Upassendetråden - første udgave!

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Code71
Indlæg: 1509
Tilmeldt: 12. aug 2015, 16:55
Kort karma: 304
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 3345

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Code71 » 17. jun 2016, 06:17

ShuruQ skrev:Jeg kører ofte med bus og det er heldigvis sjældent jeg oplever noget negativt, men de to damer der, lyder godt nok ikke ret servicemindede :tie:.

For at fortælle en positiv bushistorie. Den rute jeg oftest kører havde en ældre chauffør på et tidspunkt, jeg gætter på han er gået på pension nu for jeg har ikke set ham længe. Bussen havde sidste stoppested på Aalborg rutebilstation. Når han var kørt over Limfjordsbroen, begyndte han at snakke i mikrofonen, ligesom når man lander med fly "Vi nærmer os Aalborg, temperaturen siger ca. 17 grader og og og", frisk og glad og så bagefter hele remsen igen på engelsk. Han gjorde det hver gang og der var aldrig nogen der kunne lade være med at smile. Han var fandeme overskudsagtig :lun:.


Jeg kører hver morgen med S-toget linje F. Her er der en togfører som fortæller vitser og anekdoter over højtalerne engang i mellem. Så kan man bare ikke lade være med at blive i godt humør
3
Nå jeg hænger jo nok lidt ved. Så "lurer lidt" er suspenderet lige foreløbigt
gro71
Indlæg: 915
Tilmeldt: 2. nov 2015, 12:26
Kort karma: 95
Likede indlæg: 3260

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf gro71 » 17. jun 2016, 06:23

Code71 skrev:Jeg kører hver morgen med S-toget linje F. Her er der en togfører som fortæller vitser og anekdoter over højtalerne engang i mellem. Så kan man bare ikke lade være med at blive i godt humør


Han kører også indimellem på linje B :-)
1
Brugeravatar
Code71
Indlæg: 1509
Tilmeldt: 12. aug 2015, 16:55
Kort karma: 304
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 3345

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Code71 » 17. jun 2016, 06:24

gro71 skrev:
Code71 skrev:Jeg kører hver morgen med S-toget linje F. Her er der en togfører som fortæller vitser og anekdoter over højtalerne engang i mellem. Så kan man bare ikke lade være med at blive i godt humør


Han kører også indimellem på linje B :-)


Det er sikkert derfor han ikke er i "mit" tog hver dag :D Han er altså sjov :lol:
0
Nå jeg hænger jo nok lidt ved. Så "lurer lidt" er suspenderet lige foreløbigt
Brugeravatar
Hunkat
Indlæg: 7787
Tilmeldt: 20. aug 2015, 03:20
Kort karma: 574
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 19143

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Hunkat » 17. jun 2016, 06:39

Code71 skrev:
gro71 skrev:
Code71 skrev:Jeg kører hver morgen med S-toget linje F. Her er der en togfører som fortæller vitser og anekdoter over højtalerne engang i mellem. Så kan man bare ikke lade være med at blive i godt humør


Han kører også indimellem på linje B :-)


Det er sikkert derfor han ikke er i "mit" tog hver dag :D Han er altså sjov :lol:


Min yndlings er den med at det er mere sandsynligt at dø af en kokosnød i hovedet end hajangreb og da Danmark har meget få kokospalmer OG hajer så går det nok alt sammen :lol:
8
L'enfer, c'est les autres

First debat-mover :rock:

Persnikedy skrev
Hun er så på tværs at de skal have fat i de slæbebåde fra Suez kanalen
Brugeravatar
Code71
Indlæg: 1509
Tilmeldt: 12. aug 2015, 16:55
Kort karma: 304
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 3345

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Code71 » 17. jun 2016, 06:41

Hunkat skrev:Min yndlings er den med at det er mere sandsynligt at dø af en kokosnød i hovedet end hajangreb og da Danmark har meget få kokospalmer OG hajer så går det nok alt sammen :lol:


Haha ja den har han også brugt mens jeg var med

Eller når han begynder at "tolke" på gårsdagens nyheder. Det er eddermageme sjovt haha
0
Nå jeg hænger jo nok lidt ved. Så "lurer lidt" er suspenderet lige foreløbigt
Brugeravatar
Spjaerten
Indlæg: 9843
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:58
Kort karma: 1860
Likede indlæg: 9578

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Spjaerten » 17. jun 2016, 06:49

Det er også den legendariske chauffør på 5A (Kbh) en skam jeg er flyttet så jeg aldrig kører med den linie mere.

