Koncert i Parken - hvilket fodtøj?

Er UGG støvler stadig fede? Og hvad skal man købe til vinter? Del dine modetips her.
én-to-fire
Indlæg: 89
Tilmeldt: 26. maj 2016, 10:51
Kort karma: 8
Likede indlæg: 176

Koncert i Parken - hvilket fodtøj?

Indlægaf én-to-fire » 21. jun 2016, 09:03

Jeg skal til min første koncert i Parken i morgen og ville meget gerne tilføje lidt til min højde ved at have et par plateausandaler på, så jeg bedre kan se. Men eftersom jeg er meget glad for de sandaler, er jeg i tvivl om jeg i stedet bør gå på kompromis med udsynet og tage et par gamle sneakers på.
Har kun været til koncerter på Roskilde og der ville jeg aldrig tage et par pæne sko på.
Er der mon nogen her på debatten som har erfaring med koncerter i Parken? Hvor crowded bliver der - står man på en græsplæne og kan man forvente at der bliver spildt ølsjatter på ens sko og at folk træder en over tæerne?
Det er ståpladser vi har (ikke inner circle), og det er en udsolgt koncert med Springsteen, så det er nok ikke det helt unge segment formoder jeg.
0
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Koncert i Parken - hvilket fodtøj?

Indlægaf kidkomb » 21. jun 2016, 09:04

Der er fast gulv på, når der er koncert i parken. For at beskytte plænen.
1
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Koncert i Parken - hvilket fodtøj?

Indlægaf kidkomb » 21. jun 2016, 09:05

Sidst jeg var der, til George Michael og Bruce Springsteen, var der fint plads til at komme rundt på. Bevares, ikke oppe foran scenen, men længere bagved var der.
1
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
dykkersild
Indlæg: 2169
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:25
Kort karma: 239
Likede indlæg: 3535

Re: Koncert i Parken - hvilket fodtøj?

Indlægaf dykkersild » 21. jun 2016, 09:23

Jeg ville aldrig tage et par høje sandaler på og slet ikke nogen jeg var glad for. Der er jo storskærm - så de få centimeter ville jeg ikke gide ofre et par sko på. Det er meget bedre med sneakers - som da også kan være supersmarte.
4
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14706
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1180
Likede indlæg: 24712

Re: Koncert i Parken - hvilket fodtøj?

Indlægaf sigge » 21. jun 2016, 13:35

Jeg har kun stået oppe foran i noget inner circle-agtigt til koncerter i Parken, og selvom der er fast gulv, ville jeg ikke tage nogle sko på, som jeg var meget øm over. Man risikerer nemt at blive trådt over tæerne, og "gulvet" bliver fyldt med affald. Der kan være både ølsjatter og andre væsker, der flyder ud over det hele. Sidst jeg var af sted, stod en gruppe fyre foran os og tissede i deres tomme ølbægre og lod dem stå på jorden, indtil nogen væltede dem! :tie: En anden gang kom jeg hjem med et meget tydeligt sålaftryk ovenpå min lyse ruskindssko - dagen efter opdagede jeg så, at mønstret fuldstændig matchede sålen på min søsters sko. :lol:
1
You can't spell awesome without me.
Brugeravatar
dykkersild
Indlæg: 2169
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:25
Kort karma: 239
Likede indlæg: 3535

Re: Koncert i Parken - hvilket fodtøj?

Indlægaf dykkersild » 21. jun 2016, 14:41

sigge skrev:Jeg har kun stået oppe foran i noget inner circle-agtigt til koncerter i Parken, og selvom der er fast gulv, ville jeg ikke tage nogle sko på, som jeg var meget øm over. Man risikerer nemt at blive trådt over tæerne, og "gulvet" bliver fyldt med affald. Der kan være både ølsjatter og andre væsker, der flyder ud over det hele. Sidst jeg var af sted, stod en gruppe fyre foran os og tissede i deres tomme ølbægre og lod dem stå på jorden, indtil nogen væltede dem! :tie: En anden gang kom jeg hjem med et meget tydeligt sålaftryk ovenpå min lyse ruskindssko - dagen efter opdagede jeg så, at mønstret fuldstændig matchede sålen på min søsters sko. :lol:


Ok - hvis jeg havde set nogle pisse i glas og sætte dem på jorden - så havde jeg seriøst udpeget dem til vagterne. Øl- og fodaftryk er ok- ikke pis.
2
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Koncert i Parken - hvilket fodtøj?

