Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Mulan
Indlæg: 1763
Tilmeldt: 12. aug 2015, 23:15
Kort karma: 622
Likede indlæg: 6445

Re: Singletråden

Indlægaf Mulan » 18. jun 2016, 15:34

Ej, tak for de søde kort og likes - nu sidder jeg og får tårer i øjnene igen! :D
2
Rosa Espinosa skrev:Ville slet ikke magte en diller, når jeg bare kom efter en dagmartærte.

"thats typical bad male judgment not a cognitive disorder "
Brugeravatar
Zombie
Indlæg: 5109
Tilmeldt: 16. aug 2015, 14:06
Kort karma: 1219
Likede indlæg: 20819

Re: Singletråden

Indlægaf Zombie » 18. jun 2016, 16:04

Jeg fik Tinder og gik amok til højre. Nu skriver flere, men jeg er faldet i snak med én, som virker rigtig, rigtig, rigtig sød. Jeg gider faktisk kun chatte med ham lige nu, men det er også lidt farligt med tunnelsyn så tidligt.

Hvordan gør I andre?
1
aka Forbies

:gammel:
dagge30
Indlæg: 38
Tilmeldt: 1. mar 2016, 11:30
Kort karma: 7
Likede indlæg: 57

Re: Singletråden

Indlægaf dagge30 » 18. jun 2016, 16:16

malou_43 skrev:Humøret her er udefinerbart :genert:

Der er Rock i min by, og min facebook boomer bare med billeder af glade og forelskede mennesker. Der er også en del singlegrupper, der er taget afsted sammen. Jeg ville ønske, at jeg havde modet, men det har jeg ikke.

Jeg er en af dem, der vejer 25 kg for meget - og det mærkes klart på min selvtillid - og det er ikke særligt tiltrækkende. Jeg tog alle de kilo på i en årerække før en dejlig ekskæreste, hvor jeg havde det enormt svært med mænd, så begyndte at tage på, så "udvalget" var knap så stort - som et skjold. Og selvom jeg gerne vil tabe mig, så føler jeg også, at jeg mister det skjold. For tænk hvis de heller ikke gider det, der er under alt fedtet :tie:

Jeg vil rigtig gerne date, men jeg har den indstilling lige nu, at jeg faktisk har givet op på forhånd - og det er overhovedet ikke brugbart :tie:


Der er også rock i min by :fløjt:
Har også næsten droppet fb i dag pga alle de "ih hvor har vi det fedt til rock" billeder.. Flere har inviteret med, men chancen for at rende ind i exen og hans venner er ALT for stor og det gider sq simpelthen ikke :-/
Har i stedet fået slettet "hans" familie og venner på fb.. 32 stk i alt, så deprimeret lørdag er det her :-/ har ikke slettet ham, magter det ikke endnu men følger ham ikke
0
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Singletråden

Indlægaf Juki » 18. jun 2016, 16:27

Jeg har haft en god dag, selvom jeg startede med at panikke lidt :genert:

Jeg havde ikke rigtig hørt fra daten i et døgns tid (meget lang tid for os :-D) Så da jeg vågnede og så at der var kommet en mail fra ham tænkte jeg straks "FUCK! Han vil afslutte det hele" eller noget lignende :blush: Det viste sig så at være en besked med at han har smidt sin telefon væk og nogle "kæreste-klamheds-ord" :-D

Skammede mig faktisk lidt over at jeg tænkte at han ville droppe det hele :genert:

Resten af aftenen vil jeg forkæle mig selv med noget lækkert aftensmad og jordbær med fløde til dessert. Og se noget fodbold, GO ISLAND! :pompom:
7
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
FrøkenM
Indlæg: 6644
Tilmeldt: 10. okt 2015, 09:05
Kort karma: 1182
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 9549

Re: Singletråden

Indlægaf FrøkenM » 18. jun 2016, 16:28

Juki skrev:Jeg har haft en god dag, selvom jeg startede med at panikke lidt :genert:

Jeg havde ikke rigtig hørt fra daten i et døgns tid (meget lang tid for os :-D) Så da jeg vågnede og så at der var kommet en mail fra ham tænkte jeg straks "FUCK! Han vil afslutte det hele" eller noget lignende :blush: Det viste sig så at være en besked med at han har smidt sin telefon væk og nogle "kæreste-klamheds-ord" :-D

Skammede mig faktisk lidt over at jeg tænkte at han ville droppe det hele :genert:

Resten af aftenen vil jeg forkæle mig selv med noget lækkert aftensmad og jordbær med fløde til dessert. Og se noget fodbold, GO ISLAND! :pompom:

Godt du hørte fra ham :kys:

Jeg glæder mig til den fodboldkamp er slut så vi kan komme tilbage til noget godt race.
Men ellers står aftenen også på god aftensmad og jordbær :savl:
1
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
Mocca
Indlæg: 831
Tilmeldt: 23. sep 2015, 08:37
Kort karma: 39
Likede indlæg: 1320

Re: Singletråden

Indlægaf Mocca » 18. jun 2016, 16:31

ManicNinja skrev:
Mocca skrev:Nix, svigter dig her :P Jeg tog mig sammen, og fik muget ud og ryddet op i mit bombekrater af et køkken. Måske fordi jeg løb tør for kaffe :ad!: :ad!:
Nu mangler jeg bare resten af mit hjem, og et par hjemmeopgaver, og et bade, og motion, og indkøb, og ...


