Dine aktuelle småskader - en piv og vræl-tråd

Hvis din krop gør ting den ikke burde, er dette stedet du kan snakke om det.
Firebird
Indlæg: 869
Tilmeldt: 11. nov 2015, 11:19
Kort karma: 160
Likede indlæg: 1289

Re: Dine aktuelle småskader - en piv og vræl-tråd

Indlægaf Firebird » 13. jun 2016, 17:12

Jep. De er i håndkøb og koster dkr 3,75 for sådan et rør. Jeg har lidt helt enormt under kramper da jeg stod i butik. Senere gik de bare ikke væk, indtil min tyske eks begyndte at hælde dem her på mig. Siden da har der været ro. Dukker der en nattekrampe op, napper jeg et par af dem, og så er der ro indtil depotet er tomt. Så smider man et par mere ned. Det er herligt. Skal du have nogle tilsendt?
2
Fod. Enhed der finder bord og stoleben i mørke.
Frk._Strawberry
Indlæg: 541
Tilmeldt: 17. sep 2015, 17:45
Kort karma: 79
Likede indlæg: 692

Re: Dine aktuelle småskader - en piv og vræl-tråd

Indlægaf Frk._Strawberry » 13. jun 2016, 17:25

Massiv kvalme fra helvede + underlige jag i hovedet, når jeg kigger fra side til side (altså øjnene bevæger sig, ikke hovedet..)

Av! :whine:
0
Brugeravatar
Suzan
Indlæg: 442
Tilmeldt: 3. sep 2015, 12:29
Kort karma: 31
Likede indlæg: 556

Re: Dine aktuelle småskader - en piv og vræl-tråd

Indlægaf Suzan » 13. jun 2016, 17:33

Lyskeskade.

Må ikke ride i 14 dage :ad!: :shock: :whine: :whine:
0
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24638
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3202
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36817

Re: Dine aktuelle småskader - en piv og vræl-tråd

Indlægaf Daine » 13. jun 2016, 17:44

Annione skrev:Hm. Jeg har været ved ørelæge i dag. Jeg har ikke problemer med øret - jeg har nervebetændelse. Som gør nas. For smerterne får jeg nu smertestillende, som gør mig vind og skæv. Nærmest som om jeg har drukket for meget. Til gengæld har jeg ikke ondt. Og de her smerter er så lede, at jeg nok foretrækker at være lidt skæv.
Men for pokker, hvor jeg glæder mig til at det her er overstået.

Det har du da gået med længe, har du ikke? Er der ikke andet end smertestillende du kan få, der får det til at forsvinde hurtigere, det må da være ekstremt frustrerende at have så ondt :ae:
1
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
Prosperity74
Indlæg: 1922
Tilmeldt: 30. apr 2016, 17:08
Kort karma: 235
Likede indlæg: 2580

Re: Dine aktuelle småskader - en piv og vræl-tråd

Indlægaf Prosperity74 » 13. jun 2016, 22:28

Muskel spændinger i skulder og nakke :trist: . Smerter i min højre skulder ( det døjer jeg med hver dag ), på grund af irriteret slimsæk. Mit rosacea driller, selvom jeg får piller og recept pligtig salve for det :sur:
0
Brugeravatar
Annione
Indlæg: 3634
Tilmeldt: 11. aug 2015, 21:23
Kort karma: 822
Likede indlæg: 7730
Kontakt:

Re: Dine aktuelle småskader - en piv og vræl-tråd

Indlægaf Annione » 14. jun 2016, 08:55

Daine skrev:
Annione skrev:Hm. Jeg har været ved ørelæge i dag. Jeg har ikke problemer med øret - jeg har nervebetændelse. Som gør nas. For smerterne får jeg nu smertestillende, som gør mig vind og skæv. Nærmest som om jeg har drukket for meget. Til gengæld har jeg ikke ondt. Og de her smerter er så lede, at jeg nok foretrækker at være lidt skæv.
Men for pokker, hvor jeg glæder mig til at det her er overstået.

Det har du da gået med længe, har du ikke? Er der ikke andet end smertestillende du kan få, der får det til at forsvinde hurtigere, det må da være ekstremt frustrerende at have så ondt :ae:


Nej, man kan bare håbe at kroppen bekæmper det. Man ved heller ikke helt hvad det skyldes.
Men jeg har læst på en alternativ side, og har nu skruet op for indtag af vitaminer i stor stil. Håber det hjælper lidt.
1
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14808
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1182
Likede indlæg: 24921

Re: Dine aktuelle småskader - en piv og vræl-tråd

Indlægaf sigge » 14. jun 2016, 08:55

Jeg har ondt i halsen, jeg har garanteret raget en sommerforkølelse til mig. Øv!
0
You can't spell awesome without me.
derived242
Indlæg: 37
Tilmeldt: 1. jan 2016, 11:46
Kort karma: 2
Likede indlæg: 25

Re: Dine aktuelle småskader - en piv og vræl-tråd

Indlægaf derived242 » 14. jun 2016, 20:21

Skadet ledbånd i skulderen, højre arm 3-4 uger i slynge... føler mig totalt handicappet
0
chokoladegris
Indlæg: 171
Tilmeldt: 16. jan 2016, 12:50
Kort karma: 24
Likede indlæg: 172

