Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Singletråden

Indlægaf Juki » 17. jun 2016, 18:18

Marioneta :kram:

Jeg er squ heller ikke et catch på papiret (Er førtidspensionist, har en psykisk diagnose, vejer 60 kg. for meget m.m.)
Alligevel tror jeg det handler meget om ens selvbillede, som geden også er inde på. Elsk dig selv, før du kan elske andre.

Får du noget hjælp til at takle det hele? Det lyder som meget at gå og tumle med selv.
3
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Singletråden

Indlægaf Juki » 17. jun 2016, 19:17

Marioneta:

Det lyder som om du vil kunne have gavn af den rette psykologbehandling. Ikke bare til depressionen, men også til at acceptere/erkende at det måske bare er sådan det er, ifm. at få flere børn. For det er jo en slags tab eller i hvert fald et afsavn!
1
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
MOGA
Indlæg: 4032
Tilmeldt: 21. aug 2015, 20:34
Kort karma: 521
Likede indlæg: 7352

Re: Singletråden

Indlægaf MOGA » 17. jun 2016, 19:28

Rapfisk skrev:Jeg får væsentligt færre matches på Tinder efter jeg fik skrevet på, at jeg gerne vil have børn :gruble:


Og jeg får væsentligt færre efter jeg skrev, at jeg allerede har børn.
0
MOGA
Indlæg: 4032
Tilmeldt: 21. aug 2015, 20:34
Kort karma: 521
Likede indlæg: 7352

Re: Singletråden

Indlægaf MOGA » 17. jun 2016, 20:08

Dikus skrev:Marionetta! Jeg får behov for caps log :blomst:

Dit værd ligger ikke i din vægt. Kun hvis du lader den.

Jeg burde tabe mig 30-40 kg og bryder mig ikke selv om mit udseende. Men det påvirker altså ikke den "værdi" jeg har som menneske eller kæreste.

Jeg oplever mænd, som jeg ved sagtens kan få yngre, lækre, stramme modeller viser mig interesse alligevel.

Flirts sidste to bekendtskaber har været yngre, lækre kvinder (jeg har set dem, da vi har kendt hinanden perifert nogen tid). Da jeg - åbenmundet som jeg er - spurgte, hvordan han havde det med nedgraderingen og min vægt, som jeg virkelig selv har det skidt med... Trak han på skuldrene og svarede "du er jo 37 og mor - det er vel neget naturligt? Du er jo stadig virkelig smuk" Samme reaktion fra ikke-kæreste.

Umiddelbart tyder noget på, nogle mænd godt kan se bag en aldrende skal og se den person, vi også selv kan se på en god dag. Der, hvor man ser topmaven og mest af alt tænker "ja. Det er en mave - og hvad så?" Og ikke finder bulen pinlig og frastødende.

.....

Nåh ja. Har fået afklaret, hvorfor flirt så gerne vil vlre kærester. Det har han åbenbart villet siden vores første møde for over et halvt år siden. Så han synes sådan set, han har været yderst tålmodig :cool:

ikke-kæreste rører på sig og er utilfreds med udviklingen. Synes, det er hårdt at skrive ned ham, da jeg jo virkeligt gerne ville ham.


Hvorfor skriver du egentlig med ikke-kæreste, hvis det er så svært for jer?
1
MOGA
Indlæg: 4032
Tilmeldt: 21. aug 2015, 20:34
Kort karma: 521
Likede indlæg: 7352

Re: Singletråden

Indlægaf MOGA » 17. jun 2016, 20:12

Omkring det med vægt. Jeg vejer selv for meget, måske omkring 15 kg., uden at jeg helt ved det, for jeg ved ikke hvad jeg vejer. Men min erfaring er altså, at der er en hel del mænd, som enten ser det som noget positivt, eller som slet ikke ser på, om der er lidt blødt hist og pist. Jeg har i hvert fald ikke problemer med at få dates, nærmere med at holde på dem, når det bliver seriøst - men det har intet med vægten at gøre, efter min bedste overbevisning.
1
MOGA
Indlæg: 4032
Tilmeldt: 21. aug 2015, 20:34
Kort karma: 521
Likede indlæg: 7352

Re: Singletråden

Indlægaf MOGA » 17. jun 2016, 20:35

Liseletpåtå skrev:
MOGA skrev:Omkring det med vægt. Jeg vejer selv for meget, måske omkring 15 kg., uden at jeg helt ved det, for jeg ved ikke hvad jeg vejer. Men min erfaring er altså, at der er en hel del mænd, som enten ser det som noget positivt, eller som slet ikke ser på, om der er lidt blødt hist og pist. Jeg har i hvert fald ikke problemer med at få dates, nærmere med at holde på dem, når det bliver seriøst - men det har intet med vægten at gøre, efter min bedste overbevisning.


