Hvad har påvirket din dag negativt

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Q-beben
Indlæg: 1217
Tilmeldt: 23. dec 2015, 11:23
Kort karma: 267
Likede indlæg: 4288

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Q-beben » 17. jun 2016, 11:27

Jeg tabte lige en neglelak med mintgrøn farve på gulvet, så den gik i tusinde mini-bitte-små stykker på mit køkkengulv... :(
0
Brugeravatar
Panton
Indlæg: 4496
Tilmeldt: 15. aug 2015, 06:50
Kort karma: 941
Likede indlæg: 4728

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Panton » 17. jun 2016, 14:48

At mit barn blev fanget i krydsilden da politien valgte at rydde pusherstreet! Derudover, hvorfor smide tåregas lige ved skolen!!
0
You Think you’re in shape, until you try boxing// Tough times don't last, tough people do

Winners never quit
Quitters never win
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24611
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3193
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36730

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Daine » 17. jun 2016, 17:32

ShuruQ skrev:En eventuel praktikaftale der glippede pga tørklædet :trist:.

Jeg ved det kan skabe problemer og fair nok, men jeg synes det er rigtigt øv det skal være så besværligt. Jeg nægter virkelig at give køb på mig selv, men fandeme, sgu og satan.

Ikke for at træde i det, men må de det? Altså give et afslag med den begrundelse? Jeg har set billeder af dig og du går jo med et alm tørklæde, ikke et der dækker dit ansigt.

Men uanset hvad, så sender jeg lige et :kram: for det er ski ærgerligt for dig. Jeg håber, du snart får tilbudt en anden praktikplads med lidt mere rummelighed.
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Flowergirl
Indlæg: 152
Tilmeldt: 12. maj 2016, 11:18
Kort karma: 9
Likede indlæg: 144

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Flowergirl » 18. jun 2016, 11:09

Startede egentlig meget tidligt i morges.. Glemte min p-pille torsdag så var nødt til at tage 2 igår, og jeg vidste at jeg ville blive skide syg af det. Bum 6 timer senere lå jeg bare med kvalme og opkast. :s
Bryder mig egentlig ikke om tanken, at p-piller kan gøre det ved ens krop.
0
Brugeravatar
Sevii
Indlæg: 519
Tilmeldt: 19. nov 2015, 08:30
Kort karma: 93
Likede indlæg: 1345

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Sevii » 18. jun 2016, 11:31

Flowergirl skrev:Startede egentlig meget tidligt i morges.. Glemte min p-pille torsdag så var nødt til at tage 2 igår, og jeg vidste at jeg ville blive skide syg af det. Bum 6 timer senere lå jeg bare med kvalme og opkast. :s
Bryder mig egentlig ikke om tanken, at p-piller kan gøre det ved ens krop.

Er det da normalt med p-piller? Jeg har også lige glemt det i to dage, og der var ingen bivirkninger overhovedet. Men god bedring :kram: . Det var da irriterende.
0
:banan: :banan:
Flowergirl
Indlæg: 152
Tilmeldt: 12. maj 2016, 11:18
Kort karma: 9
Likede indlæg: 144

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Flowergirl » 18. jun 2016, 12:45

Sevii skrev:
Flowergirl skrev:Startede egentlig meget tidligt i morges.. Glemte min p-pille torsdag så var nødt til at tage 2 igår, og jeg vidste at jeg ville blive skide syg af det. Bum 6 timer senere lå jeg bare med kvalme og opkast. :s
Bryder mig egentlig ikke om tanken, at p-piller kan gøre det ved ens krop.

Er det da normalt med p-piller? Jeg har også lige glemt det i to dage, og der var ingen bivirkninger overhovedet. Men god bedring :kram: . Det var da irriterende.


Jeg ved det ikke helt - har hørt at nogle kvinder kan få bivirkninger såsom kvalme, hovedpine, brystspændinger osv. Desværre har jeg bare skiftet p-piller flere gange og prøvet andet prævention, men jeg får stadig let kvalme af det (kan dog holde det ud). Men bliver bare syg af det hvis jeg f.eks. Har glemt en pille og må tage to. :boo:

Mange tak :kys:
0
Brugeravatar
Guilded_Lily
Indlæg: 12656
Tilmeldt: 12. sep 2015, 09:41
Kort karma: 910
Likede indlæg: 12374

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Guilded_Lily » 18. jun 2016, 13:02

Flowergirl skrev:
Sevii skrev:
Flowergirl skrev:Startede egentlig meget tidligt i morges.. Glemte min p-pille torsdag så var nødt til at tage 2 igår, og jeg vidste at jeg ville blive skide syg af det. Bum 6 timer senere lå jeg bare med kvalme og opkast. :s
Bryder mig egentlig ikke om tanken, at p-piller kan gøre det ved ens krop.

