Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Rapfisk
Indlæg: 7093
Tilmeldt: 20. aug 2015, 16:27
Kort karma: 1431
Likede indlæg: 13316

Re: Singletråden

Indlægaf Rapfisk » 20. jun 2016, 06:18

Dikus skrev:
Rapfisk skrev:
Dikus skrev:Manic er dum. Siger det, jeg tænker. Men sim jeg bestemt ikke ønsker skal være sandt. Så jeg holder mig til dumme Manic! (Mon jeg nu får moderatoerne på nakken :gruble: Det bliver kønt :kys:)

Tænker, han er presset, fordi en ny er på banen.
Rejsen kan han ikke rigtigt gøre for. Den har stået i kalenderen i månedsvis.

Men sandt at sige, så aner jeg ikke, hvilket ben jeg skal stå på. Hans forklaring er den første nogensinde, der ikke har lydt som en usammenhængende bortforklaring. Og den første, der faktisk har givet rigtig mening.

Til gengæld er den følelsesladet og efterlader et indtryk af ham som knap så stærk mand. Hvilket jeg har det fint med, men som han tydeligvis finder ekstremt pinligt og feminint.

Det problem ved ham har vi været forbi før. Han har en sær ide om, hvad en mand er og hvad hans rolle er, når han ikke er den stærke forsørger.

Det er bare too little, too late. Du er glad for tanken, for forsøget, men grunden til, at I gik fra hinanden, er der stadig. Hvis I nogensinde skal være sammen, bliver det fordi, sårene er helet, og I er udviklet jer til to individet, som er gode for hinanden og vil det samme. Ikke nu.

I øvrigt fint nok, at han ikke kan gøre noget ved rejsen, men han kan gøre for, hvornår han præsenterer sådan en bombe for dig.


Og. Nu føler jeg mig så skyldig. Jeg har nok presset ham til det, da jeg skrev til ham, der ikke kom noget godt ud af at skrive sammen, så jeg ønskede at stoppe kontakten helt.

Selvfølgelig er et brud svært både for ham og dig, og jeg synes ikke, at nogen af jer er "skyldige". I gør hver især, hvad der føles rigtigt for jer.
1
Livslinjen: 70 201 201
Brugeravatar
Rapfisk
Indlæg: 7093
Tilmeldt: 20. aug 2015, 16:27
Kort karma: 1431
Likede indlæg: 13316

Re: Singletråden

Indlægaf Rapfisk » 20. jun 2016, 06:25

Dikus skrev:
Rapfisk skrev:
Dikus skrev:Manic er dum. Siger det, jeg tænker. Men sim jeg bestemt ikke ønsker skal være sandt. Så jeg holder mig til dumme Manic! (Mon jeg nu får moderatoerne på nakken :gruble: Det bliver kønt :kys:)

Tænker, han er presset, fordi en ny er på banen.
Rejsen kan han ikke rigtigt gøre for. Den har stået i kalenderen i månedsvis.

Men sandt at sige, så aner jeg ikke, hvilket ben jeg skal stå på. Hans forklaring er den første nogensinde, der ikke har lydt som en usammenhængende bortforklaring. Og den første, der faktisk har givet rigtig mening.

Til gengæld er den følelsesladet og efterlader et indtryk af ham som knap så stærk mand. Hvilket jeg har det fint med, men som han tydeligvis finder ekstremt pinligt og feminint.

Det problem ved ham har vi været forbi før. Han har en sær ide om, hvad en mand er og hvad hans rolle er, når han ikke er den stærke forsørger.

Det er bare too little, too late. Du er glad for tanken, for forsøget, men grunden til, at I gik fra hinanden, er der stadig. Hvis I nogensinde skal være sammen, bliver det fordi, sårene er helet, og I er udviklet jer til to individet, som er gode for hinanden og vil det samme. Ikke nu.

I øvrigt fint nok, at han ikke kan gøre noget ved rejsen, men han kan gøre for, hvornår han præsenterer sådan en bombe for dig.


Og. Nu føler jeg mig så skyldig. Jeg har nok presset ham til det, da jeg skrev til ham, der ikke kom noget godt ud af at skrive sammen, så jeg ønskede at stoppe kontakten helt.

Selvfølgelig er et brud svært både for ham og dig, og jeg synes ikke, at nogen af jer er "skyldige". I gør hver især, hvad der føles rigtigt for jer.
0
Livslinjen: 70 201 201
Brugeravatar
DenBlødeJyde
Indlæg: 1598
Tilmeldt: 3. nov 2015, 09:59
Kort karma: 438
Likede indlæg: 5664

Re: Singletråden

Indlægaf DenBlødeJyde » 20. jun 2016, 07:16

Nå, jeg skal ses med min date igen på tirsdag. Vi skal i biografen og se The conjuring 2. Så nu går vi public... :P

Jeg kan godt mærke, at jeg snart har brug for en afklaring af, om vi er på vej til at blive noget mere end bare dateri eller hvad. Håber vi kan tage snakken på tirsdag, og så må vi se om jeg melder mig ud af tråden her :cool: .

