Okay, så går jeg sgu "all in"!

Hvor mange agurker går der på en asparges? Og hvor langt skal man løbe for at brænde den af? Snak løs om træning og kost.
Brugeravatar
Outsider
Indlæg: 51
Tilmeldt: 5. jan 2016, 07:06
Kort karma: 0
Likede indlæg: 68

Re: Okay, så går jeg sgu "all in"!

Indlægaf Outsider » 29. mar 2016, 18:22

Inspirerende tråd pjeps! Du er simpelthen for sej! Tillykke med at have rundet de -30 kg!
1
Brugeravatar
Pjeps
Indlæg: 6324
Tilmeldt: 11. aug 2015, 20:12
Kort karma: 764
Geografisk sted: Det skønne København
Likede indlæg: 14465

Re: Okay, så går jeg sgu "all in"!

Indlægaf Pjeps » 29. mar 2016, 22:04

Outsider skrev:Inspirerende tråd pjeps! Du er simpelthen for sej! Tillykke med at have rundet de -30 kg!

Tak :lun:
0
:ninja:
Brugeravatar
Pjeps
Indlæg: 6324
Tilmeldt: 11. aug 2015, 20:12
Kort karma: 764
Geografisk sted: Det skønne København
Likede indlæg: 14465

Re: Okay, så går jeg sgu "all in"!

Indlægaf Pjeps » 8. apr 2016, 15:33

Endnu en af de dage hvor jeg har endnu en succesoplevelse.

At jeg atter måtte trampe ned i uniformsdepotet på job og bede om nummeret mindre :lun:

Det ser sgu så sjusket ud når bukserne falder ned når man skal hænge noget op i et dropstativ :lol:

Minus 31,7 kg i dag :banan:
15
:ninja:
Brugeravatar
Outsider
Indlæg: 51
Tilmeldt: 5. jan 2016, 07:06
Kort karma: 0
Likede indlæg: 68

Re: Okay, så går jeg sgu "all in"!

Indlægaf Outsider » 10. apr 2016, 12:12

Pjeps skrev:Endnu en af de dage hvor jeg har endnu en succesoplevelse.

At jeg atter måtte trampe ned i uniformsdepotet på job og bede om nummeret mindre :lun:

Det ser sgu så sjusket ud når bukserne falder ned når man skal hænge noget op i et dropstativ :lol:

Minus 31,7 kg i dag :banan:


Du er så sej :rock:
1
Brugeravatar
Pjeps
Indlæg: 6324
Tilmeldt: 11. aug 2015, 20:12
Kort karma: 764
Geografisk sted: Det skønne København
Likede indlæg: 14465

Re: Okay, så går jeg sgu "all in"!

Indlægaf Pjeps » 15. maj 2016, 23:40

Et lille pip fra mig. Det går stadig fremad eller nedad med vægten, det går langsommere, men det er okay. Jeg er stadig motiveret, dog er jeg mere ude at spise på cafe og hos folk, så der er flere dage om ugen hvor jeg ikke får tastet i madlog, men kører stadig helt strikt alle andre dage.

Knap 35 kg røget nu
13
:ninja:
Brugeravatar
Nuttegris
Indlæg: 779
Tilmeldt: 21. dec 2015, 05:46
Kort karma: 53
Likede indlæg: 818

Re: Okay, så går jeg sgu "all in"!

Indlægaf Nuttegris » 16. maj 2016, 06:19

Det er vildt flot! Hvor meget mere skal du tabe dig?
0
Brugeravatar
Pjeps
Indlæg: 6324
Tilmeldt: 11. aug 2015, 20:12
Kort karma: 764
Geografisk sted: Det skønne København
Likede indlæg: 14465

Re: Okay, så går jeg sgu "all in"!

Indlægaf Pjeps » 16. maj 2016, 07:00

Nuttegris skrev:Det er vildt flot! Hvor meget mere skal du tabe dig?