Ved du hvad? Du fik sgu motiveret mig dér :D Tænkte: "Aj, når andre får fikset det huslige, SÅ kan jeg også, og jeg skal jo arbejde i morgen og vil være TRÆT af at komme hjem til bulen her ...".

Køkkenet er ryddet og rengjort. Der er støvsuget over det hele. Hele badeværelset blev skuret, gammel makeup og alle mulige shampoflasker er smidt ud, vasketøj er lagt sammen, her er tørret støv af overalt, ordnet og rengjort krydderihylden i køkkenet, flasker og glas er stillet klar til at tage med i containeren, et par større ting, der længe har skullet smides ud, er smidt i dén container.

Nu får jeg mig en snackbid, og så vil jeg ud at løbe, før aftenen skal nydes med lidt god mad. Er jeg rigtig snild, får jeg stillet en grovbolledej til koldhævning senere.

Aaaah!


Hold da op! Må jeg skrive det på min korte liste over, hvad jeg har fået gjort i dag?
Min meget korte liste :-D
Så ser det da og som om, jeg har lavet lidt.

1. Drukket kaffe
2. Ordnet køkken
3. Motiveret Manic :lol2:
4. .... Det er jeg ikke nået til endnu, men dagen vel også lang, ik?!
3
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Singletråden

Indlægaf ManicNinja » 18. jun 2016, 16:33

Mocca skrev:
ManicNinja skrev:
Mocca skrev:Nix, svigter dig her :P Jeg tog mig sammen, og fik muget ud og ryddet op i mit bombekrater af et køkken. Måske fordi jeg løb tør for kaffe :ad!: :ad!:
Nu mangler jeg bare resten af mit hjem, og et par hjemmeopgaver, og et bade, og motion, og indkøb, og ...


Ved du hvad? Du fik sgu motiveret mig dér :D Tænkte: "Aj, når andre får fikset det huslige, SÅ kan jeg også, og jeg skal jo arbejde i morgen og vil være TRÆT af at komme hjem til bulen her ...".

Køkkenet er ryddet og rengjort. Der er støvsuget over det hele. Hele badeværelset blev skuret, gammel makeup og alle mulige shampoflasker er smidt ud, vasketøj er lagt sammen, her er tørret støv af overalt, ordnet og rengjort krydderihylden i køkkenet, flasker og glas er stillet klar til at tage med i containeren, et par større ting, der længe har skullet smides ud, er smidt i dén container.

Nu får jeg mig en snackbid, og så vil jeg ud at løbe, før aftenen skal nydes med lidt god mad. Er jeg rigtig snild, får jeg stillet en grovbolledej til koldhævning senere.

Aaaah!


Hold da op! Må jeg skrive det på min korte liste over, hvad jeg har fået gjort i dag?
Min meget korte liste :-D
Så ser det da og som om, jeg har lavet lidt.

1. Drukket kaffe
2. Ordnet køkken
3. Motiveret Manic :lol2:
4. .... Det er jeg ikke nået til endnu, men dagen vel også lang, ik?!


Du gjorde det jo meget effektivt, så jeg synes godt, du kan lade det fylde et par punkter :lol:
1
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
In_your_eyes
Indlæg: 1015
Tilmeldt: 12. aug 2015, 13:40
Kort karma: 158
Geografisk sted: Midt i Jylland
Likede indlæg: 1942

Re: Singletråden

Indlægaf In_your_eyes » 18. jun 2016, 16:38

malou_43 skrev:Humøret her er udefinerbart :genert:

Der er Rock i min by, og min facebook boomer bare med billeder af glade og forelskede mennesker. Der er også en del singlegrupper, der er taget afsted sammen. Jeg ville ønske, at jeg havde modet, men det har jeg ikke.

Jeg er en af dem, der vejer 25 kg for meget - og det mærkes klart på min selvtillid - og det er ikke særligt tiltrækkende. Jeg tog alle de kilo på i en årerække før en dejlig ekskæreste, hvor jeg havde det enormt svært med mænd, så begyndte at tage på, så "udvalget" var knap så stort - som et skjold. Og selvom jeg gerne vil tabe mig, så føler jeg også, at jeg mister det skjold. For tænk hvis de heller ikke gider det, der er under alt fedtet :tie:

Jeg vil rigtig gerne date, men jeg har den indstilling lige nu, at jeg faktisk har givet op på forhånd - og det er overhovedet ikke brugbart :tie:

Hvis du taber dig, for din egen skyld, vil det kunne mærkes positivt på din udstråling, fordi DU er glad for hvad du ser i spejlet, så :gogo:
0
:pompom:
Mocca
Indlæg: 831
Tilmeldt: 23. sep 2015, 08:37
Kort karma: 39
Likede indlæg: 1320

