EM 2016

Brugeravatar
Patience
Indlæg: 1419
Tilmeldt: 13. aug 2015, 19:04
Kort karma: 102
Likede indlæg: 4859

Re: EM 2016

Indlægaf Patience » 18. jun 2016, 18:21

Wizzze skrev:
NejJegErIkkeAsiat skrev:
Wizzze skrev:
NejJegErIkkeAsiat skrev:Ku' ha' været så nice hvis Gudjohnsen havde scoret på det sidste spark.


Ja, men på en eller anden måde meget fair resultat, Island spillede jo ikke rigtig fodbold i anden halvleg, det var noget forvirret og uorganiseret sparkeri. Egentlig meget symptomatisk for kampen, at udligningsmålet var er islandsk selvmål.


Ja, der var intet galt med resultatet. Men at se en gammel verdensstjerne afgøre en kamp i overtiden ville bare have været et EM højdepunkt.


Plus fødslen af en ny nordisk Gud, på linje med Thor og Odin :D


Jeg tror slet ikke de islandske fans havde kunnet klare det. De var eksploderet i ekstase :lol:

Jeg synes det var et fair resultat sådan alt i alt. Godt kæmpet af Island. Det er jo en god historie med den her lilleput nation og deres fans er dejligt passionerede på en meget sympatisk måde. Men det ér altså ikke god fodbold i min bog. Og det véd jeg godt man helst ikke må sige.
1
There are only four questions of value in life. What is sacred? Of what is the spirit made? What is worth living for, and what is worth dying for? The answer to each is the same: only love.
Brugeravatar
NejJegErIkkeAsiat
Indlæg: 2568
Tilmeldt: 11. maj 2016, 10:08
Kort karma: 351
Geografisk sted: Hafnia
Likede indlæg: 7610

Re: EM 2016

Indlægaf NejJegErIkkeAsiat » 18. jun 2016, 18:27

Patience skrev:
Wizzze skrev:
NejJegErIkkeAsiat skrev:
Wizzze skrev:
NejJegErIkkeAsiat skrev:Ku' ha' været så nice hvis Gudjohnsen havde scoret på det sidste spark.


Ja, men på en eller anden måde meget fair resultat, Island spillede jo ikke rigtig fodbold i anden halvleg, det var noget forvirret og uorganiseret sparkeri. Egentlig meget symptomatisk for kampen, at udligningsmålet var er islandsk selvmål.


Ja, der var intet galt med resultatet. Men at se en gammel verdensstjerne afgøre en kamp i overtiden ville bare have været et EM højdepunkt.


Plus fødslen af en ny nordisk Gud, på linje med Thor og Odin :D


Jeg tror slet ikke de islandske fans havde kunnet klare det. De var eksploderet i ekstase :lol:

Jeg synes det var et fair resultat sådan alt i alt. Godt kæmpet af Island. Det er jo en god historie med den her lilleput nation og deres fans er dejligt passionerede på en meget sympatisk måde. Men det ér altså ikke god fodbold i min bog. Og det véd jeg godt man helst ikke må sige.


Det må man gerne sige :D Og jeg er fuldstændig enig.
Men man spiller med de kort man har på hånden, og når Ronaldo står og tuder over det, så bliver jeg bare lidt (ekstra) træt af ham.
De fleste Islandske spillere spiller til dagligt på langt lavere niveau end de fleste andre spillere i turneringen, og så handler det kun om overlevelse.
1
Brugeravatar
Patience
Indlæg: 1419
Tilmeldt: 13. aug 2015, 19:04
Kort karma: 102
Likede indlæg: 4859

Re: EM 2016

Indlægaf Patience » 18. jun 2016, 18:48

NejJegErIkkeAsiat skrev:
Patience skrev:
Wizzze skrev:
NejJegErIkkeAsiat skrev:
Wizzze skrev:
NejJegErIkkeAsiat skrev:Ku' ha' været så nice hvis Gudjohnsen havde scoret på det sidste spark.


Ja, men på en eller anden måde meget fair resultat, Island spillede jo ikke rigtig fodbold i anden halvleg, det var noget forvirret og uorganiseret sparkeri. Egentlig meget symptomatisk for kampen, at udligningsmålet var er islandsk selvmål.


Ja, der var intet galt med resultatet. Men at se en gammel verdensstjerne afgøre en kamp i overtiden ville bare have været et EM højdepunkt.


Plus fødslen af en ny nordisk Gud, på linje med Thor og Odin :D


Jeg tror slet ikke de islandske fans havde kunnet klare det. De var eksploderet i ekstase :lol:

Jeg synes det var et fair resultat sådan alt i alt. Godt kæmpet af Island. Det er jo en god historie med den her lilleput nation og deres fans er dejligt passionerede på en meget sympatisk måde. Men det ér altså ikke god fodbold i min bog. Og det véd jeg godt man helst ikke må sige.


Det må man gerne sige :D Og jeg er fuldstændig enig.
Men man spiller med de kort man har på hånden, og når Ronaldo står og tuder over det, så bliver jeg bare lidt (ekstra) træt af ham.
De fleste Islandske spillere spiller til dagligt på langt lavere niveau end de fleste andre spillere i turneringen, og så handler det kun om overlevelse.