Jeg vejer også 10-15 kg for meget og det er altså kun mig selv og andre kvinder der ser det, ikke mænd. Min oplevelse er at mange mænd fortrækker den type krop.


Præcis. Og selvom nogle kvinder givetvis er kritiske, så hører jeg altså fra veninder, at jeg ser helt normal ud i forhold til størrelse. Jeg er selv blevet bedre til at acceptere det også ;)
0
MOGA
Indlæg: 4032
Tilmeldt: 21. aug 2015, 20:34
Kort karma: 521
Likede indlæg: 7352

Re: Singletråden

Indlægaf MOGA » 17. jun 2016, 20:38

Dikus skrev:
MOGA skrev:
Dikus skrev:Marionetta! Jeg får behov for caps log :blomst:

Dit værd ligger ikke i din vægt. Kun hvis du lader den.

Jeg burde tabe mig 30-40 kg og bryder mig ikke selv om mit udseende. Men det påvirker altså ikke den "værdi" jeg har som menneske eller kæreste.

Jeg oplever mænd, som jeg ved sagtens kan få yngre, lækre, stramme modeller viser mig interesse alligevel.

Flirts sidste to bekendtskaber har været yngre, lækre kvinder (jeg har set dem, da vi har kendt hinanden perifert nogen tid). Da jeg - åbenmundet som jeg er - spurgte, hvordan han havde det med nedgraderingen og min vægt, som jeg virkelig selv har det skidt med... Trak han på skuldrene og svarede "du er jo 37 og mor - det er vel neget naturligt? Du er jo stadig virkelig smuk" Samme reaktion fra ikke-kæreste.

Umiddelbart tyder noget på, nogle mænd godt kan se bag en aldrende skal og se den person, vi også selv kan se på en god dag. Der, hvor man ser topmaven og mest af alt tænker "ja. Det er en mave - og hvad så?" Og ikke finder bulen pinlig og frastødende.

.....

Nåh ja. Har fået afklaret, hvorfor flirt så gerne vil vlre kærester. Det har han åbenbart villet siden vores første møde for over et halvt år siden. Så han synes sådan set, han har været yderst tålmodig :cool:

ikke-kæreste rører på sig og er utilfreds med udviklingen. Synes, det er hårdt at skrive ned ham, da jeg jo virkeligt gerne ville ham.


Hvorfor skriver du egentlig med ikke-kæreste, hvis det er så svært for jer?


Pas. Troede jo, jeg havde lukket det ved at vlre modbydelig. Men havde faglig kontakt - og så skrev han igen.


Men er du interesseret i kontakt med ham? Altså, af privat karakter?
0
MOGA
Indlæg: 4032
Tilmeldt: 21. aug 2015, 20:34
Kort karma: 521
Likede indlæg: 7352

Re: Singletråden

Indlægaf MOGA » 17. jun 2016, 20:50

Dikus skrev:
MOGA skrev:
Dikus skrev:
MOGA skrev:
Dikus skrev:Marionetta! Jeg får behov for caps log :blomst:

Dit værd ligger ikke i din vægt. Kun hvis du lader den.

Jeg burde tabe mig 30-40 kg og bryder mig ikke selv om mit udseende. Men det påvirker altså ikke den "værdi" jeg har som menneske eller kæreste.

Jeg oplever mænd, som jeg ved sagtens kan få yngre, lækre, stramme modeller viser mig interesse alligevel.

Flirts sidste to bekendtskaber har været yngre, lækre kvinder (jeg har set dem, da vi har kendt hinanden perifert nogen tid). Da jeg - åbenmundet som jeg er - spurgte, hvordan han havde det med nedgraderingen og min vægt, som jeg virkelig selv har det skidt med... Trak han på skuldrene og svarede "du er jo 37 og mor - det er vel neget naturligt? Du er jo stadig virkelig smuk" Samme reaktion fra ikke-kæreste.