Han sagde i lørdags, at han "ikke ville sige noget til hans forældre før han vidste om det her var noget", hvor jeg sådan lidt tænker. Vi har set hinanden 4 gange inkl. sex og overnatning mm, og jeg tænker lidt at vi begge må have en fornemmelse af, om det er noget. Men vil heller ikke overtænke for meget, som jeg ellers har en tendens til.
Vi må tage den på tirsdag... :)
5
Brugeravatar
Rapfisk
Indlæg: 7093
Tilmeldt: 20. aug 2015, 16:27
Kort karma: 1431
Likede indlæg: 13316

Re: Singletråden

Indlægaf Rapfisk » 20. jun 2016, 07:28

DenBlødeJyde skrev:Nå, jeg skal ses med min date igen på tirsdag. Vi skal i biografen og se The conjuring 2. Så nu går vi public... :P

Jeg kan godt mærke, at jeg snart har brug for en afklaring af, om vi er på vej til at blive noget mere end bare dateri eller hvad. Håber vi kan tage snakken på tirsdag, og så må vi se om jeg melder mig ud af tråden her :cool: .

Han sagde i lørdags, at han "ikke ville sige noget til hans forældre før han vidste om det her var noget", hvor jeg sådan lidt tænker. Vi har set hinanden 4 gange inkl. sex og overnatning mm, og jeg tænker lidt at vi begge må have en fornemmelse af, om det er noget. Men vil heller ikke overtænke for meget, som jeg ellers har en tendens til.
Vi må tage den på tirsdag... :)

Sådan har jeg det også. Mine forældre involverer sig meget, og både for deres og min egen skyld (og i princippet også for den anden) venter jeg med at sige noget til dem, til jeg er meget sikker. I andre familier ved jeg, at man meget hurtigt fortæller om nye kærester og tager både venner, kærester og dem midt imellem med hjem, men hos os er det kun de virkeligt seriøse, man introducerer. Dem, der skal være en del af familien. Jeg fortæller heller ikke om mænd, jeg ser løst, fordi mine forældre med det samme vil lægge mere i det.
Senest rettet af Rapfisk 21. jun 2016, 06:54, rettet i alt 1 gang.
3
Livslinjen: 70 201 201
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Singletråden

Indlægaf ManicNinja » 20. jun 2016, 09:09

Dikus skrev:
Zombie skrev:
Dikus skrev:Ikke-kæreste har åbnet op for den store "hvad gik galt"-snak. Og jeg tuder som en pisket.

Har skrevet til flirt og forklaret, at jeg er et rod og har brug for tænketid. Han skrev alt det rigtige tilbage og trækker sig modvilligt, mens han håber på, jeg er afklaret til hans fordel, når han kommer hjem om tre uger/før

Ikke-kæreste er væk to uger. Så jeg burde have lidt tid til at mærke mig selv. Og er det ikke nok, må jeg jo tage noget ekstra.


Jeg synes, det er flot gjort. Smide en bombe og skride i to uger. Tænker han på andet end sig selv her?


Manic er dum. Siger det, jeg tænker. Men sim jeg bestemt ikke ønsker skal være sandt. Så jeg holder mig til dumme Manic! (Mon jeg nu får moderatoerne på nakken :gruble: Det bliver kønt :kys:)

Tænker, han er presset, fordi en ny er på banen.
Rejsen kan han ikke rigtigt gøre for. Den har stået i kalenderen i månedsvis.

Men sandt at sige, så aner jeg ikke, hvilket ben jeg skal stå på. Hans forklaring er den første nogensinde, der ikke har lydt som en usammenhængende bortforklaring. Og den første, der faktisk har givet rigtig mening.

Til gengæld er den følelsesladet og efterlader et indtryk af ham som knap så stærk mand. Hvilket jeg har det fint med, men som han tydeligvis finder ekstremt pinligt og feminint.

Det problem ved ham har vi været forbi før. Han har en sær ide om, hvad en mand er og hvad hans rolle er, når han ikke er den stærke forsørger.


Jeg ved det. Jeg ER utroligt dum somme tider. Det er derfor, det er så fikst, at det står én helt frit for, om man vil lytte til mig ...

Derudover skal du have sådan én her :ae: De dér situationer kræver jo en rygrad af den anden verden. For han siger jo lige præcis alt det, du gerne vil høre. Men sagen er: Hvorfor har du skullet vente så længe på det?

