Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
chokoladegris
Indlæg: 171
Tilmeldt: 16. jan 2016, 12:50
Kort karma: 24
Likede indlæg: 172

Re: Singletråden

Indlægaf chokoladegris » 16. jun 2016, 12:40

Jeg skal til tinderbox. Glæder mig til at være pinligt fuld, høre musik, æde klam mad og kigge på en maaaaasse flotte fyre og bare nyde det, uden at få dårlig samvittighed, fordi at jeg er single og derfor ingen forpligtelser :-D
2
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Singletråden

Indlægaf ManicNinja » 16. jun 2016, 13:46

Gud, hvor er det skønt med jeres vellykkede dates! :gogo:
2
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
NLeth
Indlæg: 176
Tilmeldt: 1. maj 2016, 19:54
Kort karma: 39
Likede indlæg: 465

Re: Singletråden

Indlægaf NLeth » 16. jun 2016, 16:50

Jeg skal på date om lidt over en time. :panik:
9
Brugeravatar
klumphen
Indlæg: 1682
Tilmeldt: 1. jan 2016, 17:57
Kort karma: 288
Likede indlæg: 3215

Re: Singletråden

Indlægaf klumphen » 16. jun 2016, 19:04

Jeg savner fysisk kontakt helt vildt meget for tiden.

Det at få lov til at røre ved en af den modsatte køn, og det selv at blive rørt. Bare sådan lidt let massage i nakken, sidde op af hinanden i en sofa eller holde i hånd. Fuldstændig uskyldigt, men stadigvæk ikke noget man bare gør med fremmede.
Ud over det fysiske aspekt, så savner jeg også den validering der ligger i at nå det punkt med en kvinde. At blive godkendt "ja, du må gerne røre ved mig" og "ja, jeg vil gerne røre ved dig", hvor jeg har det på samme måde. Det savner jeg virkelig.
7
Brugeravatar
Sophaya
Indlæg: 2961
Tilmeldt: 22. aug 2015, 11:26
Kort karma: 624
Likede indlæg: 6582

Re: Singletråden

Indlægaf Sophaya » 16. jun 2016, 19:38

klumphen skrev:Jeg savner fysisk kontakt helt vildt meget for tiden.

Det at få lov til at røre ved en af den modsatte køn, og det selv at blive rørt. Bare sådan lidt let massage i nakken, sidde op af hinanden i en sofa eller holde i hånd. Fuldstændig uskyldigt, men stadigvæk ikke noget man bare gør med fremmede.
Ud over det fysiske aspekt, så savner jeg også den validering der ligger i at nå det punkt med en kvinde. At blive godkendt "ja, du må gerne røre ved mig" og "ja, jeg vil gerne røre ved dig", hvor jeg har det på samme måde. Det savner jeg virkelig.


Det kan jeg virkelig godt genkende. Den der intime kontakt, der ikke behøver være seksuel men som bare ikke er noget man har med andre end en kæreste - den savner jeg virkelig også.
1
cat has nine lives babe
nine lives to itself
but you only got one

x
Brugeravatar
Rapfisk
Indlæg: 7067
Tilmeldt: 20. aug 2015, 16:27
Kort karma: 1430
Likede indlæg: 13276

Re: Singletråden

Indlægaf Rapfisk » 16. jun 2016, 19:47

Ja! Det er samhørigheden mere en noget andet, jeg savner. Selvfølgelig også en masse andet, men sådan set bare det at have en livsledsager. Det at have andre at tage hensyn til i hverdagen og at skabe et liv sammen med.

Altså, kys, sofahygge, sex og nogen at slæbe med til familiekomsammener ville heller ikke være skidt. Det er både de små og de store ting.
1
Livslinjen: 70 201 201
Brugeravatar
FrøkenM
Indlæg: 6644
Tilmeldt: 10. okt 2015, 09:05
Kort karma: 1182
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 9549

Re: Singletråden

Indlægaf FrøkenM » 16. jun 2016, 19:53

klumphen skrev:Jeg savner fysisk kontakt helt vildt meget for tiden.