Er det da normalt med p-piller? Jeg har også lige glemt det i to dage, og der var ingen bivirkninger overhovedet. Men god bedring :kram: . Det var da irriterende.


Jeg ved det ikke helt - har hørt at nogle kvinder kan få bivirkninger såsom kvalme, hovedpine, brystspændinger osv. Desværre har jeg bare skiftet p-piller flere gange og prøvet andet prævention, men jeg får stadig let kvalme af det (kan dog holde det ud). Men bliver bare syg af det hvis jeg f.eks. Har glemt en pille og må tage to. :boo:

Mange tak :kys:


Tager du de to på samme tid?
0
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf ManicNinja » 18. jun 2016, 13:08

ShuruQ skrev:
Daine skrev:
ShuruQ skrev:En eventuel praktikaftale der glippede pga tørklædet :trist:.

Jeg ved det kan skabe problemer og fair nok, men jeg synes det er rigtigt øv det skal være så besværligt. Jeg nægter virkelig at give køb på mig selv, men fandeme, sgu og satan.

Ikke for at træde i det, men må de det? Altså give et afslag med den begrundelse? Jeg har set billeder af dig og du går jo med et alm tørklæde, ikke et der dækker dit ansigt.

Men uanset hvad, så sender jeg lige et :kram: for det er ski ærgerligt for dig. Jeg håber, du snart får tilbudt en anden praktikplads med lidt mere rummelighed.


Ja, det er jo det, godt nok dækker det hår, ører og hals, men ikke mere end det. Jeg ved ikke egentligt ikke om de må :gruble:.

Men det er vist en ret gennemgående holdning de steder konsulenten har været i kontakt med at de ikke godtager praktikanter der skilter med deres religion. Troede egentligt ikke det var helt så udbredt som det lader til.

Før eller siden må det jo lykkes, tørklædet til trods :lun:.


Gad vide, om de reagerer på samme måde, hvis folk synligt bærer et guldkors om halsen? :gruble:
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Flowergirl
Indlæg: 152
Tilmeldt: 12. maj 2016, 11:18
Kort karma: 9
Likede indlæg: 144

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Flowergirl » 18. jun 2016, 22:19

Guilded_Lily skrev:
Flowergirl skrev:
Sevii skrev:
Flowergirl skrev:Startede egentlig meget tidligt i morges.. Glemte min p-pille torsdag så var nødt til at tage 2 igår, og jeg vidste at jeg ville blive skide syg af det. Bum 6 timer senere lå jeg bare med kvalme og opkast. :s
Bryder mig egentlig ikke om tanken, at p-piller kan gøre det ved ens krop.

Er det da normalt med p-piller? Jeg har også lige glemt det i to dage, og der var ingen bivirkninger overhovedet. Men god bedring :kram: . Det var da irriterende.


Jeg ved det ikke helt - har hørt at nogle kvinder kan få bivirkninger såsom kvalme, hovedpine, brystspændinger osv. Desværre har jeg bare skiftet p-piller flere gange og prøvet andet prævention, men jeg får stadig let kvalme af det (kan dog holde det ud). Men bliver bare syg af det hvis jeg f.eks. Har glemt en pille og må tage to. :boo:

Mange tak :kys:


Tager du de to på samme tid?


Hvis jeg f.eks har glemt en pille og først opdager det næste dag på det tidspunkt hvor jeg skal have min pille, så tager jeg begge to på samme tid. Men ellers hvis jeg glemmer en pille tager jeg den så straks jeg opdager det - jeg opdagede det dog bare først igår da jeg skulle have den anden.
0
Brugeravatar
Novella
Indlæg: 1930
Tilmeldt: 11. aug 2015, 06:21
Kort karma: 488
Likede indlæg: 5499

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Novella » 18. jun 2016, 23:15

At jeg nåede at sove lige præcis en time, før jeg blev vækket af en flok hujende unge, der gik festende forbi med musik. Jeg ved godt, at det er weekend og sommer, og jeg prøver at være rimelig, men jeg har arbejdet tre døgn i træk - og jeg skal op halv seks til en heldagsudflugt. Jeg havde ikke brug for at blive vækket lige nu.
0
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf kidkomb » 19. jun 2016, 21:23

Fuck dig, John West, der er alt for meget salt i min tun!
0
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
DenBlødeJyde
Indlæg: 1596
Tilmeldt: 3. nov 2015, 09:59
Kort karma: 436
Likede indlæg: 5663

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf DenBlødeJyde » 20. jun 2016, 08:35

KitKat skrev:Min ex, som ellers normalt er et fint og godt menneske.