Re: Dine aktuelle småskader - en piv og vræl-tråd

Indlægaf chokoladegris » 15. jun 2016, 18:45

Jeg kan ikke sidde med bøjede knæ for længe, ellers får jeg vanvittigt ondt. F.eks når jeg er i biografen og man efter 2-2,5 time har siddet med bøjede knæ, så kan jeg nærmest ikke strække mine ben bagefter og skal lige gå i 5-6 minutter inden at det går væk igen.
0
Brugeravatar
Thestral
Indlæg: 2772
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:15
Kort karma: 432
Likede indlæg: 3057

Re: Dine aktuelle småskader - en piv og vræl-tråd

Indlægaf Thestral » 16. jun 2016, 03:58

chokoladegris skrev:Jeg kan ikke sidde med bøjede knæ for længe, ellers får jeg vanvittigt ondt. F.eks når jeg er i biografen og man efter 2-2,5 time har siddet med bøjede knæ, så kan jeg nærmest ikke strække mine ben bagefter og skal lige gå i 5-6 minutter inden at det går væk igen.
Jeg har samme problem. Det er yderst smertefuldt og er jeg ekstra heldig følger min ene hofte med
0
Jeg har nået den alder,
hvor jeg ved, hvad der er værd at vide
og på en god dag kan jeg også huske noget af det..
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15654
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21057

Re: Dine aktuelle småskader - en piv og vræl-tråd

Indlægaf 2SHY » 16. jun 2016, 05:02

Mine achillessener er virkelig ømme. Godt det snart er weekend
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Frk._Strawberry
Indlæg: 541
Tilmeldt: 17. sep 2015, 17:45
Kort karma: 79
Likede indlæg: 692

Re: Dine aktuelle småskader - en piv og vræl-tråd

Indlægaf Frk._Strawberry » 16. jun 2016, 19:48

Øm efter lumbalpunktur, men heldigvis ingen spinalhovedpine - yay! :banan:
0
Brugeravatar
Thestral
Indlæg: 2772
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:15
Kort karma: 432
Likede indlæg: 3057

Re: Dine aktuelle småskader - en piv og vræl-tråd

Indlægaf Thestral » 17. jun 2016, 04:11

Muskler og led gør herrenas
0
Jeg har nået den alder,
hvor jeg ved, hvad der er værd at vide
og på en god dag kan jeg også huske noget af det..
Fræksak
Indlæg: 2493
Tilmeldt: 5. nov 2015, 19:06
Kort karma: 470
Likede indlæg: 4232

Re: Dine aktuelle småskader - en piv og vræl-tråd

Indlægaf Fræksak » 20. jun 2016, 14:35

Annione skrev:Hm. Jeg har været ved ørelæge i dag. Jeg har ikke problemer med øret - jeg har nervebetændelse. Som gør nas. For smerterne får jeg nu smertestillende, som gør mig vind og skæv. Nærmest som om jeg har drukket for meget. Til gengæld har jeg ikke ondt. Og de her smerter er så lede, at jeg nok foretrækker at være lidt skæv.
Men for pokker, hvor jeg glæder mig til at det her er overstået.


Nervebetændelse hvor, må man spørge? Jeg er interesseret, fordi jeg selv har symptomer a la det du beskriver, dog er smerterne ikke vildt stærke.

Var det en ØNH-læge, der stillede diagnosen? Jeg har en tid på tirsdag i næste uge og er rimeligt spændt på, om han kan gøre noget for mig (ØNH-lægen that is).

Edit: Doh, det var ørelægen ser jeg. Nå men skriv gerne hvordan det går!
0
Brugeravatar
Annione
Indlæg: 3634
Tilmeldt: 11. aug 2015, 21:23
Kort karma: 822
Likede indlæg: 7730
Kontakt:

Re: Dine aktuelle småskader - en piv og vræl-tråd

Indlægaf Annione » 20. jun 2016, 14:59

Fræksak skrev:
Annione skrev:Hm. Jeg har været ved ørelæge i dag. Jeg har ikke problemer med øret - jeg har nervebetændelse. Som gør nas. For smerterne får jeg nu smertestillende, som gør mig vind og skæv. Nærmest som om jeg har drukket for meget. Til gengæld har jeg ikke ondt. Og de her smerter er så lede, at jeg nok foretrækker at være lidt skæv.
Men for pokker, hvor jeg glæder mig til at det her er overstået.


Nervebetændelse hvor, må man spørge? Jeg er interesseret, fordi jeg selv har symptomer a la det du beskriver, dog er smerterne ikke vildt stærke.

Var det en ØNH-læge, der stillede diagnosen? Jeg har en tid på tirsdag i næste uge og er rimeligt spændt på, om han kan gøre noget for mig (ØNH-lægen that is).

Edit: Doh, det var ørelægen ser jeg. Nå men skriv gerne hvordan det går!


Hele højre del af ansigtet. Mine smerter har ændret sig, nu er de 100% typiske for nervebetændelse i ansigtet. De kommer i stød, hist og pist og føles som stød fra en stikkontakt - i voldsomhed svarer det vel til en slags nys. Kommer hurtigt og efter 2-5 sekunder er jeg smertefri igen :stoned:
Det kan komme i kinden, i hagen, i kæben, omkring øret.

Jeg får stærk smertestillende, som kun gav mig bivirkninger de første 2 dage. Nu har jeg det helt som normalt, bare uden smerter :love:

Det var en ældre ørelæge - derfor tænker jeg at han har stor erfaring. Det er jeg super glad for. Det er en let sjælden sygdom, især hos folk under 50.
1

Tilbage til "Helbred"