Han er kongen af turguides!
2
Tryk på * :slem:
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7491
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 829
Likede indlæg: 19600

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Animi » 18. jun 2016, 10:38

Spjaerten skrev:Det er også den legendariske chauffør på 5A (Kbh) en skam jeg er flyttet så jeg aldrig kører med den linie mere.

Han er kongen af turguides!


Årh ja, han er klasse! Det er altid en fornøjelse at køre med ham!
0
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Dirtylittledevil » 22. jun 2016, 08:31

Det må vist igen være mig der er lidt upassende.

Jeg har opdaget at en dame som står for godkendelsen af nogle store arbejdsprojekter jeg gerne vil have, er alt for distræt. Jeg tænker hun læser linje 1, 9 og 22 i hver mail. Så jeg har lavet et tilbud hvor jeg med vilje skriver en masse overflødigt, og lige sniger de trælse minusser ind strategiske steder. Mit håb var at snakke hende træt så hun bare giver op. Og det lykkedes. Nu er det godkendt!
14
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
cola
Permanent bortvist
Indlæg: 2462
Tilmeldt: 16. aug 2015, 11:25
Kort karma: 87
Likede indlæg: 2058

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf cola » 22. jun 2016, 18:38

Jobcenteret var upassende i dag. Jeg følte det i hvert fald upassende, faktisk så upassende så jeg skældte medarbejderen ud. Han var tydeligvis "farvet af indvandre debatten om at de ikke vil arbejde" og det gik ud over mig, så måtte jeg pænt fortælle ham at ikke nok med at jeg gerne vil arbejde, jeg har forsøgt på alle mulige måder at få et arbejde, og ikke bare er en af de dovne indvandre. Han sagde det ikke direkte, men hele hans person osede at det var hvad han mente. Første gang jeg har prøvet det faktisk.

Og nej jeg siger ikke de er dovne, slet ikke, det var det syn han havde på mig.

Ja jeg er ikke helt dansk i mine gener.
0
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12997
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3538
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55893
Kontakt:

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Ado » 22. jun 2016, 19:48

cola skrev:Jobcenteret var upassende i dag. Jeg følte det i hvert fald upassende, faktisk så upassende så jeg skældte medarbejderen ud. Han var tydeligvis "farvet af indvandre debatten om at de ikke vil arbejde" og det gik ud over mig, så måtte jeg pænt fortælle ham at ikke nok med at jeg gerne vil arbejde, jeg har forsøgt på alle mulige måder at få et arbejde, og ikke bare er en af de dovne indvandre. Han sagde det ikke direkte, men hele hans person osede at det var hvad han mente. Første gang jeg har prøvet det faktisk.

Og nej jeg siger ikke de er dovne, slet ikke, det var det syn han havde på mig.

Ja jeg er ikke helt dansk i mine gener.

Æv, for en træls oplevelse for dig. :( Hvor er det en sølle opførsel fra den medarbejder. Og generelt brækker jeg mig snart voldsomt ud over dem, der tøffer rundt og bræger op om, at "de" ikke vil arbejde. Gu' vil de så. Mange af dem endda mere end så mange pæredanskere.
Vi ansatte i dag en kvinde fra Syrien. Simpelthen for at hun kan nå at få sine 115 timer inden 1. oktober. Og hun var så lykkelig. Og der var nærmest ikke grænnser for, hvor meget hun ville arbejde. "Jeg kan li' at have travlt", sagde hun.
Og hendes mand endnu mere lykkelig. Og på samme tid var han dybt frustreret og trist over, at han ikke havde et job.

Nå, det blev en længere smøre. Men jeg bliver bare så harm på dine vegne og andre, når I skal lægge ører til sådan en gang pis.
7
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf ManicNinja » 22. jun 2016, 19:57

Code71 skrev:
ShuruQ skrev:Jeg kører ofte med bus og det er heldigvis sjældent jeg oplever noget negativt, men de to damer der, lyder godt nok ikke ret servicemindede :tie:.

For at fortælle en positiv bushistorie. Den rute jeg oftest kører havde en ældre chauffør på et tidspunkt, jeg gætter på han er gået på pension nu for jeg har ikke set ham længe. Bussen havde sidste stoppested på Aalborg rutebilstation. Når han var kørt over Limfjordsbroen, begyndte han at snakke i mikrofonen, ligesom når man lander med fly "Vi nærmer os Aalborg, temperaturen siger ca. 17 grader og og og", frisk og glad og så bagefter hele remsen igen på engelsk. Han gjorde det hver gang og der var aldrig nogen der kunne lade være med at smile. Han var fandeme overskudsagtig :lun:.


