skulle give det en chance til. Nu jeg desværre var optaget! :gisp:

Så kan du lære det, decibell :whine:

Efter det røg kontakten, men jeg har efterfølgende fundet ham på FB. Jeg tør bare ikke kontakte ham. Jeg tror nu heller ikke, det ville være det samme i dag, hvor der er gået 24 år. Men jeg tænker ofte på ham. Og tænker på, om han måske tænker på mig.
0
"Don't do what you can't undo, until you've considered
what you can't do once you've done it." King Shrewd


Intet er for evigt (en stilstand)!

Når noget begrænses, vokser noget andet frem.
Brugeravatar
Venus222
Indlæg: 1048
Tilmeldt: 4. sep 2015, 18:32
Kort karma: 135
Geografisk sted: Storkøbenhavn
Likede indlæg: 2693

Re: Hvem er din TOWGA?

Indlægaf Venus222 » 14. okt 2015, 18:19

"Lækre Anders", som jeg på et tidspunkt læste teologi sammen med. Han var lige kommet ud af en lang forhold, og var slet slet ikke klar til noget nyt. Og så droppede jeg ud af studiet (dog ikke pga.af ham)... Ejmenforfaenhvorvarhanlækker!!

Og så er der en fra min gamle folkeskole, som jeg stadig har rigtig god kemi med.
0
Blonderella
Indlæg: 124
Tilmeldt: 20. mar 2016, 20:19
Kort karma: 21
Likede indlæg: 287

Re: Hvem er din TOWGA?

Indlægaf Blonderella » 23. mar 2016, 19:33

Der er "kun" to TOWGA(er) i mit liv. De var/er ikke mere lækre end gennemsnittet. Men de havde begge evnen til at se lige ind i mit hjerte. Den følelse - at når de så mig i øjnene, læste de mine inderste tanker- den har kun været der med de 2.

Den ene gik jeg i 8. Klasse med. Vi var aldrig single på samme tid. Så det blev ikke noget. Den anden gik jeg på hhx med. Det var tæt på at blive til noget en del gange, men omstændighederne ville noget andet - og han blev lidt for fuld og lidt for pågående - og jeg havde en kæreste- så ham har jeg ikke haft talt med i snart 9 år. Men forleden dukkede han op på fb og jeg var sendt direkte tilbage til teenagefølelser og hjertebanken.
0
Brugeravatar
Little_Woman
Indlæg: 3408
Tilmeldt: 28. dec 2015, 18:53
Kort karma: 924
Likede indlæg: 10683

Re: Hvem er din TOWGA?

Indlægaf Little_Woman » 23. mar 2016, 20:09

En skøn, kaotisk, ustruktureret, lækker og dejlig mand som jeg datede tilbage i 2007 og flere gange siden, men som ikke var klar til mere. Nu er han gift og har børn; men han er en ægte TOWGA.

Ham der er i New Zealand lige nu; måske kommer han hjem til mig, måske ikke. Hvis ikke han gør, så er han, om muligt, endnu mere TOWGA i mit liv, end ovenstående.

Åh, så mange tanker man bruger/har brugt på den slags!
0
Nu med fugl

Otto, 16.11.18 :lun:
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19643
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2446
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46284

Re: Hvem er din TOWGA?

Indlægaf LadyFox » 23. mar 2016, 20:29

En gut jeg havde noget kørene med i næsten et år, og var venner med før. Han var skør, kikset og lidt af en idiot, men også sød. Det sidste stykke tid vi snakkede sammen, et godt stykke tid efter han havde dumpet mig, havde vi det for det meste fint på et venskabeligt plan og andre gange besluttede han at vi var uvenner, jeg fandt aldrig ud af hvorfor. Nu har jeg ikke snakket med ham i et par år, han er blev nemlig kærester med en reality-deltager, og holdt op med at snakke med dem han normalt snakkede med.
0
...

Tilbage til "Forhold og sex"