WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23791
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22043

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf dgd2007 » 15. jun 2016, 11:36

Flora skrev:Altså skal det forestille at babyen kommer ud af en vagina eller hvad? I så fald er det den mest ulækre kage jeg nogensinde har set :puke:

Jeg troede, det var for at fejre et barnemord. Men anyways, ville jeg have ret svært ved at spise den, selv om det skulle være det andet. :wacko:
4
Brugeravatar
hotlips
Indlæg: 5039
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:01
Kort karma: 421
Likede indlæg: 9195

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf hotlips » 15. jun 2016, 11:57

dgd2007 skrev:
Flora skrev:Altså skal det forestille at babyen kommer ud af en vagina eller hvad? I så fald er det den mest ulækre kage jeg nogensinde har set :puke:

Jeg troede, det var for at fejre et barnemord. Men anyways, ville jeg have ret svært ved at spise den, selv om det skulle være det andet. :wacko:


Jeg tror det ville være mig komplet umuligt at bryde sammen med århundredets grineanfald hvis jeg blev præsenteret for den der med det klassiske udtryk der forventer ros.
Jeg ville sikkert blive vildt flov bagefter men jeg tror jeg ville blive så fuldstændig overrumplet at jeg ikke ville kunne nå at bide det i mig.

Altså.. Hvem gør lige klar til at holde masken i den grad den der kræver når de skal se en kage?
3
Sjo
Indlæg: 484
Tilmeldt: 23. mar 2016, 09:19
Kort karma: 71
Likede indlæg: 1101

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Sjo » 15. jun 2016, 12:04

kidkomb skrev::(
Dirtylittledevil skrev:
dgd2007 skrev:
Dirtylittledevil skrev:Denne kage
[...]

Milde Moses, det var makabert. Ved du, hvad ideen var?


Jeg tror det en for at fejre en veloverstået fødsel

Det fejres også bedst med kvalme...

100 kroner og 50 øre på at der var en ret stor del tilbage af den... :ad!:
1
Vor herre til fucking pipirøvhest altså!
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Fru Sunshine » 15. jun 2016, 15:17

Dirtylittledevil skrev:Denne kage



Ad! Bare ad!
1
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Novella
Indlæg: 1930
Tilmeldt: 11. aug 2015, 06:21
Kort karma: 488
Likede indlæg: 5499

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Novella » 18. jun 2016, 21:22

Bjørn Nørgaard, som splitterhansjørgen står på en forhøjning og læser op af Biblen på Allinge Havn. Det er godt nok Folkemøde og på en eller anden måde virker det naturligt, men i normale sammenhænge ville jeg finde det særpræget.
3
Brugeravatar
Velvet-Goldmine
Indlæg: 1559
Tilmeldt: 17. jan 2016, 21:33
Kort karma: 255
Likede indlæg: 5868

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Velvet-Goldmine » 18. jun 2016, 21:28

Bad Samaritan skrev:Nå, men jeg er så lige blevet oplyst om, at den slange jeg forleden myrdede i koldt blod ikke engang tre meter fra mit telt, efter alt at dømme var en af verdens giftigste (sort mamba), og at den er pisse-aggressiv, hvis den er trængt op i et hjørne. Heldigvis ser den jo ikke særlig 'trængt op' ud, som den ligger lige dér... Seriøst, dude. Wtf!

(min kollega tog billedet, mens jeg hentede donkraften)

[Edit: Hvis der skulle sidde en ... øhm... repto... reptilo... slangekender derude og kan afkræfte, så smid lige en PB. Så sparer jeg porto på den fucking plade-rustning, jeg har tænkt mig at få sendt herned pronto!]



Shiiit :shock:

Det er lidt svært at se på billedet, men det ligner at den har en mørk markering under øjet, langs overkæben - det har den sorte mamba ikke (men det kan være skygger fordi den ligger under stenene).
images.jpg

images (1).jpg


Men der ud over kunne den godt ligne. Hvæsede den ikke lidt af dig, så du kunne se den i munden? :lol: Den sorte mamba er nemlig sort inde i munden (hence navnet), og seriøst, hvis det var en sådan..... FUUUUUUUUCK! Det er en legende indenfor giftslanger, lidt ligesom kongekobraen i Asien.
De er monstergiftige, vildt aggressive og kan rejse sig i 1½ m. højde.... og er set 'jagte' en stakkel der synes han skulle komme for tæt på.
Jeg ville gå med pladerustningen!