Jeg kører hver morgen med S-toget linje F. Her er der en togfører som fortæller vitser og anekdoter over højtalerne engang i mellem. Så kan man bare ikke lade være med at blive i godt humør


8
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Code71
Indlæg: 1509
Tilmeldt: 12. aug 2015, 16:55
Kort karma: 304
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 3345

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Code71 » 22. jun 2016, 20:02

ManicNinja skrev:
Code71 skrev:
ShuruQ skrev:Jeg kører ofte med bus og det er heldigvis sjældent jeg oplever noget negativt, men de to damer der, lyder godt nok ikke ret servicemindede :tie:.

For at fortælle en positiv bushistorie. Den rute jeg oftest kører havde en ældre chauffør på et tidspunkt, jeg gætter på han er gået på pension nu for jeg har ikke set ham længe. Bussen havde sidste stoppested på Aalborg rutebilstation. Når han var kørt over Limfjordsbroen, begyndte han at snakke i mikrofonen, ligesom når man lander med fly "Vi nærmer os Aalborg, temperaturen siger ca. 17 grader og og og", frisk og glad og så bagefter hele remsen igen på engelsk. Han gjorde det hver gang og der var aldrig nogen der kunne lade være med at smile. Han var fandeme overskudsagtig :lun:.


Jeg kører hver morgen med S-toget linje F. Her er der en togfører som fortæller vitser og anekdoter over højtalerne engang i mellem. Så kan man bare ikke lade være med at blive i godt humør




Haha ja det er ham. Man KAN sgu da kun blive i godt humør af ham? :D
0
Nå jeg hænger jo nok lidt ved. Så "lurer lidt" er suspenderet lige foreløbigt
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf ManicNinja » 22. jun 2016, 20:14

Code71 skrev:
ManicNinja skrev:
Code71 skrev:
ShuruQ skrev:Jeg kører ofte med bus og det er heldigvis sjældent jeg oplever noget negativt, men de to damer der, lyder godt nok ikke ret servicemindede :tie:.

For at fortælle en positiv bushistorie. Den rute jeg oftest kører havde en ældre chauffør på et tidspunkt, jeg gætter på han er gået på pension nu for jeg har ikke set ham længe. Bussen havde sidste stoppested på Aalborg rutebilstation. Når han var kørt over Limfjordsbroen, begyndte han at snakke i mikrofonen, ligesom når man lander med fly "Vi nærmer os Aalborg, temperaturen siger ca. 17 grader og og og", frisk og glad og så bagefter hele remsen igen på engelsk. Han gjorde det hver gang og der var aldrig nogen der kunne lade være med at smile. Han var fandeme overskudsagtig :lun:.


Jeg kører hver morgen med S-toget linje F. Her er der en togfører som fortæller vitser og anekdoter over højtalerne engang i mellem. Så kan man bare ikke lade være med at blive i godt humør




Haha ja det er ham. Man KAN sgu da kun blive i godt humør af ham? :D


Hæhæ ... Jeg kender Stig relativt godt. Lad os bare sige det sådan. Og jo, han er lidt af et fænomen på S-tog. :D
1
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Code71
Indlæg: 1509
Tilmeldt: 12. aug 2015, 16:55
Kort karma: 304
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 3345

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Code71 » 22. jun 2016, 20:19

ManicNinja skrev:Hæhæ ... Jeg kender Stig relativt godt. Lad os bare sige det sådan. Og jo, han er lidt af et fænomen på S-tog. :D


Jeg er i hvert fald i meget bedre humør de morgener jeg kører med ham :D Så hils ham og sig tak fra en af hans passagerer hehe
0
Nå jeg hænger jo nok lidt ved. Så "lurer lidt" er suspenderet lige foreløbigt
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf ManicNinja » 22. jun 2016, 20:22

Code71 skrev:
ManicNinja skrev:Hæhæ ... Jeg kender Stig relativt godt. Lad os bare sige det sådan. Og jo, han er lidt af et fænomen på S-tog. :D


Jeg er i hvert fald i meget bedre humør de morgener jeg kører med ham :D Så hils ham og sig tak fra en af hans passagerer hehe


Han får en hel del fan-mail, ved jeg. Men jo, det skal jeg nok. Og for resten, jeg tager også tit F'eren om morgenen. Nu er det fa'me sært, hvis jeg sidder i tog med dig ... :lol:
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill

Tilbage til "Generelt"