Hvad irriterer dig grænseløst?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf ManicNinja » 15. jun 2016, 22:08

dgd2007 skrev:
ManicNinja skrev:Hvorfor Marabou? Det er jo vanvittigt kedeligt! Bare ganske almindelig pladechokolade. Aldrig forstået hypen. Der findes SÅ megen lækker chokolade. :gruble:


Ah, det er vel ok.

Næh!
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Delfin
Indlæg: 15286
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:05
Kort karma: 1241
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 25606

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Delfin » 15. jun 2016, 23:08

Fru Sunshine skrev:Jeg har også en kollega, der holder lange foredrag om, hvor giftigt komælk er og en anden, der forsøger at læse eleverne, at det er moralsk forkert at spise kød.

De irriterer mig faktisk ret meget med det der. Lev dog som I vil og lad mig spise min skinkemad med smør i fred, og lad mig for hulen da hælde det mælk jeg vil i min kaffe.


Nøj jeg var tændt af som forældre. Det er ikke skolens opgave at hverve nye vegetarer.
1
14 11 14
Brugeravatar
Delfin
Indlæg: 15286
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:05
Kort karma: 1241
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 25606

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Delfin » 15. jun 2016, 23:12

At jeg har ret mange bivirkninger af min nye medicin, og at jeg ikke ved, om det blot er begyndervanskeligheder. Hovedpine og mavevrøvl er bare ikke særlig fedt.
0
14 11 14
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Fru Sunshine » 16. jun 2016, 04:20

Delfin skrev:
Fru Sunshine skrev:Jeg har også en kollega, der holder lange foredrag om, hvor giftigt komælk er og en anden, der forsøger at læse eleverne, at det er moralsk forkert at spise kød.

De irriterer mig faktisk ret meget med det der. Lev dog som I vil og lad mig spise min skinkemad med smør i fred, og lad mig for hulen da hælde det mælk jeg vil i min kaffe.


Nøj jeg var tændt af som forældre. Det er ikke skolens opgave at hverve nye vegetarer.

Det var jeg også selv.
1
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16224
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1068
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32426

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf icelady » 16. jun 2016, 12:15

Telenor kunde-"service".

Må deres røv klø og deres arme være for korte!
3
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
NejJegErIkkeAsiat
Indlæg: 2568
Tilmeldt: 11. maj 2016, 10:08
Kort karma: 351
Geografisk sted: Hafnia
Likede indlæg: 7610

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf NejJegErIkkeAsiat » 16. jun 2016, 13:47

Forbandede politiafspærring i indre Kbh. Jeg pissede rundt for at finde en bus og forsøgte til sidst at gå til hovedbanen. Bare for at blive stoppet 100 m derfra. Så kunne jeg gå hele vejen tilbage til Nørreport for at komme med 5a :cuss:
0
Brugeravatar
NejJegErIkkeAsiat
Indlæg: 2568
Tilmeldt: 11. maj 2016, 10:08
Kort karma: 351
Geografisk sted: Hafnia
Likede indlæg: 7610

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf NejJegErIkkeAsiat » 16. jun 2016, 18:08

At jeg først hertil aften kom i tanke om, at jeg glemte at tage torsdagskage efter frokosten i dag...og det var citronmåne :whine:
0
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19609
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2443
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46088

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf LadyFox » 16. jun 2016, 18:10

At jeg ikke nåede at fortælle en dame hvor flot hun så ud. Hun var bare rigtig flot, og det synes jeg hun burde have af vide.

- Det har naget mig hele dagen.
7
...
Brugeravatar
Kommodedyret
Indlæg: 3908
Tilmeldt: 28. aug 2015, 13:23
Kort karma: 782
Likede indlæg: 9159

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Kommodedyret » 16. jun 2016, 20:39

At jeg har brækket min tå, og er totalt ukampdygtig i stort set alt.
Keder mig virkelig meget, for man kan jo kun bruge så og så meget tid på at have ondt af sig selv. :(
Overvejer at flashe den tå, den er næsten sort, har aldrig haft så mørkeblåt et mærke før. Gruopvækkende.
0
Closure, closure, closure closure closure
Brugeravatar
Persnikedy
Indlæg: 12397
Tilmeldt: 1. sep 2015, 11:31
Kort karma: 1072
Likede indlæg: 18411

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Persnikedy » 16. jun 2016, 21:46

http://www.bt.dk/danmark/kelwin-fra-toe ... 000-kroner

Starter en sag i ligestillingens navn, udtaler så:

»Jeg forstå godt, at nogle kan være utrygge. Men mænd skal også have ret til at søge stillingen. Men så kunne man måske lave en aftale om, at der var en mand og kvinde på arbejde samtidig, som kunne supplere hinanden. Som mand ville jeg måske også være bedre til at give en ærlig mening om, hvordan tøjet ser ud, at hjælpe med teknikken i butikken og det matematiske med regnskaber,« siger Kelwin Kostecki, der lige nu er i gang med en kontoruddannelse og søger elevplads.