Ai men altså... tog du ikke nogle billeder af den da du havde myrdet den, så man kan se den ordentligt? Jeg er vildt fascineret nu... men det var selvfølgelig heller ikke mig der stod overfor den, hahaha.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
1
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Bøtte » 18. jun 2016, 21:57

Okay man laver lige en advarsel inden man poster close up billeder af slanger :sur:

Nu ved jeg godt hvad jeg drømmer op i nat :whine:
1
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Bøtte » 18. jun 2016, 21:59

Jeg blev rimelig 'wtf' igår, da jeg fandt en stor edderkop i toilettet :genert:
Det er så meget slut med at tisse i mørke fremover, og jeg er altså oppe og tisse hver nat de næste 5 måneder. :(
0
Brugeravatar
Velvet-Goldmine
Indlæg: 1559
Tilmeldt: 17. jan 2016, 21:33
Kort karma: 255
Likede indlæg: 5868

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Velvet-Goldmine » 18. jun 2016, 22:07

Bad Samaritan skrev:
Det sorte dér er linjen hvor dens mund går, lader jeg mig fortælle. Du kan se det bedre på billedet her:

slange.png


Min chef bedyrer, at det er en mamba og morer sig kosteligt over, hvor meget jeg freaker ud lige nu. Det er fucking anden gang, jeg har været ved at blive bidt hernede. Forrige måned satte jeg uforvarende min hånd ned på sådan en vægtkasse, der sidder bag på en vejbom, og overraskede en kobra, som... well... lavede hvad fanden en kobra nu engang laver i en kasse sent om aftenen. Den gav et højlydt hvæs ligesom fra en kat, og den var seriøst tæt nok på til at jeg kunne mærke det dér pust på min hånd. Jeg tror jeg nåede at løbe et par gange rundt om bygningen, før vagterne viste mig, at de havde nakket den. :lol:


Jeg kan ikke forstørre billedet, men din chef har set den tæt på og siger det er en mamba, så vil jeg gå med det.

Du må have slangetække :-D Mambaen er ret sky, så det er sjældent den er steder med mennesker og derfor ikke så mange mennesker rent faktisk bliver bidt, men selvfølgelig skulle den lige finde dig (de kaldte den kobrahævneren, men det skulle du ikke vide).

Jeg ville også freake totalt hvis jeg var dig, men nu sidder jeg her trygt og godt i min sofa efter god middag med venner og er ved at omkomme af grin... undskyld!
1
Brugeravatar
hotlips
Indlæg: 5039
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:01
Kort karma: 421
Likede indlæg: 9195

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf hotlips » 18. jun 2016, 22:44

Jeg har haft noget til salg på facebook og damen kan åbenbart ikke åbne sin messenger så nu har hun smidt en mail jeg skal skrive til... Som er lavet af mit efternavn.

Wtf!?

Det er en anonym profil og jeg er et fælles til computere så nu overvejer jeg om det er et eller andet scamhalløj jeg ikke kan gennemskue eller om det simpelthen er min mors kusine og hendes fusker mand der arbejder hårdt på at ødelægge det navn det kun er os der har og jeg har egentlig ikke lyst til at have noget med dem at gøre.
0
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Dirtylittledevil » 18. jun 2016, 22:53

At jeg for årevis siden havde et kæledyr som havde et virkelig specielt navn som var helt hjemmeopfundet, og nu opdager jeg så at der er en bruger herinde med samme navn. Var mine navngivningsskills slet ikke så ubergode som jeg troede? Eller er vi ude i noget med reinkarneret dyr som nu vil i kontakt? Kun tiden vil vise det!
7
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19643
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2445
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46275

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf LadyFox » 19. jun 2016, 00:00

Dirtylittledevil skrev:At jeg for årevis siden havde et kæledyr som havde et virkelig specielt navn som var helt hjemmeopfundet, og nu opdager jeg så at der er en bruger herinde med samme navn. Var mine navngivningsskills slet ikke så ubergode som jeg troede? Eller er vi ude i noget med reinkarneret dyr som nu vil i kontakt? Kun tiden vil vise det!

Ej. Nu bliver man (jeg) jo nysgerrig!
10
...
Oveditlevsen
Indlæg: 668
Tilmeldt: 18. jun 2016, 20:26
Kort karma: 20
Likede indlæg: 580

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Oveditlevsen » 19. jun 2016, 15:04

Min overbo taber et eller andet fra sin altan, beboeren i stuen er åbenbart også ude på sin og bliver lidt sur. De kommunikerer lidt frem og tilbage, overboen tilbyder så at hun kan komme op og få pik...

Følgende blev kommunikeret mellem 7.sal og stuen, så det meste af ejendommen kunne følge med, charmerende type.. :ticks: :sarkasme:
10
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Dirtylittledevil » 19. jun 2016, 17:41

Oveditlevsen skrev:Min overbo taber et eller andet fra sin altan, beboeren i stuen er åbenbart også ude på sin og bliver lidt sur. De kommunikerer lidt frem og tilbage, overboen tilbyder så at hun kan komme op og få pik...

Følgende blev kommunikeret mellem 7.sal og stuen, så det meste af ejendommen kunne følge med, charmerende type.. :ticks: :sarkasme:


Kæft hvor classy :lol:
1
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Aima
Indlæg: 3595
Tilmeldt: 23. aug 2015, 01:43
Kort karma: 1397
Likede indlæg: 15898

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Aima » 19. jun 2016, 17:51

Sommetider er mine venners sans for komik sådan lidt wtf.

image.jpg



Ej ok, jeg syntes faktisk det var lidt sjovt.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
17
I'll stick with hell no's and headphones...

Tilbage til "Generelt"