Indlægaf kidkomb » 21. jun 2016, 14:42

dykkersild skrev:
sigge skrev:Jeg har kun stået oppe foran i noget inner circle-agtigt til koncerter i Parken, og selvom der er fast gulv, ville jeg ikke tage nogle sko på, som jeg var meget øm over. Man risikerer nemt at blive trådt over tæerne, og "gulvet" bliver fyldt med affald. Der kan være både ølsjatter og andre væsker, der flyder ud over det hele. Sidst jeg var af sted, stod en gruppe fyre foran os og tissede i deres tomme ølbægre og lod dem stå på jorden, indtil nogen væltede dem! :tie: En anden gang kom jeg hjem med et meget tydeligt sålaftryk ovenpå min lyse ruskindssko - dagen efter opdagede jeg så, at mønstret fuldstændig matchede sålen på min søsters sko. :lol:


Ok - hvis jeg havde set nogle pisse i glas og sætte dem på jorden - så havde jeg seriøst udpeget dem til vagterne. Øl- og fodaftryk er ok- ikke pis.

Me too. Jeg synes ikke folk skal slippe afsted med sådan noget!
0
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14706
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1180
Likede indlæg: 24712

Re: Koncert i Parken - hvilket fodtøj?

Indlægaf sigge » 21. jun 2016, 15:41

dykkersild skrev:
sigge skrev:Jeg har kun stået oppe foran i noget inner circle-agtigt til koncerter i Parken, og selvom der er fast gulv, ville jeg ikke tage nogle sko på, som jeg var meget øm over. Man risikerer nemt at blive trådt over tæerne, og "gulvet" bliver fyldt med affald. Der kan være både ølsjatter og andre væsker, der flyder ud over det hele. Sidst jeg var af sted, stod en gruppe fyre foran os og tissede i deres tomme ølbægre og lod dem stå på jorden, indtil nogen væltede dem! :tie: En anden gang kom jeg hjem med et meget tydeligt sålaftryk ovenpå min lyse ruskindssko - dagen efter opdagede jeg så, at mønstret fuldstændig matchede sålen på min søsters sko. :lol:


Ok - hvis jeg havde set nogle pisse i glas og sætte dem på jorden - så havde jeg seriøst udpeget dem til vagterne. Øl- og fodaftryk er ok- ikke pis.


Det gjorde vi faktisk også. Men eftersom vagterne ikke havde set noget, ville de ikke gøre noget ved det. De gav dog gruppen besked om, at der ville blive holdt ekstra øje med dem resten af aftenen. "Desværre" holdt de sig så i skindet derefter, vi ville ellers gerne have haft dem smidt ud, for de var i det hele taget en ubehagelig, brovtende gruppe. Men vi stod et ret godt sted, og der var ikke umiddelbart mulighed for at få et sted lige så tæt på scenen, hvis vi flyttede os, så vi blev også stående.
3
You can't spell awesome without me.
Mette
Indlæg: 1274
Tilmeldt: 28. aug 2015, 11:43
Kort karma: 77
Likede indlæg: 1816

Re: Koncert i Parken - hvilket fodtøj?

Indlægaf Mette » 21. jun 2016, 17:07

Wee jeg skal også derind!
Har set Bruce en del gange efterhånden, og en ting er sikkert. Det er aldrig under 3 timer. Så jeg er på sneakers, trods min ringe højde :D
2
én-to-fire
Indlæg: 89
Tilmeldt: 26. maj 2016, 10:51
Kort karma: 8
Likede indlæg: 176

Re: Koncert i Parken - hvilket fodtøj?

Indlægaf én-to-fire » 21. jun 2016, 19:40

Tak for svarene :kys: Det bliver vist et par sneakers som kommer på i morgen - det lyder til at være det sikreste!

Rigtig god koncert til dig også Mette :D Jeg har hørt at Springsteen skulle være fantastisk live, så jeg glæder mig meget.
0
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Koncert i Parken - hvilket fodtøj?

Indlægaf kidkomb » 21. jun 2016, 19:44

Mette skrev:Wee jeg skal også derind!
Har set Bruce en del gange efterhånden, og en ting er sikkert. Det er aldrig under 3 timer. Så jeg er på sneakers, trods min ringe højde :D

Jeg er også med, i sneakers og en højde på under 1.60 :lol:
2
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
én-to-fire
Indlæg: 89
Tilmeldt: 26. maj 2016, 10:51
Kort karma: 8
Likede indlæg: 176

Re: Koncert i Parken - hvilket fodtøj?

Indlægaf én-to-fire » 22. jun 2016, 22:43

Minou skrev:Til store koncerter hjælper et par cm ikke ret meget, og som de andre skriver så kan du risikere at få dit fodtøj ødelagt, fordi folk generelt er nogle grissebasser.

Et par sko du kan holde ud at have på, og som gerne må blive ødelagt :)

Rigtig god fornøjelse :)


Tak, det var fedt, og der hvor jeg stod kunne jeg sagtens se det hele med sneakers på :banan:
3

Tilbage til "Mode"