Det at få lov til at røre ved en af den modsatte køn, og det selv at blive rørt. Bare sådan lidt let massage i nakken, sidde op af hinanden i en sofa eller holde i hånd. Fuldstændig uskyldigt, men stadigvæk ikke noget man bare gør med fremmede.
Ud over det fysiske aspekt, så savner jeg også den validering der ligger i at nå det punkt med en kvinde. At blive godkendt "ja, du må gerne røre ved mig" og "ja, jeg vil gerne røre ved dig", hvor jeg har det på samme måde. Det savner jeg virkelig.

Det du skriver synes jeg er helt spot on. Jeg savner den fysiske kontakt og den bekræftelse der ligger i den. Selvom jeg overhovedet ikke har været single længe nok til at "måtte have lov til" at savne den. Men de sidste 5-6 måneder inden det endelige brud manglede det i den grad også.
1
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
Brugeravatar
FrøkenM
Indlæg: 6644
Tilmeldt: 10. okt 2015, 09:05
Kort karma: 1182
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 9549

Re: Singletråden

Indlægaf FrøkenM » 16. jun 2016, 19:58

I dag er en meget bedre dag. Tak for de søde grønne i går/idag. Det var virkelig en dum dag.

Som sagt: I dag er meget bedre. Fik ros af min søde samarbejdspartner for min måde at håndtere det hele på + det jeg havde bedt ham om at godkende inden han er væk fra job en uges tid. Det varmede sgu lidt :lun:

Derudover ser det ud til at min gamle folkeskoleklasse fra 0-6 klasse endelig skal samles igen til en aften med fest, hygge, alkohol og en masse gode grin som i gamle dage. Der er lang tid til men jeg glæder mig allerede :banan:
0
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
Brugeravatar
MilleMercy
Indlæg: 390
Tilmeldt: 12. aug 2015, 21:17
Kort karma: 46
Likede indlæg: 576

Re: Singletråden

Indlægaf MilleMercy » 16. jun 2016, 20:06

Nåmen, det ser desværre ud til, at jeg er faretruende tæt på at være single. Jeg er helt smadret, det er hårdt og jeg fatter ingenting. Kæft, hvor jeg hader det!

Undskyld for bare at vælte ind i tråden med kedelig stemning. Jeg er i virkeligheden bare så ked af det.
0
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Singletråden

Indlægaf Juki » 16. jun 2016, 20:09

MilleMercy skrev:Nåmen, det ser desværre ud til, at jeg er faretruende tæt på at være single. Jeg er helt smadret, det er hårdt og jeg fatter ingenting. Kæft, hvor jeg hader det!

Undskyld for bare at vælte ind i tråden med kedelig stemning. Jeg er i virkeligheden bare så ked af det.

Du er da ligeså velkommen som os andre, selvom det er en træls situation du står i p.t. Vi er desværre flere der selv har været i samme situation :kram:
4
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Rapfisk
Indlæg: 7067
Tilmeldt: 20. aug 2015, 16:27
Kort karma: 1430
Likede indlæg: 13276

Re: Singletråden

Indlægaf Rapfisk » 16. jun 2016, 20:17

MilleMercy skrev:Nåmen, det ser desværre ud til, at jeg er faretruende tæt på at være single. Jeg er helt smadret, det er hårdt og jeg fatter ingenting. Kæft, hvor jeg hader det!

Undskyld for bare at vælte ind i tråden med kedelig stemning. Jeg er i virkeligheden bare så ked af det.