Umiddelbart tyder noget på, nogle mænd godt kan se bag en aldrende skal og se den person, vi også selv kan se på en god dag. Der, hvor man ser topmaven og mest af alt tænker "ja. Det er en mave - og hvad så?" Og ikke finder bulen pinlig og frastødende.

.....

Nåh ja. Har fået afklaret, hvorfor flirt så gerne vil vlre kærester. Det har han åbenbart villet siden vores første møde for over et halvt år siden. Så han synes sådan set, han har været yderst tålmodig :cool:

ikke-kæreste rører på sig og er utilfreds med udviklingen. Synes, det er hårdt at skrive ned ham, da jeg jo virkeligt gerne ville ham.


Hvorfor skriver du egentlig med ikke-kæreste, hvis det er så svært for jer?


Pas. Troede jo, jeg havde lukket det ved at vlre modbydelig. Men havde faglig kontakt - og så skrev han igen.


Men er du interesseret i kontakt med ham? Altså, af privat karakter?


Det er det spørgsmål, der er træls. Min reaktion på ham siger mig, svaret burde være nej.


Ved du, hvorfor du har svært ved at få sagt fra?
0
MOGA
Indlæg: 4032
Tilmeldt: 21. aug 2015, 20:34
Kort karma: 521
Likede indlæg: 7352

Re: Singletråden

Indlægaf MOGA » 17. jun 2016, 20:51

Liseletpåtå skrev:Jeg har det i øvrigt ret sært med at være single for tiden. Jeg har stadig ikke rigtig lyst til at have en kæreste, men jeg gad virkelig godt være forelsket, altså gengældt, ik'? :stoned: Og jeg savner at blive råflirtet med :lun:


Det lyder lidt sært, jo :D
0
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Singletråden

Indlægaf ManicNinja » 17. jun 2016, 20:56

MOGA skrev:
Rapfisk skrev:Jeg får væsentligt færre matches på Tinder efter jeg fik skrevet på, at jeg gerne vil have børn :gruble:


Og jeg får væsentligt færre efter jeg skrev, at jeg allerede har børn.


Jeg fik væsentligt færre breve og "likes" på datingside, da jeg skrev åbent, at jeg ikke har børn og heller aldrig har drømt om det.
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
MOGA
Indlæg: 4032
Tilmeldt: 21. aug 2015, 20:34
Kort karma: 521
Likede indlæg: 7352

Re: Singletråden

Indlægaf MOGA » 17. jun 2016, 21:09

ManicNinja skrev:
MOGA skrev:
Rapfisk skrev:Jeg får væsentligt færre matches på Tinder efter jeg fik skrevet på, at jeg gerne vil have børn :gruble:


Og jeg får væsentligt færre efter jeg skrev, at jeg allerede har børn.


Jeg fik væsentligt færre breve og "likes" på datingside, da jeg skrev åbent, at jeg ikke har børn og heller aldrig har drømt om det.


Og andre mænd vil gerne have børn. Nogle kun hvis man ikke har børn i forvejen, andre er ligeglade. Kunne de der mænd ikke komme med en manual??

Det med børn er svært. Jeg får vildt åndenød, hvis en mand har fx tre børn, nærmest uanset alder - eller, måske hvis den yngste er 15. Jeg får også åndenød af små børn, som i et par stykker under skolealderen. Min erfaring med mænd uden børn og uden ønske om egne børn, er efterhånden ikke så god. Det efterlader dem, som gerne vil have børn (barn!). Den prøver jeg så lige at sluge...
0
MOGA
Indlæg: 4032
Tilmeldt: 21. aug 2015, 20:34
Kort karma: 521
Likede indlæg: 7352

Re: Singletråden

Indlægaf MOGA » 17. jun 2016, 21:10

Dikus skrev:
MOGA skrev:
Dikus skrev:
MOGA skrev:
Dikus skrev:
MOGA skrev:
Dikus skrev:Marionetta! Jeg får behov for caps log :blomst:

Dit værd ligger ikke i din vægt. Kun hvis du lader den.

Jeg burde tabe mig 30-40 kg og bryder mig ikke selv om mit udseende. Men det påvirker altså ikke den "værdi" jeg har som menneske eller kæreste.

Jeg oplever mænd, som jeg ved sagtens kan få yngre, lækre, stramme modeller viser mig interesse alligevel.