:rulle: ffs
7
Santa skrev:Penis.
Altid penis.
Brugeravatar
Moxy-lady
Indlæg: 7462
Tilmeldt: 11. aug 2015, 10:18
Kort karma: 1761
Likede indlæg: 24399

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Moxy-lady » 16. jun 2016, 21:53

Persnikedy skrev:http://www.bt.dk/danmark/kelwin-fra-toender-maatte-ikke-soege-job-i-undertoejsbutik-nu-faar-han-5000-kroner

Starter en sag i ligestillingens navn, udtaler så:

»Jeg forstå godt, at nogle kan være utrygge. Men mænd skal også have ret til at søge stillingen. Men så kunne man måske lave en aftale om, at der var en mand og kvinde på arbejde samtidig, som kunne supplere hinanden. Som mand ville jeg måske også være bedre til at give en ærlig mening om, hvordan tøjet ser ud, at hjælpe med teknikken i butikken og det matematiske med regnskaber,« siger Kelwin Kostecki, der lige nu er i gang med en kontoruddannelse og søger elevplads.


:rulle: ffs


Helt ærligt, og nu er jeg måske ikke særlig ligestillings-agtig, så kan jeg altså godt forstå at en undertøjsbutik ikke har lyst til at ansætte en ung fyr i en sådan stilling. Det er vel åbenlyst at det kan give problemer med kunder der bliver ubehageligt til mode.
Jeg giver desuden ejeren ret i at han nok er en lykke-ridder. Han var ikke oprigtigt interesseret i den stilling. Han virker ærlig talt, også jvf. dit quote, som en nar. Pardon my French.
8
My world 12-10-18 :lun:
Brugeravatar
Persnikedy
Indlæg: 12397
Tilmeldt: 1. sep 2015, 11:31
Kort karma: 1072
Likede indlæg: 18411

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Persnikedy » 16. jun 2016, 21:59

Moxy-lady skrev:
Persnikedy skrev:http://www.bt.dk/danmark/kelwin-fra-toender-maatte-ikke-soege-job-i-undertoejsbutik-nu-faar-han-5000-kroner

Starter en sag i ligestillingens navn, udtaler så:

»Jeg forstå godt, at nogle kan være utrygge. Men mænd skal også have ret til at søge stillingen. Men så kunne man måske lave en aftale om, at der var en mand og kvinde på arbejde samtidig, som kunne supplere hinanden. Som mand ville jeg måske også være bedre til at give en ærlig mening om, hvordan tøjet ser ud, at hjælpe med teknikken i butikken og det matematiske med regnskaber,« siger Kelwin Kostecki, der lige nu er i gang med en kontoruddannelse og søger elevplads.


:rulle: ffs


Helt ærligt, og nu er jeg måske ikke særlig ligestillings-agtig, så kan jeg altså godt forstå at en undertøjsbutik ikke har lyst til at ansætte en ung fyr i en sådan stilling. Det er vel åbenlyst at det kan give problemer med kunder der bliver ubehageligt til mode.
Jeg giver desuden ejeren ret i at han nok er en lykke-ridder. Han var ikke oprigtigt interesseret i den stilling. Han virker ærlig talt, også jvf. dit quote, som en nar. Pardon my French.


Jeg har det på samme måde. Han lyder som en narrøv
3
Santa skrev:Penis.
Altid penis.
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Fru Sunshine » 17. jun 2016, 04:23

Han skulle godt nok ikke i nærheden af mit korpus i undertøj. Det er grænseoverskridende nok med kvindelige ekspedienter.
2
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Sorenspige
Indlæg: 7067
Tilmeldt: 29. sep 2015, 06:34
Kort karma: 967
Likede indlæg: 9376

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Sorenspige » 17. jun 2016, 09:03

At jeg læste, svarede og ikke mindst fik tilbagesvar på en arbejdsmail, som i den grad har gjort mig arrig.

Nu burde jeg så have lært ikke at læse mails under min barsel!
0
Brugeravatar
Sophaya
Indlæg: 2963
Tilmeldt: 22. aug 2015, 11:26
Kort karma: 624
Likede indlæg: 6589

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Sophaya » 17. jun 2016, 20:54

At jeg altid har en indre kamp mellem alt det jeg gerne ville/burde have gjort og så min dovenskab. Jeg gad helt vildt godt ordne mit køkken lige nu, men på den anden side gider jeg virkelig ikke rejse mig.
1
cat has nine lives babe
nine lives to itself
but you only got one

x

Tilbage til "Generelt"