:kram: Og som Juki skriver, så har de fleste af os været der for kortere eller længere tid siden. Jeg håber, du snart får en afklaring den ene eller den anden vej. Det er ikke et rart sted at være for længe.
1
Livslinjen: 70 201 201
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Singletråden

Indlægaf ManicNinja » 16. jun 2016, 20:31

Hm ... Nu sidder jeg næsten og føler mig helt sær, fordi jeg ikke savner nusseri og kys osv. :genert: :D

Jeg er vist bare sådan indrettet, at har jeg en kæreste, er min krop indstillet på nussemode, og fordi sex er inden for rækkevidde, er det rimelig meget i bevidstheden hele tiden.

Har jeg ikke en kæreste, så er det, som om jeg bare tilpasser mig et liv uden. Ikke at jeg ikke kan mærke mit underliv, min kvindelighed og videre ned ad dén allé, når jeg er single. Men jeg lever ret fint uden den fysiske nærhed.

Dette kan erfaringsmæssigt ændres på ganske kort tid, hvis jeg møder den rette ... :slem:

Anyway: Føler med jer singler, som længes på den måde sådan rent fysisk. Tror nemt, jeg ville kunne gå hen og blive småskør, hvis det var mig ...
Senest rettet af ManicNinja 16. jun 2016, 20:58, rettet i alt 1 gang.
4
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Moxy-lady
Indlæg: 7461
Tilmeldt: 11. aug 2015, 10:18
Kort karma: 1761
Likede indlæg: 24394

Re: Singletråden

Indlægaf Moxy-lady » 16. jun 2016, 20:50

Juki skrev:
NLeth skrev:
Juki skrev:Det er rigtig nok.. Jeg tror måske bare jeg tænker for meget over det hele? :gruble:


Jeg tror enten du tænker for meget, eller at den ikke er der, og du godt inderst inde ved det. Og jeg tror også, at det kommer an på, hvad det er, man gerne vil finde/have i et forhold. Vil du gerne have alt det der på papiret-perfekthed som du skriver, han har, eller skal der mere til? Jeg synes du skal ta' lidt tid og mærke efter - uden at trække det i langdrag. Hvis du bliver ved med at være i tvivl, er der nok en grund til det.

(Jeg har selv prøvet det der med at vælge hr. tjeklisteperfekt, hvor maven ikke var helt med (på noget tidspunkt), og det var altså en fuser for mig. Nogen siger, det er dét der holder i længden, men så er jeg hellere selv.)

I mine tidligere forhold har jeg gået alt for meget på kompromis og ikke rigtig haft mig selv med i det, selvom jeg har været forelsket osv.

Jeg tror måske det hele bunder i usikkerhed fra min side. Fordi han umiddelbart er så perfekt og det hele er gået lige efter mit hovedet. Jeg kan slet ikke forstå at et begyndende forhold kan være så ukompliceret (bortset fra det med afstanden) Men jeg er SÅ bange for at blive hovedkluds forelsket at jeg slet ikke ser at han ændrer sig til det dårlige.

Og jeg ved godt det er åndssvagt at have den frygt eller bekymre sig om det, men jeg er så bange for at glemme mig selv endnu engang i et forhold :wacko: Og jeg ved virkelig ikke hvad jeg skal gøre ved det, om jeg skal springe ud i det og tage chancen eller trække følehornene til mig og afslutte det. Jeg ved at det er noget jeg er nødt til at arbejde med, men jeg ved ikke om det er ligesom med min angst (i anden forbindelse) hvor jeg er nødt til at konfrontere den og springe ud i nogle ting, der netop trigger angsten.