Tak :)

10-15 kg mere tror jeg, jeg har ikke sat et endeligt mål, men må se hvornår jeg føler mig tilpas og tilfreds :gruble:
0
:ninja:
Brugeravatar
Aima
Indlæg: 3595
Tilmeldt: 23. aug 2015, 01:43
Kort karma: 1397
Likede indlæg: 15898

Re: Okay, så går jeg sgu "all in"!

Indlægaf Aima » 16. maj 2016, 07:48

Det er simpelthen bare flot, Pjeps. Hold kæft hvor er du sej!

Hvordan har hovedet det med det hele? Kan det følge med?
2
I'll stick with hell no's and headphones...
Brugeravatar
Pjeps
Indlæg: 6324
Tilmeldt: 11. aug 2015, 20:12
Kort karma: 764
Geografisk sted: Det skønne København
Likede indlæg: 14465

Re: Okay, så går jeg sgu "all in"!

Indlægaf Pjeps » 16. maj 2016, 08:03

Aima skrev:Det er simpelthen bare flot, Pjeps. Hold kæft hvor er du sej!

Hvordan har hovedet det med det hele? Kan det følge med?


Tak :lun:

Ja denne gang er jeg mere mentalt med i processen, er faktisk forbavsende afslappet med det. Ind i mellem er jeg mildest talt skide træt af det tælleri og så jeg et par dages pause.

Men jeg har ikke helt vænnet mig til at mit tøj skal være meget mindre, jeg tager alt for stort tøj med i prøverummet. Jeg fik en pose tøj af en veninde og ved første øjekast var jeg overbevist om at det kunne jeg slet slet ikke komme ned i. Men da jeg efter en uges skulen til tøjposen tog mig sammen og prøvede det, kunne jeg faktisk passe det meste - juhuuu :D
6
:ninja:
Brugeravatar
Nuttegris
Indlæg: 779
Tilmeldt: 21. dec 2015, 05:46
Kort karma: 53
Likede indlæg: 818

Re: Okay, så går jeg sgu "all in"!

Indlægaf Nuttegris » 16. maj 2016, 15:16

Jeg bliver simpelthen så nysgerrig på din startvægt......jeg er selv en stor pige og kunne snildt smide de første 30 kg også :genert: ....det er meget motiverende at følge dig :worship: :clap:
0
Brugeravatar
Pjeps
Indlæg: 6324
Tilmeldt: 11. aug 2015, 20:12
Kort karma: 764
Geografisk sted: Det skønne København
Likede indlæg: 14465

Re: Okay, så går jeg sgu "all in"!

Indlægaf Pjeps » 18. maj 2016, 15:23

Nuttegris skrev:Jeg bliver simpelthen så nysgerrig på din startvægt......jeg er selv en stor pige og kunne snildt smide de første 30 kg også :genert: ....det er meget motiverende at følge dig :worship: :clap:

Det må vi se om jeg bliver modig nok til at offentliggøre når jeg engang er i mål. Men jeg kan afsløre at jeg pt er gået fra str 56/58 til 46/48 i tøj, så der mangler stadig rimelig mange kilo før jeg er hvor jeg tror jeg befinder mig bedst.
2
:ninja:
Brugeravatar
Pjeps
Indlæg: 6324
Tilmeldt: 11. aug 2015, 20:12
Kort karma: 764
Geografisk sted: Det skønne København
Likede indlæg: 14465

Re: Okay, så går jeg sgu "all in"!

Indlægaf Pjeps » 21. jun 2016, 11:01

Jeg hænger stadig i, men det går langsomt. Men hånden på hjertet så er jeg også lidt for doven med kcal tælleriet og deltager i alt for mange sociale ting med mad og drikke.

