Erfaringer med grupperejser

Er du i tvivl om hvor du skal tage på ferie? Her kan du spørge om råd, eller dele dine egne rejseoplevelser.
Lys
Indlæg: 5807
Tilmeldt: 20. dec 2015, 20:30
Kort karma: 500
Likede indlæg: 10456

Re: Erfaringer med grupperejser

Indlægaf Lys » 21. jun 2016, 13:05

Prøv at tjekke Intertravel. De udbyder grupperejser med et engelsk bureau, der hedder Explore. Rejselederen taler engelsk og jeg har kun rejst med englændere, men aldersfordelingen er meget blandet, og man kan spørge til det på forhånd.
0
Muddi
Indlæg: 3431
Tilmeldt: 8. nov 2015, 13:34
Kort karma: 411
Likede indlæg: 2503

Re: Erfaringer med grupperejser

Indlægaf Muddi » 21. jun 2016, 14:00

sigge skrev:Nu skriver jeg lige noget, og jeg ender sikkert med :panik: , inden det nogensinde ville blive aktuelt. Men jeg savner ofte en at rejse sammen med, som har tid, lyst og penge til at se nogle af de samme ting som mig. Jeg har været i New York en enkelt gang, men vil rigtigt gerne derover igen. Så hvis vi nu havde nogle af de samme ting, vi gerne vil se, så kunne det måske være en mulighed at lære hinanden lidt nærmere at kende? Altså helt uforpligtende for begge parter at skrive nogle pb'er for at finde ud af, om vi tror på, at vores personligheder kunne matche tilstrækkeligt til, at vi kunne holde hinandens selskab ud i en uge eller noget. Og så tage den derfra, hvis der er alligevel er et år, til du gerne vil af sted igen.



Så kan vi :panik: ke sammen :lol:

Ej men, det vil jeg da helt vildt gerne! Det må sgu da være bedre end at rejse med en flok gamle nisser. ej det lyder dumt, men det er sgu det jeg altid har drømt om. En rejsemakker. :lun:
Jeg er i hvert fald med på at give det et forsøg. :)

Tja, kunne nu også godt tænke mig at komme over og holde nytår på Times Square engang. :)
2
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14703
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1180
Likede indlæg: 24712

Re: Erfaringer med grupperejser

Indlægaf sigge » 21. jun 2016, 14:05

Muddi skrev:
sigge skrev:Nu skriver jeg lige noget, og jeg ender sikkert med :panik: , inden det nogensinde ville blive aktuelt. Men jeg savner ofte en at rejse sammen med, som har tid, lyst og penge til at se nogle af de samme ting som mig. Jeg har været i New York en enkelt gang, men vil rigtigt gerne derover igen. Så hvis vi nu havde nogle af de samme ting, vi gerne vil se, så kunne det måske være en mulighed at lære hinanden lidt nærmere at kende? Altså helt uforpligtende for begge parter at skrive nogle pb'er for at finde ud af, om vi tror på, at vores personligheder kunne matche tilstrækkeligt til, at vi kunne holde hinandens selskab ud i en uge eller noget. Og så tage den derfra, hvis der er alligevel er et år, til du gerne vil af sted igen.



Så kan vi :panik: ke sammen :lol:

Ej men, det vil jeg da helt vildt gerne! Det må sgu da være bedre end at rejse med en flok gamle nisser. ej det lyder dumt, men det er sgu det jeg altid har drømt om. En rejsemakker. :lun:
Jeg er i hvert fald med på at give det et forsøg. :)

Tja, kunne nu også godt tænke mig at komme over og holde nytår på Times Square engang. :)


Woohoo! Jeg fik godt nok lige (nervøse) sommerfugle i maven bare af at læse din besked. :lol: Men altså, det må vi jo arbejde med. Jeg skriver dig lige en pb senere i dag, når jeg kommer hjem.
0
You can't spell awesome without me.
Muddi
Indlæg: 3431
Tilmeldt: 8. nov 2015, 13:34
Kort karma: 411
Likede indlæg: 2503

Re: Erfaringer med grupperejser

Indlægaf Muddi » 21. jun 2016, 14:16

sigge skrev:
Muddi skrev:
sigge skrev:Nu skriver jeg lige noget, og jeg ender sikkert med :panik: , inden det nogensinde ville blive aktuelt. Men jeg savner ofte en at rejse sammen med, som har tid, lyst og penge til at se nogle af de samme ting som mig. Jeg har været i New York en enkelt gang, men vil rigtigt gerne derover igen. Så hvis vi nu havde nogle af de samme ting, vi gerne vil se, så kunne det måske være en mulighed at lære hinanden lidt nærmere at kende? Altså helt uforpligtende for begge parter at skrive nogle pb'er for at finde ud af, om vi tror på, at vores personligheder kunne matche tilstrækkeligt til, at vi kunne holde hinandens selskab ud i en uge eller noget. Og så tage den derfra, hvis der er alligevel er et år, til du gerne vil af sted igen.