Det der gør det svært er også at der er et andet menneske at tage hensyn til, som jeg jo heller ikke vil såre :(


Det kender jeg godt, den frygt. Det kan være svært at se når man selv står midt i det, om man går for meget på kompromis. Jeg gjorde det at jeg involverede en veninde og min mor og fortalte dem om denne frygt og bad dem være obs på om jeg gav for meget køb på mig selv og mine principper for at være sammen med min kæreste. Det blev aldrig aktuelt, men det var rart at have nogen udefra som backup. Måske var det en idé, så du kan lægge det lidt på hylden og bare være i det og se hvad der sker?
1
My world 12-10-18 :lun:
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Singletråden

Indlægaf Juki » 16. jun 2016, 20:56

Moxy-lady skrev:
Juki skrev:
NLeth skrev:
Juki skrev:Det er rigtig nok.. Jeg tror måske bare jeg tænker for meget over det hele? :gruble:


Jeg tror enten du tænker for meget, eller at den ikke er der, og du godt inderst inde ved det. Og jeg tror også, at det kommer an på, hvad det er, man gerne vil finde/have i et forhold. Vil du gerne have alt det der på papiret-perfekthed som du skriver, han har, eller skal der mere til? Jeg synes du skal ta' lidt tid og mærke efter - uden at trække det i langdrag. Hvis du bliver ved med at være i tvivl, er der nok en grund til det.

(Jeg har selv prøvet det der med at vælge hr. tjeklisteperfekt, hvor maven ikke var helt med (på noget tidspunkt), og det var altså en fuser for mig. Nogen siger, det er dét der holder i længden, men så er jeg hellere selv.)

I mine tidligere forhold har jeg gået alt for meget på kompromis og ikke rigtig haft mig selv med i det, selvom jeg har været forelsket osv.

Jeg tror måske det hele bunder i usikkerhed fra min side. Fordi han umiddelbart er så perfekt og det hele er gået lige efter mit hovedet. Jeg kan slet ikke forstå at et begyndende forhold kan være så ukompliceret (bortset fra det med afstanden) Men jeg er SÅ bange for at blive hovedkluds forelsket at jeg slet ikke ser at han ændrer sig til det dårlige.

Og jeg ved godt det er åndssvagt at have den frygt eller bekymre sig om det, men jeg er så bange for at glemme mig selv endnu engang i et forhold :wacko: Og jeg ved virkelig ikke hvad jeg skal gøre ved det, om jeg skal springe ud i det og tage chancen eller trække følehornene til mig og afslutte det. Jeg ved at det er noget jeg er nødt til at arbejde med, men jeg ved ikke om det er ligesom med min angst (i anden forbindelse) hvor jeg er nødt til at konfrontere den og springe ud i nogle ting, der netop trigger angsten.

Det der gør det svært er også at der er et andet menneske at tage hensyn til, som jeg jo heller ikke vil såre :(


Det kender jeg godt, den frygt. Det kan være svært at se når man selv står midt i det, om man går for meget på kompromis. Jeg gjorde det at jeg involverede en veninde og min mor og fortalte dem om denne frygt og bad dem være obs på om jeg gav for meget køb på mig selv og mine principper for at være sammen med min kæreste. Det blev aldrig aktuelt, men det var rart at have nogen udefra som backup. Måske var det en idé, så du kan lægge det lidt på hylden og bare være i det og se hvad der sker?

Ikke så dum en idé :)

Jeg var ude at spise med to venner og den enes kæreste her til aften. De skulle selvfølgelig høre alle detaljerne om besøget :-D Og så fik jeg fortalt dem om min frygt i samme forbindelse. De var overbeviste om at jeg tænker for meget over det og at jeg bare skal nyde det (selvom det er svært) Men de kunne sagtens følge mig. De kender mig jo også.

Ps. Det med at spise ude er helt klart noget jeg gør for lidt! :dåne:
3
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
NLeth
Indlæg: 176
Tilmeldt: 1. maj 2016, 19:54
Kort karma: 39
Likede indlæg: 465

Re: Singletråden

Indlægaf NLeth » 16. jun 2016, 21:26

:) Jeg er godt og trygt hjemme og på vej i seng. Han var sød - og for første gang i min (okay, ret korte) netdatingverdenshistorie var han præcis lige så pæn som på billederne. Vi skal ses igen.
10

Tilbage til "Forhold og sex"