Jeg tror en del af problemet er, at vi så mange steder fra fodres med en forestilling om den romantiske kærlighed, som starter så umuligt og ender så meget desto mere lykkeligt med at indfri alle vores forventninger og få alt til at falde på plads. Dét lukrerer sådan én som ham din commitment phobic dér på. Men han kommer altså ikke til at give dig det, du håber på. Lur mig. Du håber hos den forkerte, så at sige.

Sejt, at du frabad dig kontakt. Læg du bare skyldfølelsen langt væk og vend tilbage til den gode, sunde grænsefornemmelse, du sikkert havde i god behold, før han kom ind i billedet ... Hvordan kan det være at "presse" nogen, at man fortæller dem, det er slut? Det er det da kun, hvis man er typen, der siger sådan noget for at manipulere. Og det har han da vel ikke fået til at tro, at DU er? :gruble:
Senest rettet af ManicNinja 20. jun 2016, 09:13, rettet i alt 1 gang.
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Singletråden

Indlægaf Juki » 20. jun 2016, 09:11

Dikus skrev:Liseletpåtå :whine: Jeg ved ikke, om jeg må angive årsagen, så jeg undlader. Håber, hun kommer igen i nye klæder :lun:

Hva' satan! Det har hun ikke fået lov til! :sur:
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
DenBlødeJyde
Indlæg: 1598
Tilmeldt: 3. nov 2015, 09:59
Kort karma: 438
Likede indlæg: 5664

Re: Singletråden

Indlægaf DenBlødeJyde » 20. jun 2016, 09:13

Rapfisk skrev:
DenBlødeJyde skrev:Nå, jeg skal ses med min date igen på tirsdag. Vi skal i biografen og se The conjuring 2. Så nu går vi public... :P

Jeg kan godt mærke, at jeg snart har brug for en afklaring af, om vi er på vej til at blive noget mere end bare dateri eller hvad. Håber vi kan tage snakken på tirsdag, og så må vi se om jeg melder mig ud af tråden her :cool: .

Han sagde i lørdags, at han "ikke ville sige noget til hans forældre før han vidste om det her var noget", hvor jeg sådan lidt tænker. Vi har set hinanden 4 gange inkl. sex og overnatning mm, og jeg tænker lidt at vi begge må have en fornemmelse af, om det er noget. Men vil heller ikke overtænke for meget, som jeg ellers har en tendens til.
Vi må tage den på tirsdag... :)

Sådan har jeg det også. Mine forældre involverer sig meget, og både for deres og min egen skyld (og i princippet også for den anden). I andre familier ved jeg, at man meget hurtigt fortæller om nye kærester og tager både venner, kærester og dem midt imellem med hjem, men hos os er det kun de virkeligt seriøse, man introducerer. Dem, der skal være en del af familien. Jeg fortæller heller ikke om mænd, jeg ser løst, fordi mine forældre med det samme vil lægge mere i det.


Jeg tror som skrevet også, at det bare er mig, der overtænker det hele.

Jeg er nok bare ramt af et behov for at vise, at "jeg også godt kan det med kærester", hvis det giver mening :genert:
Hele min facebook er fyldt med nye forhold, kærlighedserklæringer, nye babyer, nye graviditeter etc. og har egentlig lidt følt at jeg stod lidt i stampe med mit singleliv med to katte og mænd, der var dumme.. :rulle:
Så jeg skal bare lige skrue lidt ned for tempoet og forventningerne... :)
1
Brugeravatar
canoodle
Indlæg: 579
Tilmeldt: 11. aug 2015, 09:50
Kort karma: 355
Likede indlæg: 2071

Re: Singletråden

Indlægaf canoodle » 20. jun 2016, 11:22

Jeg skal drikke kaffe med Crush-dude i dag :mellow:
2
All Adventurous women do
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Singletråden

Indlægaf Juki » 20. jun 2016, 11:29

canoodle skrev:Jeg skal drikke kaffe med Crush-dude i dag :mellow:

Er det ham der skulle til Tinderbox?
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Rapfisk
Indlæg: 7093
Tilmeldt: 20. aug 2015, 16:27
Kort karma: 1431
Likede indlæg: 13316

Re: Singletråden

Indlægaf Rapfisk » 20. jun 2016, 11:43

canoodle skrev:Jeg skal drikke kaffe med Crush-dude i dag :mellow:

Hvorfor den mellemfornøjede smiley, søde Nudel? :kys:
0
Livslinjen: 70 201 201
Brugeravatar
Zombie
Indlæg: 5115
Tilmeldt: 16. aug 2015, 14:06
Kort karma: 1220
Likede indlæg: 20846

Re: Singletråden

Indlægaf Zombie » 20. jun 2016, 14:24

Dikus skrev:
Ud over, Manic stadig er dum... Så er det jo det, han siger. Og han har åbnet op for, hvad der sker inde i ham.