Det er jeg helt enig i - selvfølgelig skal de spille på den eneste måde de nu engang kan, med de spillere de har. Og jeg håber også de går videre, for som sagt, de er sympatiske. Men jeg håber ikke de vinder, som jeg hører en del danskere sige pt. Jeg håber altid på at den offensive flotte fodbold vinder.
0
There are only four questions of value in life. What is sacred? Of what is the spirit made? What is worth living for, and what is worth dying for? The answer to each is the same: only love.
Brugeravatar
Patience
Indlæg: 1419
Tilmeldt: 13. aug 2015, 19:04
Kort karma: 102
Likede indlæg: 4859

Re: EM 2016

Indlægaf Patience » 18. jun 2016, 18:58

Åh hvor jeg håber Portugal taber til Østrig. Og jeg véd godt, at jeg nu modsiger mig selv mht at hylde den offensive fodbold. Men jeg kan bare ikke udstå Pepe og jeg synes i det hele taget at de portugisiske spillere har en træls attitude sådan generelt. Ronaldo er jo en fuldstændig fantastisk fodboldspiller, men øv jeg synes han er irriterende.
0
There are only four questions of value in life. What is sacred? Of what is the spirit made? What is worth living for, and what is worth dying for? The answer to each is the same: only love.
Brugeravatar
Code71
Indlæg: 1509
Tilmeldt: 12. aug 2015, 16:55
Kort karma: 304
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 3345

Re: EM 2016

Indlægaf Code71 » 18. jun 2016, 20:35

Haha så brænder Ronaldo et straffe :D Fed kamp
1
Nå jeg hænger jo nok lidt ved. Så "lurer lidt" er suspenderet lige foreløbigt
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 24984
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3672
Likede indlæg: 29986

Re: EM 2016

Indlægaf Wizzze » 18. jun 2016, 20:39

Code71 skrev:Haha så brænder Ronaldo et straffe :D Fed kamp


Jeg har lige råbt Fryyyd :D
0
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
Advocatus-Diaboli
Permanent bortvist
Indlæg: 1563
Tilmeldt: 8. mar 2016, 15:10
Kort karma: 238
Likede indlæg: 2220

Re: EM 2016

Indlægaf Advocatus-Diaboli » 18. jun 2016, 20:40

Island kan stadig selv afgøre det. Selv hvis Portugal vinder, så er de før sidste runde den 3. bedste 3'er. Kun overgået af Slovakiet og Nordirland. Og da de 4 bedste 3'ere går videre, er de sikre på at gå videre med sejr over Østrig.
1
Listen, I'm a nice person - so if I'm an asshole to you, you need to ask yourself why.
Slettet bruger
Likede indlæg: 20787

Re: EM 2016

Indlægaf Slettet bruger » 18. jun 2016, 21:16

Kunne være sjovt hvis Island og Ungarn gik videre fra den gruppe :)

Hvis Ungarn vinder over Portugal så er Island videre med en uafgjort.
0
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: EM 2016

Indlægaf kidkomb » 18. jun 2016, 22:27

Er der slet ikke noget sted man kan gense kampene?
Jeg, som ellers er en nogenlunde habil googler, kan kun finde små klip og highlights og jeg kunne edderdylme godt bruge, at falde i søvn til en fodboldkamp lige nu. Jeg gad godt se nord Irland vinde over Ukraine :(
0
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 24984
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3672
Likede indlæg: 29986

Re: EM 2016

Indlægaf Wizzze » 19. jun 2016, 20:54

Frankrig har godt nok imponeret indtil nu, hvis de ikke opper sig gevaldigt, og ikke mindst scorer nogle mål, så kommer de ikke videre!
0
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: EM 2016

Indlægaf kidkomb » 20. jun 2016, 19:43

What the fuck?! Jeg skynder mig hjem, for jeg kan lige nå sidste kvarter af Wales Rusland og så er der ingen der sender den?
Jeg er helt sindsygt irriteret!!
0
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
NejJegErIkkeAsiat
Indlæg: 2568
Tilmeldt: 11. maj 2016, 10:08
Kort karma: 351
Geografisk sted: Hafnia
Likede indlæg: 7610

Re: EM 2016

Indlægaf NejJegErIkkeAsiat » 20. jun 2016, 19:47

kidkomb skrev:What the fuck?! Jeg skynder mig hjem, for jeg kan lige nå sidste kvarter af Wales Rusland og så er der ingen der sender den?
Jeg er helt sindsygt irriteret!!


TV2 Sport. Der er pause nu.
0
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 24984
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3672
Likede indlæg: 29986

Re: EM 2016

Indlægaf Wizzze » 20. jun 2016, 19:58

Og Wales fører 2-0, det er så freaking genialt, hvis de kværner russerne :devil:
2
Do as I say! :whip:
Slettet bruger
Likede indlæg: 20787

Re: EM 2016

Indlægaf Slettet bruger » 20. jun 2016, 19:58

kidkomb skrev:Er der slet ikke noget sted man kan gense kampene?
Jeg, som ellers er en nogenlunde habil googler, kan kun finde små klip og highlights og jeg kunne edderdylme godt bruge, at falde i søvn til en fodboldkamp lige nu. Jeg gad godt se nord Irland vinde over Ukraine :(


Nogen af kampene er på youtube, men sjovt nok ikke Nordirland-Ukraine.
0
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: EM 2016

Indlægaf kidkomb » 20. jun 2016, 20:05

Kæresten har TV2 play. Det havde han glemt at fortælle mig. Store idiot. Jeg kunne have nået sidste kvarter af første halvleg.
1
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.

Tilbage til "Sport"