Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Bimmerdyret
Indlæg: 1982
Tilmeldt: 25. okt 2015, 14:36
Kort karma: 116
Likede indlæg: 1615

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Bimmerdyret » 15. jun 2016, 21:49

Selvom det natuligvis er tragisk..

Man leger f... ikke gemmeleg på en kirkegård!
2
Karkluden
Indlæg: 1684
Tilmeldt: 14. aug 2015, 15:30
Kort karma: 256
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 2441

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Karkluden » 16. jun 2016, 00:04

Buller skrev:der er da heldigvis også en der har meldt en børnehave til ligestillingsnævnet fordi de har meldt ud at mandlige pædagoger ikke må hjælpe børn på toilettet der.

"Jeg har her til aften indberettet børnehaven Sanna på Nørrebro for Ligestillingsnævnet.
Det har jeg gjort, fordi de åbenlys diskriminerer mænd ved at skrive, at kun kvinder må udføre bleskift og hjælpe med toiletbesøg.
Jeg mener ikke, børn i Danmark skal vokse op med den forestilling om, at deres tisseri er forbudt område for mænd.
Det vil bevirke, at de får et unaturligt og forkvaklet forhold til en naturlig social og seksuel udvikling, og det er netop det, vi vil undgå med ligestillingsloven.

Jeg var lige inde på deres hjemmeside. Det står simpelthen i deres MÅLSÆTNINGER omkring personalet, at kun kvinder hjælper ved toiletbesøg, bleskift og tøjskift. Vorherre til fucking hyphest.
Jeg kan se, man kan lave sådanne "lokalaftaler", hvis der fx er et barn, der er blevet misbrugt, og har brug for skærmning lidt tid. Eller sådan noget. Men hold kæft, hvor er det sindssygt at indirekte lære børn, at den slags kan mænd ikke. Det er farligt.

Min kæreste dimitterer som pædagog på onsdag, og jeg kan love for den bliver taget til fagforening, medier og ligestillingsnævnet, hvis han møder dét, og der ikke kan tales om at det selvfølgelig ikke er i orden.

Som Jonathan Spang siger: Kan vi være enige om, at de rigtigt pædofile, er dem, der hænger på hegnet ind til børnehaven og råber "se mig, se mig"?
og
"den ældre kvindelige pædagog, der kæmpede for ligestiling i 70'erne, må sateme være bitter".
Og ja, det er forenklet. Men jeg synes sgu, det er gak. Helt gak.
4
Some days I amaze myself. Other days I put the laundry in the oven.
Brugeravatar
Delfin
Indlæg: 15233
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:05
Kort karma: 1240
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 25520

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Delfin » 16. jun 2016, 00:30

Buller skrev:der er da heldigvis også en der har meldt en børnehave til ligestillingsnævnet fordi de har meldt ud at mandlige pædagoger ikke må hjælpe børn på toilettet der.

"Jeg har her til aften indberettet børnehaven Sanna på Nørrebro for Ligestillingsnævnet.
Det har jeg gjort, fordi de åbenlys diskriminerer mænd ved at skrive, at kun kvinder må udføre bleskift og hjælpe med toiletbesøg.
Jeg mener ikke, børn i Danmark skal vokse op med den forestilling om, at deres tisseri er forbudt område for mænd.
Det vil bevirke, at de får et unaturligt og forkvaklet forhold til en naturlig social og seksuel udvikling, og det er netop det, vi vil undgå med ligestillingsloven.


Det er fandeme i orden. Det helt ude i skoven at lave den slags regler.
Jeg havde engang en kollega, som gik den anden vej rundt. Han valgte altid at skifte ble for åben dør for at beskytte sig selv. Det er heller ikke i orden, at han føler sig nødsaget til at tage den slags forholdsregler, men jeg forstår ham nu godt.
3
14 11 14
Brugeravatar
Advocatus-Diaboli
Permanent bortvist
Indlæg: 1563
Tilmeldt: 8. mar 2016, 15:10
Kort karma: 238
Likede indlæg: 2220

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Advocatus-Diaboli » 16. jun 2016, 04:33

Hvis man lader sin 2-årige lege 30 cm ude i vandet i en sø, hvor der er skilte om at det er forbudt at svømme fordi der er alligatorer, og éns 2-årig bliver taget af en alligator - så har man kun sig selv at takke!
7
Listen, I'm a nice person - so if I'm an asshole to you, you need to ask yourself why.
Brugeravatar
Delfin
Indlæg: 15233
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:05
Kort karma: 1240
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 25520

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Delfin » 16. jun 2016, 05:16

Advocatus-Diaboli skrev:Hvis man lader sin 2-årige lege 30 cm ude i vandet i en sø, hvor der er skilte om at det er forbudt at svømme fordi der er alligatorer, og éns 2-årig bliver taget af en alligator - så har man kun sig selv at takke!