Flirts sidste to bekendtskaber har været yngre, lækre kvinder (jeg har set dem, da vi har kendt hinanden perifert nogen tid). Da jeg - åbenmundet som jeg er - spurgte, hvordan han havde det med nedgraderingen og min vægt, som jeg virkelig selv har det skidt med... Trak han på skuldrene og svarede "du er jo 37 og mor - det er vel neget naturligt? Du er jo stadig virkelig smuk" Samme reaktion fra ikke-kæreste.

Umiddelbart tyder noget på, nogle mænd godt kan se bag en aldrende skal og se den person, vi også selv kan se på en god dag. Der, hvor man ser topmaven og mest af alt tænker "ja. Det er en mave - og hvad så?" Og ikke finder bulen pinlig og frastødende.

.....

Nåh ja. Har fået afklaret, hvorfor flirt så gerne vil vlre kærester. Det har han åbenbart villet siden vores første møde for over et halvt år siden. Så han synes sådan set, han har været yderst tålmodig :cool:

ikke-kæreste rører på sig og er utilfreds med udviklingen. Synes, det er hårdt at skrive ned ham, da jeg jo virkeligt gerne ville ham.


Hvorfor skriver du egentlig med ikke-kæreste, hvis det er så svært for jer?


Pas. Troede jo, jeg havde lukket det ved at vlre modbydelig. Men havde faglig kontakt - og så skrev han igen.


Men er du interesseret i kontakt med ham? Altså, af privat karakter?


Det er det spørgsmål, der er træls. Min reaktion på ham siger mig, svaret burde være nej.


Ved du, hvorfor du har svært ved at få sagt fra?


Ja. Det er let:

Fordi jeg godt kan lide ham og savner ham (=usundt)
Fordi jeg sjældent sætter grænser, når det kommer til andres behov M (=usundt)


Så alt i alt noget rod.

Hvad kan du selv gøre for at sige fra?
0
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Singletråden

Indlægaf ManicNinja » 17. jun 2016, 21:55

Dikus skrev:Jeg sagde fra i går - så i dag var der kun faglig kontakt og kort udenoms-skriv, som jeg gled af på. Dygtige mig.


Hvis nu du minder dig selv lidt mere om, hvor længe han holdt dig for nar og aldrig nåede dertil, at han ville stå ved dig - tror du så ikke, det bliver lettere at sige fra fremover? :gruble:

Mon ikke en periode uden kontakt kunne være godt, hvis jeres jobs altså tillader det ...
1
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
MOGA
Indlæg: 4032
Tilmeldt: 21. aug 2015, 20:34
Kort karma: 521
Likede indlæg: 7352

Re: Singletråden

Indlægaf MOGA » 17. jun 2016, 22:05

Dikus skrev:
ManicNinja skrev:
Dikus skrev:Jeg sagde fra i går - så i dag var der kun faglig kontakt og kort udenoms-skriv, som jeg gled af på. Dygtige mig.


Hvis nu du minder dig selv lidt mere om, hvor længe han holdt dig for nar og aldrig nåede dertil, at han ville stå ved dig - tror du så ikke, det bliver lettere at sige fra fremover? :gruble:


Jeg prøver. Men et sted indeni er der et stort fjols, der tror på hans undskyldninger. Prøver at holde fjolset i skak.

Prøv at finde en taktik, der gør, at du husker dig selv på det :)
0
MOGA
Indlæg: 4032
Tilmeldt: 21. aug 2015, 20:34
Kort karma: 521
Likede indlæg: 7352

Re: Singletråden

Indlægaf MOGA » 17. jun 2016, 22:06

Liseletpåtå skrev:
MOGA skrev:
Liseletpåtå skrev:Jeg har det i øvrigt ret sært med at være single for tiden. Jeg har stadig ikke rigtig lyst til at have en kæreste, men jeg gad virkelig godt være forelsket, altså gengældt, ik'? :stoned: Og jeg savner at blive råflirtet med :lun:


Det lyder lidt sært, jo :D


Jamen jeg gider jo godt, alt det der følelse-noget og nusse/sex-halløj. Jeg gider det bare ikke så tit, måske hver 14. dag, en gang om måneden, max! Jeg er så sær, jeg ved det godt :genert:

Ps: jeg er ikke den stor føleføle snakke type. Kan det ses? :rulle:


Skal du så ikke bare være i et lidt mere uforpligtende forhold?
0

Tilbage til "Forhold og sex"