Jeg vågnede op i morges til en besked fra ham om, at han havde fundet herind og læst mine indlæg i håb om at finde et svar på hvorfor vi gik fra hinanden.

Shit hvor er jeg gal, altså. Han har hele tiden vidst jeg havde debatten, og at det var mit fri-rum og et sted hvor jeg kunne dele tanker og få input på en anden måde end irl, netop fordi mit irl-netværk var adskilt fra jer herinde.

Det kan jeg ikke længere, og jeg aner ikke hvor meget af det jeg har skrevet herinde han rent faktisk har fundet, og hvad han så har tolket ud fra det han har fundet. Øv hvor er jeg ked af at det føles ødelagt.


Ej, hvor er det da også nederen gjort. Det svarer jo til, at han har været i din telefon og læst fortrolige beskeder mellem dig og en veninde.

Kan virkelig godt forstå, at du må være både skuffet og ked af det, og ja vred (det ville jeg sq være).. :ae:

Røvbanan! :boo:
1
Brugeravatar
Thestral
Indlæg: 2772
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:15
Kort karma: 432
Likede indlæg: 3056

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Thestral » 20. jun 2016, 08:56

Tanken om min X og den påvirkning han har på min lille familie
0
Jeg har nået den alder,
hvor jeg ved, hvad der er værd at vide
og på en god dag kan jeg også huske noget af det..
Brugeravatar
Mulan
Indlæg: 1763
Tilmeldt: 12. aug 2015, 23:15
Kort karma: 622
Likede indlæg: 6445

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Mulan » 20. jun 2016, 10:20

KitKat skrev:Min ex, som ellers normalt er et fint og godt menneske.

Jeg vågnede op i morges til en besked fra ham om, at han havde fundet herind og læst mine indlæg i håb om at finde et svar på hvorfor vi gik fra hinanden.

Shit hvor er jeg gal, altså. Han har hele tiden vidst jeg havde debatten, og at det var mit fri-rum og et sted hvor jeg kunne dele tanker og få input på en anden måde end irl, netop fordi mit irl-netværk var adskilt fra jer herinde.

Det kan jeg ikke længere, og jeg aner ikke hvor meget af det jeg har skrevet herinde han rent faktisk har fundet, og hvad han så har tolket ud fra det han har fundet. Øv hvor er jeg ked af at det føles ødelagt.

Ahmen for fanden da - EKS - hvis du kigger med lige nu ikke? Så tager du og skrubber så meget af, at vi kun kan høre døren smække! Føj, hvor er det ulækkert sådan at snage i dit private frirum. Føj.
0
Rosa Espinosa skrev:Ville slet ikke magte en diller, når jeg bare kom efter en dagmartærte.

"thats typical bad male judgment not a cognitive disorder "
Brugeravatar
KitKat
Indlæg: 1127
Tilmeldt: 15. sep 2015, 05:43
Kort karma: 351
Geografisk sted: Vestjylland
Likede indlæg: 3262
Kontakt:

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf KitKat » 20. jun 2016, 13:46

KitKat skrev:Min ex, som ellers normalt er et fint og godt menneske.

Jeg vågnede op i morges til en besked fra ham om, at han havde fundet herind og læst mine indlæg i håb om at finde et svar på hvorfor vi gik fra hinanden.

Shit hvor er jeg gal, altså. Han har hele tiden vidst jeg havde debatten, og at det var mit fri-rum og et sted hvor jeg kunne dele tanker og få input på en anden måde end irl, netop fordi mit irl-netværk var adskilt fra jer herinde.

Det kan jeg ikke længere, og jeg aner ikke hvor meget af det jeg har skrevet herinde han rent faktisk har fundet, og hvad han så har tolket ud fra det han har fundet. Øv hvor er jeg ked af at det føles ødelagt.


Problem løst :klap:

Patrick har slettet alle mine indlæg frem til nu, så hvis eks'en kommer i tanker om at kigge med igen vil der ikke længere være noget som kommer ham ved.
10

Tilbage til "Generelt"