Hvor barsk det end er, så er jeg enig med dig. Det har de lært på den hårde måde og vil komme til at bebrejde sig selv resten af livet.
2
14 11 14
Brugeravatar
NejJegErIkkeAsiat
Indlæg: 2568
Tilmeldt: 11. maj 2016, 10:08
Kort karma: 351
Geografisk sted: Hafnia
Likede indlæg: 7610

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf NejJegErIkkeAsiat » 16. jun 2016, 06:04

Jeg håber vi får skybrud i Kbh. i dag. Et af de helt store ligesom dem i '11 og '14.
Jeg vil rigtig gerne have afprøvet vore nye pumpestation til 2 mill. kr....og det må meget gerne ske mens jeg er på arbejde, så jeg manuelt kan gøre noget hvis anlægget ikke virker.
Men den slags taler man ikke højt om herinde :P
0
Mamaseraptor
Indlæg: 1262
Tilmeldt: 26. okt 2015, 06:24
Kort karma: 97
Likede indlæg: 1422

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Mamaseraptor » 16. jun 2016, 07:02

Min søn fik topkarakter til sin kandidat eksamen i går og kan nu tituleres cand.design og ja, jeg er f.... en stolt mor! :klap:
30
Sjo
Indlæg: 484
Tilmeldt: 23. mar 2016, 09:19
Kort karma: 71
Likede indlæg: 1101

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Sjo » 16. jun 2016, 10:57

Jeg synes, bøllehatte er smarte, og jeg elsker mine egne og bruger dem tit!
2
Vor herre til fucking pipirøvhest altså!
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf ManicNinja » 16. jun 2016, 20:38

^^ Det havde jeg helt seriøst ikke troet, at NOGEN i denne verden syntes :D Men meget cool at kunne blive overrasket. :)
3
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Prosperity74
Indlæg: 1922
Tilmeldt: 30. apr 2016, 17:08
Kort karma: 235
Likede indlæg: 2580

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Prosperity74 » 16. jun 2016, 21:45

Jeg nyder at der ikke er så høje temperaturer :)
4
HappyHippo
Indlæg: 2527
Tilmeldt: 13. aug 2015, 13:16
Kort karma: 170
Likede indlæg: 4376

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf HappyHippo » 16. jun 2016, 21:57

Jeg synes marabou er vildt lækker chokolade, nå.

:D
7
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf ManicNinja » 16. jun 2016, 22:04

^^ Æh okay. Jamen, jeg synes, Mogens Camre er kræs.

Dét må man hverken sige for sjov/ironisk, for så er man led ved stakkels Camre. Man må i dén grad heller ikke sige det oprigtigt, så jeg lader udsagnet stå. Mest som en kommentar til emnet Marabou ... :deer:
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Moxy-lady
Indlæg: 7454
Tilmeldt: 11. aug 2015, 10:18
Kort karma: 1758
Likede indlæg: 24344

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Moxy-lady » 16. jun 2016, 22:14

ManicNinja skrev:^^ Æh okay. Jamen, jeg synes, Mogens Camre er kræs.

Dét må man hverken sige for sjov/ironisk, for så er man led ved stakkels Camre. Man må i dén grad heller ikke sige det oprigtigt, så jeg lader udsagnet stå. Mest som en kommentar til emnet Marabou ... :deer:



Jeg ved godt hvad jeg helst vil have i munden.

:deer:
13
My world 12-10-18 :lun:
Mamaseraptor
Indlæg: 1262
Tilmeldt: 26. okt 2015, 06:24
Kort karma: 97
Likede indlæg: 1422

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Mamaseraptor » 17. jun 2016, 04:35

Mamaseraptor skrev:Min søn fik topkarakter til sin kandidat eksamen i går og kan nu tituleres cand.design og ja, jeg er f.... en stolt mor! :klap:

Jeg vil gerne takke for likes og grønne kort, det varmer så meget! :kys:
1
Dr_bp
Indlæg: 274
Tilmeldt: 16. sep 2015, 13:53
Kort karma: 58
Likede indlæg: 551

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Dr_bp » 17. jun 2016, 08:58

Sjo skrev:Jeg synes, bøllehatte er smarte, og jeg elsker mine egne og bruger dem tit!

Nej, det må man hverken sige, tænke eller mene! :8:



:P
0

Tilbage til "Generelt"