I hans optik har han arbejdet meget med sig selv - bare ikke, så jeg har lagt mærke til det. Det tror jeg på.

Mere i udfordrings-retningen er, at jeg bestemt ikke ønsker at offentliggøre vores forhold nu, hvor det er så ustabilt. Så på den måde vil jeg jo ikke få bevist, at han ikke bare har vundet tid.

Det aspekt bekymrer mig faktisk, da jeg er i tvivl om, om jeg kan stole på, Manics udlægning ikke er den rette, når jeg kun har tillid at basere det på.


Du minder mig lidt om min eks lige nu. Piller de dele af historien ud, der matcher dit verdensbillede. Men øhm, det sidste gode stykke tid af jeres forhold virkede det altså ikke "let og trygt". Jo, hvis du piller alt det negative, skuffelsen osv. væk - men så tegner du jo et falsk glansbillede.

You have to do what you have to do, men jeg synes bare du skal gøre det med åbne øjne.
2
aka Forbies

:gammel:
Brugeravatar
Zombie
Indlæg: 5115
Tilmeldt: 16. aug 2015, 14:06
Kort karma: 1220
Likede indlæg: 20846

Re: Singletråden

Indlægaf Zombie » 20. jun 2016, 14:26

Jeg skal til lægen i morgen fordi min mens driller. Har taget 200 tests (ej okay, tre) som alle siger falsk alarm - og jeg er mega stresset, så jeg ved jo godt at det er dét, men jeg bliver hylet mere og mere ud af den, og det hjælper jo ikke.
Desuden intet i fortiden der var risikoadfærd, så jeg har svært ved at se, at det på nogen måde er dét. Men må til lægen og få noget tryghed.
0
aka Forbies

:gammel:
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Singletråden

Indlægaf Juki » 20. jun 2016, 15:21

Zombie skrev:Jeg skal til lægen i morgen fordi min mens driller. Har taget 200 tests (ej okay, tre) som alle siger falsk alarm - og jeg er mega stresset, så jeg ved jo godt at det er dét, men jeg bliver hylet mere og mere ud af den, og det hjælper jo ikke.
Desuden intet i fortiden der var risikoadfærd, så jeg har svært ved at se, at det på nogen måde er dét. Men må til lægen og få noget tryghed.

Håber du får det resultat du håber på :)
1
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
canoodle
Indlæg: 579
Tilmeldt: 11. aug 2015, 09:50
Kort karma: 355
Likede indlæg: 2071

Re: Singletråden

Indlægaf canoodle » 20. jun 2016, 18:07

^^ jep, Juki, den mand

^^ Rapper: fordi jeg kun havde en time og skulle have mini med.

Det gik OK, men var alt for kort og handlede meget om mini ( vi var nødt til at gå på legeplads). Jeg fik ikke noget sus i maven, men har det hele tiden sådan at jeg vil tale mere med ham... Denne gang fortalte han lidt om sin kæreste, og at de havde haft en snak om at de ikke ville det samme, men at det havde været en god snak. Jeg tror han forsøger at rede det ud med hende, det er sådan jeg fornemmede det. Så jeg tænker at jeg hellere må lukke den :(

Vi taler bare så godt sammen, han svarer altid med det samme, betaler kaffen og hjælper og leger med mini... Jeg ved stadig ikke om jeg har fejlbedømt det hele :-/
2
All Adventurous women do
avdotja
Indlæg: 4945
Tilmeldt: 11. okt 2015, 18:31
Kort karma: 538
Likede indlæg: 14771

Re: Singletråden

Indlægaf avdotja » 20. jun 2016, 18:15

NLeth skrev:..
Måske, ja. Jeg sagde ja på stedet, og vi aftalte at skrives ved og aftale nærmere. Jeg er nok lidt "bestemt", når det kommer til det med at date på den her måde; Hvis han vil mig, så skriver han - ellers er han ikke interesseret nok, og så vil jeg hellere lande på dét nu end om fire måneder fx. Så jeg ved godt, at jeg i princippet kunne skrive, men jeg gør det ikke. :)

Jeg kan i udgangspunktet godt følge dig, men er farvet af at jeg selv betragter en manglende opfølgning, på en aktiv tilkendegivet interesse, som en afvisning.

Få mennesker bryder sig om at sige "tak, men nej tak", så hvis jeg spurgte en fyr om vi skulle mødes igen og hans svar var Ja, selvfølgelig, ville jeg ikke tage det for gode varer medmindre han efterfølgende fulgte op det. Ud fra ideen om at jeg har gjort min interesse klar ved at spørge uden at være "tvunget" til det og det derfor er hans tur til at signalere en lignende interesse.

Men jeg er omvendt ved at være kørt ret træt i dating for tiden, så er vist ikke den oplagte til at give gode råd :-p
1

Tilbage til "Forhold og sex"