Men jeg taber mig fortsat og det er det vigtigste.jeg har nu tabt 36,5 kg

I weekenden kastede jeg mig ud at drikke alkohol igen, og jeg skal love for ar promillerne lige pludselig slog hårdere og hurtigere. Bum det bliver billigt at gå i byen fremover, når 2 drinks er nok til at beruse mig :lol:
5
:ninja:
Brugeravatar
Flora
Indlæg: 14712
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:21
Kort karma: 688
Likede indlæg: 19042

Re: Okay, så går jeg sgu "all in"!

Indlægaf Flora » 21. jun 2016, 11:22

Sejt gået :gogo: 36,5 kg er fandme et flot vægttab! :worship:

Det med at det går langsommere og at du er knap så striks med kalorietælleriet tænker jeg egentlig godt kan være positivt. Når du har nået din ønskevægt skal du jo holde fast i dine gode vaner og holde vægten uden at behøve at tælle kalorier resten af livet. Så at være lidt mere loose omkring det kan jo være en fin måde at skabe en glidende overgang fra streng kalorietælling til en fornemmelse af hvor meget du kan spise. Og når det stadig går ned af tyder det jo på at du har den fornemmelse. Pyt med at det så går langsomt, hvis det samtidig hjælper dig til også at holde vægten når den er hvor du vil have den skal være :)
2
Brugeravatar
Mani
Indlæg: 11229
Tilmeldt: 27. dec 2015, 21:06
Kort karma: 1788
Geografisk sted: Østjylland
Likede indlæg: 23204

Re: Okay, så går jeg sgu "all in"!

Indlægaf Mani » 21. jun 2016, 15:42

:s
Pjeps skrev:Jeg hænger stadig i, men det går langsomt. Men hånden på hjertet så er jeg også lidt for doven med kcal tælleriet og deltager i alt for mange sociale ting med mad og drikke.

Men jeg taber mig fortsat og det er det vigtigste.jeg har nu tabt 36,5 kg

I weekenden kastede jeg mig ud at drikke alkohol igen, og jeg skal love for ar promillerne lige pludselig slog hårdere og hurtigere. Bum det bliver billigt at gå i byen fremover, når 2 drinks er nok til at beruse mig :lol:

Hold nu kaje, hvor er du sej :worship:
Jeg har kun talt i 3 ugers tid og er ved at få fnidder ind i mellem :blush:
0
'If you get tired, learn to rest, not to quit.'
Brugeravatar
Pjeps
Indlæg: 6324
Tilmeldt: 11. aug 2015, 20:12
Kort karma: 764
Geografisk sted: Det skønne København
Likede indlæg: 14465

Re: Okay, så går jeg sgu "all in"!

Indlægaf Pjeps » 21. jun 2016, 17:59

Flora skrev:Sejt gået :gogo: 36,5 kg er fandme et flot vægttab! :worship:

Det med at det går langsommere og at du er knap så striks med kalorietælleriet tænker jeg egentlig godt kan være positivt. Når du har nået din ønskevægt skal du jo holde fast i dine gode vaner og holde vægten uden at behøve at tælle kalorier resten af livet. Så at være lidt mere loose omkring det kan jo være en fin måde at skabe en glidende overgang fra streng kalorietælling til en fornemmelse af hvor meget du kan spise. Og når det stadig går ned af tyder det jo på at du har den fornemmelse. Pyt med at det så går langsomt, hvis det samtidig hjælper dig til også at holde vægten når den er hvor du vil have den skal være :)



Tak :lun:
Jeg har tænkt de samme tanker, og har også snakket vægtvedligeholdelse med diætisten på mit job, og jeg tror at det for mig bliver noget at tælle igen, det antal kcal jeg skal bruge for at vedligeholde. Så jeg får en fornemmelse af hvor meget det så er.

Jeg har dog tænkt mig at give den en skalle igen nu, hvor jeg kører benhårdt på tælleriet 6 dage om ugen. Der ligger ikke så mange arrangementer i de næste mange uger, og jeg skal arbejde vældig meget, så der er ingen undskyldning :whip:
1
:ninja:

Tilbage til "Fit og/eller lækker"