Re: Singletråden

Indlægaf Mocca » 18. jun 2016, 16:43

ManicNinja skrev:Du gjorde det jo meget effektivt, så jeg synes godt, du kan lade det fylde et par punkter :lol:


1. Drukket kaffe
2. Ordnet køkken
3. Motiveret Manic til at ordne køkken
4. Motiveret Manic til at støvsuge
5. Motiveret Manic til at skure badeværelse
6. Motiveret Manic til at ordne vasketøj
7. Motiveret Manic til at tørre støv af
8. Motiveret Manic til at rydde op

Hold da op, ikke noget at sige til, at jeg faktisk føler mig lidt slidt nu. Alt det, jeg har nået... :nerve:



Argh, jeg har så også fri i morgen, - og arbejder bedst under tidspres :lol2: :lol2:
9
getitright
Indlæg: 147
Tilmeldt: 24. sep 2015, 19:59
Kort karma: 23
Likede indlæg: 268

Re: Singletråden

Indlægaf getitright » 18. jun 2016, 21:37

Jeg bor i rækkehus i et forstadsområde, og der bor sådan et nydeligt, midaldrende par over for mig. De hilser pænt, når jeg sidder ude på min terrasse og får en cigaret og kan godt lide at sniksnakke, men når det bliver weekend, tager fanden åbenbart ved dem. Hver lørdag skændes de så højt, at jeg kan høre det, på trods af, at deres vinduer er lukkede. Lige nu sidder jeg med åbent vindue indenfor og kan høre dem skrige af hinanden igen. Jeg har en teori om, at de kan udholde hinanden til hverdag, fordi de går på arbejde, men når det bliver weekend, bliver de lige pludselig tvunget til hinandens selskab hele dagen, og så skal der bare råbes og skriges.

Jeg har snart boet i området i to år, og jeg tror, det i hvert fald har stået på i halvandet. Jeg synes godt nok, det er trist :trist: Uden at kende deres historie, kan jeg virkelig ikke forstå, hvorfor man bliver sammen, når man har det så anstrengt med hinanden, at der nærmest er et skemalagt skænderi i weekenden. Øv, det må være udmattende.
3
"I took a deep breath and listened to the old brag of my heart. I am, I am, I am." - Sylvia Plath
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34771

Re: Singletråden

Indlægaf Dirtylittledevil » 18. jun 2016, 21:43

Liseletpåtå skrev:Og jeg savner at blive råflirtet med :lun:


Havde du nu bare været lidt mere maskulin, så havde jeg da gerne påtaget mig det projekt :slem:
0
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Zombie
Indlæg: 5109
Tilmeldt: 16. aug 2015, 14:06
Kort karma: 1219
Likede indlæg: 20819

Re: Singletråden

Indlægaf Zombie » 18. jun 2016, 21:50

Min Tinderflirt er 2 meter høj og vejer 100+ kg uden at det er fedt.
Jeg er 163 og ca 50 kilo.

Jeg er lidt nervøs ved denne kombination?!
1
aka Forbies

:gammel:
Brugeravatar
MilleMercy
Indlæg: 390
Tilmeldt: 12. aug 2015, 21:17
Kort karma: 46
Likede indlæg: 576

Re: Singletråden

Indlægaf MilleMercy » 18. jun 2016, 21:54

Zombie skrev:Min Tinderflirt er 2 meter høj og vejer 100+ kg uden at det er fedt.
Jeg er 163 og ca 50 kilo.

Jeg er lidt nervøs ved denne kombination?!


Omtrent samme kombination er min (eks)kæreste og jeg, han vejer lidt mindre end din flirt, men ellers samesame.
Jeg vil sige, at det har fungeret særdeles godt :D

Edit: I starten var jeg lidt nervøs for om højdeforskellen generede ham, men det var/er vitterlig ikke noget issue, kun lidt i mit hoved indtil, vi fik talt om det.
Senest rettet af MilleMercy 18. jun 2016, 21:56, rettet i alt 1 gang.
1
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34771

Re: Singletråden

Indlægaf Dirtylittledevil » 18. jun 2016, 21:54

Zombie skrev:Min Tinderflirt er 2 meter høj og vejer 100+ kg uden at det er fedt.
Jeg er 163 og ca 50 kilo.

Jeg er lidt nervøs ved denne kombination?!


Jeg kom lige til at tænke på de to her :lol:

sha.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
5
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Zombie
Indlæg: 5109
Tilmeldt: 16. aug 2015, 14:06
Kort karma: 1219
Likede indlæg: 20819

Re: Singletråden

Indlægaf Zombie » 18. jun 2016, 22:02

Liseletpåtå skrev:
Zombie skrev:Min Tinderflirt er 2 meter høj og vejer 100+ kg uden at det er fedt.
Jeg er 163 og ca 50 kilo.

Jeg er lidt nervøs ved denne kombination?!


Hvorfor? :)


Jeg har ikke lyst til at dø!!
0
aka Forbies

:gammel:

Tilbage til "Forhold og sex"