Så kan vi :panik: ke sammen :lol:

Ej men, det vil jeg da helt vildt gerne! Det må sgu da være bedre end at rejse med en flok gamle nisser. ej det lyder dumt, men det er sgu det jeg altid har drømt om. En rejsemakker. :lun:
Jeg er i hvert fald med på at give det et forsøg. :)

Tja, kunne nu også godt tænke mig at komme over og holde nytår på Times Square engang. :)


Woohoo! Jeg fik godt nok lige (nervøse) sommerfugle i maven bare af at læse din besked. :lol: Men altså, det må vi jo arbejde med. Jeg skriver dig lige en pb senere i dag, når jeg kommer hjem.


Altså jeg er også nervøst anlagt når det kommer til sådan noget, men synes da et eller andet sted, at det er det er positivt at vi begge har det sådan, så har vi har allerede én ting til fælles :lol:

Helt ok :)
0
Brugeravatar
girl_beat
Indlæg: 3982
Tilmeldt: 21. sep 2015, 19:24
Kort karma: 406
Likede indlæg: 5211

Re: Erfaringer med grupperejser

Indlægaf girl_beat » 21. jun 2016, 14:37

Nu smider jeg bare lige et tip til New York i puljen, ik'? :)

http://www.realcheapeats.com er en genial side til at finde billig frokost og aftensmad, hvis man alligevel er frisk på at vove sig lidt væk fra de store kendte shoppingstreets :gogo:
1
I don't mind living in a man's world as long as I can be a woman in it! :-D
Brugeravatar
FrøkenM
Indlæg: 6644
Tilmeldt: 10. okt 2015, 09:05
Kort karma: 1182
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 9549

Re: Erfaringer med grupperejser

Indlægaf FrøkenM » 21. jun 2016, 16:33

Jeg rejste også gerne med dig søde :kys:

Jeg tror som Spjaerten er inde på, at Gislevs målgruppe er noget ældre end dig. Så hvis du endelig er ude efter en grupperejse så synes jeg helt klart du skal kigge efter grupperejser med en noget yngre målgruppe.
0
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
Muddi
Indlæg: 3431
Tilmeldt: 8. nov 2015, 13:34
Kort karma: 411
Likede indlæg: 2503

Re: Erfaringer med grupperejser

Indlægaf Muddi » 21. jun 2016, 18:56

FrøkenM skrev:Jeg rejste også gerne med dig søde :kys:

Jeg tror som Spjaerten er inde på, at Gislevs målgruppe er noget ældre end dig. Så hvis du endelig er ude efter en grupperejse så synes jeg helt klart du skal kigge efter grupperejser med en noget yngre målgruppe.



Hvis alt andet glipper, tager jeg dig gerne på ordet, det ville være en fornøjelse :kys:
0
Brugeravatar
FrøkenM
Indlæg: 6644
Tilmeldt: 10. okt 2015, 09:05
Kort karma: 1182
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 9549

Re: Erfaringer med grupperejser

Indlægaf FrøkenM » 21. jun 2016, 18:58

Muddi skrev:
FrøkenM skrev:Jeg rejste også gerne med dig søde :kys:

Jeg tror som Spjaerten er inde på, at Gislevs målgruppe er noget ældre end dig. Så hvis du endelig er ude efter en grupperejse så synes jeg helt klart du skal kigge efter grupperejser med en noget yngre målgruppe.



Hvis alt andet glipper, tager jeg dig gerne på ordet, det ville være en fornøjelse :kys:

Naturligvis :kys:
Du ved efterhånden hvad det indebærer og jeg er beæret over, at det ikke skræmmer dig væk :) :lun:

Har nogle ret nice hoteller mv. hvis du får brug for noget inspiration. I øvrigt kan en afstikker til Washington varmt anbefales hvis man er på de kanter :lol:
0
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
Fræksak
Indlæg: 2487
Tilmeldt: 5. nov 2015, 19:06
Kort karma: 469
Likede indlæg: 4211

Re: Erfaringer med grupperejser

Indlægaf Fræksak » 21. jun 2016, 21:16

Jeg har overhovedet ikke noget input til grupperejser, jeg blev bare lige nødt til at smide et par :lun: :lun: . Jeg bliver så glad i mit gamle hjerte, hver gang muligheder opstår på denne måde, fordi folk byder sig til. Hvem ved, det kan være I bliver rejsemakkere de næste 55 år :-D.
4
Brugeravatar
dykkersild
Indlæg: 2169
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:25
Kort karma: 239
Likede indlæg: 3535

Re: Erfaringer med grupperejser

Indlægaf dykkersild » 22. jun 2016, 09:34

Hvor er I søde - måske er det begyndelsen på et rigtig godt venskab - håber I finder ud af noget sammen.
0
Muddi
Indlæg: 3431
Tilmeldt: 8. nov 2015, 13:34
Kort karma: 411
Likede indlæg: 2503

Re: Erfaringer med grupperejser

Indlægaf Muddi » 8. okt 2016, 14:21

dykkersild skrev:Hvor er I søde - måske er det begyndelsen på et rigtig godt venskab - håber I finder ud af noget sammen.


Kan så nu afsløre at det er gået skide godt, og at vi nu har bestilt New York tur til nytår. :klap:
6

Tilbage til "Rejser"